Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μπλα μπλα [#21]  (Read 604929 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

March 11, 2015, 10:54:56 PMReply #285

Offline Gas21

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #285 on: March 11, 2015, 10:54:56 PM »
Θα χουν βγει αλλες 2 γενιες, ισως! Κανε υπομονη για το εφαπαξ!
ΜΧ-5 PRHT 1.8 turbo Brilliant Black
custom turbo kit
Karabelas full exhaust
ECU tuned by Gianic
MeisterR Zeta S  /rear PPF brace
Quaife LSD / FGR 4.625
Flyin Miata Level 1 clutch
Rota Slipstream wheels  17x8 /Nankang NS2R 225-45-17
Mazda Airdam kit / ducktail

March 11, 2015, 11:37:37 PMReply #286

Offline kostas_jp120

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #286 on: March 11, 2015, 11:37:37 PM »
Ποιο εφάπαξ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
1.8 Forged Engine / NC Galaxy Grey / Kraftwerks Rotrex Kit w 75mm Pulley / TDR Tune / RaceRom

http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,7785.0.html

March 11, 2015, 11:37:47 PMReply #287

Offline dimsabas

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #287 on: March 11, 2015, 11:37:47 PM »
Ιδανικό γκαράζ; Οπωσδήποτε δε θα σπαταλούσα τις πέντε επιλογές μου για να έχω πέντε σπορ μοντέλα, πόσω μάλλον πέντε Miata.

Σίγουρα ένα μεγάλο οικογενειακό, κάτι σε Ford Galaxy με μεγάλο μοτέρ πετρελαίου, αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση. Δεν έχω ψαχτεί τι υπάρχει σε αυτή την κατηγορία, αλλά αντιλαμβάνεστε το σκεπτικό.

Σίγουρα ένα θηρίο εκτός δρόμου,κανένα ψηλωμένο αγρίμι. Καλή ώρα...

Ένα μικρό για τα κουτσοδούλεια, οπωσδήποτε με αυτόματο κιβώτιο. Το Clio είναι το πιο όμορφο από όλα στα δικά μου μάτια, με εκείνο το μπορντό χρώμα και τις μαύρες ζάντες.

Για να θυμόμαστε τα παλιά, ένα ελαφρωμένο Sporty, με μοτέρ από Hayabusa και τούρμπο ή κομπρέσορα, κάπου κοντά στα 300 αλόγατα και μέχρι 700 κιλά βάρος. Με φουλ κλουβί και τίποτα περιττό.

Η τελευταία θέση πάει στο supercar. Επειδή όμως θα ντρεπόμουν πολύ να κυκλοφορήσω με Lamborghini στην Ελλάδα του σήμερα (αλλιώς η Aventador θα ήταν η επιλογή, οι Ferrari απορρίπτονται λόγω πίσω κίνησης στο ελληνικό οδόστρωμα), ή με σκαλισμένο EVO θα κατέληγα ή με κάτι πιο ήπιο (π.χ. Cayman) αλλά επίσης σκαλισμένο. Με μοτέρ από 911, ώστε να φλερτάρει με τα 400 ατμοσφαιρικά αλόγατα. Οπωσδήποτε πάντως κάτι που δε θα προκαλούσε.


March 12, 2015, 01:50:48 AMReply #288

Offline nc turbo

turbo
« Reply #288 on: March 12, 2015, 01:50:48 AM »
εχω μια μεγαλη απορια πιο ειναι το πιο γρηγορο mx5 turbo στην ελλαδα??
mk 1.5 1997 light turbo
mk 3    2005 turbo

March 12, 2015, 01:57:13 AMReply #289

Offline nmwisima

Re: turbo
« Reply #289 on: March 12, 2015, 01:57:13 AM »
Το δικό σου.

March 12, 2015, 02:14:35 AMReply #290

Offline nc turbo

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #290 on: March 12, 2015, 02:14:35 AM »
να κανω μια ερωτηση πιο ειναι το πιο γρηγορο τουρπατο στην ελλαδα?
mk 1.5 1997 light turbo
mk 3    2005 turbo

March 12, 2015, 02:19:16 AMReply #291

Offline nmwisima

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #291 on: March 12, 2015, 02:19:16 AM »
Αυτο που θα φτιαξεις εσυ λεμε.

March 12, 2015, 02:20:23 AMReply #292

Offline nc turbo

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #292 on: March 12, 2015, 02:20:23 AM »
σορυ που το ξαναγραψα... ξερεις το αμαξι μου nmwisima? χαχαχα
mk 1.5 1997 light turbo
mk 3    2005 turbo

March 12, 2015, 02:23:12 AMReply #293

Offline nc turbo

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #293 on: March 12, 2015, 02:23:12 AM »
Απο nc turbo ενα νομιζω ειναι ως τωρα ελλαδα, nb ομως υπαρχουν πολλα δυνατα...
mk 1.5 1997 light turbo
mk 3    2005 turbo

March 12, 2015, 02:25:37 AMReply #294

Offline Manolis

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #294 on: March 12, 2015, 02:25:37 AM »
Γνωρίζω ότι υπάρχει,από αυτά που ακούω,ένα 2.0 turbo αλλά όχι περισσότερες λεπτομέρειες.
Αν είναι το δικό σου πες μας,αν θες,λεπτομέρειες ή ακόμα καλύτερα κανε μία παρουσίαση του αυτοκινήτου σου.

Σίγουρα θέλουμε να μάθουμε περισσότερα  :yeah:

March 12, 2015, 02:30:06 AMReply #295

Offline nc turbo

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #295 on: March 12, 2015, 02:30:06 AM »
παρουσιαση το αμαξι μου θα γινει οταν ειναι ετοιμο και δυστυχως αυτες οι μετατροπες θελουν πολυ δουλεια ειδικα στο nc, ειναι κι εμενα διλιτρο limited το κοκκινο...
mk 1.5 1997 light turbo
mk 3    2005 turbo

March 12, 2015, 02:42:44 AMReply #296

Offline nc turbo

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #296 on: March 12, 2015, 02:42:44 AM »
ο αγραφος εγκεφαλος μαζι με αισθητηρες πηγε πολλα λογω του οτι ειναι ηλεκτρογκαζο το nc, σφυριλατες μπιελες μπιστονια και περιμενω τον εξατμισα να μου βαλει την τουρμπινα σκαστρα ιντερκουλερ σωληνωσεις χταποδι downpipe εισαγωγη και πολλαπλη εοσαγωγης. θα παει ο κουκος αιδωνι...
mk 1.5 1997 light turbo
mk 3    2005 turbo

March 12, 2015, 03:24:27 AMReply #297

Offline Gas21

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #297 on: March 12, 2015, 03:24:27 AM »
Καλως τον !Κράτα μας ενήμερους!Με το καλό το μεγάλο βήμα. :)
ΜΧ-5 PRHT 1.8 turbo Brilliant Black
custom turbo kit
Karabelas full exhaust
ECU tuned by Gianic
MeisterR Zeta S  /rear PPF brace
Quaife LSD / FGR 4.625
Flyin Miata Level 1 clutch
Rota Slipstream wheels  17x8 /Nankang NS2R 225-45-17
Mazda Airdam kit / ducktail

March 12, 2015, 03:57:56 AMReply #298

Offline nc turbo

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #298 on: March 12, 2015, 03:57:56 AM »
ευχαριστω καλως σας βρηκα.
Σε nc πιστευω θα μαι ο πρωτος εδω που κανει project 400+ για να δουμε... O0
mk 1.5 1997 light turbo
mk 3    2005 turbo

March 12, 2015, 08:38:17 AMReply #299

Offline Reverant

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #299 on: March 12, 2015, 08:38:17 AM »
Στον B16 τα μηχανικά και στον dele πλεξούδες κτλ;
You can't imagine the power of the Dark Side.