Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μπλα μπλα [#21]  (Read 601540 times)

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

July 16, 2019, 12:32:24 PMReply #4320

Offline kantetom

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4320 on: July 16, 2019, 12:32:24 PM »
όχι δεν ισχύει το προηγούμενο μου mx5 ήταν 1.8 mid του 04 και είχε προβολείς ομίχλης.

July 16, 2019, 12:41:00 PMReply #4321

Offline kantetom

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4321 on: July 16, 2019, 12:41:00 PM »
Λογικά, σαν κουτσή μπαλαρίνα

Αλεξ έχεις εμπειρία από κάτι παρόμοιο η απλά υποθετεις;
 
Με 840 κιλά βάρος και μετατρόχιο 2339 mm (δηλαδή 10 mm μακρύτερο από ένα nc) δεν βλέπω το λόγο να συμπεριφέρεται σαν κουτσή μπαλαρίνα, ότι και να εννοείς με αυτό.
https://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=20805&id2=21741&u=metric
 
Nα το λες λόγω σκληρότητα ανάρτησης;
Η εμπειρία μου είναι ότι οσο η ανάρτηση έχει ακόμα διαδρομή και δεν τερματίζει να αποσυντονιστεί το αυτοκίνητο, δεν βλέπω τι κερδίζεις με επιπλέον σκληρότητα. Ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα χωρίς downforce και χωρίς slik ελαστικά.
 
Η εμπειρία μου με ένα 106 rallye με δυο setup:
-εργοστασιακές αναρτήσεις, 14αρες με semi kumho v70 soft και
-με bilstein group n, 14αρες με toyo r888 hard
Στα μέγαρα, το πρώτο setup ήταν πιο φιλικό στο όριο και παιχνιδιάρικο με πολύ πιο ελέγξιμο lift off oversteer.
Τώρα το είδα, με συγχωρείς!
Χαριτολογώντας το έγραψα, δεν έχω επιχειρήσει κάτι παρόμοιο...
Εννοούσα πως ένα αμάξι, κατά τάλλα αδιάφορο οδηγικά, πόσο να μεταμορφωθεί με semi;  Να τα φτάσει στα όριά τους το βρίσκω απίθανο και η απορία που μου γεννάται, είναι, μήπως συμπεριφερθεί απρόβλεπτα ή και επικίνδυνα δεδομένου πως θα ανέβει το όριο πιο ψηλά από όσο είναι φτιαγμένο να διαχειριστεί.
Το δοκίμασες τελικά να μας πεις εντυπώσεις του combo?
 
Sent from my Nokia 3310

Καλά κουβέντα κάνουμε. Προφανώς και δεν θα πάρω τα ns2r για το aygo. Ούτως η άλλως το αμάξι το χρησιμοποιεί η γυναίκα μου, την οποία το τελευταίο πράγμα που την νοιάζει είναι ένα λάστιχο με το οποίο πρέπει να προσέχει στην βροχή. :llol:
 
Δεν τα έχω βάλει ακόμα. Πρέπει να καταστρέψω τα dunlop πρώτα. Χθες ήρθε το καινούργιο μου κράνος και σήμερα έχει open pitlane στο sturup (σουηδικά μέγαρα) 16:00 με 20:00. Απλά αφού μπαίνουν (και για αυτό ήταν το post), θα δοκιμαστούν και στο augo.
 


Ο καθένας έχει βέβαια τις δικές του οδηγικές προτιμήσεις, αλλά αδιάφορο οδηγικά από τα αμάξια που έχω, πχ, θεωρώ το volvo xc60 των 1700+ κιλών με haldex. Το aygo είναι σαν το mx5 από την άποψη ότι λόγω απουσίας ιπποδύναμης πρέπει να είσαι στο γκάζι συνέχεια, να ασχολείσαι με το κιβώτιο και να μεταφέρεις ταχύτητα μέσα στις στροφές.
Πως είναι σε όλα τα καινούργια αμαξια που κοιτάς το στροφόμετρο και λες αποκλείεται να πηγαίνω τόσο γρήγορα λόγω του ότι σε απομονώνουν από τον περιβάλλον; Ε, το ακριβώς αντίθετο.
Ήμουν πολύ κοντά στο να δώσω το mx5 για ένα  Austin-Healey “Bugeye” Sprite αλλά κώλωσα λόγω αξιοπιστίας. Ο συνδυασμός 650 κιλών και 145/13 cross ply λάστιχα το έκανε πολύ ενδιαφέρον οδηγικά για εμένα.
Ένας λόγος που πήρα το τρίτο σετ ζάντες είναι επειδή φοβάμαι μην αποκτήσει το mx5 πολύ grip και με ξενερώσει. Αν γίνει αυτό, τις βγάζω, τα πουλάω σετ και επιστρέφω σε fuel efficient tyres.  :gl:
 

July 16, 2019, 12:51:16 PMReply #4322

Offline HarryB

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4322 on: July 16, 2019, 12:51:16 PM »
Συμφωνω...γρηγορο δεν σημαινει παντα απολαυστικο, και τουμπαλιν. Καλη διασκεδαση!

July 16, 2019, 03:42:21 PMReply #4323

Offline kantetom

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4323 on: July 16, 2019, 03:42:21 PM »
Ευχαριστώ πολύ Χάρη! Θα ανεβάσω καμία φωτό αργότερα αν δω κάτι ενδιαφέρον (με 100 ευρώ είσοδο συνήθως έχει αρκετά ενδιαφέροντα οχήματα).

Συμφωνώ και εγώ χρειάστηκα ένα yzf750r για να το ανακαλύψω. Του έβαλα και εξάτμιση/φίλτρο/ζίγκλερ τρομάρα μου για να είναι πιο γρήγορο.
Τι να το κανείς αν είσαι στα 200+ χλμ/ω όταν θες απλά να ανοίξεις 1η,2α,3η μέχρι τα κόκκινα. Όταν πρέπει να πηγαίνεις με minimum 160 στην εθνική γιατί πιο κάτω θέλει κατέβασμα σε 5η. Από τότε κοιτάζω για χαμηλό βάρος, χαμηλό grip, εύστροφο μοτέρ και καλό handling. Να πατάς το γκάζι σαν να προσπαθείς να κρατήσεις με το πόδι κόλλες a4 σε θύελα.
 
Ξαναλέω οι παραπάνω απόψεις είναι προσωπικές πριν πέσετε να με φάτε. :llol:
Προφανώς και για κάποιους η ζωή ξεκινά στα 200+.
Εγώ μια φορά το πήγα μέχρι 260 και χέστηκα πάνω μου. Σκεπτόμενος τι θα γίνει αν... (συμπληρώστε ανάλογα την φαντασία σας: μπάτσοι, οδηγοί που δεν παίρνουν χαμπάρι, ζώα, λάστιχο, σκουπίδια...κλπ)



July 17, 2019, 10:05:00 AMReply #4324

Offline kantetom

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4324 on: July 17, 2019, 10:05:00 AM »
Μερικές φωτογραφίες από χθες:








July 17, 2019, 10:54:41 AMReply #4325

Offline kantetom

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4325 on: July 17, 2019, 10:54:41 AM »
Χτες έκανα μερικά passenger rides με 2lt (155 bhp) με rotrex, xyz φρένα και ανάρτηση. Με χαμηλή πίεση στα 215 άλογα.








July 17, 2019, 11:28:09 AMReply #4326

Offline philosopher

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4326 on: July 17, 2019, 11:28:09 AM »


Τα φρένα είναι κεραμικά ή απλώς βρώμικα ?

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



July 17, 2019, 11:58:28 AMReply #4327

Offline kantetom

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4327 on: July 17, 2019, 11:58:28 AM »
Carbon ceramic και φρέναρε απίστευτα.

Σχετικά με τα φρένα, ο τύπος μου είπε ότι έχει ένα Ferrari με carbon φρένα και carbon ζάντες και λόγω τις θερμοκρασίας από τα φρένα καταστρέφουν το βερνίκι από τις ζάντες. Το μόνο που μπορείς να κανείς, μου είπε, είναι να τις ντύσεις από μέσα με χρυσό φύλλο μονωτικό, αλλά μόλις βρωμίσει έχεις ξανά το ίδιο πρόβλημα. First world problems :llol:

Κατά τα αλλά ο τύπος ήταν τρελό τιμόνι και miatακιας. Έχει ένα na, ένα nb, αυτό το nd και άλλο ένα nd με τα 181 με Ohlins τις οποίες τις εκθείαζε.
@Reverant btw, ο Anders μου είπε ότι γνωρίζεστε εργασιακά. Εκεί που κουβεντιάζαμε για τα mx-5, μου πέταξε ότι ίδρυσε την rotrex.

July 17, 2019, 12:02:57 PMReply #4328

Offline SteliosR

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4328 on: July 17, 2019, 12:02:57 PM »
" Με χαμηλή πίεση στα 215 άλογα"

Ενα απλό σχόλιο που ρίχνει τα σάλια μου στο πάτωμα.  :zalistika:
MY07 Brilliant Black
ECU Reflash
4-1 Custom Header 63.5 midpipe
Skuzzle TorqIntake
Tochigi Fuji LSD x 4.1 FGR
Meister CRD
Rota Titans 17x8 ET42
Federal RS-R 215/45/17
RX8 Sway Bars
RX8 Brakes- Hawk Plus pads

July 17, 2019, 12:23:31 PMReply #4329

Offline steve

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4329 on: July 17, 2019, 12:23:31 PM »
και τι ζάντες φοράει η κούκλα?
Mazda MX5 NC 2.0 SPORT

July 17, 2019, 12:30:49 PMReply #4330

Offline spoumi

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4330 on: July 17, 2019, 12:30:49 PM »
6UL

όπως και ο @luigid
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

July 17, 2019, 12:48:11 PMReply #4331

Offline HarryB

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4331 on: July 17, 2019, 12:48:11 PM »
Εκεί που κουβεντιάζαμε για τα mx-5, μου πέταξε ότι ίδρυσε την rotrex.

Ο οποιος ειναι απιστευτα προσγειωμενος και εξαιρετικα βοηθητικος. Εχουμε ανταλλαξει αρκετα e-mails και με εχει βοηθησει παρα πολυ με οτι ηθελα.

July 17, 2019, 03:00:27 PMReply #4332

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3919
  • Total likes: 4540
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4332 on: July 17, 2019, 03:00:27 PM »
Όντως ο Andreas Kolstrup είναι και γαμώ τους τύπους. Εγγύηση που λένε... Παλιός αγωνιζόμενος και πολύ πολύ προσγειωμενος για ιδρυτή της Rotrex. Τα έχουμε πει στο παρελθόν.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

July 17, 2019, 03:48:45 PMReply #4333

Offline mx5silver

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4333 on: July 17, 2019, 03:48:45 PM »
θωμα, αυτό το συγκεκριμενο nd, τι αναρτηση φοραει?

July 17, 2019, 04:11:12 PMReply #4334

Offline kantetom

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4334 on: July 17, 2019, 04:11:12 PM »
Τρομερός τύπος ο Anders και όπως λέει ο Χάρης και ο Ηλίας πολύ προσγειωμένος. Έβγαινα από την πίστα και πάρκαρα όταν πήγαινε να μπει και σταμάτησε να μου πει ότι του αρέσει πολύ το na μου. Μετά με έβαλε συνοδηγό για να μου δείξει το nd. Το ότι ήταν οδηγός αγώνων φαινόταν από την οδήγηση του.  :guns:
Κουβεντιάσαμε διάφορα, μέσα σε αυτά για τους rotrex που μου είπε ότι από όλα τα caterham 620r που έχουν πουληθεί, είχαν μόνο μια περίπτωση αστοχίας του κομπρεσσορα που αλαχθηκε στην εγγύηση, για το Zenvo με το πίσω σπόιλερ στο goodwood festival of speed και για ένα νέο είδος κομπρεσσορα που σχεδιάζει για την βαριά βιομηχανία και θα είναι διαθέσιμος του χρόνου.
Σχετικά με τις ohlins r&t μου είπε ότι το καινούργιο mx5 του (181) μόνο με την ohlins και τα ίδια λάστιχα (yokohama semi) με το κομπρεσσοράτο το οποίο φοράει xyz ανάρτηση και παχύτερες αντιστρεπτικές και τα φρένα, είναι πολύ κοντά σε γυρολογια μόνο και μόνο από τον τρόπο που η ohlins ακολουθεί τον δρόμο. Μιας και ενδιαφέρομαι για την ohlins ο τύπος μου είπε να κανονίσουμε να βρεθούμε να μου δείξει ένα na με ohlins και rotrex ενός συναδέλφου του. Τι να λέμε τώρα... 

Με αυτά και αυτά κατάφερα να γράψω και 140 χλμ με τα yellowstuff να είναι αισχρά αν και fade δεν είχα λόγω καινούριου υγρού φρενών και τα λάστιχα να μην θέλουν να πεθάνουν. Λογικά τα ns2r θα πρέπει να περιμένουν μέχρι του χρόνου. Το viscous αυτή την φορά μου έκανε κάτι περίεργα. Ξεκίναγε να γυρνάει η εσωτερική ρόδα και μετά από μερικές περιστροφές ξεκίναγε να γυρνάει και η εξωτερική. Και πιο πριν υπήρχε μια υστέρηση αλλά τώρα μου φάνηκε μεγαλύτερη.

@mx5silver Η ανάρτηση μου είπε ότι είναι xyz αλλά στο net δεν βρίσκω κάτι με εξωτερικό ρεζερβουάρ.

@SteliosR Αυτά ήταν τα λόγια του. Έτσι μου το περιέγραψε. Είχε πάντως intercooler και water/methanol injection.

Edit to add: το carbon κάθισμα θέλει μεγαλύτερη αναγνώριση