Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Εφτασε: Μiata ΝD  (Read 257386 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

August 27, 2015, 11:05:21 AMReply #480

Offline Hayate

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #480 on: August 27, 2015, 11:05:21 AM »
Μπαν στο Σιμο ASAP...
θα του το ρίξω αν δεν μας βάλει φωτό από το event :P
:police:
+ Incar video
+ σχολιασμό για την αίσθηση του πλαισίου κ του νέου τιμονιού
Σίμο έχεις δουλειά  :P :P

August 27, 2015, 05:53:40 PMReply #481

Offline simkoz

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #481 on: August 27, 2015, 05:53:40 PM »
Με αγχώσατε ρε! θα πάρω την GoPro, ελπίζω να με αφήσουν να την στηρίξω και να φιλμάρω
Brilliant Black NC 2.0 ->Presentation
RX-8 sway bars
Goodwin RoadsterSport II Duals
BC RS Coilovers
I.L. Aluminium Strut Brace kit
Rear upper Strut Bar
Daylight lights

August 27, 2015, 06:02:46 PMReply #482

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3919
  • Total likes: 4540
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #482 on: August 27, 2015, 06:02:46 PM »
Και το post σου θα τελείωνει κάπως έτσι...
Από την Ελβετία για λογαριασμό του mymx5,Σίμος
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

September 03, 2015, 08:59:14 PMReply #483

Offline tzo

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #483 on: September 03, 2015, 08:59:14 PM »
:D :D :D :D :D :D :D :D :D



Θα έχουμε το πρώτο ND?
Άντε, μακάρι !!
Μάλλον μας έμεινε η ..χαρά γιατί κάτι για 2007 μοντελο υποπτεύομαι από άλλο νήμα
2014 ncfl 3.75/1.8 Sendo Edition,Kraftwerks Rotrex Supercharged,4-1 Custom Header,Quaife LSD, Tein Street Advance Z,Smartop

September 03, 2015, 09:03:25 PMReply #484

Offline Manolis

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #484 on: September 03, 2015, 09:03:25 PM »
Άκυρος ο συναγερμός.Η ελπίδα μένει μπας και το δούμε κάποτε.Από καμιά Ελβετία ίσως  :giveheart:

September 04, 2015, 11:24:34 AMReply #485

Offline simkoz

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #485 on: September 04, 2015, 11:24:34 AM »
Άκυρος ο συναγερμός.Η ελπίδα μένει μπας και το δούμε κάποτε.Από καμιά Ελβετία ίσως  :giveheart:
Μπαααα, δεν το βλέπω ούτε από εκεί. Εκτός αν θέλω να με  χωρίσει η γυναίκα μου...
Brilliant Black NC 2.0 ->Presentation
RX-8 sway bars
Goodwin RoadsterSport II Duals
BC RS Coilovers
I.L. Aluminium Strut Brace kit
Rear upper Strut Bar
Daylight lights

September 04, 2015, 12:04:25 PMReply #486

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #486 on: September 04, 2015, 12:04:25 PM »
Άκυρος ο συναγερμός.Η ελπίδα μένει μπας και το δούμε κάποτε.Από καμιά Ελβετία ίσως  :giveheart:
Μπαααα, δεν το βλέπω ούτε από εκεί. Εκτός αν θέλω να με  χωρίσει η γυναίκα μου...
Κοιτα αν γενικα το ψηνεις εχουμε αρκετους δικηγορους εδω μεσα!!! :P
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

September 04, 2015, 11:27:58 PMReply #487

Offline Dasimo

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #487 on: September 04, 2015, 11:27:58 PM »
Άκυρος ο συναγερμός.Η ελπίδα μένει μπας και το δούμε κάποτε.Από καμιά Ελβετία ίσως  :giveheart:
Μπαααα, δεν το βλέπω ούτε από εκεί. Εκτός αν θέλω να με  χωρίσει η γυναίκα μου...
Κοιτα αν γενικα το ψηνεις εχουμε αρκετους δικηγορους εδω μεσα!!! :P

Αλήθεια τι τρέχει με τους δικηγόρους και το miata ?!?!?!

September 07, 2015, 12:24:26 PMReply #488

Offline simkoz

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #488 on: September 07, 2015, 12:24:26 PM »
Λοιπόν ήταν μια φανταστική μέρα και διοργάνωση από την Mazda και χαίρομαι που ήμουν παρών.
Ας πω πρώτα τα άμεσα του ΝD και μετά το πιο προσωπικό κομμάτι.

Το ΝD δεν με είχε ενθουσιάσει όταν το πρωτοείδα στις φωτογραφίες.
Λίγο αργότερα στην έκθεση της Γενεύης βελτιώθηκε λίγο η εικόνα του μέσα μου.
Τώρα που το οδήγησα θεωρώ ότι είναι ένα πάρα πολύ αμάξι πιστό στο πνεύμα του ΜΧ-5.

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η βελτιωμένη ποιότητα σε υλικά και φινίρισμα στο εσωτερικό. Από την άλλη μεριά η σχεδίαση είναι πιο φλύαρη με πολλές γραμμές, μοτίβα, κλπ ενώ το δικό μας είναι πιο λιτό και μινιμαλ. Γενικά είναι ακόμα πιο μικρό από την 3η γενιά αν και η εργονομία είναι καλύτερη για μένα, με τις 4 απαράδεκτες ποτηροθήκες να γίνονται φυσιολογικά 2 και σε μέρος που δεν ενοχλούν.
Επίσης η εσωτερική σχεδίαση της πόρτας μου άρεσε πολύ. Πορτμπαγκαζ επίσης μικρότερο από το δικό μου αν κάποιον τον ενδιαφέρει.

Στα πιο σημαντικά, δλδ πως είναι στον δρόμο: με μια λέξη πραγματικό Μιάτα.
Το είχα για 1 ώρα σε Ελβετικό ορεινό πέρασμα (δίπλα στο Furka), μια διαδρομή μαγευτική που είναι κουτί για το μιάτα μας και φυσικά του ήπια το αίμα. Σε βαθμό που ο γιός μου στο δίπλα κάθισμα μόλις γυρίσαμε ήταν χάλια ζαλισμένος (ίσα ίσα που δεν ξέρασε μέσα στο αμάξι).

Εχει μια φοβερή αίσθηση ανάλαφρου σε συνδιασμό με σταθερό πάτημα που σου δίνει σιγουριά και πατάς όσο μπορείς. Γέρνει πραγματικά λίγο, πολύ λιγότερο από το δικό μου όταν ήταν με μαμα αναρτήσεις και είναι άνετο και στιβαρό στον δρόμο. Νομίζω ότι αν το έπαιρνα μάλλον θα άφηνα την ανάρτηση ώς έχουν χωρίς αλλαγές μιας και νομίζω ότι είναι πολύ κοντά στην δική μου χρυσή τομή μεταξύ στησίματος και άνεσης. Το NC μου αντίθετα μαμά ήταν πολύ μαλακό και τώρα με τις BC είναι a bit too much.

Το μοντέλο που οδήγησα ήταν το 2.0 και 2.0 είναι και το δικό μου, αλλά εγώ έχω κοντό και μερικά ψιψιψόνια: πρόγραμμα, τελικό, κλπ. Οπότε η σύγκριση είναι δύσκολη για τον νέο.
Χαμήλά ναι τραβάει καλύτερα αλλά στα ψηλά δεν μου έδωσε την αίσθηση ότι κάτι έχει αλλάξει. Νομίζω ότι η αίσθηση αυτή ταιριάζει και με τους αριθμούς. Βέβαια μιλώντας με κυριούλη που έχει το 1.8 μου είπε ότι αυτό του φάνηκε πολύ πιο δυνατό. Εμένα πάλι μου φάνηκε παρόμοιο με το δικό μου.
'Αλλο θετικό ο ήχος. Σε νορμάλ ρυθμούς δεν ακόυς τπτ από τον κινητήρα-εισαγωγή-εξάτμιση, αλλά μόλις το πατήσεις έχει έναν πολύ ωραίο σπορ ήχο σε ένταση επίσης πολύ καλή. Δεν κουράζει αλλά ξεσηκώνει και πορώνει, τομέας που πάλι το NC μου δεν τα πήγαινε καθόλου καλά χωρίς το τελικό (μαμά ήταν πολύ ήσυχο, με το τελικό γενικά είναι πολύ καλό αν και κάποιες φορές θα το ήθελα λίγο πιο ήσυχο).

Φωτογραφίες δεν έχω ακόμα, είναι στην κάμερα μέσα στο αμάξι. TBC
Brilliant Black NC 2.0 ->Presentation
RX-8 sway bars
Goodwin RoadsterSport II Duals
BC RS Coilovers
I.L. Aluminium Strut Brace kit
Rear upper Strut Bar
Daylight lights

September 07, 2015, 12:38:12 PMReply #489

Offline philosopher

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #489 on: September 07, 2015, 12:38:12 PM »
Ωραίος ρε Σίμο, φαίνεται ότι το καταευχαριστήθηκες  ;D
Και μια νέα πληροφορία από το iatanet:

Quote
NC has lower ride height.

NC 14 1/4" rear
NC 14 1/2" front

A full 1/4" shorter than a ND club owner has reported

Το ND (ελληνιστί ΝΔ?  :tease:  :llol:) έχει ακόμα μεγαλύτερο wheel gap περισσότερο και από το NC...  :tease: :axe:

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



September 07, 2015, 01:02:42 PMReply #490

Offline simkoz

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #490 on: September 07, 2015, 01:02:42 PM »

Στα πιο προσωπικά και τα γενικά της εκδήλωσης τώρα.

΄Ηταν όλα ΣΟΥΠΕΡ:

Για να πάω από το σπίτι μου στο Neuchatel μέχρι το Münster είναι 200 km και 3 ώρες δρόμος. Το καλό όμως είναι ότι περνάς πάνω από το βουνό Eiger, από το Grimselpass, δίπλα ακριβώς από το πιο γνωστό (και λόγο Top Gear) Furkapass.
Οταν ξεκινήσαμε 7:00 το πρωί ο καιρός ήταν συννεφιασμένος, όσο πλησιάζαμε άρχισε να ψιλοβρέχει και όσο ανέβαινα στο πάσσο η ομίχλη ήρθε να κάνει παρέα στην βροχή. Το θετικό ήταν ότι πέτυχα άλλο ένα NC πηγαίναμε μαζί, προσπερνάγαμε μαζί κλπ.
όσο πλησίαζα τόσο τα ΜΧ5 γέμιζαν τον τόπο, παρκαρισμένα να βλέπουν την θέα, να βγάζουν φωτογραφίες, σε πάρκινγκ ξενοδοχείών.
στο χώρο του πάρκινγ της εκδήλωσης πια θυμήθηκα τα καλά του φόρουμ και τών εκδρομών μας. Γύρω στα 60 μιατάκια μαζεμένα και παρκαρισμένα τακτικά σε σειρές των 10. Η εκδήλωση ξεκίνησε με registration μερικά μπλα-μπλά σε Γερμανικά και Γαλλικά από υπεύθινους πωλήσεων, κλπ της Mazda, μετά ένας extreme αθλητής που σπονσοράρει η Mazda έπεσε με αλεξίπτωτο και μας είπε την εμπειρία του με το νέο μιάτα, και μετά έφτασαν άλλα 30-40 αμάξια από τα κλαμπ ΜΧ5 της Ελβετίας, Γαλλίας.
Μετά το πρόγραμμα είχε 1 ώρα test drive σε προκαθορισμένη (φοβερή) διαδρομή, διάφορες συνοδευτικές εκδηλώσεις, φαγητό, live συγκρότημα για μουσική και ένα speed handling που είχαν φτιάξει μια διαδρομή με κορίνες στον αεροδιάδρομο με στροφές, σλάλομ, κλπ και την έκανες μιά φορά δοκιμαστικά και την 2η χρονομετρημένα. Μάλιστα στο κομμάτι του σλαλομ το βρέχαν με ποτιστικά για να είναι βρεγμένο. Αυτό εγώ ως Ελληνάρας το έκανα 2 φορές. Μάλιστα πρόσεξα ότι το ένα αμάξι που είχα ήταν με Yoko AD08 (παλιοί μου γνώριμοι) ενώ το άλλο με τα πολιτικά του. Η διαφορά στην πίστα εμφανής.
Η συμπεριφορά του ND στην πιστούλα πολύ καλή και οι κλίσεις πάρα το ότι το πίεσα πολύ μου άρεσαν, δεν ήταν καθόλου βάρκα γιαλός.

Στο τέλος της εκδήλωσης μας μάζεψαν όλους, ζήτησαν από τον γιό μου να κάνει την κλήρωση και το αποτέλεσμα ήταν ότι για 6 άτομα τους δώσαν από ένα ND. Δανεικό για 2 βδομάδες βέβαια αλλά και πάλι ωραίο δωράκι. μάλιστα για τους 2 που ήταν μόνοι τους θα κανόνιζαν να στείλουν το δικό τους ΜΧ5 με νταλίκα στο σπίτι τους για να πάρουν το ND εκείνη την στιγμή.

Επιστροφή πάλι από το πάσο αλλά αυτή την φορά με 5-6 μιατάκια κονβόι. Ένας τέλειος επίλογος μιας αξέχαστης μέρας.

Αντε και στο ΝΕ τώρα.
Brilliant Black NC 2.0 ->Presentation
RX-8 sway bars
Goodwin RoadsterSport II Duals
BC RS Coilovers
I.L. Aluminium Strut Brace kit
Rear upper Strut Bar
Daylight lights

September 07, 2015, 01:04:33 PMReply #491

Offline simkoz

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #491 on: September 07, 2015, 01:04:33 PM »
Ωραίος ρε Σίμο, φαίνεται ότι το καταευχαριστήθηκες  ;D
Και μια νέα πληροφορία από το iatanet:

Quote
NC has lower ride height.

NC 14 1/4" rear
NC 14 1/2" front

A full 1/4" shorter than a ND club owner has reported

Το ND (ελληνιστί ΝΔ?  :tease:  :llol:) έχει ακόμα μεγαλύτερο wheel gap περισσότερο και από το NC...  :tease: :axe:
Πάντος δεν φαίνεται τόσο τρακτερ όσο τα NC μαμά. Ίσως το έχουν καλύψει καλύτερα ή είναι το σχήμα. (ή η ιδέα μου, χαχα)
Brilliant Black NC 2.0 ->Presentation
RX-8 sway bars
Goodwin RoadsterSport II Duals
BC RS Coilovers
I.L. Aluminium Strut Brace kit
Rear upper Strut Bar
Daylight lights

September 07, 2015, 01:07:23 PMReply #492

Offline simkoz

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #492 on: September 07, 2015, 01:07:23 PM »
Ε, άντε ένα ακόμα σαν επίλογος:

Τελικά αν μπορούσες θα το αγόραζες;
ΟΧΙ.
Οχι ότι δεν μου άρεσε ή ότι έχει κάτι που το απορρίπτω, απεναντίας. Αλλά η διαφορά με το NC δεν θεωρώ ότι είναι τέτοια που να δικαιολογεί το  κόστος που θα είχε μια τέτοια κίνηση.
Οπότε μένουμε στα αυτά.

Ισως αν το μοτέρ ήταν στα 200-220 να το σκεφτόμουν πιο σοβαρα αλλά τώρα δεν νομίζω ότι έχει νόημα για μένα (και μάλλον και για τους περισσότερους εδώ μέσα με NC).
Brilliant Black NC 2.0 ->Presentation
RX-8 sway bars
Goodwin RoadsterSport II Duals
BC RS Coilovers
I.L. Aluminium Strut Brace kit
Rear upper Strut Bar
Daylight lights

September 07, 2015, 01:21:02 PMReply #493

Offline Skyggedans

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #493 on: September 07, 2015, 01:21:02 PM »

 Μα είναι και ο μόνος λόγος που δεν έχουμε δώσει ακόμα παραγγελία, Σίμο μου.

September 07, 2015, 05:46:44 PMReply #494

Offline simkoz

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #494 on: September 07, 2015, 05:46:44 PM »
Εβαλα και φωτογραφίες στην gallery μου
Brilliant Black NC 2.0 ->Presentation
RX-8 sway bars
Goodwin RoadsterSport II Duals
BC RS Coilovers
I.L. Aluminium Strut Brace kit
Rear upper Strut Bar
Daylight lights