Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Εφτασε: Μiata ΝD  (Read 256738 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

July 23, 2019, 11:39:03 AMReply #855

Offline topetwrx

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #855 on: July 23, 2019, 11:39:03 AM »
Άσχετο με το θέμα μας....αλλά δεν καταλαβαίνω πολλές φορές γιατί υπάρχει τέτοια προκατάληψη για το NC !
Γιατί για την πλειοψηφία είναι το πιο άσχημο (για μένα το πιο όμορφο με διαφορά, αν και το μπροστινό μέρος πάσχει ελαφρώς....) και το χειρότερο οδηγικά σε εργοστασιακή μορφή ( βάση Τσουτσίγια κυρίως), χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι καλό.
Απόστολος Κοζάνη
MAZDA LSD & Öhlins Road & Track DFV

July 25, 2019, 05:34:58 AMReply #856

Offline dim-mx5

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #856 on: July 25, 2019, 05:34:58 AM »
Καλημέρα,
πέρασα και εγώ από την AutoOne για να δω από κοντά το RF αλλά δεν το είχαν, μου είπαν μάλιστα ότι το δημοσιογραφικό είχε ατύχημα  :oops:
Μπήκα λοιπόν στο σοφτοπ και έπαθα πλάκα γιατί ενώ η καμπίνα είναι μικρότερη από τις προηγούμενες τα πάντα είναι έτσι όπως πρέπει σε αυτή την γενιά.
Συγκεκριμένα, τα πετάλια δεν είναι αριστερά αλλά είναι μπροστά από την θέση, η θέση είναι χαμηλή και δεν νιώθεις ότι είσαι καβάλα στο αυτοκίνητο,
το τιμόνι είναι ψηλά στο ύψος που πρέπει, και γενικά όλα είναι βελτιωμένα από χωροταξική άποψη. Τα υλικά σαφώς βελτιωμένα.
Η απόσταση από την οροφή δεν έχει βελτιωθεί, θα έλεγα είναι αντίστοιχη με τα προηγούμενα. Περιμένω το RF για να δω αν χωράω (είμαι 1,85).

Στην τιμολογιακή πολιτική τώρα, πολλές εκδόσεις ξεπερνούν το φράγμα των 20Κ και τρώνε φόρο 15Κ το οποίο είναι γελοίο.
Πρέπει να βρούνε "τρόπο" να κατεβάσουν τις χονδρικές κάτω από τα 20 για να μπορέσουν να δώσουν το RF κάτω από 30Κ αν θέλουν να πουλήσουν βέβαια.
 :gl:
To εκανα βολτα εγω το δημοσιογραφικο RF τις πρωτες μερες που ανοιξαν.Με 1.85 υψος μαλλον θα εχεις θεμα.1.78 ειμαι και ακουμπαγα την οροφη, νομιζω οτι βολευει μεχρι 1.80, τουλαχιστον αυτη την εντυπωση μου εδωσε.
Κατα τα αλλα συμφωνω σε ολα οσα αναφερεις.Τους το ειπα ξανα και ξανα οτι πρεπει να κανουν κατι με τις τιμες του RF.
Kαταρχην θα πρεπει να φερουν εκδοση βασικη χωρις δερματινα θερμαινομενα και αυτοματο κλιματισμο.(Υπαρχει τετοια εκδοση σε καποιες χωρες πχ στο Βελγιο 26 και κατι με υφασματινα καθισματα και απλο κλιματισμο και 29 η εκδοση σαν την βασικη attraction της mazda.gr)
Το ωραιο πιο ειναι ομως..Σαν να μην φτανει που θα πρεπει να σκασεις τουλαχιστον 32,250 για την attraction εκδοση, δεν σου δινεται η δυνατοτητα να επιλεξεις χρωμα σε δερμα.Το μαυρο δερμα  εμενα δεν μου αρεσε, αντιθετα βρισκω φοβερο το μπορντο-καφε.Καπου στα 300 ευρω ειναι παραπανω η επιβαρυνση σε αλλες χωρες,και φυσικα θα τα εδινα.Ελα ομως που στην attraction εκδοση δεν μπορεις να επιλεξεις χρωμα σε δερμα, και μπορεις μονο στην revolution, που ξεκιναει στα 35.400.Αυτο απο οσο εχω καταλαβει ομως δεν εξαρταται απο την Autoone αφου και σε Γερμανια που κοιταξα στο mazda.de μονο στην κορυφαια εκδοση μπορεις να επιλεξεις χρωμα σε δερμα στα 1500αρια

July 25, 2019, 05:44:40 AMReply #857

Offline dim-mx5

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #857 on: July 25, 2019, 05:44:40 AM »
Επισης ηταν τραγικο το τραβηγμα του μοτερ 1.5 σε χαμηλες προς μεσαιες στροφες.Οκ δεν περιμενα να ειναι δυνατο, mx5 στην βασικη εκδοση ειναι, αλλα σε καποια ανηφορα μου θυμισε ενα polo 2003 1400αρι που εχει συγγενης μου, και δεν υπερβαλλω καθολου.

July 25, 2019, 10:44:50 AMReply #858

Offline gleft

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #858 on: July 25, 2019, 10:44:50 AM »
πιστευω οτι επιβαλεται στο ΜΧ5 να βλεπεις μπροστα και να επιλεγεις τη σωστη σχεση στο κιβωτιο. ειχα δοκιμασει το 1.5 πριν παρω το δικο μου και δε μου φανηκε τρομερη η διαφορα τους (ο ηχος του 1.5 μου αρεσει περισσοτερο)

July 25, 2019, 10:55:32 AMReply #859

Offline kantetom

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #859 on: July 25, 2019, 10:55:32 AM »
Με 35 άλογα στις 2.000 rpm τι περίμενες;
Ελαφρύ αμάξι είναι με εύστροφο μοτέρ και κόφτη στις 7.500. Οδήγησε το αναλόγως, και δεν εννοώ σαν turbo diesel, και θα δεις ότι μια χαρά είναι. ;)


July 25, 2019, 05:38:57 PMReply #860

Offline dim-mx5

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #860 on: July 25, 2019, 05:38:57 PM »
Με 35 άλογα στις 2.000 rpm τι περίμενες;
Ελαφρύ αμάξι είναι με εύστροφο μοτέρ και κόφτη στις 7.500. Οδήγησε το αναλόγως, και δεν εννοώ σαν turbo diesel, και θα δεις ότι μια χαρά είναι. ;)


E ναι δεν εχεις αδικο, γενικα μια χαρα ειναι και δεν θα ηταν προβλημα αυτο για μενα αν προχωρουσα σε ND.Δεν αγοραζεις τετοιο αυτοκινητο για να εχεις δυνατο μοτερ.Επισης εχει και τα καλα του, οπως οικονομια καυσιμου και καλη αποδοση σε υψηλες στροφες.
Αλλα και εγω δεν εννοουσα οτι το συγκρινα με καποιο 1400αρι ροπατο, αλλα με αμαξι εντελως ψοφιο.
1400αρι πολο διπλοφαναρο 75 ιππους που σου δινει την αισθηση για 50-60.

July 25, 2019, 05:59:08 PMReply #861

Offline dim-mx5

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #861 on: July 25, 2019, 05:59:08 PM »
πιστευω οτι επιβαλεται στο ΜΧ5 να βλεπεις μπροστα και να επιλεγεις τη σωστη σχεση στο κιβωτιο. ειχα δοκιμασει το 1.5 πριν παρω το δικο μου και δε μου φανηκε τρομερη η διαφορα τους (ο ηχος του 1.5 μου αρεσει περισσοτερο)
Πρωτη φορα διαβαζω κατι τετοιο, αλλα για να το λες αφου εισαι κατοχος διλιτρου και εχεις οδηγησει και 1.5 κατι θα ξερεις παραπανω.
Εγω ειχα την εντυπωση οτι το 1.5 με 132 ιππους και το 2.0 με 184 εχουν μεγαλη διαφορα σε αποδοση.
Τωρα για τον ηχο που λες δεν ξερω μηπως ειναι και θεμα γουστου..Εγω εχω οδηγησει μονο 1.5. Διλιτρο μονο εχω δει.Και μονο σε βιντεο.Μου φαινεται οτι πλησιαζουν λιγο σε ηχο τα vtec της honda.
https://www.youtube.com/watch?v=R7f2_0C57sc
« Last Edit: July 25, 2019, 06:05:42 PM by dim-mx5 »

July 26, 2019, 08:44:21 AMReply #862

Offline gleft

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #862 on: July 26, 2019, 08:44:21 AM »
Πρωτη φορα διαβαζω κατι τετοιο, αλλα για να το λες αφου εισαι κατοχος διλιτρου και εχεις οδηγησει και 1.5 κατι θα ξερεις παραπανω.
Εγω ειχα την εντυπωση οτι το 1.5 με 132 ιππους και το 2.0 με 184 εχουν μεγαλη διαφορα σε αποδοση.
Τωρα για τον ηχο που λες δεν ξερω μηπως ειναι και θεμα γουστου..Εγω εχω οδηγησει μονο 1.5. Διλιτρο μονο εχω δει.Και μονο σε βιντεο.Μου φαινεται οτι πλησιαζουν λιγο σε ηχο τα vtec της honda.
https://www.youtube.com/watch?v=R7f2_0C57sc

αν τα οδηγησεις και τα δυο ψηλα και κρατας τη φορα που εχεις, δε καταλαβαινεις πολυ μεγαλη διαφορα. οκ το διλιτρο εχει το τραβηγμα απο χαμηλα, αλλα με το εργοστασιακο σεταρισμα και καλη οδηγηση τα νιωθεις αρκετα ομοια και τα 2. εγω ειχα δοκιμασει το 1.5 ST οποτε σε σχεση με το δικο μου, ηταν και λιγο πιο ελαφρυ.

July 28, 2019, 11:01:32 AMReply #863

Offline Pakos M

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #863 on: July 28, 2019, 11:01:32 AM »
To εκανα βολτα εγω το δημοσιογραφικο RF τις πρωτες μερες που ανοιξαν.Με 1.85 υψος μαλλον θα εχεις θεμα.1.78 ειμαι και ακουμπαγα την οροφη, νομιζω οτι βολευει μεχρι 1.80, τουλαχιστον αυτη την εντυπωση μου εδωσε.
Άρα το RF μάλλον δεν μας κάνει.

Με 35 άλογα στις 2.000 rpm τι περίμενες;
Ελαφρύ αμάξι είναι με εύστροφο μοτέρ και κόφτη στις 7.500. Οδήγησε το αναλόγως, και δεν εννοώ σαν turbo diesel, και θα δεις ότι μια χαρά είναι. ;)

δεν είχα παρατηρήσει την καμπύλη ροπής, πιάνει μέγιστα στις 4.500 άρα όντως θέλει ανάλογη οδήγηση.

July 29, 2019, 06:05:57 AMReply #864

Offline dim-mx5

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #864 on: July 29, 2019, 06:05:57 AM »
To εκανα βολτα εγω το δημοσιογραφικο RF τις πρωτες μερες που ανοιξαν.Με 1.85 υψος μαλλον θα εχεις θεμα.1.78 ειμαι και ακουμπαγα την οροφη, νομιζω οτι βολευει μεχρι 1.80, τουλαχιστον αυτη την εντυπωση μου εδωσε.
Άρα το RF μάλλον δεν μας κάνει.
Εχει καποια ρυθμιση και το καθισμα, αν θυμαμαι καλα σταματησα και το κατεβασα λιγο οταν το οδηγησα.Μπορει να ηταν και ιδεα μου, γιατι σε ξενα σαιτ εχω διαβασει οτι χωρανε οσοι ειναι 1.85. Eπισης νομιζω οτι αυτο το δημοσιογραφικο της Mazda ειναι μοντελο του 2018.Σε καποιο απο τα 3 περιοδικα που εχω παρει (car drive 4τροχοι) εγραφαν οτι ειναι του 2018 αυτο. Και απο οσο ξερω στα μοντελα του 2019 εχουν γινει καποιες αλλαγες για να χωρανε και αλλοι σωματοτυποι.Αν εχουν κανει αλλαγες στο καθισμα δεν γνωριζω, αλλα σιγουρα εχω διαβασει οτι εκαναν στις ρυθμισεις του τιμονιου(τηλεσκοπικο) Καλυτερα πηγαινε στην Autoone και ζητησε τους βολτα το κοκκινο δημοσιογραφικο RF οποτε το εχουν εκει και ρωτησε τους αν ισχυει αυτο που γραφουν σε Ελληνικο περιοδικο οτι ειναι μοντελο του 2018.
« Last Edit: July 29, 2019, 06:08:19 AM by dim-mx5 »

August 01, 2019, 10:32:59 PMReply #865

Offline Dasimo

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #865 on: August 01, 2019, 10:32:59 PM »
Ε ναι λοιπόν , το οδήγησα ! Αύριο το review !

August 02, 2019, 08:23:58 PMReply #866

Offline dim-mx5

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #866 on: August 02, 2019, 08:23:58 PM »
Ε ναι λοιπόν , το οδήγησα ! Αύριο το review !
Τest drive στην Αutoone? Το κοκκινο RF η το απλο γκρι?

August 03, 2019, 08:44:33 AMReply #867

Offline Dasimo

Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #867 on: August 03, 2019, 08:44:33 AM »
Καλημέρα ! Ήταν το γκρι exclusive 1.5 . Είχα την επιλογή του RF αλλά δεν.....δεν μου εκάνε , δεν μου θύμιζε ΜΧ5.
Πάμε λοιπόν να δούμε πως μας φάνηκε το ΜΧ5 και μάλιστα σε σύγκριση με  το NC μου το οποίο διατηρείται σε κατάσταση Καινούργιου με μόλις 42 χιλιαδες χιλιόμετρα , όποτε και οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες .
Η αίσθηση του οχήματος απ έξω είναι περίεργη.....πολύ κοντό πίσω , παρά πολύ μακρύ μπροστά. Ποιοτικά μου φάνηκε εξαιρετικό , πλην όμως έχει χάσει εκείνη την όμορφα εννοούμενη γιαπωνεζιλα. Κατά την διάρκεια ελέγχου αντισκωριακης προστασίας , εντύπωση μου έκαναν οι θόλοι οι οποίοι αν δεν κάνω λάθος ήταν από αλουμίνιο. Κατά τα αλλά το σχέδιο είναι οκ αν και πλέον δείχνει τα χρονάκια του μιας και δεν φέρει το αμάξι κάποιο συνδετικό στοιχείο με τα προηγούμενα MX5 ούτως ώστε να διαθέτει μια progressive κλασσικοτητα.  Επαναλαμβάνω οι αναλογίες δεν με ενθουσίασαν και το σχέδιο για εμένα παραπέμπει απευθείας τουλάχιστον από πίσω στην Ζ4. Επίσης μου έκανε εντύπωση το κουμπί ανοίγματος του πορτ μπαγκαζ που ήταν χαμηλά σχεδόν πάνω στον προφυλακτήρα. Η ποιοτητα βαφής , συρναμογης των πάνελ ήταν αναμφισβήτητα κορυφαία, όπως επίσης και η αίσθηση ανοίγματος, κλεισίματος της πόρτας.
Εσωτερικά , η πρώτη αίσθηση είναι ότι είναι μικρό, αλλά δεν είναι μικρό. Κάθεσαι σίγουρα χαμηλότερα από το NC και νομίζω ότι έχει χαθεί σταδιακά η Roadsteριλα των ΝΑ και ΝΒ όπου κάθεσαι κυρίως πάνω στο αμάξι , με το αμάξι να σου δίνει μια αγωνιαρικη αίσθηση σαν θέση οδήγησης.
Το εσωτερικό περιγράφεται ως πολιτισμικό σοκ για εμένα σαν κάτοχο του NC1 με τα πλαστικά να είναι απίστευτης αίσθηση και την εντυπωσιακή επένδυση της οροφής να πρωταγωνιστεί. Θα ήθελα το τούνελ να είναι λίγο ψηλότερα και κατακρίνω την επιλογή της Mazda να βάλει πάνω του τα χιερηστηρια του infotainment μιας και πλέον δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν rest area για τον αγκώνα και να απολαύσεις το υπέροχο αυτό κιβώτιο. Ο πίνακας οργάνων εντυπωσιακός , δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με το infotainment που σαν κάτοχος BMW δεν μου έκανε και ιδιαίτερη εντύπωση (αλλά και λόγω της φύσης του οχήματος). Πολύ καλής ποιότητας δέρμα στο τιμόνι και τον λεβιέ , επίσης καλής ποιότητας δέρμα τα καθίσματα πλην όμως όπως είναι αναμενόμενο διαφορετικό και σαγρέ για να διασφαλίζεται το grip.
Μου έκανε πολύ εντύπωση το πλαστικό λάκα στο χρωμα του αυτοκινήτου στο άνω σημείο των πορτών , αντίθετα βρήκα απαράδεκτο το ψεύτο καρμπον στους διακόπτες των παραθύρων και στην κονσόλα. Εντελώς αταίριαστο με την φιλοσοφία και το στυλ του αυτοκινήτου αλλά και μέτριο σαν αίσθηση. Επαναλαμβάνω απίστευτη η αίσθηση της μονομενης οροφής . Ξεκινάμε την οδήγηση και με ξενίζουν αρχικά τα καρούμπαλα στο καπό τα οποία και δεν συνήθισα ποτέ στο οπτικό μου πεδίο. Για όσους γνωρίζουν το σημείο εξόδου στην Βουλιαγμενης έχει ένα σαμάρι το οποίο δεν το λες και χαμηλό , το αμάξι πέρασε από πάνω του σαν να μην υπάρχει και με απίστευτη αίσθηση στοιβαροτητας , ένα κλικ πιο στιβαρά από το NC. Μαζί με αυτό ήρθε και η πρώτη απογοήτευση από την αίσθηση μαλθακότητας και παραπάνω απόσβεσης που έλαβα από το αμάξι. Δεν με ενθουσίασε και νομίζω ότι είναι με διαφορά το μαλακότερο σαν αίσθηση Mx5 που έχω οδηγήσει. Προφανώς η επιλογή των μαλακών ελατηρίων παίζει τον ρόλο της.  Αυτή η αίσθηση σου μεταδίδει ακριβώς το ότι είναι ένα βαρύτερο αμάξι με την κακή έννοια , μιας και το αμάξι είναι ελαφρύτερο στην πραγματικότητα. Να τονίσω εδώ ότι το αμάξι μου έχει επικοινωνήσει πλήρως πλέον με την αισθηση του εσωτερικού του και τον εξοπλισμό του ότι είναι ένα καθημερινό, πρώτο αυτοκίνητου που μπορείς να χρησιμοποιείς καθημερινά για όλες τις δουλειές σου, υπό την αίρεση των χωρων και του γεγονότος ότι είναι καμπριο.
Οδηγικά....ενώ είσαι έτοιμος για κρυάδα με βάση το γεγονός ότι ο κινητήρας είναι ατμόσφαιρα και 1.5 λίτρα, η απόκριση στο πάτημα και η απιστευτη (τηρουμένων των αναλογιών) ροπή από τις 2 χιλιαδες στροφές σε ενθουσιάζουν. Στα πρώτα 500 μέτρα έχεις ξεχάσει τον κυβισμό του κινητήρα και κρατάς την ροπή και την απιστευτη ευστροφία άνετα έως τις 7 χιλιαδες στροφές. Μου έδωσε την αίσθηση ένος πολύ καλύτερου (πολύ όμως) από τον MZR 1.8 του δικού μου. Επίσης ο ήχος είναι πολλές κλάσεις καλύτερος από τον MZR, αν και οι περιορισμοί στις τριβές λόγω Skyactiv δεν αφήνουν χώρο στην κλασσικη γιαπωνεζιλα όπως τη γνωρίζουμε να εκφραστεί , μέχρι στιγμής το αμάξι μοιάζει πολύ περισσότερο ευρωπαϊκό παρά ιαπωνικό. Το πρώτο σοκ έρχεται από τον θόρυβο του lane assist που σου θυμίζει ότι μιλάμε πολύ περισσότερο για ένα αμάξι καθημερινό από ότι οποιοδήποτε άλλο ΜΧ5. Δεν μου άρεσε και με ξένισε αν και μπορεί να απομονωθεί. Το μοτέρ παραμένει καταπληκτικό και το αμάξι ανεβαίνει χαρακτηριστικά ευκολότερα από τον ΜΖR αλλά πουθενά δεν είχες μπαμ παρά μόνο στο κομμάτι 5 με 6 χιλιαδες στροφές. Το κιβώτιο είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ πλην όμως δεν έχει την αίσθηση κούμπωματος του ΝC , αλλά μιλάμε για ένα συνολικά εξαιρετικό κιβώτιο.
Προσπερνάω το γεγονός ότι όλοι με κυνήγαγαν για να το δουν και την Κυρία με το ΝΒ που έλεγε σε κάποιον στο τηλέφωνο , οτι βλέπω μπροστά μου το καινούργιο ΜΧ5.
Προσπαθώ να το τσάρουχώσω αλλα το αμάξι είναι μουλάρι παντού και σε σημεία που το NC θα ήταν πολύ παιχνιδιάρικο , σε κανένα σημείο δεν υπάρχει καν η αίσθηση ότι το ESP πλησιάζει να επέμβει. Σε αλλαγές πορείας είναι το ίδιο αποτελεσματικό με το NC αλλά δεν σου δίνει αίσθηση ξυράφι (συγκριτικά πάντα γιατί δεν λες και το μαμά NC ξυράφι ) με τα μαλακα ελατήρια να φαίνονται παντού και το body roll να είναι πανταχού παρών.
Κρατάω τον καταπληκτικό κινητήρα το ποιοτικό εσωτερικό και τις μαζεμένες διαστάσεις αν και από πίσω το αμάξι φαίνεται αστεία μικρό. Θα το έπαιρνα για πρώτο και μοναδικο lifestyle αμάξι και έχω την αίσθηση ότι θα κρατήσει πολύ υψηλή μεταπωλητική αξία λόγω αυτού του γεγονότος. Οποίος το πάρει θα το κρατήσει και θα το χρησιμοποιεί γιατί είναι ένα εύκολο αμάξι σε όλα τα επίπεδα.
Μου άρεσε , αλλά δεν νομίζω ότι θα ρίξω 20 χιλιάρικα και το NC μου για να το πάρω.
« Last Edit: August 03, 2019, 08:49:40 AM by Dasimo »

August 03, 2019, 11:44:44 AMReply #868

Offline gleft

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #868 on: August 03, 2019, 11:44:44 AM »
διαβασα το review του φιλου, και εχω 2 σημεια μονο που διαφωνω. 1ον το χρωμα ειναι πολυ ομορφο αλλα και πολυ ελαφρυ (κατι μου λεει οτι το χειμωνα με το χαλικι και το αλατι θα καταριεμαι την ωρα που το εβγαλα) και 2ον, δε συμφωνω οτι εχει χασει το χαρακτηρα της καταγωγης του. θα συμφωνουσα αν γραφοταν αυτο για το gt86, αλλα το ΜΧ5 πιστευω μενει (οσο γινεται λογω κανονισμων και προσδοκιων των αγοραστων) πολυ κοντα στην αισθηση του κλασσικου roadster, μικρο -σε διασταστεις και κινητηρα, ελαφρυ, κοντα στο πατωμα και φυσικα τοπλες! αν οδηγησετε καποιο ευρωπαικο καμπριο μαζικης παραγωγης θα δειτε ποσο πιο αποστειρωμενα ειναι. αν εξαιρεσουμε το τελευταιο boxster το μιατα θεωρω ειναι το μονο που καλυπτει αυτο το μεριδιο αγορας.

ΥΓ. εκανα ενα τεστ ντραιβ το gt86 και καπακια στον ιδιο δρομο πηγα με το ΜΧ5. αν εξαιρεσουμε τα φρενα, το toyota ηταν μια ειδικη εκδοση με brembo, το ΜΧ5 μου αρεσε περισσοτερο.

August 03, 2019, 03:59:16 PMReply #869

Offline Dasimo

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #869 on: August 03, 2019, 03:59:16 PM »
Καλά το χρωμα σε όλα τα ΜΧειναι φλιδα.....το κοιτάς και γρατζουνιεται