Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Απο MX-5 σε RX-8  (Read 9354 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

November 25, 2015, 10:29:31 PMReply #15

Offline Reverant

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #15 on: November 25, 2015, 10:29:31 PM »
Δεν είναι παιδικές ασθένειες, είναι βασικά προβλήματα που δεν λύνονται.

Δεν υπάρχει πχ περίπτωση να το κάνεις να κρατήσει ρελαντί  ή να πάει πορεία με 14.7. Ρελαντί το πολύ 13, πορεία άντε 13.5. Μετά misfire.

Τα apex seals πάντα θα είναι ο αδύναμος κρίκος. Δεν μπορείς να βάλεις 5mm seal, και δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να το προστατεύσεις, εκτός αν το κατασκευάσεις από unobtanium.

Τα μπουζί, λόγω θέσης (οριζόντια και όχι κάθετα) και λόγω του ότι είναι αναγκαστικά χωμένα μέσα, "βραχυκυκλώνουν" (λάθος όρος της μαστοράτζας, ακριβώς το ανάποδο γίνεται!) και μετά δεν παίρνει μπροστά με τίποτα. Είναι και σε αγγούρι σημείο.

Λόγω σχεδίασης έχουν πάντα "κακή" υποπίεση.

Επίσης λόγω σχεδίασης έχουν χαμηλή ροπή σε σχέση με την ιπποδύναμη τους.
You can't imagine the power of the Dark Side.

November 25, 2015, 10:36:42 PMReply #16

Offline gianic

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #16 on: November 25, 2015, 10:36:42 PM »
Kαλα αυτα που λες δεν ισχυουν για τον Renesis.

- 14.7:1  low load και ρελαντι παντου και παντα. Στην Αμερικη τα εχουν ρυθμισει και 15.5+ και δουλευουν μια χαρα.χωρις misfires

- Ενα χρονο δεν βιωσα flooding ποτε, ζεστο κρυο και με συμπιεση κατω απο 6.


Φυσικα δεν ισχυει το ιδιο για τα παλια 13b

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

November 25, 2015, 10:38:54 PMReply #17

Offline georgee

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #17 on: November 25, 2015, 10:38:54 PM »
Το προβλημα τον χιλιομετρων-αντοχης ειναι η λιπανση
λυνεται με premix
Μην συγκρινεις rotary με παλινδρομικους
Συγκρινεις αχλαδια με μηλα
Φιλικα παντα!!

November 25, 2015, 10:42:01 PMReply #18

Offline gianic

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #18 on: November 25, 2015, 10:42:01 PM »
Το premix συμφωνα με διαφορους rebuilders δεν  ειναι πανακεια. Το σωστο στον Renesis ειναι να εχει παντα λαδια μεσα και ευλαβικο ζεσταμα και κρυωμα. Ετσι βγαζει πανω απο 100κ ανετοτατα

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

November 25, 2015, 10:43:19 PMReply #19

Offline georgee

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #19 on: November 25, 2015, 10:43:19 PM »
Δεν ειναι πανακεια αλλα βοηθαει σημαντικοτατα!

November 25, 2015, 11:16:33 PMReply #20

Offline SchumiMx5

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #20 on: November 25, 2015, 11:16:33 PM »
Παιδια το μυστικό είναι αυτό που έγραψα.Το γεμίζεις λαδι. 24 χρόνια βανκελ έχουμε.Κάτι ξέρουμε και εμείς απο ιατρική.
Μόνο το Άβαταρ μου το έχω 6 χρονια..

November 25, 2015, 11:27:04 PMReply #21

Offline gianic

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #21 on: November 25, 2015, 11:27:04 PM »
Κι ακομα γυρναει . σιγουρα παιζεις premix interfix και τετοια.

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

November 26, 2015, 12:12:42 AMReply #22

Offline Vroutos

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #22 on: November 26, 2015, 12:12:42 AM »
Ζάχο το έχω δει το έργο. Θα πάρεις rx7 κάποια στιγμή και θα μου δώσεις το μοτερ και το σασμαν σου να νοιώσω κι εγώ λίγο γρήγορος!  :P
Miata NBFL 1.6
Greddy Custom Turbo
Megasquirt 3 By Rev
Toyota Cops
Torsen T1 LSD
Sporty Braces
BC Coilovers 9/6
Hard Dog Single Diagonal Roll Bar w/ Harness Bar
Sparco Sprint Seat (Driver's Only)
15x7 +37 OZ Superleggeras w/ Toyo R888
Hawk HP+ w/ TDR SS Brake Lines
Lefkaditis Motorsport

November 26, 2015, 12:16:41 AMReply #23

Offline SchumiMx5

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #23 on: November 26, 2015, 12:16:41 AM »
Κι ακομα γυρναει . σιγουρα παιζεις premix interfix και τετοια.
Ακριβώς.Βασικά δουλεύω inthemix.

November 26, 2015, 02:17:33 PMReply #24

Offline heras

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #24 on: November 26, 2015, 02:17:33 PM »
Eγω flooding δεν επαθα ποτέ !! Αν χρειαζοταν να το σβησω κρυο για καποιο λογο αμεσως, εδινα μια γκαζια μεχρι τις 4.000 σαλ και κρατωντας πατημενο το γκαζι το εσβηνα. Παντα επαιρνε μετα

Και εβαζα και premix 1 φορα το μηνα. Αυτο που διαπιστωσα ηταν οτι σ αυτο το αμαξι επρεπε να ειχες παντα καινουρια μπουζι, μπουζοκαλωδια, πολλ/στες και αντλια βενζινης
ΜΚ 1,5

November 26, 2015, 02:25:02 PMReply #25

Offline georgee

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #25 on: November 26, 2015, 02:25:02 PM »
Στα λογια μου ερχεσαι......
Η βασικη διαφορα με το μχ5 ειναι το μεγαλο μεταξονιο που του επιτρεπουν να ειναι σταθερο σε μεγαλες ταχυτητες.....και τα δυο παντως ειναι fun to drive cars με το βασικοτερο ολων....την κινηση πισω!!!

November 26, 2015, 02:48:21 PMReply #26

Offline heras

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #26 on: November 26, 2015, 02:48:21 PM »
Σωστο απλα εγω το αισθανομουν μεγαλο και σχετικα βαρυ αυτοκινητο και οχι τοσο ευελικτο οπως το mx5. Θα ηθελα επισης και πιο γρηγορο τιμονι το οποιο ηταν 3 στροφες και δεν ταιριαζε κατα τη γνωμη μου με το χαρακτηρα του

Βεβαια η προσφυση και η διασκεδαση που προσφερει ειναι σε αλλο επιπεδο σε σχεση με το mx5 οπως και τα φρενα του. Η πλαγιολισθηση ελεγχεται με μαγικο τροπο λογω του μεγαλου μεταξονιου, με μια μοναδικη αισθηση !!
ΜΚ 1,5

June 14, 2016, 02:04:47 PMReply #27

Offline Thanasis_

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #27 on: June 14, 2016, 02:04:47 PM »
Παιδια καλησπερα! Προκειται μεσα στο καλοκαιρακι να αγορασω ενα 2ο αμαξι μικρο για να κανω τις δουλειες μου εντος πολης ωστε να μην χρησιμοποιω πλεον το mx5 καθε μερα και να το εχω μονο για τις βολτες μου ( το λυπαμαι ναντο εχω για καθημερινο :p).

Μου καρφωθηκε η ιδεα ομως μετα μηπως αντι για τον μιχο να παω σε rx8  μιας που θα το χρησιμοποιω μονο για βολτες και κανα ταξιδακι!

Αξιζει η μεταβαση σε rx8; ρωταω γιατι ακουω οτι καιει τον πατο του + οτι θελει προσοχη με πολλαπλασιαστες, συμπιεση κτλ. Αμα ειναι να φτασωω στο σημειο μονο να το κοιταω, να κατσω στ' αυγα μου καλυτερα!

Οποιος ειχε αναλογη εμπειρια θα με βοηθουσε αρκετα!!

Στάλθηκε από το JY-S3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


June 14, 2016, 02:08:21 PMReply #28

Offline gianic

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #28 on: June 14, 2016, 02:08:21 PM »
Γαμω τα αμάξια είναι . Αν αντέχεις που θα καίει 15-20λ/100χλμ σε χαλαρούς ρυθμούς τότε go for it !!!

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

June 14, 2016, 02:18:43 PMReply #29

Offline heras

Re: Απο MX-5 σε RX-8
« Reply #29 on: June 14, 2016, 02:18:43 PM »
Eννοειται πως αξιζει !! Το εκανα μια φορα και τωρα παλι γι αυτο ξαναπουλαω το μιχο μου !! Κοιτα να εχει μια αξιοπρεπη συμπιεση και να εχουν αλλαχτει πολλ/στες, μπουζι, αντλια βενζινης

Το αυτοκινητο ειναι απιστευτο σε οδικη συμπεριφορα ειτε κινεισαι με γραμμες ειτε με το πλαϊ και με επικα φρενα !!
ΜΚ 1,5