Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μετά το Μx-5, τι;  (Read 17097 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

December 07, 2016, 12:31:50 PMReply #90

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #90 on: December 07, 2016, 12:31:50 PM »
Τωρα το είδα αυτό το πόστ, δεν ξέρω πως ειναι το 370 δεν το εχω πιάσει στο χέρια μου, αλλα το 350 είναι ένα διαμάντι, είτε ανοιχτό, ειτε κλειστό. Το κιβώτιο του μπορεί να το περιγράψει μια μόνο λέξη ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ και ναι είναι αργό μέν για τα κυβικά του, αλλα στην πράξη είναι πολύ δυνατό και παρέχει αφθονο χαμόγελο. Ειχε τύχει να μπω και σε 2πλο τουρμπινο με οδηγό που το είχε γενικά και είχα εντυπωσιαστεί με το πόσο προβλέψιμο είναι.
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

December 07, 2016, 12:35:08 PMReply #91

Offline Sakis

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #91 on: December 07, 2016, 12:35:08 PM »
Βασικά για να σκέφτεσαι το 350Ζ πάει να πει ότι δεν σου λείπουν τα μαρούλια, οπότε εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα το Chevrolet Camaro το οποίο βγαίνει από φέτος σε μία 2λιτρη έκδοση (τα τέλη του είναι χαμηλότερα σε σχέση με το 350Ζ) με 280 άλογα και είναι κομψοτέχνημα, το είδα πρόσφατα από κοντά στη Βηρυτό και από τότε έπαθα πλάκα με αυτό το αμάξι. Think about it !! (55.000 euro brand new)

Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html

December 07, 2016, 12:39:41 PMReply #92

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #92 on: December 07, 2016, 12:39:41 PM »
Το 55.000 με το 20.000€ ειναι περίπου τα τέλη του 370 για μια 10ετια και σου μένουν και ρέστα! Ασε που μάλλον θα είσαι και πολυ πιο χαρούμενος οδηγώντας το 370! Να πω οτι θα έλεγες για κανενα Μ3 που και αυτά τα σκοτώνουν να το καταλάβω!
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

December 07, 2016, 01:00:30 PMReply #93

Offline Christoforos

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #93 on: December 07, 2016, 01:00:30 PM »
ρε παιδια εγω ξερω αριστο 350Ζ με 60000χλμ πραγματικα, αψογο γυρω στα 10500ε...πραγματικη ευκαιρια και χωρις φορο πολυτελειας!!! :exaclty:Ας οψετε τα τελη και η καθημερινη χρηση που το χρειαζομαι αλλιως...........
Mazda MX5 NC 1.8cc, KONI/EIBACH Suspension, KN Filter, white turn lights, windblocker, Limited Slip Differential, xenon, bluetooth parott

December 07, 2016, 01:22:29 PMReply #94

Offline SteliosR

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #94 on: December 07, 2016, 01:22:29 PM »
55K δεν θα τα εδινα σε καμια περιπτωση αν κ συμφωνω ειναι πολυ ωραιο. Σημερα πηρα ενα ενδεικτικο κοστος για εκτελωνισμο ενος 370Ζ 12'.

Μιλαμε για περιπου 12Κ συν ας πουμε 1Κ εξοδα να παω να το φερω.( η να το φορτωσω!). Ειδωμεν...

MY07 Brilliant Black
ECU Reflash
4-1 Custom Header 63.5 midpipe
Skuzzle TorqIntake
Tochigi Fuji LSD x 4.1 FGR
Meister CRD
Rota Titans 17x8 ET42
Federal RS-R 215/45/17
RX8 Sway Bars
RX8 Brakes- Hawk Plus pads

December 07, 2016, 03:05:47 PMReply #95

Offline Reverant

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #95 on: December 07, 2016, 03:05:47 PM »
Και το 370 είναι πολύ καλύτερο από το 350.
You can't imagine the power of the Dark Side.

December 07, 2016, 07:37:13 PMReply #96

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #96 on: December 07, 2016, 07:37:13 PM »
Νομίζω οτι δεν ειναι φτηνός ο εκτελωνισμός ενός τέτοιου αμαξιού πάντως αλλα αν το εψαξες τοτε πάσο, εγω υπολογιζα γυρω στα 4-5Κ.

Λογικό μου ακούγεται και αυτό που λεει ο Δημητρης οτι 370 > 350 και το ιδιο εχω διαβάσει και σε περιοδικά. Πάντως αυτό που ακούστηκε οτι δεν παει το 350 ειναι ανέκδοτο! Δεν μπαίνω καν στον κοπο να εξηγήσω οτι υπάρχουν απειρα πραγματα για βελτιωση κάτι που φαντάζομαι δεν σε ενδιαφέρει καν. Η δύναμη συνηθίζεται βέβαια, αλλα ειναι πολυ πολυ ζωντανό ακομα και με τα 280 αλογα το 350.
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

December 08, 2016, 09:39:05 AMReply #97

Offline ted33

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #97 on: December 08, 2016, 09:39:05 AM »
Το 350 Ζ το εχω οδηγησει αρκετα και ειναι πολυ ομορφο και στημενο αυτοκινητο. Πολυ δυνατο δεν το λες (μια χαρα ειναι) απλα ρε παιδια και τριζει και το εσωτερικο του ειναι κλασσικο Nissan δηλαδη η παρεις micra η αυτο το ιδιο ειναι.

December 08, 2016, 09:56:55 AMReply #98

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #98 on: December 08, 2016, 09:56:55 AM »
Δεν ξέρω για 350 αν τρίζει, πάντως στο Χ-trail μετά από 12 χρόνια και 260.000 χλμ με σκληρή χρήση, το μόνο πράγμα που τρίζει είναι το σκιαστρο της ηλιοροφης και αν το κλείσεις δυνατά η το ανοίξεις τέρμα, ούτε καν αυτό. Άρα αυτό το κλασσικό που λες δεν ισχύει, τριξιματα θυμάμαι μόνο στο Ν14, γιατί και τα primera ήταν άψογα με εξαίρεση τα multilink που δεν ήταν και κάτι σοβαρό. Μακάρι να μπορούσα να πω ότι δεν τρίζει και το ΜΧ...

Sent from my HTC One ME

ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

December 08, 2016, 09:57:57 AMReply #99

Offline Sakis

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #99 on: December 08, 2016, 09:57:57 AM »
Το 350 Ζ το εχω οδηγησει αρκετα και ειναι πολυ ομορφο και στημενο αυτοκινητο. Πολυ δυνατο δεν το λες (μια χαρα ειναι) απλα ρε παιδια και τριζει και το εσωτερικο του ειναι κλασσικο Nissan δηλαδη η παρεις micra η αυτο το ιδιο ειναι.

Το μοντέλο του 2007 (350Ζ) και μετά το είχαν κάνει κάποιες βελτιώσεις σε σχέση με τις παλιότερες εκδόσεις, και έχει 306 άλογα, τα 0-100 km/hr τα εχει σε 5,7sec και τελική 250 km/hr με κόφτη, αργό δεν το λες με τίποτα. Όσο για το εσωτερικό του, ειναι αντικειμενικό το αν ειναι ωραίο ή οχι, εμένα προσωπικά μαρέσει πιο πολύ από του ΜΧ5. Για το αν τρίζει, δεν το γνωρίζω, αλλά αν όντως τρίζει τέτοιο αμάξι, τότε ξενέρωσα και μόνο στην ιδέα  :-[.
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html

December 08, 2016, 10:03:21 AMReply #100

Offline ted33

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #100 on: December 08, 2016, 10:03:21 AM »
Δεν ξέρω για 350 αν τρίζει, πάντως στο Χ-trail μετά από 12 χρόνια και 260.000 χλμ με σκληρή χρήση, το μόνο πράγμα που τρίζει είναι το σκιαστρο της ηλιοροφης και αν το κλείσεις δυνατά η το ανοίξεις τέρμα, ούτε καν αυτό. Άρα αυτό το κλασσικό που λες δεν ισχύει, τριξιματα θυμάμαι μόνο στο Ν14, γιατί και τα primera ήταν άψογα με εξαίρεση τα multilink που δεν ήταν και κάτι σοβαρό. Μακάρι να μπορούσα να πω ότι δεν τρίζει και το ΜΧ...

Sent from my HTC One ME

Εγω αυτο που οδηγησα ετριζε και ναι ΙΣΧΥΕΙ το ακουσα με τα αυτια μου και δεν με βγαζεις ψευτη!!! Και ειχε μολις 55.000 χλμ. Το αν εισαι nissanakias  αλλη κουβεντα και σταματαει εδω γιατι ακρη δεν προκειται να βγαλουμε!!! Ναι οκ το GTR που οδηγησα προσφατα δεν ετριζε και ειναι πολυ καλο αυτοκινητο, αλλα να φορτωθει κανεις τσαμπα εφορια για να παρει αυτο το αυτοκινητο το θεωρω ανουσιο καλυτερα να παρει ενα BMW 335i που ειναι αμαξαρα (για πισωκινητο παντα). Πλησιαζει το Μ3

December 08, 2016, 10:18:58 AMReply #101

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #101 on: December 08, 2016, 10:18:58 AM »
Το ότι είμαι Nissanakias το ξέρουμε, το να σου λέω την προσωπική μου εμπειρία από τα 7 διαφορετικά nissan που είχα και τα άλλα 30 σχεδόν που έχω οδηγήσει όμως, δεν απαγορεύεται. Δέχομαι ότι το 350 ίσως τρίζει αλλά δεν είναι κανόνας στα Nissan. Επίσης αν δεις πιο πάνω ακόμα και εγώ έχω αναφέρει τη Μ3 που επίσης είναι γνωστό ότι αντιπαθώ της BMW. Το Ζ σε κόστος συντήρησης είναι το 1/3 από τη BMW. Τυχαίνει να έχω φίλο με 335 που πληρώνει πολλά και ας έχει ο αδερφός του επίσημο σέρβις BMW. Από την άλλη τα σέρβις του Ζ είναι ανάλογα με του ΜΧ να ξέρεις, τακάκια με 20€ και φίλτρα με 10.

Sent from my HTC One ME

ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

December 08, 2016, 10:35:15 AMReply #102

Offline ted33

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #102 on: December 08, 2016, 10:35:15 AM »
Το ότι είμαι Nissanakias το ξέρουμε, το να σου λέω την προσωπική μου εμπειρία από τα 7 διαφορετικά nissan που είχα και τα άλλα 30 σχεδόν που έχω οδηγήσει όμως, δεν απαγορεύεται. Δέχομαι ότι το 350 ίσως τρίζει αλλά δεν είναι κανόνας στα Nissan. Επίσης αν δεις πιο πάνω ακόμα και εγώ έχω αναφέρει τη Μ3 που επίσης είναι γνωστό ότι αντιπαθώ της BMW. Το Ζ σε κόστος συντήρησης είναι το 1/3 από τη BMW. Τυχαίνει να έχω φίλο με 335 που πληρώνει πολλά και ας έχει ο αδερφός του επίσημο σέρβις BMW. Από την άλλη τα σέρβις του Ζ είναι ανάλογα με του ΜΧ να ξέρεις, τακάκια με 20€ και φίλτρα με 10.

Sent from my HTC One ME

Οκ συμφωνουμε! Και εγω αντι -bmw ειμαι αλλα εκτιμω καποια καλα κομματια (αυτοκινητα) μετα απο 23 χρονια οδηγησης (τα τελευταια 15 σε αγωνες). Οκ τα Nissan καλα χρυσα ειναι αλλα ειναι Nissan δεν ειναι Γερμανικα (οχι απο αντοχη αλλα απο ποιοτητα). Εμεις οι Ελληνες εχουμε και το αλλο κακο, κατι που δεν μπορουμε να το παοκτησουμε το βριζουμε αντι να προσπαθουμε. Εγω παλι ειμαι Ιταλακιας (απογοητευμενος τα τελευταια 15 χρονια με μικρες αναλαμπες)

December 08, 2016, 11:03:48 AMReply #103

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #103 on: December 08, 2016, 11:03:48 AM »
Τι παει να πει δεν μπορώ να το αποκτήσω και το βρίζω? Χέστηκα να αποκτήσω BMW! R35 δεν μπορώ να αποκτήσω με βλέπεις να τα βρίζω ?

Αμα ήμουν ηλιθιος και ηθελα BMW, πούλαγα το ΜΧ και πηγαινα να πάρω Ε30 η Ε36 ακόμα και Ε46 βρίσκω. Βασικά αν μου άρεσαν αντί να ασχολούμαι με Fiesta που τα γουστάρω, πηγαινα να φέρω BMW που βρίσκω σε τιμές χώμα στη Γερμανία και καθόμουν να τις πουλάω εδώ και να έχω και μεγαλύτερο κέρδος.

Το 350 το γουστάρω, για αυτό θα προσπαθούσα. Αν και δεν χρειάζεται καν να προσπαθήσω, δεν ειναι οικονομικό το πρόβλημα, το έχω οδηγήσει και μου έχει μείνει ως ένα απο τα πιο διασκεδαστικά αμάξια που έπιασαν τα χέρια μου, οχι απο τα πιο δυνατά. Απο την άλλη το αμάξι που μου έχει μείνει ως το πιο αδιάφορο ειναι το 118, το οποίο δεν το είχα απλά για μια βόλτα, αλλα για 2 μήνες ηταν το καθημερινό μου (ακόμα και το i20, πιο γαμάτο ήταν).

Και ναι είμαι και Ιαπωνάκιας, αλλα έχω προτίμηση και όχι κόλλημα, σιγά μην πήγαινα να πάρω Micra ας πούμε, που το ανέφερες πιο πάνω, ουτε καν Yaris δεν θα αγόραζα σε μικρό. Η νομίζεις οτι βλέπω το Tiida και λέω μπράβο Nissan προσέφερες μαγεία στο κοινό σου.

Και κάτι ακόμα αντιπαθώ της BMW αλλά για Μ3 E92 (και 335), 1Μ, Μ1, 3.0 CSL, M2, M5 E39, 850 έχω να πώ μόνο καλά λόγια και τα μισά ας μην τα έχω καν οδηγήσει. Αλλα σειρά 1 (εκτός κουπέ), ολα τα Χ και η σειρά 6 ειναι εκτός απο άσχημα και άχρηστα.
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

December 08, 2016, 12:35:00 PMReply #104

Offline ted33

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #104 on: December 08, 2016, 12:35:00 PM »
Εγω παλι γιαπωνεζος ειμαι σε ορισμενα αυτοκινητα/κατασκευες που πιστευω οτι αξιζουν. Απο κει και περα οταν γινω παππους μπορει να εχω ενα avensis (κλασσικη "κουρσα" που το λενε) δεν ξερω τι να σου πω, που και παλι δε το νομιζω. Μαλλον με καμια Alfa Romeo με κοβω ετσι να ασχολουμαι και να γουσταρω. Απο κει και περα ναι το 335 ειναι ανωτερο αυτοκινητο απ το 350Ζ και σαφως ομορφοτερο ειδικα το κουπε (ειπαμε δεν γουσταρω Bmw). το 350ζ ειναι κακασχημο για εμενα ενω το 370 πολυ πιο συμπαθητικο. Μια που το κανουμε κουβεντα το καινουργιο Micra ειναι πολυ ομορφο τουλαχιστον απο φωτο που το εχω δει καμια σχεση με τους προηγουμενους απανωτους εμετους (εβλεπα στο ote tv και βγηκε το προηγουμενο cc micra απ τα ασxημοτερα αυτοκινητα του πλανητη). Παντως οσο αφορα το οικονομικο κομματι μιας και το αναφερες, δεν θα ειχαμε ΜΧ5 η δεν θα κοιτασουμε μεταχειρισμενα 350Ζ δευτερο και τριτο χερι μπας και κανουμε το κεφι μας. Θα παιρναμε ενα 911 καμπριο η μια Ferrari 458 spider και τελειωνε το παραμυθακι, η αντε ενα ΤΤ καμπριο. Αυτα απο εμενα
« Last Edit: December 08, 2016, 12:37:09 PM by ted33 »