Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μπλα μπλα [#21]  (Read 601506 times)

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

March 09, 2015, 10:47:53 AMReply #240

Offline philosopher

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #240 on: March 09, 2015, 10:47:53 AM »
Καινούριος Turbo vendor στα σκαριά για το NC? ? ?



https://www.facebook.com/SlipstreamTurbos

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



March 09, 2015, 11:03:06 AMReply #241

Offline kostas_jp120

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #241 on: March 09, 2015, 11:03:06 AM »
Καλό είναι αυτό - εμφανίζονται περισσότερες επιλογές στην αγορά, το μόνο πρόβλημα ότι για να τουρμπίσεις το NC με ασφάλεια το budget φτάνει σε επίπεδα για να αγοράσεις ένα ακόμα NC ... μιλάμε για 6.500+ σε τιμές Euro/USD Μαϊου '14 (πάντα με σφυρήλατο μοτέρ) χωρίς το πρόγραμμα και λοιπά περιφερειακά υποστήριξης (πχ φρένα κλπ). Ήταν η πρώτη μου επιλογή, αλλά το κόστος και κυρίως το ρίσκο της custom κατασκευής με ότι αυτό συνεπάγεται μου έκοψαν την όρεξη.
1.8 Forged Engine / NC Galaxy Grey / Kraftwerks Rotrex Kit w 75mm Pulley / TDR Tune / RaceRom

http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,7785.0.html

March 09, 2015, 11:33:11 AMReply #242

Offline philosopher

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #242 on: March 09, 2015, 11:33:11 AM »
Καλό είναι αυτό - εμφανίζονται περισσότερες επιλογές στην αγορά, το μόνο πρόβλημα ότι για να τουρμπίσεις το NC με ασφάλεια το budget φτάνει σε επίπεδα για να αγοράσεις ένα ακόμα NC ... μιλάμε για 6.500+ σε τιμές Euro/USD Μαϊου '14 (πάντα με σφυρήλατο μοτέρ) χωρίς το πρόγραμμα και λοιπά περιφερειακά υποστήριξης (πχ φρένα κλπ). Ήταν η πρώτη μου επιλογή, αλλά το κόστος και κυρίως το ρίσκο της custom κατασκευής με ότι αυτό συνεπάγεται μου έκοψαν την όρεξη.

Δεν έχεις καθόλου άδικο Κώστα, έχω σπάσει και εγώ το κεφάλι μου να βρω ένα τρόπο να γίνει βιώσιμη η εισαγωγή (του κιτ) και το turb-ισμα αλλά τα κόστη είναι όντως απαγορευτικά και απογοητευτικά και οι εποχές πολύ περίεργες για τέτοια ανοίγματα...

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



March 09, 2015, 02:13:08 PMReply #243

Offline royal_airness

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #243 on: March 09, 2015, 02:13:08 PM »
Μαύρο NC με Work XT7 στην Καλλιθέα εχθές κατά τις 15:10. Εγώ ήμουν με το Α6 που σε χαιρέτησα. Πολύ πιο όμορφο απο κοντά.  ;)

March 09, 2015, 05:40:58 PMReply #244

Offline Basilmx5

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #244 on: March 09, 2015, 05:40:58 PM »
Μαύρο NC με Work XT7 στην Καλλιθέα εχθές κατά τις 15:10. Εγώ ήμουν με το Α6 που σε χαιρέτησα. Πολύ πιο όμορφο απο κοντά.  ;)

Και νομισα οτι κορναρες σε καποιον μπροστινο σου αλλα μετα κοιταξα και λεω, αφου δεν εχει αλλον χαχαχαχαχα... Εφευγα για δουλεια εκεινη την ωρα μετα απο οικογενειακο φαγητο.... Νασαι καλα...  :)

March 09, 2015, 07:27:51 PMReply #245

Offline Nitroking

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #245 on: March 09, 2015, 07:27:51 PM »
Το θεμα παιδες ειναι οτι δε φτιαχνουμε ενα αμαξι σκεπτομενοι αν αξιζει η αν συμφερει οικονομικα.. ΔΕΝ αξιζει και ΔΕ συμφερει.. Την καυλα μας κανουμε και ειναι hobby.. Πολλοι αν βαλουμε κατω τα χρηματα που εχουμε επενδυσει θα αγοραζαμε Evo, Impreza, 911 και θα τα φτιαχναμε κιολας..

Το φτιαχνεις γιατι ειναι κατι ξεχωριστο, γιατι το φερνεις στα μετρα σου και γιατι τελικα το καταευχαριστιεσαι! Και μαθαινεις πανω του και αποκτας φιλους και κανεις χρησιμες γνωριμιες και ολα..

Εγω αν ειχα NC 100% θα το τουρμπιζα.. στην τελικη ενα καλο τουρμπισμα σε NC δεν παει πολυ παραπανω απο ενα καλο τουρμπισμα σε ΝΒ και υπαρχουν ατομα που τουρμπιζουν ΝΑ! Οποτε γιατι οχι? Ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων στη ζωη μας και θεμα τρελας.. Το hobby μας κανουμε..!
Where is knowledge there is power...

Tips:
-Αν προκειται να κανεις κατι, κανε το σωστα..
-Με τα ψεματα αμαξια δε φτιαχνονται..

March 09, 2015, 08:00:28 PMReply #246
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #246 on: March 09, 2015, 08:00:28 PM »
γεια σου φιλε..θελω να κανω ενα ερωτημα στο φορουμ..πως γραφω???

March 09, 2015, 08:16:50 PMReply #247

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3919
  • Total likes: 4540
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #247 on: March 09, 2015, 08:16:50 PM »
Εσύ δεν το έγραψες αυτο?
Τι εννοείς πώς γραφω?
Εγώ ας πούμε γράφω με το δεξί.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

March 09, 2015, 09:33:16 PMReply #248

Offline georgep800

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #248 on: March 09, 2015, 09:33:16 PM »
Εγώ ας πούμε γράφω με το δεξί.

Με το ένα χέρι γράφεις στο πληκτρολόγιο?


March 09, 2015, 09:44:30 PMReply #249

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3919
  • Total likes: 4540
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #249 on: March 09, 2015, 09:44:30 PM »
Κινητό.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

March 09, 2015, 10:16:38 PMReply #250

Offline simkoz

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #250 on: March 09, 2015, 10:16:38 PM »
Καλό είναι αυτό - εμφανίζονται περισσότερες επιλογές στην αγορά, το μόνο πρόβλημα ότι για να τουρμπίσεις το NC με ασφάλεια το budget φτάνει σε επίπεδα για να αγοράσεις ένα ακόμα NC ... μιλάμε για 6.500+ σε τιμές Euro/USD Μαϊου '14 (πάντα με σφυρήλατο μοτέρ) χωρίς το πρόγραμμα και λοιπά περιφερειακά υποστήριξης (πχ φρένα κλπ). Ήταν η πρώτη μου επιλογή, αλλά το κόστος και κυρίως το ρίσκο της custom κατασκευής με ότι αυτό συνεπάγεται μου έκοψαν την όρεξη.

Δεν έχεις καθόλου άδικο Κώστα, έχω σπάσει και εγώ το κεφάλι μου να βρω ένα τρόπο να γίνει βιώσιμη η εισαγωγή (του κιτ) και το turb-ισμα αλλά τα κόστη είναι όντως απαγορευτικά και απογοητευτικά και οι εποχές πολύ περίεργες για τέτοια ανοίγματα...
και γι αυτό εγώ κοιτάω και ξανακοιτάω την λύση του ηλεκτρονικού τούρμπο. Δεν δίνει σε καμία περίπτωση τα ίδια αλλά δεν κοστίζει και τα ίδια. Με 2000-3000 νομίζω θα το καταφέρω να έχω 200-210 άλογα που νομίζω θα έχει αρκετή διαφορά με τώρα. Ετσι να είναι πιο ζωηρό και να γυρίζει λίγο πιο εύκολα με το γκάζι...
Brilliant Black NC 2.0 ->Presentation
RX-8 sway bars
Goodwin RoadsterSport II Duals
BC RS Coilovers
I.L. Aluminium Strut Brace kit
Rear upper Strut Bar
Daylight lights

March 09, 2015, 10:23:10 PMReply #251

Offline kostas_jp120

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #251 on: March 09, 2015, 10:23:10 PM »

Το θεμα παιδες ειναι οτι δε φτιαχνουμε ενα αμαξι σκεπτομενοι αν αξιζει η αν συμφερει οικονομικα.. ΔΕΝ αξιζει και ΔΕ συμφερει.. Την καυλα μας κανουμε και ειναι hobby.. Πολλοι αν βαλουμε κατω τα χρηματα που εχουμε επενδυσει θα αγοραζαμε Evo, Impreza, 911 και θα τα φτιαχναμε κιολας..

Το φτιαχνεις γιατι ειναι κατι ξεχωριστο, γιατι το φερνεις στα μετρα σου και γιατι τελικα το καταευχαριστιεσαι! Και μαθαινεις πανω του και αποκτας φιλους και κανεις χρησιμες γνωριμιες και ολα..

Εγω αν ειχα NC 100% θα το τουρμπιζα.. στην τελικη ενα καλο τουρμπισμα σε NC δεν παει πολυ παραπανω απο ενα καλο τουρμπισμα σε ΝΒ και υπαρχουν ατομα που τουρμπιζουν ΝΑ! Οποτε γιατι οχι? Ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων στη ζωη μας και θεμα τρελας.. Το hobby μας κανουμε..!

Έχεις απόλυτο δίκιο Νίκο, εγώ το ζύγισα σε σχέση με το Rotrex κιτ και η ζυγαριά του VFM έγερνε πολύ προς τα εκεί με την προσφορά που μου έκανε η KW.
Ήταν μονόδρομος, σε κάθε άλλη περίπτωση θα πήγαινα σε custom turbo με τα συν και πλην που έχει αυτή η προσέγγιση.


Sent from my iPhone using Tapatalk
1.8 Forged Engine / NC Galaxy Grey / Kraftwerks Rotrex Kit w 75mm Pulley / TDR Tune / RaceRom

http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,7785.0.html

March 09, 2015, 10:32:11 PMReply #252

Offline georgep800

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #252 on: March 09, 2015, 10:32:11 PM »
Κινητό.

Δηλαδή ο Μαθιουδάκης που δεν έχει smartphone πρέπει να πάρει για να γράφει με το δεξί?


March 09, 2015, 10:51:28 PMReply #253

Offline philosopher

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #253 on: March 09, 2015, 10:51:28 PM »
Το θεμα παιδες ειναι οτι δε φτιαχνουμε ενα αμαξι σκεπτομενοι αν αξιζει η αν συμφερει οικονομικα.. ΔΕΝ αξιζει και ΔΕ συμφερει.. Την καυλα μας κανουμε και ειναι hobby.. Πο αν λλοι αν βαλουμε κατω τα χρηματα που εχουμε επενδυσει θα αγοραζαμε Evo, Impreza, 911 και θα τα φτιαχναμε κιολας..

Το φτιαχνεις γιατι ειναι κατι ξεχωριστο, γιατι το φερνεις στα μετρα σου και γιατι τελικα το καταευχαριστιεσαι! Και μαθαινεις πανω του και αποκτας φιλους και κανεις χρησιμες γνωριμιες και ολα..

Εγω αν ειχα NC 100% θα το τουρμπιζα.. στην τελικη ενα καλο τουρμπισμα σε NC δεν παει πολυ παραπανω απο ενα καλο τουρμπισμα σε ΝΒ και υπαρχουν ατομα που τουρμπιζουν ΝΑ! Οποτε γιατι οχι? Ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων στη ζωη μας και θεμα τρελας.. Το hobby μας κανουμε..!

Προσωπικά παντως αν το κόστος της βελτίωσης έφτανε μαζί με τη κτήση το κόστος απο ενα evo η μια 911 θα θεωρούσαν οτι έχω αποτύχει παραγωδως. Καλό Χρυσό και Άγιο το ΜΧ5 αλλα δε θα γίνει ποτέ porsche impreza η evo...

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



March 09, 2015, 11:04:50 PMReply #254

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3919
  • Total likes: 4540
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #254 on: March 09, 2015, 11:04:50 PM »
Αυτό που λέει ο Νίκος είναι ότι ο κατάλογος με τα πράγματα που μπορεί κάποιος να βάλει πλησιάζει το κόστος ενός αυτοκινήτου πολυ ανώτερου σε επιδόσεις από το MX5. Η βελτίωση δεν σταματά ποτέ.
Και εκεί που έχουν πάει οι τιμές στα εν λόγο αυτοκίνητα δεν απέχει και πολύ από την αλήθεια.
Προσωπικά πήρα το δικό μου 13000 ευρώ και έχω δαπανήσει ακόμα 7000 ευρώ,χωρίς να υπολογίζονται οι εργασίες που έγιναν από εμένα.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023