Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: XLR-250/PRO LINK/82 HELP!!!  (Read 1844 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

June 25, 2016, 10:11:16 PM

Offline Αετός

XLR-250/PRO LINK/82 HELP!!!
« on: June 25, 2016, 10:11:16 PM »
XLR-250/PRO LINK/82 HELP!!!
Αν και δεν ειναι στον χαρακτήρα μου να ζητώ βοήθεια οποτε μου χρειάζεται...  :hello:
και ειδικά απο απο ενα ιδιαίτερα αγαπητό φόρουμ φίλων,γεμάτο μερακλήδες, εξορμησεις και οχι μόνο!!!
Λόγω τραυματισμού μου από πέρσυ,(εμμένουσα επικονδυλίτιδα στον δεξί αγκώνα) αναγκάσθηκα να βρώ (γιά καθημερινή σχεδόν χρήση)
ενα μικρό ελαφρύ μηχανάκι και τελικά κατέληξα σε ενα παλαιό γνωστό μανιβελάτο (οπως τα παληά καλά ομορφα χρόνια)
ενα εντουράκι τό γνωστό HONDA XLR-250/PRO LINK/1982/MDO3,το κόκκινο,στρογγυλοφάναρο.
Πανέμορφο και πανάλαφρο σε πάει παντού οικονομικά,ακόμα και γιά χαλαρές βόλτες στο βουνό που τόσο μουχουν λείψει.
Εχω σκοπό να το κρατήσω γιά πάντα,μιά και μ'αρέσει πάρα πολύ.
Χρειαζόταν αρκετά μαζέματα γενικά,εφυγαν πολλά παραπάνω λεφτά απ΄τον αρχικό προϋπολογισμό,
αλλά το δύσκολο κομμάτι γιά μένα ηταν το μοτέρ.
Το ελυσα και ξεκίνησα την επισκευή του δειλά-δειλά,σιγά-σιγά,(12ος 2015)
εκανα ρεκτιφιέ στο Δράκο,καινούργιο πιστόνι,ελλατήρια,(made in japan) σετ φλάντζες τσιμούχες γενικής,
δίσκους αμπραγιάζ γνήσιους από Τόγελο,καινούργιες μούφες-βίδες στην κεφαλή γιατί εκει πάσχουν αυτά απο διαρροές λαδιών,
τριψιμο βαλβίδες/τσιμουχάκια,βρήκα αρκετά δύσκολα απ'εξω το manual service και τοχω πλέον στο κινητό μου.
Τώρα πλέον ειμαι στην τελική ευθεία,διαδικασία μονταρίσματος και εχω λίγο κολλήσει (το μοτερ μόνιμα στον πάγκο)

1ον Ο εκκεντροφόρος εχει 2 βίδες στο γρανάζι,εφοσον τον φερουμε στο σημείο Τ απο κάτω που λεει το μάνουαλ,
μετά που πάει ο εκκεντροφόρος στην πάνω βίδα η στην κάτω του γραναζιού?
Και η αλλυσίδα του εκκεντροφόρου εχει φορά?

2ον πως πάνε τα 4 ελλατήρια πιστονιού/αποστάσεις 120 μοίρες μουπαν,
(αν μπουν λάθος θα καιει λάδια λένε)

3ον μου λείπει ενα ροπόκλειδο/δυναμόκλειδο (για σωστό σφύξιμο)

4ον στο σετ φλάντζες/τσιμούχες γενικής (γιά το XLR/82)απο τον Δράκο δεν μπορω να βρώ κάποιες που πάνε?
επίσης φλατζόκολα βάζουμε στις δύο πλαϊνές και μεταξύ κάρτερ και κυλίνδρου-ψευτοκάπακο και που αλλου βάζουμε?


Ολα ταλλα τα εργαλεία και πάγκο ταχω.
Αν υπάρχει χρόνος,διάθεση από καποιο φίλο που το κατέχει το αθλημα (μιά ωρίτσα πάνω-κάτω) και μπορεί να με βοηθήσει να το κλείσουμε/ρυθμίσουμε,
(ειτε στον εργασιακό χώρο μου Πεντελη η στο σπίτι μου Λαγονήσι/Γαλάζια ακτή) (και βέβαια αν βολεύει μπορω πανευκολα να φέρω το μοτέρ/εργαλεία
οπουδήποτε αλλού),θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα και φυσικά με το αζημείωτο και πολλές πολλές μπύρες!!! :llol:

Αετός=Μένιος κιν. 6946407185 :thx:

Υ.Γ. Εαν το τοπικ αυτό δημιουργεί προβλημα,παρακαλώ ενα διαχειριστή να διαγραφεί.
aetos=menios from Holargo+Lagonisi for ever!!!
Οταν μιλαω ειμαι υπευθυνος μονο για αυτα που λεω..και οχι για αυτα που εσυ...καταλαβαινεις!!!

June 26, 2016, 04:46:38 PMReply #1

Offline spar@@

Re: XLR-250/PRO LINK/82 HELP!!!
« Reply #1 on: June 26, 2016, 04:46:38 PM »
δεν εχω ιδεα απο το συγκεκριμενο μηχανακι!

1) σε καποια μηχανακια και σε καποια αυτοκινητα με καδενα χρονισμου, το γραναζι εχει δυο βιδες ή 3 πανω ετσι ωστε να το λυνεις και να μπορεις να γυρισεις τον εκκεντροφορο χωρις να παρασερνει την καδενα για να χρονιζεις. Χοντρα-Χοντρα αν οι βιδες ειναι δυο περνα την καδενα κατω αφου το βαλεις στο σημειο που σου λεει το μανιουαλ και γυρνα τον εκκεντροφορο στο σημειο που σου λεει το μανιουαλ και δες αν συμπιπτουν οι τρυπες στο γραναζι και στον εκκεντροφορο.
2) τα ελατηρια στα πιστονια εχουν συγκεκριμενο τροπο που πανε, τα ελατηρια συμπιεσης εχουν βελος ή σημαδι (κουκιδα) η γραφουν up/top που δειχνουν απο πια πλευρα πανε, στην συνεχεια πρεπει το ανοιγμα των ελατηριων συμπιεσης λαδιου και εξπαντερ να μην ειναι στην ιδια ευθεια, 120 μοιρες ειναι το θεωρητικο εγω θα σου πω τα ανοιγματα ολων των ελατηριων να δημιουργουν ενα αστερι.