Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...  (Read 7194 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

May 28, 2017, 06:28:57 PM

Offline Stefanos1.8

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« on: May 28, 2017, 06:28:57 PM »
Θέλω να αγοράσω το NC 1,8 και λόγο οικονομικής κρίσης προσπαθώ να υπολογίσω το κόστος για τα εξεις :

1. Τι κόστος έχει να κάνω ενα απλό NC ( Πρίν του 09) να μοιάζει με το 20th Anniversary(ζάντες,μπροστινό strut bar,φώτα και προφυλακτήρες fl)
2. Κόστος μπλοκέ rx8 μαζί με το τελικό
3. Κόστος ελατήρια χαμηλόματος eibach
4. Κόστος αντιστρεπτικές rx8
5. Κόστος για ολόσομη εξάτμηση (μαζί με χταπόδι)
6. Κόστος φίλτρο εισαγωγή
7. Κόστος για ένα καλό πρόγραμμα

Επίσεις θέλω να μου πείτε αν υπάρχουν δυναμομετριμένα NC 1,8 με αυτές τις βελτιώσεις και τι νούμερα έδειξαν....
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων για τον χρόνο σας.


May 28, 2017, 07:04:49 PMReply #1

Offline LetThingsDrift

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #1 on: May 28, 2017, 07:04:49 PM »
Θέλω να αγοράσω το NC 1,8 και λόγο οικονομικής κρίσης προσπαθώ να υπολογίσω το κόστος για τα εξεις :

1. Τι κόστος έχει να κάνω ενα απλό NC ( Πρίν του 09) να μοιάζει με το 20th Anniversary(ζάντες,μπροστινό strut bar,φώτα και προφυλακτήρες fl)
2. Κόστος μπλοκέ rx8 μαζί με το τελικό
3. Κόστος ελατήρια χαμηλόματος eibach
4. Κόστος αντιστρεπτικές rx8
5. Κόστος για ολόσομη εξάτμηση (μαζί με χταπόδι)
6. Κόστος φίλτρο εισαγωγή
7. Κόστος για ένα καλό πρόγραμμα

Επίσεις θέλω να μου πείτε αν υπάρχουν δυναμομετριμένα NC 1,8 με αυτές τις βελτιώσεις και τι νούμερα έδειξαν....
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων για τον χρόνο σας.

Καλησπέρα και καλωσόρισες,
Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω σε αρκετά γιατί έχω κάνει κάμποσα από αυτά και έχω ψάξει και για όλα τα υπόλοιπα σχεδόν...
1) νομίζω είναι από τις πιο κοστοβορες αλλαγές...Προφυλακτήρες, φανάρια, προβολακια, ζαντες και τα συναφή αν πας σε μεταχειρισμένα που είναι σπάνια του anniversary θεωρώ, θα είσαι κοντά στα 1200€-1500€, καινούργια μιλάμε για πολύ περισσότερα που δεν έχω ασχοληθεί ποτε να ψάξω...
2) όλο το πίσω σύστημα ρχ με ημιαξόνια, όλα τα άκρα, φρενα, διαφορικό και αντιστρεπτική γύρω στα 450€
3) ελατήρια χαμηλωματος eibach μεταχειρισμένα από 70-100€, καινούργια περίπου στα 160€
4)Αντιστρεπτική μπροστά αν τσιτωσεις και τον έμπορα που θα πάρεις όλο το πίσω σύστημα ρχ ίσως με 50€-60€ ακόμα σου την δώσει αλλιώς αγορά και οι 2 μαζί πάνε 120€-150€
5)Κόστος για ολόσωμη από χταπόδι μέχρι πίσω εξαρτάται που θα πας, ποιότητα υλικού, αν θες διμπουκο η μόνο τελικό, "μαεστρία" μάστορα...Χταπόδι, 200αρης καταλύτης, μεσαίο, τελικό υπολόγιζε από 600€-1000€ μπορεί και παραπάνω αναλόγως που θα πας ξαναλέω
6) φίλτρο και εισαγωγή αναλόγως τι θέλεις. Αν θέλεις ένα φίλτρο ελευθερας στο μαμά φιλτροκουτι γύρω στα 45-55€ αν θέλεις cai με ότι αυτό συνεπάγεται μπορείς να βρεις από 150 έως 350€ που κάνει η κορυφαία της ΑΕΜ αυτή την στιγμή αν δεν κάνω λάθος.
7) προγραμμα πάλι εξαρτάται πως, που, αν έχει δωρεάν μελλοντικά flashαρισματα η αλλες παροχες και support από 250€-600€.
Και τέλος υπάρχουν δυναμομετρημένα NC με τα παραπάνω πράγματα γύρω στα 140-145 άλογα στρόφαλο
Αν ειπα κάτι λάθος οποιαδήποτε διόρθωση δεκτή!



Sent from my iPhone using Tapatalk
Mazda Mx5 NC (2007)
Rx8 LSD Diff 4.44 FGR
Rx8 Yellow Dot Sway Bars
Rx8 Rear Brakes
Rx7 FD Wheels//Goodyear EfficientGrip Performance
MeisterR ZetaCrd+ (F:10kg/mm, R:6kg/mm)
Kensun Xenon Kit 6000k
AEM Dryflow Cold Air Intake
Tomei Expreme Ti Titanium Exhaust

~If you don't look back at your car after you park it, you own the wrong car

May 28, 2017, 07:31:57 PMReply #2

Offline Stefanos1.8

Re: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #2 on: May 28, 2017, 07:31:57 PM »
Φίλε σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση και πολύ κατατοπιστική απάντηση...

May 28, 2017, 07:59:14 PMReply #3

Offline Jhngeorgas

  • 200 km/h
  • ****
  • Posts: 486
  • Total likes: 431
  • Gender: Male
  • Old babys: 207cc 1.6T, RX8, Mx5 nc 1.8
Re: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #3 on: May 28, 2017, 07:59:14 PM »
Φίλε σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση και πολύ κατατοπιστική απάντηση...

Θέλεις να σου δώσω το δικό μου που είναι έτοιμο ? Μόνο facelift θέλει και είσαι έτοιμος :P
Αστειεύομαι  ;)

Με το καλό η αγορά αν δεν σε κάλυψε κάπου ο Αντρέας , ρώτησε ότι θες :)


p.s @LetThingsDrift πραγματικά σου πάει το πόδι, είδες μπορείς να βοηθάς κ τον κόσμο έτσι :P
Born to be Roadster ...
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,9859.0.html
MX5 NC 2.0 Sport
ENKEI  RPF1 17X9 ET45
ZESTINO Gredge 07R 235/40/17
Bc Racing coilover
Rx8 yellow dot

May 28, 2017, 08:10:50 PMReply #4

Offline LetThingsDrift

Re: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #4 on: May 28, 2017, 08:10:50 PM »

Θέλεις να σου δώσω το δικό μου που είναι έτοιμο ? Μόνο facelift θέλει και είσαι έτοιμος :P
Αστειεύομαι  ;)

Με το καλό η αγορά αν δεν σε κάλυψε κάπου ο Αντρέας , ρώτησε ότι θες :)


p.s @LetThingsDrift πραγματικά σου πάει το πόδι, είδες μπορείς να βοηθάς κ τον κόσμο έτσι :P

Υπόσχομαι ότι αν γίνω γρήγορα καλά θα συνεχίσω να βοηθάω :P Δεν μπορώ άλλο θέλω να οδηγήσω :P
Mazda Mx5 NC (2007)
Rx8 LSD Diff 4.44 FGR
Rx8 Yellow Dot Sway Bars
Rx8 Rear Brakes
Rx7 FD Wheels//Goodyear EfficientGrip Performance
MeisterR ZetaCrd+ (F:10kg/mm, R:6kg/mm)
Kensun Xenon Kit 6000k
AEM Dryflow Cold Air Intake
Tomei Expreme Ti Titanium Exhaust

~If you don't look back at your car after you park it, you own the wrong car

May 28, 2017, 08:38:07 PMReply #5

Offline Stefanos1.8

Re: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #5 on: May 28, 2017, 08:38:07 PM »
Περαστικά για το πόδι...
χαχαχαχα σε ευχαριστώω

June 23, 2017, 08:40:02 AMReply #6

Offline topetwrx

Re: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #6 on: June 23, 2017, 08:40:02 AM »

Καλησπέρα και καλωσόρισες,

2) όλο το πίσω σύστημα ρχ με ημιαξόνια, όλα τα άκρα, φρενα, διαφορικό και αντιστρεπτική γύρω στα 450€


Sent from my iPhone using Tapatalk

Για εξηγήστε μου λίγο το παραπάνω. Ταιριάζει το πίσω σύστημα του RX8 στο NC; Πιο το πλεονέκτημα σε σχέση με αυτό του NC; Πολύ μικρό κόστος πάντως νομίζω!
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

June 23, 2017, 09:05:30 AMReply #7

Offline ted33

Re: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #7 on: June 23, 2017, 09:05:30 AM »
Το βαζουν συνηθως οσοι θελουν μπλοκε με κοντυτερη σχεση! Για τα υπολοιπα δεν νομιζω οτι αξιζει παρα μονο εαν πας για επομενη μετατροπη για περισσοτερα αλογα που και παλι με τα φρενα του NC δεν θα αντιμετωπισεις προβλημα μεχρι καποια ορισμενη ιποδυναμη. Και κατα την γνωμη μου δεν ειναι 100% ενδεδειγμενο διοτι καπου κοβεις/τρυπας το αυτοκινητο στις βασεις που καλυτερα να το αποφυγεις! Τωρα τα μπροστινα φρενα του RX8 προσθετουν απλα βαρος!!!

June 23, 2017, 09:09:13 AMReply #8

Offline topetwrx

Re: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #8 on: June 23, 2017, 09:09:13 AM »
Κατάλαβα! Ειδικά τα τρυπήματα που είπες ότι χρειάζονται το κάνουν κατευθείαν αποτρεπτικό!
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

June 23, 2017, 10:36:44 AMReply #9

Offline Sakis

Re: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #9 on: June 23, 2017, 10:36:44 AM »
Η πρώτη τοποθέτηση του πίσω μέρους του RX8 σε NC έγινε στη Θεσσαλονίκη και ήταν στο δικό μου (να τα λέμε και αυτά  ;D) μία περίοδος που οι περισσότεροι μάστορες ισχυρίζονταν ότι δεν έμπαινε, μετά ακολούθησαν και άλλοι.

Μετατοπίζεται λίγο ο κεντρικός άξονας για να μπει. Βέβαια μαζί με το διαφορικό αναγκαστικά βάζεις και τα ημιαξόνια και τα μουγιέ του RX8. Αυτό σημαίνει ότι έχεις πιο χοντρά ημιαξόνια που έχουν προοριστεί για ένα αμάξι με 225 άλογα (αρχικά) άρα είναι πιο ενισχυμένα. Αυτό είναι υπέρ σε περίπτωση που στο μέλλον θέλεις να πας σε πιο extreme τουρμπο βελτιώσεις (χωρίς να σημαίνει ότι του NC δεν επαρκούν).

Βάζοντας τα μουαγιέ συνήθως 9/10 περιπτώσεις (μαζί και εγώ) βάζουν και τα πίσω δισκόφρενα του RX8 που είναι πιο μεγάλα επομένως βελτιώνεις και τα πίσω φρένα σου (χωρίς να σημαίνει ότι και του NC δεν είναι αρκετά καλά).

Επίσης, το διαφορικό του RX8 έχει 4.44 κορονοπήνιο ενώ του NC (1,8 5 τάχυτο) έχει 4.1. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αλλάζεις το βήμα, φαντάζομαι ξέρεις τα υπερ και τα κατά μιας τέτοιας μετατροπής από τη στιγμή που ασχολείσαι με τον tuning.

Τέλος, αν αποφασίσεις να πας σε τέτοια μετατροπή, αφού θα μπει στο συνεργείο, με άλλα ~100 ευρώ περίπου τσιμπάς και τις αντιστρεπτικές του RX8 που είναι πιο χοντρές. Έτσι έχεις ένα πολύ ωραίο και ολοκληρωμένο πακέτο βελτίωσης. Θα δεις μεγάλη διαφορά από την πρώτη κιόλας βόλτα

Εμένα προσωπικά αυτή η μετατροπή είναι "value for mone" από όλες τις απόψεις  :yeah:
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html

June 23, 2017, 10:40:05 AMReply #10

Offline Jhngeorgas

  • 200 km/h
  • ****
  • Posts: 486
  • Total likes: 431
  • Gender: Male
  • Old babys: 207cc 1.6T, RX8, Mx5 nc 1.8
Re: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #10 on: June 23, 2017, 10:40:05 AM »
Κατάλαβα! Ειδικά τα τρυπήματα που είπες ότι χρειάζονται το κάνουν κατευθείαν αποτρεπτικό!

Καλά το μόνο που τρυπάς είναι το ppf, δεν πειράζεις το σασί  ! Δεν είναι τπτ μην σε τρομάζει ο Θόδωρας ! Το έχουμε κάνει αρκετοί στο φόρουμ χωρίς το οποιοδήποτε πρόβλημα !
Born to be Roadster ...
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,9859.0.html
MX5 NC 2.0 Sport
ENKEI  RPF1 17X9 ET45
ZESTINO Gredge 07R 235/40/17
Bc Racing coilover
Rx8 yellow dot

June 23, 2017, 10:44:07 AMReply #11

Offline ted33

Re: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #11 on: June 23, 2017, 10:44:07 AM »
Ενταξει αυτα ειναι αποψεις! Εμενα απο σασι το αυτοκινητο μου θελω να ειναι οσο πιο stock γινεται! Γι αυτο και επελεξα και διαφορικο απο 2 λιτρο mx5. Δεν ειναι ωραιο κατα την προσωπικη μου καθαρα αποψη να μετατοπιζεις αξονες και να τρυπας ppf. Ο καθενας βεβαι κανει οτι θελει στο αυτοκινητο του και ειναι δικαιωμα του!!!

June 23, 2017, 01:14:05 PMReply #12

Offline LetThingsDrift

Re: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #12 on: June 23, 2017, 01:14:05 PM »
Κατάλαβα! Ειδικά τα τρυπήματα που είπες ότι χρειάζονται το κάνουν κατευθείαν αποτρεπτικό!
Όπως ανέφερε και ο φίλτατος Γιάννης δεν είναι κάτι το τρομερό...Ανοίγεις 2 διαφορετικές τρύπες στο ppf (στην ουσία μετατοπίζεις τις θέσεις 1-1,5cm) απλά για να πατήσει το διαφορικό του rx8 γιατί τα μπουζόνια του έχουν άλλη απόσταση και φτιάχνεις και έναν αποστάτη να πατήσει σωστά το διαφορικό γιατί είναι ελάχιστα πιο μακρύ (ούτε 1 πόντο) και πιο λεπτοκαμωμένο καβούκι όσο πλησιάζουμε το πηνίο. Ο άξονας και να μετατοπίζεται όπως λέει ο Σάκης είναι ελάχιστη η μετατόπισή του, και εσένα δεν σε εμποδίζει πουθενά γιατί κουμπώνει κανονικά πάνω στο διαφορικό χωρίς να χρειαστεί να κάνεις κάτι. Και το ppf δεν παθαίνει κάτι από τις τρύπες, συμπαγές σίδερο είναι, ούτε αλλάζεις την γεωμετρία του αυτοκινήτου ούτε κινδυνεύεις από τον νόμο του Hooke ότι αποδυναμώνεις το ppf, και ανά πάσα στιγμή το επιθυμήσεις γυρίζεις stock. Trust me i've done it DIY. Τώρα από εκεί και πέρα είναι δική σου η επιλογή. Εγώ το έκανα πάντως γιατί κόστιζε λιγότερο από το μισά χρήματα, κέρδισα το κοντό αυτόματα, και δεν υπήρχαν και μπλοκέ από δίλιτρα στην αγορά. Όπως έχω ξαναπεί για το ίδιο θέμα ζυγίζεις και διαλέγεις. Skids and love! :giveheart:
Mazda Mx5 NC (2007)
Rx8 LSD Diff 4.44 FGR
Rx8 Yellow Dot Sway Bars
Rx8 Rear Brakes
Rx7 FD Wheels//Goodyear EfficientGrip Performance
MeisterR ZetaCrd+ (F:10kg/mm, R:6kg/mm)
Kensun Xenon Kit 6000k
AEM Dryflow Cold Air Intake
Tomei Expreme Ti Titanium Exhaust

~If you don't look back at your car after you park it, you own the wrong car

January 05, 2018, 12:03:37 AMReply #13

Offline topetwrx

Re: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #13 on: January 05, 2018, 12:03:37 AM »
Παιδιά χρόνια πολλά σε όλους και καλή χρονιά!!

Πριν μια εβδομάδα έκανα δοκιμή σε ένα μαντρά στην Θεσσαλονίκη ένα NC με 139000 χιλ. από ένα όχι και πολύ ψείρα ιδιοκτήτη, αν κρίνω από τις φθορές του εσωτερικού, αλλά λίγο που το οδήγησα μέχρι 80 χιλ/ώρα μου άρεσε πολύ!

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

-Θέση οδήγησης μια χαρά με 1,85 ύψος που έχω, όπως και σε ΝΒ που δοκίμασα. Στο ΝΒ βέβαια ήθελα το τιμόνι πιο ψηλά για να μην κοντεύει να ακουμπήσει στο πόδι μου, ενώ στο NC ήταν αρκετά καλύτερα αν και θα ήθελα ακόμη μεγαλύτερη απόσταση.

- Τριγμούς δεν μπορώ να πω ότι αντιλήφθηκα σε δρόμο με πολλές λακκούβες που πήγα.

-Ακαμψία εξαιρετική λες και είναι κλειστό αυτοκίνητο.

-Λεβιές εξαιρετικός με μικρές διαδρομές και πολύ καλή αίσθηση, αν και στο NB που δοκίμασα σταματημένο είναι ακόμη καλύτερος και πιο αντρικός.

-Το τιμόνι δεν μου είπε πολλά εκ΄πρώτης όψεως και μάλλον αδιάφορο. Η άσφαλτος βέβαια γλιστρούσε πολύ στην Θεσ/κη!

-Μου έκανε εξαιρετική εντύπωση η άμεση απόκριση στο γκάζι! Δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με πιο άμεση απόκριση!! Έτσι είναι όλα ή να είχε κάνει κάτι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης;

-Ο κινητήρας μου φάνηκε πολύ ελαστικός. Ψηλά δεν το πήγα για να δω πως είναι μια που δεν το επέτρεπαν οι συνθήκες.

-Η ανάρτηση μάλλον πρέπει να ήταν αλλαγμένη, γιατί μόνο μαλακή δεν ήταν.

-Το πάτησα με 1η λίγο σε μια διασταύρωση όπου φυσικά γύρισε κατευθείαν χωρίς όμως να το παραξηλώσω, γιατί ο Αλβανός υπάλληλος και συνοδηγός αγριεύτηκε λίγο (δικαιολογημένα μη γνωρίζοντας τον οδηγό), βάζω 2α συνέχισε να ψαρεύει σαν τρελό και για να μη με βρίσει ο Αλβανός έβαλα 3η όπου είμαι σίγουρος ότι αν το επιδίωκα θα γυρνούσε και με την 3η στην συγκεκριμένη άσφαλτο!! Γυρνώ με ένα βλέμμα απορίας και του λέω...''Καλά πως γλιστρά έτσι;;'' ;D

Οπότε μετά από το παραπάνω μάλλον η ώρα πλησιάζει ή μπορεί και να πλησίασε, οπότε θέλω τα φώτα σας!

Καταρχήν βρήκα το παρακάτω. Φαίνεται καλό με λίγα χιλιόμετρα (ελπίζω να είναι πραγματικά), το εσωτερικό του σε πολύ καλή κατάσταση και αν ισχύουν όλα αυτά μετά από έλεγχο που θα γίνει μάλλον θα το πάρω, μια που έχει και ESP, κάτι που το θέλω οπωσδήποτε, μια που θα το οδηγά και η γυναίκα μου!!

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/11730380/

Αν τελικά το πάρω άμεσα θα βάλω μπλοκέ. Από ότι ξέρω τα δισκάτα δεν συνεργάζονται με το ESP. Είναι αλήθεια;
Αν ισχύει το παραπάνω τότε κατέληξα στο παρακάτω διαφορικό, μια που το παίρνω μέσω φίλου σε λίγο καλύτερη τιμή 650-700 δολάρια. Είναι τύπου torsen σαν το quaife, έχει εφόρου ζωής εγγύηση με Ιαπωνικά μέταλλα που έχουν υποστεί κρυογεννητική επεξεργασία. Θέλω να διευκρινίσω όμως αν έχει κάποια προφόρτιση ήδη από το εργοστάσιο ή αν μπορούν  να το προφορτίσουν αυτοί (δεν ξέρω πόσο), μια που στο impreza μου που έβαλα κάποτε QUAIFE χωρίς προφόρτιση, όταν σήκωνε τροχό σε φουρκέτες κυρίως, πήγαινε όλη δύναμη στον σηκωμένο τροχό και το αυτοκίνητο δεν επιτάχυνε! Τελικά έβαλα δισκάτο και ησύχασα.

Μπορείτε να μου πείτε πιο από τα παρακάτω διαφορικά είναι για το NC 1.8; Επίσης για αλλαγή διαφορικού τι θέλει από ανταλλακτικά; Πχ ρουλεμάν, φλάντζες, τσιμούχες κτλ για ρύθμιση του κορωνοπήνιου και από που θα τα προμηθευτώ;

http://store.teammfactory.com/products/drivetrain/limited-slip-differentials/?_bc_fsnf=1&Model=Mazda

Συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο με τις πολλές απορίες και ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις.

Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

January 06, 2018, 04:50:52 PMReply #14

Offline panos2171

Re: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ & ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ NC...
« Reply #14 on: January 06, 2018, 04:50:52 PM »
Αυτό της αγγελίας φαίνεται καλό οπτικά αλλά σίγουρα θέλει έναν πολύ καλό έλεγχο. Το δίνει πολύ φτηνό και δηλώνει λίγα χιλιόμετρα οπότε είναι αρκετά ύποπτο αλλά όχι απαραίτητα κακό. Να πω μόνο πως το 2011 δώθηκε NC 2.0 με λιγότερο από 60.000χλμ πείπου στα 8000€ γιατί ο ιδιοκτήτης που το είχε πάρει καινούργιο με κάμποσα extra δε το χρησιμοποιούσε και απλά δεν ήθελε να το βλέπει να κάθεται. Εννοείται ότι για πάντα θα χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο.
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
15'' ENKEI (phoenix) wheels
MeisterR Sportive Coilovers