Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μπλα μπλα [#21]  (Read 601516 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

March 04, 2015, 07:25:36 PMReply #210

Offline heras

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #210 on: March 04, 2015, 07:25:36 PM »
οπως δειχνουν τα πραγματα το mx5 φευγει για πλακα...απ τα καλυτερα αυτοκινητα ΚΑΙ σε μεταπωλητικη αξια, ειδικα στις μερες μας !!
ΜΚ 1,5

March 04, 2015, 09:06:00 PMReply #211

Offline Skyggedans

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #211 on: March 04, 2015, 09:06:00 PM »

 σόρρυ, αλλά αυτό που λες δεν ισχύει.
 Παρόλο που πουλήθηκαν 2 ενσί σήμερα και του Βασίλη πριν κάποιες μέρες, είναι καθαρά θέμα τύχης, ειδικά στις μέρες μας.
 Όπως λένε, το κάθε αυτοκίνητο προς πώληση, έχει τον αγοραστή του, εκτός κι αν είναι εντελώς χρέπι.
 Και ειδικά γι' αυτό που λες, καμία μεταπωλητική αξία δεν έχει. Του Χαράλαμπου και του Βασίλη είχαν άπειρα και ποιοτικά έξτρα επάνω τους, γι' αυτό και έφυγαν σε καλές τιμές, αφού βρέθηκαν αγοραστές.
 Αλλά ποια μεταπωλητική αξία έχει πραγματικά το ενσί σήμερα; Που έχουν φτάσει να πωλούνται 5-5,5 χιλιάρικα;   :zalistika:

March 04, 2015, 09:54:36 PMReply #212

Offline heras

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #212 on: March 04, 2015, 09:54:36 PM »
Τοσο εχουν γιατι αυτη ειναι πλεον η τιμη τους. Το θεμα ειναι να παρει κανεις αυτα τα λεφτα οσο το δυνατον πιο γρηγορα και οχι να το εχει να ''λιωνει'' στις αγγελιες απο μηνες εως και χρονια (οπως σε πολλα αλλα μοντελα)
Γι αυτο ειπα οτι πωλουνται ευκολα και γρηγορα
ΜΚ 1,5

March 05, 2015, 09:13:44 AMReply #213

Offline philosopher

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #213 on: March 05, 2015, 09:13:44 AM »
Εντωμεταξύ μεταξύ μας τώρα, ο Ξένος πχ έδωσε 24-26 να το πάρει καινούριο + ότι του έβαλε extra, το φύλαγε σα κόρη οφθαλμού και το έδωσε πόσο 9-11 (sry αλλά δε θυμάμαι και δε ξέρω κιόλας τελικά) χωρίς χιλιόμετρα σε κατάσταση που θα ζήλευε ο καθένας. Που ακριβώς είναι η μεταπωλιτική αξία και ακόμα περισσότερο  που είναι ουσιαστικά και το κέρδος του Ξένου ? ? ?
Πιστεύω πως σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα το κέρδος βγαίνει μόνο από τη κ@$λα που σου δίνουν για όσο καιρό τα κρατάς. Οπότε το καλύτερο σενάριο "απόσβεσης", αν το έχεις πάρει καινούριο όπως κ εγώ, είναι να το κρατήσεις για όσο περισσότερο μπορείς, για να το ευχαριστηθείς όσο δε πάει  8) Εφόσον βέβαια το επιτρέπουν οι συνθήκες έτσι γιατί αν πρέπει να πουληθεί τότε αλλάζει εντελώς το θέμα. 

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



March 05, 2015, 06:17:04 PMReply #214

Offline xenos

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #214 on: March 05, 2015, 06:17:04 PM »
Πρότεινε ρε Α. και εσύ τπτ. '09+, μαξ 1800, 5πορτο, χώρους αρκετούς, μαξ 14κ.  :-\ :-X
Καπου ειχε παρει το ματι μου καποια Μazda 3 ολοκαινουργια μετα το κλεισιμο της Ελμα... Νομιζω κοντα σε αυτα τα λεφτα ηταν.

Είχε πάρει τηλ. μια γνωστή μου και της είπαν ότι υπάρχει σειρά προτεραιότητας και θα την καλέσουν. Δεν την κάλεσαν ποτέ.
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

March 05, 2015, 06:21:08 PMReply #215

Offline xenos

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #215 on: March 05, 2015, 06:21:08 PM »
ψαξε για ένα τετοιο....1800
ενδεικτικα σου βαζω την αγγελια.  υπαρχουν και πιο φτηνα από το συγκεκριμενο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4860837/


ατμοσφαιρικό αμάξι το 2015; Όχι, είχα και το έδωσα μόλις.

'09+, μαξ 1800, 5πορτο, χώρους αρκετούς, μαξ 14κ.  :-\ :-X


Τι θα έλεγες για μια Mercedes A class (όχι την καινούρια) ?


To βανάκι; νο νο νο.

οπως δειχνουν τα πραγματα το mx5 φευγει για πλακα...απ τα καλυτερα αυτοκινητα ΚΑΙ σε μεταπωλητικη αξια, ειδικα στις μερες μας !!


Δεν φεύγει για πλάκα. Εκτός από να/νβ με 3000ε.
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

March 05, 2015, 06:23:42 PMReply #216

Offline xenos

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #216 on: March 05, 2015, 06:23:42 PM »
Εντωμεταξύ μεταξύ μας τώρα, ο Ξένος πχ έδωσε 24-26 να το πάρει καινούριο + ότι του έβαλε extra, το φύλαγε σα κόρη οφθαλμού και το έδωσε πόσο 9-11 (sry αλλά δε θυμάμαι και δε ξέρω κιόλας τελικά) χωρίς χιλιόμετρα σε κατάσταση που θα ζήλευε ο καθένας. Που ακριβώς είναι η μεταπωλιτική αξία και ακόμα περισσότερο  που είναι ουσιαστικά και το κέρδος του Ξένου ? ? ?
Πιστεύω πως σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα το κέρδος βγαίνει μόνο από τη κ@$λα που σου δίνουν για όσο καιρό τα κρατάς. Οπότε το καλύτερο σενάριο "απόσβεσης", αν το έχεις πάρει καινούριο όπως κ εγώ, είναι να το κρατήσεις για όσο περισσότερο μπορείς, για να το ευχαριστηθείς όσο δε πάει  8) Εφόσον βέβαια το επιτρέπουν οι συνθήκες έτσι γιατί αν πρέπει να πουληθεί τότε αλλάζει εντελώς το θέμα.

Συμφωνώ απόλυτα με το Νίκο. Δεν το χάρηκα όσο ήθελα και καλύτερα να είχα πάρει τότε το λεον 1.8, γιατί τώρα θα ήταν και αυτό πένα και θα το κρατούσα χωρίς κανένα πρόβλημα. Τώρα  :moutza: μλκα (για μένα λέω)!
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

March 05, 2015, 08:06:22 PMReply #217

Offline heras

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #217 on: March 05, 2015, 08:06:22 PM »
Εντωμεταξύ μεταξύ μας τώρα, ο Ξένος πχ έδωσε 24-26 να το πάρει καινούριο + ότι του έβαλε extra, το φύλαγε σα κόρη οφθαλμού και το έδωσε πόσο 9-11 (sry αλλά δε θυμάμαι και δε ξέρω κιόλας τελικά) χωρίς χιλιόμετρα σε κατάσταση που θα ζήλευε ο καθένας. Που ακριβώς είναι η μεταπωλιτική αξία και ακόμα περισσότερο  που είναι ουσιαστικά και το κέρδος του Ξένου ? ? ?
Πιστεύω πως σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα το κέρδος βγαίνει μόνο από τη κ@$λα που σου δίνουν για όσο καιρό τα κρατάς. Οπότε το καλύτερο σενάριο "απόσβεσης", αν το έχεις πάρει καινούριο όπως κ εγώ, είναι να το κρατήσεις για όσο περισσότερο μπορείς, για να το ευχαριστηθείς όσο δε πάει  8) Εφόσον βέβαια το επιτρέπουν οι συνθήκες έτσι γιατί αν πρέπει να πουληθεί τότε αλλάζει εντελώς το θέμα.

To ''πρεπει'' μπορει να σημαινει ''το βαρεθηκα'' για πολλους....γι αυτο δεν θα επαιρνα ποτε καινουριο αυτοκινητο. Επισης οποιος πιστευει οτι το αμαξι ειναι επενδυση μαλλον ζει σε αλλη δεκαετια. Το ζητουμενο ειναι να φυγει στη μεση τιμη οσο το δυνατον γρηγοροτερα για να πας στο επομενο. Η αισθηση της προσμονης και της ανυπομονησιας για το επομενο δεν παλευεται. Κατι ξερω μετα απο καμια 15αρια αγοραπωλησιες αυτοκινητων απ το 2000 και μετα  ;)
ΜΚ 1,5

March 05, 2015, 11:10:53 PMReply #218

Offline J053F

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #218 on: March 05, 2015, 11:10:53 PM »
Έχω μπει αρκετές φορές σε σκέψεις για το δικό μου NC.

Αν το έβαζα αγγελία θα γίνονταν τροφή για σχόλια: Όντας η έκδοση 1.8 του 2007 από το Μπούτση (με ότι αυτό συνεπάγεται για τον extra εξοπλισμό), φυλασσόμενο μόνο σε υπόγειο parking, ατρακάριστο, με μερικά εξτρά (μπλοκέ από 2.0 αγορασμένο καινούριο από Αμερική), φιμέ Llumar, υποδοχη USB στο εργοστασιακό ηχοσύστημα, και με λιγότερα από 30.000 Km σίγουρα θα κινούσε υποψίες για το πόσο "ειλικρινής" μπορεί να είναι.
Κι όμως έτσι είναι...

Όταν το αγόραζα δεν υπολόγιζα ότι σε 2 χρόνια θα είμαστε 2+1, οπότε και τα όποια "πλάνα" για σταδιακές μικρο-βελτιώσεις πήραν αναστολή.

Εκ τότε το NC μου παραμένει κανονικά πινακιδωμένο και ασφαλισμένο στο υπόγειο parking, με μια μόνιμη παροχή ρεύματος από συντηρητή μπαταρίας. Στο δρόμο βγαίνει μια φορά κάθε 3-4 μήνες για μια Κυριακάτικη βόλτα που θα μου θυμίσει ότι η οδήγηση μπορεί να είναι και διασκεδαστική ακόμα και στους 4 τροχούς.

Σίγουρα με καθαρά ορθολογικά κριτήρια είναι η υπέρτατη πολυτέλεια σήμερα, αλλά σε πείσμα των καιρών έχω αποφασίσει να μη το δώσω, έστω κι αν πλέον μπορώ να το χαίρομαι ελάχιστα.

March 05, 2015, 11:44:06 PMReply #219

Offline dimsabas

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #219 on: March 05, 2015, 11:44:06 PM »
Τι το κρατάς; Για 3 4 βόλτες το χρόνο; Πήγαινε νοίκιασε ένα αγωνιστικό καρτ, θα περάσεις πολύ πιο απολαυστικά στον ίδιο χρόνο και θα σου κοστίζει πολύ λιγότερο. Εκτός κι αν έχεις αποφασίσει να το κρατήσεις μέχρι τα βαθιά γεράματα.

March 05, 2015, 11:59:14 PMReply #220

Offline Liakos

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #220 on: March 05, 2015, 11:59:14 PM »
Μια Κυριακατικη βολτα με αγωνιστικο καρτ. Πως δεν το ειχα σκεφτει?
Βαζω πωλητηριο...

Τι λες βρε Σαμπα? Για αυτοκινητα μιλαμε.

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


March 05, 2015, 11:59:55 PMReply #221

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #221 on: March 05, 2015, 11:59:55 PM »
Στο δρόμο βγαίνει μια φορά κάθε 3-4 μήνες για μια Κυριακάτικη βόλτα που θα μου θυμίσει ότι η οδήγηση μπορεί να είναι και διασκεδαστική ακόμα και στους 4 τροχούς.

Εντάξει, μαλλον αυτή η εκφραση επεξηγει ποιος ειναι ο σκοπος της κτησης ενος ΜΧ εξ αρχης. Καλα κανεις και το κρατας Ιωσηφ, αλλωστε ολοι χρειαζονται λιγη διασκεδαση ειδικα αυτες τις εποχες. Πραγματικα και εγω νομιζα οτι το εχεις πουλησει τοσα χρονια που εχουμε να σε δουμε...


καλύτερα να είχα πάρει τότε το λεον 1.8, γιατί τώρα θα ήταν και αυτό πένα και θα το κρατούσα χωρίς κανένα πρόβλημα. Τώρα  :moutza: μλκα (για μένα λέω)!
Εγω παλι πιστευω οτι αν ειχες παρει το Leon μαλλον θα ειχες ξεκινησει τις  :moutza: πολυ νωριτερα! Πραγματικα το χειροτερο αμαξι που εχει μπει ποτε στο γκαραζ μου απο αποψη αξιοπιστιας! 3 μαρτυρικα χρονια με απειρα προβληματα! Οδικη συμπεριφορα χαλι, ενταξει ηταν και το απλο 1.4 βεβαια, πραγματικα νομιζω οτι δεν θα επαιρνα ποτε στη ζωη μου SEAT. Και επειδη πολυ προσφατα επρεπε να επιλεξω μεταξυ i20 και Ibiza επελεξα το πρωτο με κλειστα ματια (γιατι καλυτερα κατι αδιαφορο παρα κατι τελειως αχρηστο) και δεν το μετανιωσα καθολου...ξεπερνωντας καθε προσδοκια μου. Δλδ αν ηταν και λιγο σπορ οδηγικα θα κατεθετα πινακιδες στο ΜΧ!


Τι το κρατάς; Για 3 4 βόλτες το χρόνο; Πήγαινε νοίκιασε ένα αγωνιστικό καρτ, θα περάσεις πολύ πιο απολαυστικά στον ίδιο χρόνο και θα σου κοστίζει πολύ λιγότερο. Εκτός κι αν έχεις αποφασίσει να το κρατήσεις μέχρι τα βαθιά γεράματα.
Αλλο αμαξι και αλλο καρτ. Βεβαια στη δικη σου περιπτωση ηταν το ιδιο! Απολαυση επισης δεν ειναι απαραιτητα η οδηγηση στην πιστα αλλα και η οδηγηση γενικοτερα!

Πάντως εγώ το εχω αποφασισει οτι δεν προκειται πλεον να το πουλησω, βεβαια δεν νομιζω να το εχω παντα σε κυκλοφορια...
« Last Edit: March 06, 2015, 12:03:56 AM by jSkyline »
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

March 06, 2015, 08:12:33 AMReply #222

Offline saldale

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #222 on: March 06, 2015, 08:12:33 AM »
Δυστυχώς το πρόβλημα είναι οτι στην εποχή που διανύουμε,  η λέξη "πουλήσω" έχει αντικατασταθεί με τη λέξη "χαρίσω".

Εκ τότε το NC μου παραμένει κανονικά πινακιδωμένο και ασφαλισμένο στο υπόγειο parking, με μια μόνιμη παροχή ρεύματος από συντηρητή μπαταρίας.

Αδελφή ψυχή! :)
MY09 - Noisy Combative Exclusive Classy

March 06, 2015, 09:49:03 AMReply #223

Offline philosopher

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #223 on: March 06, 2015, 09:49:03 AM »
Εγώ είμαι σε φάση μια φορά τη βδομάδα προς το παρόν, αν δε βρέχει γιατί αν βρέχει πλέον δε βγαίνει  8)
Το αίσθημα του να μπαίνεις στο ΜΧ5 μετά από μια βδομάδα απουσίας είναι απερίγραπτο... Θυμάμαι κάθε Κυριακή τη πρώτη φορά που έκατσα μέσα στην αντιπροσωπεία, γιατί το αγόρασα και μετά μόλις ζεσταθεί σχεδόν αγκύλωση από το χαμόγελο  ;D Το αμαξάκι πραγματικά είναι 101% φτιαγμένο για να οδηγείται. Τώρα με το δεύτερο το καταλαβαίνω πολύ καλύτερα και πολύ πιο έντονα.
Να' μαστε καλά να τα χαιρόμαστε για όσο μπορούμε.

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



March 06, 2015, 10:24:27 AMReply #224

Offline Manolis

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #224 on: March 06, 2015, 10:24:27 AM »
Τα τελευταία 2 τουλάχιστον χρόνια,πλην ελάχιστων εξαιρέσεων,βγαίνει μόνο για τις εκδηλώσεις του φόρουμ.
Άντε και μία το τετράγωνο ανά 2-3 εβδομάδες για να μην μείνει από μπαταρία.Ούτε 2-3Κ χλμ το χρόνο και αυτά
λόγω των 2μερων που κάναμε.

Αντέχω προς το παρόν και το κρατάω.Η σκέψη ότι στο μέλλον θα πρέπει να το δώσω με στεναχωρεί.Θα το κάνω
τότε χωρίς περιστροφές,αλλά θα μου στοιχίσει.Είμαι σίγουρος ότι ο αποχωρισμός θα είναι πιο επώδυνος από την
χαμηλή τιμή που θα πρέπει αναγκαστικά να το δώσω.

Έτσι είναι οι χομπίστες.Πληρώνουν τα χόμπι τους ακριβά..