Παιδιά χρόνια πολλά σε όλους και καλή χρονιά!!
Πριν μια εβδομάδα έκανα δοκιμή σε ένα μαντρά στην Θεσσαλονίκη ένα NC με 139000 χιλ. από ένα όχι και πολύ ψείρα ιδιοκτήτη, αν κρίνω από τις φθορές του εσωτερικού, αλλά λίγο που το οδήγησα μέχρι 80 χιλ/ώρα μου άρεσε πολύ!
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
-Θέση οδήγησης μια χαρά με 1,85 ύψος που έχω, όπως και σε ΝΒ που δοκίμασα. Στο ΝΒ βέβαια ήθελα το τιμόνι πιο ψηλά για να μην κοντεύει να ακουμπήσει στο πόδι μου, ενώ στο NC ήταν αρκετά καλύτερα αν και θα ήθελα ακόμη μεγαλύτερη απόσταση.
- Τριγμούς δεν μπορώ να πω ότι αντιλήφθηκα σε δρόμο με πολλές λακκούβες που πήγα.
-Ακαμψία εξαιρετική λες και είναι κλειστό αυτοκίνητο.
-Λεβιές εξαιρετικός με μικρές διαδρομές και πολύ καλή αίσθηση, αν και στο NB που δοκίμασα σταματημένο είναι ακόμη καλύτερος και πιο αντρικός.
-Το τιμόνι δεν μου είπε πολλά εκ΄πρώτης όψεως και μάλλον αδιάφορο. Η άσφαλτος βέβαια γλιστρούσε πολύ στην Θεσ/κη!
-Μου έκανε εξαιρετική εντύπωση η άμεση απόκριση στο γκάζι! Δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με πιο άμεση απόκριση!! Έτσι είναι όλα ή να είχε κάνει κάτι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης;
-Ο κινητήρας μου φάνηκε πολύ ελαστικός. Ψηλά δεν το πήγα για να δω πως είναι μια που δεν το επέτρεπαν οι συνθήκες.
-Η ανάρτηση μάλλον πρέπει να ήταν αλλαγμένη, γιατί μόνο μαλακή δεν ήταν.
-Το πάτησα με 1η λίγο σε μια διασταύρωση όπου φυσικά γύρισε κατευθείαν χωρίς όμως να το παραξηλώσω, γιατί ο Αλβανός υπάλληλος και συνοδηγός αγριεύτηκε λίγο (δικαιολογημένα μη γνωρίζοντας τον οδηγό), βάζω 2α συνέχισε να ψαρεύει σαν τρελό και για να μη με βρίσει ο Αλβανός έβαλα 3η όπου είμαι σίγουρος ότι αν το επιδίωκα θα γυρνούσε και με την 3η στην συγκεκριμένη άσφαλτο!! Γυρνώ με ένα βλέμμα απορίας και του λέω...''Καλά πως γλιστρά έτσι;;''
Οπότε μετά από το παραπάνω μάλλον η ώρα πλησιάζει ή μπορεί και να πλησίασε, οπότε θέλω τα φώτα σας!
Καταρχήν βρήκα το παρακάτω. Φαίνεται καλό με λίγα χιλιόμετρα (ελπίζω να είναι πραγματικά), το εσωτερικό του σε πολύ καλή κατάσταση και αν ισχύουν όλα αυτά μετά από έλεγχο που θα γίνει μάλλον θα το πάρω, μια που έχει και ESP, κάτι που το θέλω οπωσδήποτε, μια που θα το οδηγά και η γυναίκα μου!!
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/11730380/Αν τελικά το πάρω άμεσα θα βάλω μπλοκέ. Από ότι ξέρω τα δισκάτα δεν συνεργάζονται με το ESP. Είναι αλήθεια;
Αν ισχύει το παραπάνω τότε κατέληξα στο παρακάτω διαφορικό, μια που το παίρνω μέσω φίλου σε λίγο καλύτερη τιμή 650-700 δολάρια. Είναι τύπου torsen σαν το quaife, έχει εφόρου ζωής εγγύηση με Ιαπωνικά μέταλλα που έχουν υποστεί κρυογεννητική επεξεργασία. Θέλω να διευκρινίσω όμως αν έχει κάποια προφόρτιση ήδη από το εργοστάσιο ή αν μπορούν να το προφορτίσουν αυτοί (δεν ξέρω πόσο), μια που στο impreza μου που έβαλα κάποτε QUAIFE χωρίς προφόρτιση, όταν σήκωνε τροχό σε φουρκέτες κυρίως, πήγαινε όλη δύναμη στον σηκωμένο τροχό και το αυτοκίνητο δεν επιτάχυνε! Τελικά έβαλα δισκάτο και ησύχασα.
Μπορείτε να μου πείτε πιο από τα παρακάτω διαφορικά είναι για το NC 1.8; Επίσης για αλλαγή διαφορικού τι θέλει από ανταλλακτικά; Πχ ρουλεμάν, φλάντζες, τσιμούχες κτλ για ρύθμιση του κορωνοπήνιου και από που θα τα προμηθευτώ;
http://store.teammfactory.com/products/drivetrain/limited-slip-differentials/?_bc_fsnf=1&Model=MazdaΣυγνώμη για το μακροσκελές κείμενο με τις πολλές απορίες και ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις.