Κωστα μου,κακη συννενοηση εκανα.Αν το ηξερα νωριτερα θα ειχα μεινει Ηρακλειο.
Θελω πολυ να οδηγησω το δικο σου,αλλα και ενα στοκ,για να εχω μια πιο καθαρη γνωμη....
Ναι Γιωργο, εχει δίκιο ο Κωστας, δεν ειναι καθόλου αποστειρωμένο. Είναι βαρύτερο μεν και φαίνεται, αλλα βαρύ δεν το λές, χάνεις λιγο σε αισθηση, παρολο που παραμαίνει ένα εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο, αν εχεις την τύχη να οδηγήσεις και 2λιτρο θα καταλάβεις πως το ΜΧ εχει όσα άλογα χρειάζεται, άλλωστε είναι πολυ καλύτερο να νιωθεις οτι σε πουλάει ο κινητήρας, παρά το αμάξωμα. Οπως όλα τα ΜΧ έχει ένα εξαιρετικό κιβώτιο, νομίζω οτι το 5αρι, είναι λίγο καλύτερο απο 6αρι, πάντως το ΜΧ (απο ΜΚ1 μεχρι και ΜΚ3) μαζί με το 350Ζ έχουν τα 2 κορυφαία κιβώτιο που έχω πιάσει ποτέ, ακολουθούν το Στουκι και το RX8. Σε αισθηση η Elise και το EVO έχουν λίγο καλύτερο και σε χρηστικότητα της SLK, ομως το ΜΧ είναι κορυφαίο συνολικά, θυμίζει Joystik αλλα είναι και οσο σκληρό χρειάζεται για να νιωθεις την οδηγική ευχαρίστηση.
Είμαστε σίγουρα σε λάθος τοπικ για αυτή την κουβέντα αλλα
προσωπική μου άποψη είναι πώς ενα καλοστημένο ΜΧ μέχρι 200 άλογα είμαι 99% βέβαιος οτι είναι πιο οδηγοκεντρικό και διασκεδαστικό απο κάθε BMW. Αν τώρα αυτό είναι και η καλύτερη εκδοση του δλδ το Niseko τιγκαρισμενο στο χρώμιο τότε ειμαι 100% σιγουρος!
Πάντως πέρα απο την πλάκα το καλύτερο ΜΧ που έχω οδηγήσει είναι 2λιτρο Niseko ασημι με εξτρα χρώμιο λογο ΗΤ!
Πιστευω πως το μόνο που μπορεί να γίνει καλύτερο, ισως να είναι το ΜΧ του Γιάννη, αλλά κάτι μου λέει πως το παιδι είναι τόσο βλαμμενο που δεν θα δώσει ουτε ένα € για στήσιμο και θα το κάνει και 300αλογα, τις ιδιες μαλακίες δλδ που εκανε και στα ΝΒ, το πιο δυνατό ΜΧ που έχω οδηγήσει ήταν παλι το δικό του και το μονο που σου προκαλουσε ηταν τρόμο.
Τεσπα δεν ξέρω αν εχει σημασία πιο είναι το καλύτερο, πάντως σίγουρα το δικό μου είναι ένα απο τα χειρότερα. Τουλάχιστον όμως παραμένει ένα χρηστικό ΜΧ5...
Γιατί υπάρχουν και αυτοί που τα έχουν καταστρέψει λ.χ.
Σε αυτό είσαι λάθος, το αυτοκίνητο είναι οδηγικά καλύτερο από ποτέ. Θα το δεις άλλωστε σε λίγες μέρες που θα έχω έτοιμο ένα βίντεο που ετοιμάζω. Δεν συζητάω καν για την περίπτωση που βάλω σωστά λάστιχα στο δεύτερο σετ ζαντών που έχω.
Και αμα ξηλώσεις και την αεροτομή και το επαναφέρεις σε ένα νορμάλ ύψος (οχι τρακτερ, οπως θα ήθελα εγώ) και πετάξεις και όλα τα JDM σκουπίδια που έχεις βάλει πάνω, υπάρχει
περίπτωση να το ξανακάνεις ΜΧ, αλλα οσο απέχει το δικό μου απο το να γίνει ενα σωστό Mazdaspeed που είναι και το συνολικά καλύτερο NBFL, αλλο τόσο απέχει και το (ο θεος να το κάνει) "αμάξι σου" να ξαναγίνει πάλι ενα πραγματικά ευχάριστο αυτόκινητο!