Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μετά το Μx-5, τι;  (Read 17061 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

October 19, 2016, 02:51:02 PMReply #30

Offline kantetom

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #30 on: October 19, 2016, 02:51:02 PM »
Θα σκεφτόμουν ένα ωραιότατο Cooper S -το τούρμπο- αλλά ειναι ακριβό.
Έχει ο αδερφός μου ένα cooper s του 2005 και όσο ωραία είναι οδηγικά και σε design άλλο τόσο ακριβά είναι σε service και ανταλλακτικά.

Το πήρε μεταχειρισμένο 2 ετών και από τότε έχει γίνει επισκευή στο κιβώτιο ταχυτήτων, είχε κρεμάσει η επένδυση της οροφής ανάμεσα στην ηλιοροφή και στην πόρτα, ήθελε αλλαγή το ανεμιστηράκι που ψύχει την αντλία του ηλεκτρο-υδραυλικού τιμονιού, αλλαγή της τροχαλίας στροφάλου. Όλα αυτά πριν πατήσει τα 100 k χλμ.
Το κιβώτιο επισκευάστηκε το 2008, πέρσυ έδωσε 2000 ευρώ και φέτος 1000 για σέρβις, φρένα, τα παραπάνω και κάτι αλλά ψιλά που μου διαφεύγουν αυτή την στιγμή.

Ενός φίλου που έχει ένα works, του έβγαλε όλα τα παραπάνω, συν πρόβλημα στα ωστήρια, αντλία βενζίνης, αντλία συμπλέκτη, μπαλάκια στα ψαλίδια, ψυγείο, χαλασμένη κλειδαριά. 

Ηλεκτρολογικά προβλήματα δεν έχουν βγάλει κανένα από τα 2, απλά το κόστος συντήρησης είναι περισσοτερο porsche παρά mazda.

Και για να είμαι ontopic, μετά το mx-5 αν χρειάζεσαι χώρους ανεβαίνει πολύ το budget... για να πάρεις ένα αμάξι που να σου δίνει την αίσθηση του mx-5 (1000 κιλά/πισωκίνητο/παιχνιδιάρικο σε ταχύτητες που να μην φοβάσαι ότι αν βρεις μπλόκο πας φυλακή) και ταυτόχρονα να είναι άνετο σε ταξίδια, με καλό εξοπλισμό και χώρους είναι πολλά τα λεφτά και σε κόστος κτήσης και συντήρησης.
Εγώ έκανα αυτό που γράφει και ο jSkyline και σε συνδυασμό με ένα peugeot 107 για την πόλη και ένα xc60 D5 για ταξίδια δεν μου έχει λείψει ποτέ η άνεση από την γριά.

October 19, 2016, 02:52:25 PMReply #31

Offline steliosmk1

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #31 on: October 19, 2016, 02:52:25 PM »
@steliosmk1
νομιζω η πιο σωστη λυση ειναι αυτη. Το mx δεν πουλιεται, το κρατας ασχετα αν δεν χρησιμοποιεις πολυ, γιατι αν το πουλησεις παλι θα ψαχνεις να αγορασεις ενα. Κανενα αυτοκινητο δεν μπορει να σου δωσει αυτη την αισθηση.........
Ισχυει δεν υπαρχει κατι στα κυβικα του εκτος απο το mr2 αλλα προσωπικα δεν μου πολυ αρεσει.

October 19, 2016, 02:59:11 PMReply #32

Offline sfrag

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #32 on: October 19, 2016, 02:59:11 PM »
@kantetom
Εγω το συνδυασα με ενα yaris και μια citroen diesel :nod:

mx5 nc 2008 1.8
eibach prokit / kyb gas a just

October 19, 2016, 03:00:57 PMReply #33

Offline ted33

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #33 on: October 19, 2016, 03:00:57 PM »
Εγω παλι το Q5 ταξιδια και δυο Corsa ενα diesel και ενα 1000 turbo (της γυναικας) για καθημερινα. Το ΜΧ5 μονο ΣΚ και καλοκαιρακι

October 19, 2016, 03:06:55 PMReply #34

Offline steve

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #34 on: October 19, 2016, 03:06:55 PM »
Θα σκεφτόμουν ένα ωραιότατο Cooper S -το τούρμπο- αλλά ειναι ακριβό.
Έχει ο αδερφός μου ένα cooper s του 2005 και όσο ωραία είναι οδηγικά και σε design άλλο τόσο ακριβά είναι σε service και ανταλλακτικά.

Το πήρε μεταχειρισμένο 2 ετών και από τότε έχει γίνει επισκευή στο κιβώτιο ταχυτήτων, είχε κρεμάσει η επένδυση της οροφής ανάμεσα στην ηλιοροφή και στην πόρτα, ήθελε αλλαγή το ανεμιστηράκι που ψύχει την αντλία του ηλεκτρο-υδραυλικού τιμονιού, αλλαγή της τροχαλίας στροφάλου. Όλα αυτά πριν πατήσει τα 100 k χλμ.
Το κιβώτιο επισκευάστηκε το 2008, πέρσυ έδωσε 2000 ευρώ και φέτος 1000 για σέρβις, φρένα, τα παραπάνω και κάτι αλλά ψιλά που μου διαφεύγουν αυτή την στιγμή.

Ενός φίλου που έχει ένα works, του έβγαλε όλα τα παραπάνω, συν πρόβλημα στα ωστήρια, αντλία βενζίνης, αντλία συμπλέκτη, μπαλάκια στα ψαλίδια, ψυγείο, χαλασμένη κλειδαριά. 

Ηλεκτρολογικά προβλήματα δεν έχουν βγάλει κανένα από τα 2, απλά το κόστος συντήρησης είναι περισσοτερο porsche παρά mazda.

Και για να είμαι ontopic, μετά το mx-5 αν χρειάζεσαι χώρους ανεβαίνει πολύ το budget... για να πάρεις ένα αμάξι που να σου δίνει την αίσθηση του mx-5 (1000 κιλά/πισωκίνητο/παιχνιδιάρικο σε ταχύτητες που να μην φοβάσαι ότι αν βρεις μπλόκο πας φυλακή) και ταυτόχρονα να είναι άνετο σε ταξίδια, με καλό εξοπλισμό και χώρους είναι πολλά τα λεφτά και σε κόστος κτήσης και συντήρησης.
Εγώ έκανα αυτό που γράφει και ο jSkyline και σε συνδυασμό με ένα peugeot 107 για την πόλη και ένα xc60 D5 για ταξίδια δεν μου έχει λείψει ποτέ η άνεση από την γριά.
σκυλί δηλαδή το cooper....
Mazda MX5 NC 2.0 SPORT

October 19, 2016, 03:16:36 PMReply #35

Offline Vidias

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 853
  • Total likes: 408
  • Gender: Male
  • τα γουστα και τα λαθη,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #35 on: October 19, 2016, 03:16:36 PM »
Τον ίδιο προβληματισμό έχω και εγώ μετά από 10 χρόνια σχεδόν με το mx.

Θαααα συμφωνησω απολυτα.....   :-X


@nmwisima  αν αποφασισεις να δωσεις το μκ1 παντως,let me know...
NB SPORTY 7/2004

ENGINE: AutoExe Ram-Air Intake-AutoExe Spark Wires-Βoubis Reprofiled Cams-Koyo R-Core Radiator-Beatrush Cooling Panel-Maxim Works Header+Catalyst-Custom 57mm mid pipe-AutoExe back-box-IL Motorsport Engine Mounts.
TRANSMISSION: Exedy Flywheel-Custom 1.6 Clutch-T2 Torsen
WHEELS-TYRES-BRAKES: Enkei RPF1 15x8-Yokohama AD08R 205/50/15-Muteki lugs
SUSPENSION: Jamsport Revalved Oem Bilstein-AutoExe springs-H&R Sways-AutoExe front end links
BRACES: Frame Rails-AutoExe front+rear strut braces-Kenauto Rear Frame-Arrow in Fenders-AutoExe Front Member-Beatrush P.P.F-Hoods.gr Rollbar
INTERIOR: Thermo-Insulated Cabin-Roadster 6 O'clock Cluster-Scuff Plates-Trunk Carpet-OEM Red Stiched Steering Wheel-Handbrake-AutoExe Red Stitched Knob-IL Motorsport Pedal Set-Kenwood 2Din Head Unit .
EXTERIOR: RS Factory Stage Replica Front Lip-Clear Reflectors-Side Repeaters-Black Painted Brake Calipers.

October 19, 2016, 03:30:03 PMReply #36

Offline kantetom

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #36 on: October 19, 2016, 03:30:03 PM »
@sfrag
Και εγώ πριν το volvo είχα ένα c5 x7 diesel με υδραυλικές αναρτήσεις το οποίο για να πω την αλήθεια ήταν πιο άνετο από το volvo στο θέμα ανάρτησης. Ειδικά αν λάβεις υπόψιν τα 245/45/18 ελαστικά στο c5 σε σχέση με τα 235/65/17 στο xc60 και την διαδρομή της ανάρτησης. Βέβαια το volvo έχει καθίσματα πολυθρόνες.

@steve
Αν και το mini το γουστάρω απίστευτα, δυστυχώς δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Φέτος ο αδερφός μου το πήγε για το μικρό σέρβις + ένα πλαστικό στον θολό και το τζαμί του δεξιού καθρέφτη (του τα φάγανε ένα βράδυ ενώ ήταν παρκαρισμένο), και την επόμενη μέρα τον πήραν τηλέφωνο με κουστουμάκι 1000 ευρώ γιατί ήθελε και κάτι αλλά. Ακόμα κλαίει...

October 19, 2016, 04:28:52 PMReply #37

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #37 on: October 19, 2016, 04:28:52 PM »
Αγόρασα το ΜΧ5 πριν απο 11 χρόνια απο τότε περάσαν απο τα χέρια μου το Primera, που το είχα πριν το ΜΧ και συμβίωσαν μαζί για 6 χρόνια περίπου, το Xtrail που αγοράστηκε λιγο πριν το ΜΧ, καινουργιο και υπάρχει μέχρι σήμερα, 4 Fiesta (μαζί με αυτό που θα πάρω την ερχόμενη Δευτέρα) 1 Corsa, και οδηγάω συνεχώς ενα IQ, παλίοτερα μια 118, ενα smart diesel και ενα Cherokee, όλα είχαν κάτι να μου προσφέρουν τιποτα ομως δεν προσέφερε αρκετά για να αντικαταστήσω το ΜΧ.

Εντάξει πρέπει να παραδεχτώ οτι χωρις το X-Trail θα ειχα αρκετά προβήματα, γιατί μπορεί να μην το χρησιμοποιώ συχνά, αλλά οταν το κάνω, πραγματικά το έχω ανάγκη, δεν θέλω καν να σκεφτώ πως θα κουβαλουσα την προήγουμενη βδομάδα 50αρα τηλέοραση, γλαστρες και χώματα με το ΜΧ, ειδικά τώρα που έχει και ΗΤ.
Anyway υπάρχει μια σκέψη αντικατάστασης του X-Trail με ένα νεότερο μοντέλο πλέον αλλά οχι σκέψη αντικατάστασης του ΜΧ, ειλικρινά δεν ξέρω αν θα το άλλαζα ακόμα και με ND αυτή τη στιγμή, αφού δεν ξέρω αν όντως έχει κάτι παραπάνω να μου προσφέρει.
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

October 19, 2016, 07:12:41 PMReply #38

Offline kostas_jp120

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #38 on: October 19, 2016, 07:12:41 PM »
Αυτοί που προτείνετε Ζ4, 996, S2000  μάλλον δεν έχετε καν διαβάσει τι έχει γράψει ο Α. ε? Εντάξει το καταλαβαίνω συνήθως μ@λ@κι€$ γράφει άλλα εντάξει τουλάχιστον στο τοπικ αυτό μάλλον όλοι οι υπόλοιποι γράφουμε ότι να ναι!

Όταν ο άλλος γράφει δίνω ΝΑ παίρνω κάτι χωρίς λεφτά ή δεν θέλω να επωμιστω τα έξοδα του NC και εσύ του λες GT86 μάλλον κάποιος χαζεύει βαρκούλες που αρμενίζουν!

Sent from my HTC One_E8 using Tapatalk
Ρε κουμπάρε έγραψα "προσωπικά" εγώ τι θα έπαιρνα όχι τι συστήνω να πάρει ο Α.
Ο Α μπορεί να κερδίσει το Τζόκερ σήμερα και να πάρει και  διαστημόπλοιο :)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

1.8 Forged Engine / NC Galaxy Grey / Kraftwerks Rotrex Kit w 75mm Pulley / TDR Tune / RaceRom

http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,7785.0.html

October 19, 2016, 07:32:46 PMReply #39

Offline mx5silver

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #39 on: October 19, 2016, 07:32:46 PM »
αγορια, το μχ5 δεν το πουλας.....

το εχεις στο γκαραζ (ειτε με πινακιδες ειτε χωρις, καλη ωρα ;D) και σε περιμενει....

και επειδη οι αναγκες αλλαζουν,
για την καθημερινη λατζα, για τα παιδια, για τα σχολεια κλπ, παιρνεις κατι με 4 πορτες και
πορτπαγκαζ και εκει κλεινει το θεμα....

αλλωστε κανεις δεν σωνεται αν πουλησει το μχ5 για 4κ - 5κ -6κ...

October 19, 2016, 07:44:10 PMReply #40

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #40 on: October 19, 2016, 07:44:10 PM »
Ο Παναγιώτης έβαλε σφραγίδα  :closed:
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

October 19, 2016, 09:19:25 PMReply #41

Offline Nitroking

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #41 on: October 19, 2016, 09:19:25 PM »
Μετα μονο αν υπαρξει αναγκη για οικογενειακο και μονο ΑΝ δεν αντεχεις οικονομικα να πληρωνεις 2 αμαξια το δινεις.. Δε σε χαλαει καθολου να σε περιμενει στο γκαραζ να το βγαλεις μια Κυριακη με τη γυναικα σου (η και χωρις) εχοντας αφησει τα παιδια στη γιαγια.. Για αυτη τη μια βολτα τη βδομαδα/μηνα, αξιζει να το εχεις.. :guns: :guns:
Where is knowledge there is power...

Tips:
-Αν προκειται να κανεις κατι, κανε το σωστα..
-Με τα ψεματα αμαξια δε φτιαχνονται..

October 19, 2016, 09:43:59 PMReply #42

Offline spar@@

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #42 on: October 19, 2016, 09:43:59 PM »
Άμα είναι να πάω σε κορυφαίες εκδόσεις για να μη μου φαίνονται αδιάφορα τα Ζ3-4 και slk θα πήγαινα σε άλλα αμάξια. Σε αυτά τα λεφτά και κυβικα μόνο 350Z θα κοίταζα ή καμιά Πορκα. Ειλικρινά πιστεύω ότι πρέπει να είναι χαζός κάποιος έστω και για να κοιτάξει BMW σε κορυφαίες εκδόσεις.

Sent from my HTC One ME
εχεις οδηγησει ποτε ή εχεις βρεθει συνοδηγος σε κορυφαια σπορ εκδοση της bmw ή της merc και εχεις βγαλει το συμπερασμα οτι πρεπει να εισαι χαζος για να αποκτησεις κατι τετοιο ?

October 19, 2016, 10:15:23 PMReply #43

Offline luigid

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #43 on: October 19, 2016, 10:15:23 PM »
Θα σκεφτόμουν ένα ωραιότατο Cooper S -το τούρμπο- αλλά ειναι ακριβό.
Έχει ο αδερφός μου ένα cooper s του 2005 και όσο ωραία είναι οδηγικά και σε design άλλο τόσο ακριβά είναι σε service και ανταλλακτικά.

Το πήρε μεταχειρισμένο 2 ετών και από τότε έχει γίνει επισκευή στο κιβώτιο ταχυτήτων, είχε κρεμάσει η επένδυση της οροφής ανάμεσα στην ηλιοροφή και στην πόρτα, ήθελε αλλαγή το ανεμιστηράκι που ψύχει την αντλία του ηλεκτρο-υδραυλικού τιμονιού, αλλαγή της τροχαλίας στροφάλου. Όλα αυτά πριν πατήσει τα 100 k χλμ.
Το κιβώτιο επισκευάστηκε το 2008, πέρσυ έδωσε 2000 ευρώ και φέτος 1000 για σέρβις, φρένα, τα παραπάνω και κάτι αλλά ψιλά που μου διαφεύγουν αυτή την στιγμή.

Ενός φίλου που έχει ένα works, του έβγαλε όλα τα παραπάνω, συν πρόβλημα στα ωστήρια, αντλία βενζίνης, αντλία συμπλέκτη, μπαλάκια στα ψαλίδια, ψυγείο, χαλασμένη κλειδαριά. 

Ηλεκτρολογικά προβλήματα δεν έχουν βγάλει κανένα από τα 2, απλά το κόστος συντήρησης είναι περισσοτερο porsche παρά mazda.

Και για να είμαι ontopic, μετά το mx-5 αν χρειάζεσαι χώρους ανεβαίνει πολύ το budget... για να πάρεις ένα αμάξι που να σου δίνει την αίσθηση του mx-5 (1000 κιλά/πισωκίνητο/παιχνιδιάρικο σε ταχύτητες που να μην φοβάσαι ότι αν βρεις μπλόκο πας φυλακή) και ταυτόχρονα να είναι άνετο σε ταξίδια, με καλό εξοπλισμό και χώρους είναι πολλά τα λεφτά και σε κόστος κτήσης και συντήρησης.
Εγώ έκανα αυτό που γράφει και ο jSkyline και σε συνδυασμό με ένα peugeot 107 για την πόλη και ένα xc60 D5 για ταξίδια δεν μου έχει λείψει ποτέ η άνεση από την γριά.

Συμφωνω και επαυξανω στον φιλο απο πανω.

Κουπερακι Ες Ρο56,αγορασμενο καινουριο,εχει στοιχισει σε επισκευες οσο ενα Εν-Σι αυτην την στιγμη.

Τα σερβις κοστιζουν πολυ και λογω χωροταξικων θεματων.

October 19, 2016, 10:35:33 PMReply #44

Offline charchon

Re: Μετά το Μx-5, τι;
« Reply #44 on: October 19, 2016, 10:35:33 PM »
τοπΟΥΛΗΣΑομΑΛΑΚαςΑλλαθαξαναπαΡωΚαποιαΣτιγμηΛευκοFaceliFTNC