Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μπλα μπλα [#21]  (Read 316815 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

July 03, 2019, 10:18:31 AMReply #4305

Offline SteliosR

Re: Re: Εξατμισεις για NC
« Reply #4305 on: July 03, 2019, 10:18:31 AM »
Ευχαριστούμε πολύ Κε Νότη μας..! :hello:
MY07 2.5 Swap \ECU Reflash \4-1 Custom Header x Tomei Exhaust \Skuzzle TorqIntake \Tochigi Fuji LSD x 4.1 FGR \Meister CRD \Work Emotion T7R/ 17x7 ET35 /OEM Front & Rear Strut Brace

July 03, 2019, 12:56:23 PMReply #4306

Offline philosopher

Re: Re: Εξατμισεις για NC
« Reply #4306 on: July 03, 2019, 12:56:23 PM »
Ευχαριστούμε πολύ Κε Νότη μας..! :hello:

Ήταν και στην βόλτα που δεν ήρθες  :llol:  :finger:

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



July 03, 2019, 01:09:41 PMReply #4307

Offline Theo

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4307 on: July 03, 2019, 01:09:41 PM »
Τελευταία ακούω το engine carbon clean.

Έχει κανείς εικόνα; Αξίζει ή μπορεί να πάρεις τον κινητήρα στο χέρι;
MyMx5: 
NC 1.8lt. High | Galaxy Grey
MazdaSpeed CAI
IL Motorsports 4-1 Header
Goodwin Racing Midpipe
Cusco Type-RS 1.5 Way LSD
FGR 4.44
Eibach Multi-Pro R1 Coilovers
RX8 Sway Bars
Custom Rollbar
RX7 FD wheels skatouli custom color

July 03, 2019, 01:13:30 PMReply #4308

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6500
  • Total likes: 1433
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4308 on: July 03, 2019, 01:13:30 PM »
Άνοιξε καινούργιο τοπικ για να μη χαθεί εδω μέσα, έχω ακούσει οτι είναι μεγάλη μουφα, σε φάση δεν κάνει τίποτα η κάνει ζημιά, αλλα δεν ξερω και πραγματικά αναρωτίεμαι και εγώ.
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

July 04, 2019, 08:39:59 AMReply #4309

Offline SteliosR

Re: Εξατμισεις για NC
« Reply #4309 on: July 04, 2019, 08:39:59 AM »
@LetThingsDrift , Αντρέα προσπαθώ να σου στείλω πμ, και δεν σου έρχεται.
MY07 2.5 Swap \ECU Reflash \4-1 Custom Header x Tomei Exhaust \Skuzzle TorqIntake \Tochigi Fuji LSD x 4.1 FGR \Meister CRD \Work Emotion T7R/ 17x7 ET35 /OEM Front & Rear Strut Brace

July 04, 2019, 02:24:19 PMReply #4310

Offline xaxar

Re: Re: Εξατμισεις για NC
« Reply #4310 on: July 04, 2019, 02:24:19 PM »
Ο Αντρέας δεν μπαίνει στο φόρουμ εδω και αρκετό καιρό,αρα δεν βλέπει και τα μυνηματα σου.

July 07, 2019, 03:25:35 PMReply #4311

Offline harisport

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4311 on: July 07, 2019, 03:25:35 PM »
Γεια σας. Αλλαξα λεβιε στο nc μου και επειδη δεν καθοταν πολυ καλα, εβαλα ελαχιστη κολλα απο μεσα. Οπως το γυρισα για να τον βιδωσω, επεσε κολλα πανω στη φουσκα του λεβιε. Απο τη βλακεια που με επιασε, επιασε ενα πανι και εριξε νερο να τη σκουπισω, και εγινε χαλια. Καποια προταση για το πως να φυγει. Η κολλα ειναι αυτες οι μικρες, στιγμης, οι πολυ δυνατες. Δοκιμασα ακετονη αλλα εκει που εμεινε σημαδι απο το πανι, δεν το εβγαλε
Mx5 NC 1.8 high
KONI STR - Eibach pro kit
Rx8 sways yellow dot
Evo 8 enkei- 215/45/17 Pilot Sport 4

July 11, 2019, 03:09:46 AMReply #4312

Offline kantetom

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4312 on: July 11, 2019, 03:09:46 AM »
Λογικά, σαν κουτσή μπαλαρίνα

Αλεξ έχεις εμπειρία από κάτι παρόμοιο η απλά υποθετεις;

Με 840 κιλά βάρος και μετατρόχιο 2339 mm (δηλαδή 10 mm μακρύτερο από ένα nc) δεν βλέπω το λόγο να συμπεριφέρεται σαν κουτσή μπαλαρίνα, ότι και να εννοείς με αυτό.
https://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=20805&id2=21741&u=metric

Nα το λες λόγω σκληρότητα ανάρτησης;
Η εμπειρία μου είναι ότι οσο η ανάρτηση έχει ακόμα διαδρομή και δεν τερματίζει να αποσυντονιστεί το αυτοκίνητο, δεν βλέπω τι κερδίζεις με επιπλέον σκληρότητα. Ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα χωρίς downforce και χωρίς slik ελαστικά.

Η εμπειρία μου με ένα 106 rallye με δυο setup:
-εργοστασιακές αναρτήσεις, 14αρες με semi kumho v70 soft και
-με bilstein group n, 14αρες με toyo r888 hard
Στα μέγαρα, το πρώτο setup ήταν πιο φιλικό στο όριο και παιχνιδιάρικο με πολύ πιο ελέγξιμο lift off oversteer.

July 11, 2019, 12:26:34 PMReply #4313

Offline HarryB

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4313 on: July 11, 2019, 12:26:34 PM »
Μου εκανε τρελη εντυπωση τοσο το μεταξονιο οσο και τα μετατροχια, και θα συμφωνησω απολυτα στα της σκληροτητας.

Για το ground clearance δεν θα σχολιασω  :llol:

July 13, 2019, 07:51:23 PMReply #4314

Offline mx5silver

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4314 on: July 13, 2019, 07:51:23 PM »
βρε τον παιχταρα... :good:

https://www.youtube.com/watch?v=sAfmDnkJD60

July 14, 2019, 03:44:03 PMReply #4315

Offline Alex

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4315 on: July 14, 2019, 03:44:03 PM »
Λογικά, σαν κουτσή μπαλαρίνα

Αλεξ έχεις εμπειρία από κάτι παρόμοιο η απλά υποθετεις;

Με 840 κιλά βάρος και μετατρόχιο 2339 mm (δηλαδή 10 mm μακρύτερο από ένα nc) δεν βλέπω το λόγο να συμπεριφέρεται σαν κουτσή μπαλαρίνα, ότι και να εννοείς με αυτό.
https://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=20805&id2=21741&u=metric

Nα το λες λόγω σκληρότητα ανάρτησης;
Η εμπειρία μου είναι ότι οσο η ανάρτηση έχει ακόμα διαδρομή και δεν τερματίζει να αποσυντονιστεί το αυτοκίνητο, δεν βλέπω τι κερδίζεις με επιπλέον σκληρότητα. Ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα χωρίς downforce και χωρίς slik ελαστικά.

Η εμπειρία μου με ένα 106 rallye με δυο setup:
-εργοστασιακές αναρτήσεις, 14αρες με semi kumho v70 soft και
-με bilstein group n, 14αρες με toyo r888 hard
Στα μέγαρα, το πρώτο setup ήταν πιο φιλικό στο όριο και παιχνιδιάρικο με πολύ πιο ελέγξιμο lift off oversteer.
Τώρα το είδα, με συγχωρείς!
Χαριτολογώντας το έγραψα, δεν έχω επιχειρήσει κάτι παρόμοιο...
Εννοούσα πως ένα αμάξι, κατά τάλλα αδιάφορο οδηγικά, πόσο να μεταμορφωθεί με semi;  Να τα φτάσει στα όριά τους το βρίσκω απίθανο και η απορία που μου γεννάται, είναι, μήπως συμπεριφερθεί απρόβλεπτα ή και επικίνδυνα δεδομένου πως θα ανέβει το όριο πιο ψηλά από όσο είναι φτιαγμένο να διαχειριστεί.
Το δοκίμασες τελικά να μας πεις εντυπώσεις του combo?

Sent from my Nokia 3310

2.0 mx-5

July 15, 2019, 07:51:47 PMReply #4316

Offline steve

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4316 on: July 15, 2019, 07:51:47 PM »
Υπήρξε ΝΒ FL που ΔΕΝ είχε προβολείς ομίχλης?

Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Mazda MX5 NC 1.8 - Stormy Blue
Tein Flex Z  7-5kgr / Fuji LSD / 4,778 FGR / Goodwin Midpipe & Roadster Sport II Exhaust / 17'' Launch Edition Alloy Wheels / Fog Lights / Leather & Heated Seats / Illuminated Gear Knob / Full Aluminium Interior, Head Rests & Fuel Lid / Michelin Pilot Sport 4

July 15, 2019, 08:15:31 PMReply #4317

Offline kostas13

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4317 on: July 15, 2019, 08:15:31 PM »
 Η έκδοση MID δεν είχε προβολείς όπως και δερμάτινα καθίσματα ύφασμα με βελούδο που είναι καλύτερα ( για μένα) γιατί τα δέρματα τα έφτιαχναν εδώ και χάλαγαν γρήγορα

July 15, 2019, 09:55:05 PMReply #4318

Offline Vidias

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 787
  • Total likes: 241
  • Gender: Male
  • τα γουστα και τα λαθη,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4318 on: July 15, 2019, 09:55:05 PM »
Τα υφασματινα,ειναι οντως πιο ανετα,κρατανε καλυτερα και καθεσαι και σημαντικα πιο βαθια...

Τα δερματινα,ας τα περιποιηθουμε και λιγακι.Και φυσικα ειναι Ιαπωνιας...
Τα δικα μου τα εδωσα προχτες,με πολυ πολυ μετρια συντηρηση,και του οδηγου ειχε ελαχιστη φθορα στο μαγουλο (γιατι εχω και τα κιλακια μου.)

Υποψιν το αμαξι 10 χρονια που το εχω το δερνει ο ηλιος.

Ουτε κουβεντα για αντοχη στα μαμα δερματινα.Επρεπε να εχεις αλλο αμαξι με δερματα να δεις χαλι.
Miata NBFL SPORTY 7/2004

ENGINE:AutoExe Ram-Air,AutoExe Spark Wires,Koyo R-Core Radiator,Beatrush Cooling Panel,Maxim Works Header+Catalyst,Custom 57mm mid pipe,AutoExe back-box,IL Motorsport Engine Mounts.
TRANSMISSION:Exedy Hyper Carbon Single Clutch Kit-T2 Torsen
WHEELS-TYRES-BRAKES:Enkei RPF1 15x8-Yokohama AD08R 205/50/15-Muteki lugs
SUSPENSION:Jamsport Custom Revalved Oem Bilstein-AutoExe springs-H&R Sways-AutoExe front end links
BRACES:Frame Rails,Mazdaspeed Front+AutoExe rear strut brace,Kenauto Rear Frame Brace,Arrow Fender Braces,AutoExe Front Member Brace,Beatrush P.P.F Brace,Hoods.gr Rollbar
INTERIOR:Thermo-Insulated Cabin,JDM Instrument Cluster,JDM Scuff Plates,JDM Trunk Carpet,OEM Red Stiched Steering Wheel-Handbrake,AutoExe Red Stitched Knob,IL Motorsport Pedal Set,Kenwood 2Din Stereo.
EXTERIOR:RS Factory Stage Replica Front Lip,Clear Reflectors-Clear Side Repeaters,Custom Black Painted Brake Calipers.

July 15, 2019, 10:51:37 PMReply #4319

Offline panos2171

Re: Μπλα μπλα [#21]
« Reply #4319 on: July 15, 2019, 10:51:37 PM »
Η έκδοση MID δεν είχε προβολείς όπως και δερμάτινα καθίσματα ύφασμα με βελούδο που είναι καλύτερα ( για μένα) γιατί τα δέρματα τα έφτιαχναν εδώ και χάλαγαν γρήγορα

To δικό μου έχει δερμάτινα, μπεζ εσωτερικό αλλά χωρίς προβολείς ομίχλης. Μήπως αυτό που λες ίσχυε για το 1.8?
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
front strut brace (sporty)
15'' ENKEI (phoenix) wheels