Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μπλα μπλα [#21]  (Read 338490 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

November 08, 2019, 04:03:58 PMReply #4560

Online harisport

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4560 on: November 08, 2019, 04:03:58 PM »
Εμένα η φούσκα του χειροφρενου ήταν βιδωμενη από μέσα, οπότε ήθελε και να βγει η κονσόλα

November 16, 2019, 07:20:56 PMReply #4561

Offline Dimitris n

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4561 on: November 16, 2019, 07:20:56 PM »
Ισχύει αυτό που διάβασα πως τουλάχιστον για τα διλιτρα nc στην 1η κ 2η ταχύτητα το στοκ πρόγραμμα του αφήνει το ηλ.  γκάζι να "άνοιξε" μονο κατα κάποιο ποσοστό? 50% διαβάζω..
06' NC Sport 2.0

November 16, 2019, 07:26:25 PMReply #4562

Offline steliosmk1

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4562 on: November 16, 2019, 07:26:25 PM »
Ισχύει αυτό που διάβασα πως τουλάχιστον για τα διλιτρα nc στην 1η κ 2η ταχύτητα το στοκ πρόγραμμα του αφήνει το ηλ.  γκάζι να "άνοιξε" μονο κατα κάποιο ποσοστό? 50% διαβάζω..
Δεν είναι ακριβώς έτσι αλλά στο περίπου ναι ισχύει

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


November 16, 2019, 07:28:51 PMReply #4563

Offline Dimitris n

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4563 on: November 16, 2019, 07:28:51 PM »
Ισχύει αυτό που διάβασα πως τουλάχιστον για τα διλιτρα nc στην 1η κ 2η ταχύτητα το στοκ πρόγραμμα του αφήνει το ηλ.  γκάζι να "άνοιξε" μονο κατα κάποιο ποσοστό? 50% διαβάζω..
Δεν είναι ακριβώς έτσι αλλά στο περίπου ναι ισχύει

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έχεις περισσότερες πληροφορίες?
Μου έκανε εντύπωση όταν το διάβασα ειδικά το 50%
06' NC Sport 2.0

November 16, 2019, 07:36:01 PMReply #4564

Offline gianic

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4564 on: November 16, 2019, 07:36:01 PM »
Ισχύει αυτό που διάβασα πως τουλάχιστον για τα διλιτρα nc στην 1η κ 2η ταχύτητα το στοκ πρόγραμμα του αφήνει το ηλ.  γκάζι να "άνοιξε" μονο κατα κάποιο ποσοστό? 50% διαβάζω..

ω ναι


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

November 16, 2019, 09:30:47 PMReply #4565

Offline GT88

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4565 on: November 16, 2019, 09:30:47 PM »
Καλησπέρα συμφορουμήτες, γρηγορη ερωτηση:
απο το πρωι εκανα exploratory surgery στο διαφορικό διότι ο ψυχαναγκασμός μου εχει πιασει κόκκινο  :tanevramou: , σε σχέση με ενα θέμα που εντοπιζω εδω και μήνες στη μετάδοση.

Αφού τα λύσαμε ΟΛΑ, μετρήσαμε ΟΛΑ τα διακενα με βαση τα service manuals, βρηκα και τα δύο σινεμπλοκ της γεφυρας διαφορικου κομμένα...

Επειδή ειναι Σαββατο και θα παραμείνει διασκορπισμένο μεχρι τη Δευτέρα, που μπορώ να ψάξω να βρω αμεσα π.χ. powerflex bushings ;;
Στο car.gr, il, streetandcircuit, skroutz, avcweber.gr δεν βρήκα κάτι.

https://www.powerflex.co.uk/product-details/Rear+Diff+Carrier+Bracket+Bush/1863.html

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

November 17, 2019, 09:03:00 AMReply #4566

Offline Theo

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4566 on: November 17, 2019, 09:03:00 AM »
Για δες εδώ: https://www.mx5parts.co.uk/

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

MyMx5: 
NC 1.8lt. High | Galaxy Grey
MazdaSpeed CAI
IL Motorsports 4-1 Header
Goodwin Racing Midpipe
Cusco Type-RS 1.5 Way LSD
FGR 4.44
Eibach Multi-Pro R1 Coilovers
RX8 Sway Bars
Custom Rollbar
RX7 FD wheels skatouli custom color

November 17, 2019, 09:52:56 AMReply #4567

Offline Dasimo

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4567 on: November 17, 2019, 09:52:56 AM »
Πρόσφατες συναντήσεις χαμηλών πιθανοτήτων !!

November 17, 2019, 01:21:42 PMReply #4568

Online harisport

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4568 on: November 17, 2019, 01:21:42 PM »
Ισχύει αυτό που διάβασα πως τουλάχιστον για τα διλιτρα nc στην 1η κ 2η ταχύτητα το στοκ πρόγραμμα του αφήνει το ηλ.  γκάζι να "άνοιξε" μονο κατα κάποιο ποσοστό? 50% διαβάζω..

ω ναι




Γι αυτο ειχε βγει εκεινο το diy που εβγαζαν τη φυσσα του συμπλεκτη που δινει σημα αν πατας συμπλεκτη ή οχι; Ειχαν γραψει οτι οταν αφηνεις τον συμπλεκτη βαζοντα 2α και 3η, εκοβε αβανς επιτηδες και βγαζοντας τη, δεν εκοβε αβανς και επαιρνε τα πανω του λιγο.

November 17, 2019, 04:18:42 PMReply #4569

Offline HarryB

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4569 on: November 17, 2019, 04:18:42 PM »
Remap, και λυνονται ολα.

November 17, 2019, 04:46:20 PMReply #4570

Online harisport

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4570 on: November 17, 2019, 04:46:20 PM »
Μιας και εχουμε αυτην την κουβεντα και ο Γιαννης ξερει, προχτες εβαλα μια εισαγωγη σε 18αρι ενσι, φτιαχτη, αλουμινιου, που εχει κωνο πισω απο το σημα και ξεκιναει 70αρα σωληνας και καταληγει μετα απο λιγο σε 63αρα, οπως ειναι κανονικα για τον μαφ. Ηχο καλο εβγαλε, οχι τρελο. Διαφορα ειδα και δεν ειναι ψυχολογικο, κυριως μετρημενο με torque για 0-100 και 400αρι, αλλα οχι σε πατημα γιατι δεν κανω. Στα χαμηλα ειναι πιο ψοφιο, στα ψηλα ξυπναει πιο ευκολα, και ειναι πιο προθυμο στην 1η. Τα fuel trim προφανως αλλαξαν. Φιλος με ενσι μου ειπε οτι χωρις προγραμμα, με ενα απλο maf calibration που γινεται ευκολα, λυνονται αυτα. Ισχυει κατι τετοιο;

November 17, 2019, 04:58:12 PMReply #4571

Offline gianic

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4571 on: November 17, 2019, 04:58:12 PM »
Μιας και εχουμε αυτην την κουβεντα και ο Γιαννης ξερει, προχτες εβαλα μια εισαγωγη σε 18αρι ενσι, φτιαχτη, αλουμινιου, που εχει κωνο πισω απο το σημα και ξεκιναει 70αρα σωληνας και καταληγει μετα απο λιγο σε 63αρα, οπως ειναι κανονικα για τον μαφ. Ηχο καλο εβγαλε, οχι τρελο. Διαφορα ειδα και δεν ειναι ψυχολογικο, κυριως μετρημενο με torque για 0-100 και 400αρι, αλλα οχι σε πατημα γιατι δεν κανω. Στα χαμηλα ειναι πιο ψοφιο, στα ψηλα ξυπναει πιο ευκολα, και ειναι πιο προθυμο στην 1η. Τα fuel trim προφανως αλλαξαν. Φιλος με ενσι μου ειπε οτι χωρις προγραμμα, με ενα απλο maf calibration που γινεται ευκολα, λυνονται αυτα. Ισχυει κατι τετοιο;
Μα το προγραμμα ειναι και maf calibration :D

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

November 17, 2019, 05:11:57 PMReply #4572

Offline Gas21

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4572 on: November 17, 2019, 05:11:57 PM »
Αν θυμάμαι καλά, εργοστασιακά, ο μαφ βρίσκεται σε σωλήνα  που είναι μικρότερη των 60mm.
Τί εννοεί ο φίλος σου maf calibration χωρις πρόγραμμα;  :tanevramou:
ΜΧ-5 PRHT 1.8 turbo Brilliant Black
custom turbo kit
Karabelas full exhaust
ECU tuned by Gianic
MeisterR Zeta S  /rear PPF brace
Quaife LSD / FGR 4.625
Flyin Miata Level 1 clutch
Rota Slipstream wheels  17x8 /Nankang NS2R 225-45-17
Mazda Airdam kit / ducktail

November 17, 2019, 05:20:23 PMReply #4573

Online harisport

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4573 on: November 17, 2019, 05:20:23 PM »
Ελα μου ντε. Μου ειπε οτι με ενα 20αρικο κανουν ενα maf calibration για να δειχνει σωστα fuel trim και καταναλωση. Δεν εχω ιδεα. Αρα δεν υπαρχει, μια χαρα

November 17, 2019, 05:29:16 PMReply #4574

Offline gianic

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4574 on: November 17, 2019, 05:29:16 PM »
Δεν ειπε κανεις οτι.δεν γινεται. Απλα ειναι σαν να λες στον tuner  θελω να μου βαλει 5 μοιρες advance  μονο με 30€

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag