Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: ΚΤΕΟ  (Read 34574 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

February 02, 2010, 06:47:57 PMReply #30

Offline XrhstosZ

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #30 on: February 02, 2010, 06:47:57 PM »
παιζει να μπορεις να την "κρεμασεις" με tie wraps οπως εχουν κανει διαφοροι στο φορουμ αλλα αυτο ισως να μην περασει αμα την κουνησουν :)

February 02, 2010, 07:04:05 PMReply #31

Offline x-origin

  • 200 km/h
  • ****
  • Posts: 363
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • NBFL 1.6 Twins, Strato Blue...
Re: ΚΤΕΟ
« Reply #31 on: February 02, 2010, 07:04:05 PM »
θα δοκιμάσω να το περάσω έτσι...το πολυ πολυ να μου την πούνε! :axe: :finger:

February 02, 2010, 08:50:37 PMReply #32

Offline vagmann

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #32 on: February 02, 2010, 08:50:37 PM »
Δε νομιζω να ασχοληθουν και ιδιαιτερα με την πινακιδα...

February 02, 2010, 09:16:11 PMReply #33

Offline SchumiMx5

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #33 on: February 02, 2010, 09:16:11 PM »
Πέρασα πριν μερικούς μήνες ΚΤΕΟ και δεν είχα καν πινακίδα.Με ρώτησαν και είπα μου έσπασε η βάση.Την είχα μαζί βέβαια...Και εγώ δεν νομίζω να ασχοληθούν...

February 02, 2010, 09:31:35 PMReply #34

Offline option-D

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #34 on: February 02, 2010, 09:31:35 PM »
Δεν τους ενδιαφέρει η πινακίδα καν.. Πήγαινε όπως είσαι..
Ούτε τα φιιμέ θα κοιτάξουν.. Αν δεν βρέχει βάλε το μέσα με ανοιχτή κουκούλα και τα τζάμια κατεβασμένα..
1ον δεν θα δουν τα τζάμια και 2ον θα μπουν σε γκάμπριο, θα νιώσουν λίγο χλεχλέδες και θα ξεχάσουν πινακίδες και τα πάντα..  :P
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

February 02, 2010, 11:40:20 PMReply #35

Offline x-origin

  • 200 km/h
  • ****
  • Posts: 363
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • NBFL 1.6 Twins, Strato Blue...
Re: ΚΤΕΟ
« Reply #35 on: February 02, 2010, 11:40:20 PM »
Δεν τους ενδιαφέρει η πινακίδα καν.. Πήγαινε όπως είσαι..
Ούτε τα φιιμέ θα κοιτάξουν.. Αν δεν βρέχει βάλε το μέσα με ανοιχτή κουκούλα και τα τζάμια κατεβασμένα..
1ον δεν θα δουν τα τζάμια και 2ον θα μπουν σε γκάμπριο, θα νιώσουν λίγο χλεχλέδες και θα ξεχάσουν πινακίδες και τα πάντα..  :P

το σκέφτηκα να το περάσω topdown αλλά φοβάμαι μην με περάσουν για ψώνιο .. (στα @@ βασικά):P :P θέλω αν τελειώνω χωρίς πολλά πολλά

February 27, 2010, 10:00:55 PMReply #36

Offline x-origin

  • 200 km/h
  • ****
  • Posts: 363
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • NBFL 1.6 Twins, Strato Blue...
Re: ΚΤΕΟ
« Reply #36 on: February 27, 2010, 10:00:55 PM »
τελικά πέρασε τους ελέγχους επιτυχώς και με άριστα σχόλια για την κατάσταση/συντήρηση του :coolio:

April 16, 2010, 03:55:31 PMReply #37

Offline racing nick

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #37 on: April 16, 2010, 03:55:31 PM »
Μολις γυρισα από το κτεο και όπως ηταν αναμενόμενο επεσε το γελιο της αρκουδας καθοτη ο μιχος μου εχει καποιες ιδιαιτερότητες που αν δεν τις ξερεις  μπορει να βρεθεις προ εκλπηξεως.καταρχην εχω κατσει να σηκωσω από πριν την αναρτηση γιατι ετσι όπως ηταν δεν έμπαινε με τιποτα στην ραμπα.. παρκαρω επιτηδες με την μουρη προς το υποστεγο του κτεο ώστε να μην χρειαστουν μανουβρες από αυτόν που θα παει να το βαλει  μεσα.εμφανιζεται μια κοπελιτσα(εργαλειο δυνατο θα ελεγα) η οποια  το βαζει λιγο στραβα και  αναγκαζεται να κανει ελιγμο για να το ισιωσει . εκει ηταν που λύθηκα πρωτη φορα στα γελια.η κοπελα βγαινει εντρομη εξω και αρχιζει να κοιταει κατω από τον πισω αξονα. φωναζει ένα παλικαρι να μπει μεσα και να κανει την ιδια μανουβρα.,αυτος ξανα βγαινει εξω και φωναζει έναν τριτο να κανει το ιδιο ενώ αυτος μς την κοπελα θα κοιτανε από κατω να δουν τη συμβαινει.εχουν μαζευτει 4 ατομα και προσπαθουνα να καταλαβουν τι γινεται..για οσους δεν εχεται καταλαβει προκειται για τους κραδασμους που κανει το cusco. Μετα από κανα 10λεπτο επιτελους το αμαξι προχώρα  στην ραμπα και παει για έλεγχο ελαστικων και αναρτησης.εκει ηταν το αποκορυφομα..για να μην σας κουραζω με λεπτομέρειες εχουν μαζευτει 4 ατομα και ενας ο αρχιμηχανικος  μαλον και γυρνανε γυρο γυρο από το αμαξι  , κοιτανε ένα ένα τα λαστιχα και προσπαθουν να καταλαβουν τον τροπο που εχουν φθαρει.οσοι εχεται δει από κοντα το αμαξιμου ισως εχεται προσεξει την φθορα των R1R από την πιστα.τελικα μετα από αρκετη ωρα με φωναξαν να παω μεσα να τους εξηγησω καποια πραγματακια.δεν σκεφτηκα να παρω μαζι μου την καμερα και να τραβηξω το σκηνηκο αν και περιμενα κατι τετοιο..τσπ το περασαμε και το κτεο νομιμα αυτη τη φορα για τι το επομενο δεν περνιεται με την καμια αν μπουν καποια πραγματα πανω στο αμαξι που θελω.
 4 wheels transport  the body ...2 wheels transport the soul!!!

April 16, 2010, 04:19:25 PMReply #38

Offline nmwisima

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #38 on: April 16, 2010, 04:19:25 PM »
Από που κι ως που ειναι παράνομο το Κούσκο έτσι κι αλλιώς?

April 16, 2010, 05:10:37 PMReply #39

Offline racing nick

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #39 on: April 16, 2010, 05:10:37 PM »
δεν ειπε κανεις οτι ειναι παρανομο ρε συ Α. αλλα οταν ο αλλος ειναι ασχετος και νομιζει οτι το αμαξι εχει βλαβει και κανει ετσι τι να του πεις?
 4 wheels transport  the body ...2 wheels transport the soul!!!

April 16, 2010, 05:14:16 PMReply #40

Offline spoumi

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #40 on: April 16, 2010, 05:14:16 PM »
Nίκο πήγες σε δημόσιο ή ιδιωτικό ΚΤΕΟ?
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

April 16, 2010, 05:23:56 PMReply #41

Offline racing nick

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #41 on: April 16, 2010, 05:23:56 PM »
σε ιδιωτικο στο τερμα κηφησου με πειραιως
 4 wheels transport  the body ...2 wheels transport the soul!!!

April 16, 2010, 10:25:03 PMReply #42

Offline lok502

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #42 on: April 16, 2010, 10:25:03 PM »
Μολις γυρισα από το κτεο και όπως ηταν αναμενόμενο επεσε το γελιο της αρκουδας καθοτη ο μιχος μου εχει καποιες ιδιαιτερότητες που αν δεν τις ξερεις  μπορει να βρεθεις προ εκλπηξεως.καταρχην εχω κατσει να σηκωσω από πριν την αναρτηση γιατι ετσι όπως ηταν δεν έμπαινε με τιποτα στην ραμπα.. παρκαρω επιτηδες με την μουρη προς το υποστεγο του κτεο ώστε να μην χρειαστουν μανουβρες από αυτόν που θα παει να το βαλει  μεσα.εμφανιζεται μια κοπελιτσα(εργαλειο δυνατο θα ελεγα) η οποια  το βαζει λιγο στραβα και  αναγκαζεται να κανει ελιγμο για να το ισιωσει . εκει ηταν που λύθηκα πρωτη φορα στα γελια.η κοπελα βγαινει εντρομη εξω και αρχιζει να κοιταει κατω από τον πισω αξονα. φωναζει ένα παλικαρι να μπει μεσα και να κανει την ιδια μανουβρα.,αυτος ξανα βγαινει εξω και φωναζει έναν τριτο να κανει το ιδιο ενώ αυτος μς την κοπελα θα κοιτανε από κατω να δουν τη συμβαινει.εχουν μαζευτει 4 ατομα και προσπαθουνα να καταλαβουν τι γινεται..για οσους δεν εχεται καταλαβει προκειται για τους κραδασμους που κανει το cusco. Μετα από κανα 10λεπτο επιτελους το αμαξι προχώρα  στην ραμπα και παει για έλεγχο ελαστικων και αναρτησης.εκει ηταν το αποκορυφομα..για να μην σας κουραζω με λεπτομέρειες εχουν μαζευτει 4 ατομα και ενας ο αρχιμηχανικος  μαλον και γυρνανε γυρο γυρο από το αμαξι  , κοιτανε ένα ένα τα λαστιχα και προσπαθουν να καταλαβουν τον τροπο που εχουν φθαρει.οσοι εχεται δει από κοντα το αμαξιμου ισως εχεται προσεξει την φθορα των R1R από την πιστα.τελικα μετα από αρκετη ωρα με φωναξαν να παω μεσα να τους εξηγησω καποια πραγματακια.δεν σκεφτηκα να παρω μαζι μου την καμερα και να τραβηξω το σκηνηκο αν και περιμενα κατι τετοιο..τσπ το περασαμε και το κτεο νομιμα αυτη τη φορα για τι το επομενο δεν περνιεται με την καμια αν μπουν καποια πραγματα πανω στο αμαξι που θελω.

Αισιόδοξο μήνυμα πάντως γιατί περίμενα πως κάμπριο-χαμηλωμένο-με αφτερμαρκετ μπλοκέ κλπ δεν θα πέρναγε ΚΤΕΟ ούτε με μίζα. (όχι για σοβαρό λόγο αλλά γιατί στο ΚΤΕΟ οτιδήποτε τους φανεί παράξενο στο μάτι το κόβουν, ασχέτως αν υπάρχουν -ή όχι- κανονισμοί για το τί επιτρέπεται)

Miata NA 1.6 1992

Bilstein Shocks/ Vogtland springs
Carbotech XP10 F/R
Toyo R888 195/50/15
Mythos/FM Frame Rails
    +    

Miata NA 1.8 1996

Tokico Shocks/ FM springs
Advanti Storm 15x8/ BFG Rival 205/50/15
Torsen
Mishimoto aluminum radiator
Boss Frog Clearview SH Rollbar
FM Frame Rails+Butterfly
RB Sways + Brace

April 16, 2010, 10:57:26 PMReply #43

Offline Neko

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #43 on: April 16, 2010, 10:57:26 PM »
Δεν καταλαβα καλα ,υπαρχει περιπτωση να σε κοψουν γιατι θα εχω βαλει μια καλυτερη coilover αναρτηση και ενα καλο μπλοκε?
Mazda nbfl 04 -blue matt aluminium 3m- japan racing 16x9 et10-205/45/16- ap1 air dam kit-flares-danelatos exaust-coilover Vmaxx-stuke splitters- spoiler lip Ground Zero-Ccr Works roll bar-Mevic carbon HT-ducktail carbon-DIY spoiler HT-sideskirts-

April 16, 2010, 11:19:06 PMReply #44

Offline lok502

Re: ΚΤΕΟ
« Reply #44 on: April 16, 2010, 11:19:06 PM »
Θεωρητικά απαγορεύεται η οποιαδήποτε μετατροπή. Εδώ πιο παλιά συζητούσαμε για το αν θα υπάρχει πρόβλημα με το rollbar. Ξέρω περιπτώσεις που έχουν κόψει φτιαγμένα αυτοκίνητα που είχαν ακριβές αναρτήσεις, μεγάλα φρένα κλπ. (που αν μη τί άλλο έκαναν το αυοκίνητο πολύ πιο ασφαλές, μιας και θεωρητικά αυτός είναι ο σκοπός του ελέγχου ΚΤΕΟ)

Miata NA 1.6 1992

Bilstein Shocks/ Vogtland springs
Carbotech XP10 F/R
Toyo R888 195/50/15
Mythos/FM Frame Rails
    +    

Miata NA 1.8 1996

Tokico Shocks/ FM springs
Advanti Storm 15x8/ BFG Rival 205/50/15
Torsen
Mishimoto aluminum radiator
Boss Frog Clearview SH Rollbar
FM Frame Rails+Butterfly
RB Sways + Brace