Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Διάφορες Φωτογραφίες #10  (Read 150699 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

April 10, 2016, 03:41:34 AMReply #540

Offline nikospaga

  • 150 km/h
  • ***
  • Posts: 349
  • Total likes: 94
  • Gender: Male
  • There is a way to feel free....let things Drift!
Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #540 on: April 10, 2016, 03:41:34 AM »
Καλά δεν έχει προσφέρει μόνο αυτοκίνητα της  σειρας M. Και η απλή σειρα 1 coupe  πχ. μια χαρά είναι.
NC 1.8 High-Galaxy Grey
-K&N Filter Panel
-Eibach Pro Kit Springs
-Michelin PS3 - 205/50/16
-HID 6000, llumar films

April 10, 2016, 08:02:23 AMReply #541

Offline philosopher

Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #541 on: April 10, 2016, 08:02:23 AM »
Δεν ξέρω αν σας αρέσει, δεν είχα τον κατάλληλο φακό, ουτε τις συνθήκες αλλά προσπάθησα...

Εν συνεχεία να σας απαντήσω οτι η 1//Μ αν και φέρει το ίδιο όνομα με τα υπόλοιπα Series 1, που είναι οτι αθλιότερο εχει βγάλει στην ιστορία της αύτη η μαρκα, είναι ενα πραγματικά ξεχωριστό αμάξι, γιατί ? Γιατί πολύ απλά είναι το μοναδικό της αμάξι που θυμίζει τα πραγματικά αξιολογα αμάξια που εχει βγάλει στο παρελθον. Μπορεί η συγκεκριμένη σαπιοεταιρεία να εχει προσφέρει ελάχιστα στην αυτοκίνηση τα τελευταία 30 χρόνια (βασικά 3 αμάξια εχει προσφέρει το E39 M5, το Ε46 Μ3 CSL και πολυ πρόσφατα το νέο Μ2), ομώς ο λόγος που έχει καθιερωθεί στους συνήθως ψωνισμένους ιδιοκτήτες της και σίγουρα βλαμμένους fan της είναι τα απίστευτα αμάξια που εβγαζε πριν απο πολλά χρόνια! Θα ημουν πραγματικά ηλίθιος αν δεν μπορούσα να εκτιμήσω αμάξια οπως το Μ3 Ε30 η τις παλιες 2002, η φυσικά το απίστευτο Μ1.

Νίκο πως θα σου φαινόταν αν σου έλεγα θα οτι ενα ψιλοπειραγμένο NC σαν το δικο σου και καλά στημένο, στην πιστα εγραφε καλύτερους χρόνους απο το BMW? Εντάξει ο ενας ιδιοκτήτης το κυνηγούσε, ενώ ο άλλος απλα δοκιμαζε το νέο του setup, αλλα και πάλι... Μήπως μπορεί να ξεκολλήσει το μυαλό σου και να μην μας τα πρήζεις κάθε φορά που μπαίνει λέβητας μέσα σε αυτό το φόρουμ ? (φιλική είναι η επίθεση μην τα πάρεις και της μετρητοίς!)

 :llol: :llol: :llol: :llol:
Είναι πέρα από τις δυνάμεις μου αφού το ξέρεις αδυναμίες είναι αυτές  :tease:
Τώρα για τα γυρολόγια δε φαντάζομαι τι χρόνους μπορεί να γράφει το 1 //Μ στα Μέγαρα αλλά υποθέτω δε θα είναι δύσκολο να μάθουμε στην επόμενη επίσκεψή του αφού και αν ρύθμισε τελικά. Το κακό είναι ότι τα τρώει το βάρος τα καημένα  :-\ 

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



April 10, 2016, 08:31:32 AMReply #542

Offline option-D

Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #542 on: April 10, 2016, 08:31:32 AM »
Συγκριτικά πάντως, το NC είναι καθαρόαιμο μπροστά στο gtr και απορώ γιατί χαίρεσαι με αυτό το αμάξι. Αυτό κι αν είναι ντροπή της αυτοκίνησης. Το μόνο που δεν έχουν κάνει ακόμα είναι να του περάσουν χάρτες από πίστες και να το βάλουν μέσα ακόμα και χωρίς οδηγό.
 :good:
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

April 10, 2016, 10:31:11 AMReply #543

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #543 on: April 10, 2016, 10:31:11 AM »
Νίκο, δε ρυθμιζε... Δοκιμαζε είπα... Το αμάξι μια χαρά έτοιμο και καλοστημένο είναι. Ο οδηγός δυνατότητες έχει, το αμάξι επίσης, αλλά μη νομίζεις ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο τελικά. Είναι ένα αξιόλογο κουπε με σωστό μέγεθος με καλό DNA από την ιστορία της BMW.

Μανό εννοείται ότι συμφωνώ μαζί σου. Το GT-R έχει τελειοποιηθεί σε τέτοιο βαθμό που κάνει τον πλέον άσχετο που το πιάνει στα χέρια του να νομίζει ότι είναι πιλότος F1. Όμως αυτό τελικά δεν είναι η χαρά της αυτοκίνησης? Ένας ευτυχισμένος οδηγός? Και φυσικά θεωρώ ότι το ΜΧ είναι ένα καθαρόαιμο αμάξι. Σε κάνει χαρούμενο! Έχω πραγματικά το χειρότερο ΜΧ που έχει βγει ποτέ και πάλι έχω χαμογελάσει τόσες φορές οδηγώντας το. Θυμήσου τις εποχές που είχες και εσύ ΜΧ με δυνατότητα να κυκλοφορεί!

Sent from my HTC One ME

ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

April 10, 2016, 10:50:04 AMReply #544

Offline Reverant

Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #544 on: April 10, 2016, 10:50:04 AM »
Αυτό κι αν είναι ντροπή της αυτοκίνησης.

Τα ίδια έλεγαν κάποτε και για το Evo VI...
You can't imagine the power of the Dark Side.

April 10, 2016, 11:28:01 AMReply #545

Offline selito

Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #545 on: April 10, 2016, 11:28:01 AM »
Το μόνο που δεν έχουν κάνει ακόμα είναι να του περάσουν χάρτες από πίστες και να το βάλουν μέσα ακόμα και χωρίς οδηγό.
 :good:

Σε μερικούς τομείς το ότι η τεχνολογία κάνει πλέον τα αδύνατα δυνατά είναι πολύ ελπιδοφόρο, δυστυχώς όμως έχεις δίκιο για το θέμα της αυτοκίνησης. Πλέον δεν παίζει ρόλο τόσο ποιος είναι καλύτερος οδηγός αλλά ποιος έχει το αμάξι με τα περισσότερα βοηθήματα.

Αλλά μετά...βλέπεις αυτό το Ford GT και :giveheart: :giveheart:
Never dream about success, only work for it.

April 10, 2016, 11:30:57 AMReply #546

Offline Vidias

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 851
  • Total likes: 408
  • Gender: Male
  • τα γουστα και τα λαθη,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #546 on: April 10, 2016, 11:30:57 AM »
Έχω πραγματικά το χειρότερο ΜΧ που έχει βγει ποτέ και πάλι έχω χαμογελάσει τόσες φορές οδηγώντας το.



Καλα,αυτο σηκωνει τεραστια κουβεντα,αλλα οχι και το χειροτερο...υπερβαλλεις.
NB SPORTY 7/2004

ENGINE: AutoExe Ram-Air Intake-AutoExe Spark Wires-Βoubis Reprofiled Cams-Koyo R-Core Radiator-Beatrush Cooling Panel-Maxim Works Header+Catalyst-Custom 57mm mid pipe-AutoExe back-box-IL Motorsport Engine Mounts.
TRANSMISSION: Exedy Flywheel-Custom 1.6 Clutch-T2 Torsen
WHEELS-TYRES-BRAKES: Enkei RPF1 15x8-Yokohama AD08R 205/50/15-Muteki lugs
SUSPENSION: Jamsport Revalved Oem Bilstein-AutoExe springs-H&R Sways-AutoExe front end links
BRACES: Frame Rails-AutoExe front+rear strut braces-Kenauto Rear Frame-Arrow in Fenders-AutoExe Front Member-Beatrush P.P.F-Hoods.gr Rollbar
INTERIOR: Thermo-Insulated Cabin-Roadster 6 O'clock Cluster-Scuff Plates-Trunk Carpet-OEM Red Stiched Steering Wheel-Handbrake-AutoExe Red Stitched Knob-IL Motorsport Pedal Set-Kenwood 2Din Head Unit .
EXTERIOR: RS Factory Stage Replica Front Lip-Clear Reflectors-Side Repeaters-Black Painted Brake Calipers.

April 10, 2016, 11:38:37 AMReply #547

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #547 on: April 10, 2016, 11:38:37 AM »
Καλα,αυτο σηκωνει τεραστια κουβεντα,αλλα οχι και το χειροτερο...υπερβαλλεις.
Ε το μόνο χειρότερο που μπορώ να σκεφτω ειναι ενα NB High! Αναλογικά πάντως ειναι 1.6 (αρα ταφος), το βαρύτερο ΝΒ που εχει βγάλει ποτέ, το NB ειναι οτι χειρότερο οδηγικά, αφου βάρυνε σε σχέση με το ΝΑ και δεν βελτιώθηκε ουσιαστικά, είναι και καρυδότσουφλο σε σχεση με το NC. Δεν βλεπω και κάποιο θετικό σε σχεση με τα υπολοιπα ΜΧ5!

Σε συγκριση με αλλα αυτοκίνητα ομως, προσφέρει άπειρη οδηγική ευχαρίστηση! Το ζητούμενο λοιπόν για ενα ΜΧ είναι να μπορείς να το κυκλοφορήσεις, εκει φαίνεται και η αξια του άλλωστε! ;)
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

April 10, 2016, 11:57:30 AMReply #548

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3919
  • Total likes: 4540
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #548 on: April 10, 2016, 11:57:30 AM »
Το ΝΒ είναι ανώτερο από το ΝΑ.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

April 10, 2016, 12:22:14 PMReply #549

Offline selito

Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #549 on: April 10, 2016, 12:22:14 PM »
Το ΝΒ είναι ανώτερο από το ΝΑ.

Το είπαμε αυτό.
Είναι για μάγκες.
Never dream about success, only work for it.

April 10, 2016, 12:38:00 PMReply #550

Offline RustRat

Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #550 on: April 10, 2016, 12:38:00 PM »
Ise mankas esy man?

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

https://www.instagram.com/rust_rat

‘97 Red 1.6 - soon to be back from the dead
‘92 Red 1.6 - we cool

April 10, 2016, 12:41:59 PMReply #551

Offline selito

Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #551 on: April 10, 2016, 12:41:59 PM »
Ise mankas esy man?

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

όχι, φλώρος, έχω αμάξι που μπαίνει ESP
Never dream about success, only work for it.

April 10, 2016, 12:57:20 PMReply #552

Offline Vidias

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 851
  • Total likes: 408
  • Gender: Male
  • τα γουστα και τα λαθη,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #552 on: April 10, 2016, 12:57:20 PM »

Αναλογικά πάντως ειναι 1.6 (αρα ταφος), το βαρύτερο ΝΒ που εχει βγάλει ποτέ, το NB ειναι οτι χειρότερο οδηγικά, αφου βάρυνε σε σχέση με το ΝΑ και δεν βελτιώθηκε ουσιαστικά, είναι και καρυδότσουφλο σε σχεση με το NC. Δεν βλεπω και κάποιο θετικό σε σχεση με τα υπολοιπα ΜΧ5!


Και ομως.οδηγησα 1.6 πιο-στοκ-πεθαινεις,nbfl πελατη που το ειχα 2 μερες στα χερια μου.
Λατρεψα την απλοτητα,και ευκολια που ειχε στην οδηγηση του.
Καμια σχεση ακομα και με το δικο μου.Αλλο πατημα,αλλο κιβωτιο,αλλο συμπλεκτη...Τοσο ομοια και συναμα τοσο διαφορετικα.
Δεν σου λεω οτι το προτιμω,αλλα για ησυχες ανοικτες βολτες δεν με χαλουσε καθολου.

Και βεβαια,στεκεται κλασεις ανωτερα απο το οποιοδηποτε na.
NC δεν εχω οδηγησει,αλλα φανταζομαι οτι θα εχει πιο αποστειρωμενη αισθηση που θα αλλιωνει τον original χαρακτηρα.
NB SPORTY 7/2004

ENGINE: AutoExe Ram-Air Intake-AutoExe Spark Wires-Βoubis Reprofiled Cams-Koyo R-Core Radiator-Beatrush Cooling Panel-Maxim Works Header+Catalyst-Custom 57mm mid pipe-AutoExe back-box-IL Motorsport Engine Mounts.
TRANSMISSION: Exedy Flywheel-Custom 1.6 Clutch-T2 Torsen
WHEELS-TYRES-BRAKES: Enkei RPF1 15x8-Yokohama AD08R 205/50/15-Muteki lugs
SUSPENSION: Jamsport Revalved Oem Bilstein-AutoExe springs-H&R Sways-AutoExe front end links
BRACES: Frame Rails-AutoExe front+rear strut braces-Kenauto Rear Frame-Arrow in Fenders-AutoExe Front Member-Beatrush P.P.F-Hoods.gr Rollbar
INTERIOR: Thermo-Insulated Cabin-Roadster 6 O'clock Cluster-Scuff Plates-Trunk Carpet-OEM Red Stiched Steering Wheel-Handbrake-AutoExe Red Stitched Knob-IL Motorsport Pedal Set-Kenwood 2Din Head Unit .
EXTERIOR: RS Factory Stage Replica Front Lip-Clear Reflectors-Side Repeaters-Black Painted Brake Calipers.

April 10, 2016, 01:02:08 PMReply #553

Offline kostasmito

Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #553 on: April 10, 2016, 01:02:08 PM »
Την επόμενη φορά που θα έρθεις στείλε pm για να οδηγήσεις και NC να δούμε αν όντως έχει αποστειρωμένη αίσθηση!

2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna

April 10, 2016, 01:16:32 PMReply #554

Offline Vidias

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 851
  • Total likes: 408
  • Gender: Male
  • τα γουστα και τα λαθη,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
Re: Διάφορες Φωτογραφίες #10
« Reply #554 on: April 10, 2016, 01:16:32 PM »
Κωστα μου,κακη συννενοηση εκανα.Αν το ηξερα νωριτερα θα ειχα μεινει Ηρακλειο.

Θελω πολυ να οδηγησω το δικο σου,αλλα και ενα στοκ,για να εχω μια πιο καθαρη γνωμη....

 ;)
NB SPORTY 7/2004

ENGINE: AutoExe Ram-Air Intake-AutoExe Spark Wires-Βoubis Reprofiled Cams-Koyo R-Core Radiator-Beatrush Cooling Panel-Maxim Works Header+Catalyst-Custom 57mm mid pipe-AutoExe back-box-IL Motorsport Engine Mounts.
TRANSMISSION: Exedy Flywheel-Custom 1.6 Clutch-T2 Torsen
WHEELS-TYRES-BRAKES: Enkei RPF1 15x8-Yokohama AD08R 205/50/15-Muteki lugs
SUSPENSION: Jamsport Revalved Oem Bilstein-AutoExe springs-H&R Sways-AutoExe front end links
BRACES: Frame Rails-AutoExe front+rear strut braces-Kenauto Rear Frame-Arrow in Fenders-AutoExe Front Member-Beatrush P.P.F-Hoods.gr Rollbar
INTERIOR: Thermo-Insulated Cabin-Roadster 6 O'clock Cluster-Scuff Plates-Trunk Carpet-OEM Red Stiched Steering Wheel-Handbrake-AutoExe Red Stitched Knob-IL Motorsport Pedal Set-Kenwood 2Din Head Unit .
EXTERIOR: RS Factory Stage Replica Front Lip-Clear Reflectors-Side Repeaters-Black Painted Brake Calipers.