Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Εφτασε: Μiata ΝD  (Read 256731 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

February 01, 2015, 03:44:01 PMReply #300

Offline Hayate

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #300 on: February 01, 2015, 03:44:01 PM »
αν το ΜΧ5 έβγαινε turbo με 200+ άλογα δε θα έκανε ούτε το 1/100 των πωλήσεων που έχει κάνει (κ θα κάνει). είναι πολύ λογικό που συνεχίζουν αυτή την παράδοση.
το πρόβλημα με το ηλεκτρικό τιμόνι είναι ότι δεν έχεις καλή αίσθηση στο όριο της πρόσφυσης. γι'αυτό κ δεν υπάρχει αγωνιστικό με ηλεκτρικό τιμόνι, παρά μόνο με υδραυλικό όπου υπάρχει υποβοήθηση. βέβαια κ πάλι δε τους νοιάζει γιατί (όπως κ για τα άλογα) δε στοχεύουν στον Χ "πιστάκια-στροφάκια" οδηγό αλλά στο γενικότερο σύνολο που εκτιμάει τα θετικά του ηλεκτρικού (που είναι πολλά).

February 01, 2015, 03:50:18 PMReply #301

Offline Liakos

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #301 on: February 01, 2015, 03:50:18 PM »
Οταν το πρωτοειδα στις φωτογραφιες δε με ενθουσιασε...
Ακομα θεωρω οτι εχει καποιες υπερβολες στη σχεδιαση του, αλλα το γενικοτερο σουλουπι του το βρισκω ενδιαφερον. Πισω δε μ'αρεσουν οι ανακλαστηρες & η λαμπα της οπισθεν, η διπλη αποληξη αλλα αυτο ευκολα αλλαζει. Ασχημη εικονα δινουν στο σουλουπι τα πολυ στενα ελαστικα αλλ & αυτο αλλαζει. Το προφιλ του αυτοκινητου ειναι καταπληκτικο, το ιδιο & το εσωτερικο του.

Αν ειχα την οικονομικη ανεση θα αλλαζα το δικο μου για το ND. Ειμαι σιγουρος οτι οπως συνεβη & με τις προηγουμενες γενιες, το νεο θα ειναι βελτιωμενο σε σχεση με το NC. Μια αναρτηση, ενα φαρδυτερο ζαντολαστιχο & ειναι κομπλε. Τα 130 αλογα μπορει να ακουγονται λιγα στους πολλους, αλλα προσωπικα χαμογελαω οταν σκεφτομαι οτι βγαινουν στην ασφαλτο μεσα απο 6αρι κιβωτιο & εχουν να κινησουν ενα συνολο βαρους 1000 κιλων.  :nod: :nod: :nod:



MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


February 01, 2015, 07:29:32 PMReply #302

Offline Pakos M

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #302 on: February 01, 2015, 07:29:32 PM »
Ναι Νάσο λογικό, όσο λιγότερα άλογα τόσο καλύτερα, είμαι σίγουρος οτι με 64 άλογα θα πήγαινε ακόμα καλύτερα εμπορικά. Ρε έχουμε χαζέψει τελείως και προσπαθούμε να διακολογήσουμε τα αδικαιολόγητα; γιατί το rx7/8 βγάζουν 200+ και όχι το Mx5; γιατί το 3 MPS βγάζει 260; εκεί μάλλον δεν τους ενδιαφέρουν οι πωλήσεις και αυξάνουν τις ιπποδυνάμεις. Μιλάμε για 130/155 άλογα! για 30 χρόνια πριν μια χαρά είναι. Στο γνωστό τρίπτυχο βάρος-ιπποδύναμη-τιμή το mx5 χάνει στην ιπποδύναμη. Κρίμα γιατί με υπερπλήρωση θα ήταν εκτός ανταγωνισμού. Παρόλα αυτά είμαι σίγουρος οτι θα πουλήσει και αυτό γιατί οι περισσότεροι το αγοράζουν ως ένα μικρό cabrio και όχι ως σπορ ζυγισμένο πισωκίνητο.

Είδατε τα πρώτα reviews; Agile, fun, easy to toss, etc, ότι και ένα rallye του 90 δηλαδή.

Τα καλά τιμόνια δεν έχουν καθόλου υποβοήθηση, 4c, Nsx, Elise κλπ. Τα ηλεκτρικά τιμόνια σε σπορ κατασκευές είναι πλέον ελαφρώς χειρότερα σε χαμηλές ταχύτητες από τα υδραυλικά και αποσυνδέουν την υποβοήθηση στις υψηλές ταχύτητες, δίνοντας ακόμα καλύτερη αίσθηση από τα υδραυλικά.

February 01, 2015, 08:37:14 PMReply #303

Offline kostas_jp120

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #303 on: February 01, 2015, 08:37:14 PM »
5 αστέρια από το autoexpress UK

http://www.autoexpress.co.uk/mazda/mx-5/90230/mazda-mx-5-15-skyactiv-g-2015-review

Αν η τιμή ξεκινούσε από 19.900 και στην Ελλάδα, θα πουλούσε καλά ακόμα και σήμερα - με 30.000 πας σε εντελώς άλλη κατηγορία (μτχ) roadster αν μπορείς να το συντηρήσεις φυσικά.

Η γενικότερη φιλοσοφία είναι γύρω από την οδηγική ευχαρίστηση για τον μέσο οδηγό - και εκεί ακριβώς πιστεύω ότι στοχεύει, οπότε η παραπάνω ιπποδύναμη δεν θα ήταν έτσι κι αλλιώς εκμεταλλεύσιμη - μάλλον θα αύξανε το κόστος και θα τρόμαζε τον πιο αδαή.

Ανάλογα με τους όγκους των πωλήσεων (κυρίως στην Αμερική) τα επόμενα χρόνια, θα δούμε πιθανώς βελτιώσεις με Rotrex κλπ που θα προσφερθούν στην αγορά για όσους θέλουν MX5 ND με περισσότερη δύναμη.
1.8 Forged Engine / NC Galaxy Grey / Kraftwerks Rotrex Kit w 75mm Pulley / TDR Tune / RaceRom

http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,7785.0.html

February 01, 2015, 09:00:56 PMReply #304

Offline Reverant

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #304 on: February 01, 2015, 09:00:56 PM »
Με την συμπίεση που έχουν τα skyactive μοτέρ, ξεχνάς την οποιαδήποτε F/I βελτίωση.
You can't imagine the power of the Dark Side.

February 01, 2015, 09:04:12 PMReply #305

Offline Ξάδελφος

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #305 on: February 01, 2015, 09:04:12 PM »
Ναι Νάσο λογικό, όσο λιγότερα άλογα τόσο καλύτερα, είμαι σίγουρος οτι με 64 άλογα θα πήγαινε ακόμα καλύτερα εμπορικά. Ρε έχουμε χαζέψει τελείως και προσπαθούμε να διακολογήσουμε τα αδικαιολόγητα; γιατί το rx7/8 βγάζουν 200+ και όχι το Mx5; γιατί το 3 MPS βγάζει 260; εκεί μάλλον δεν τους ενδιαφέρουν οι πωλήσεις και αυξάνουν τις ιπποδυνάμεις. Μιλάμε για 130/155 άλογα! για 30 χρόνια πριν μια χαρά είναι. Στο γνωστό τρίπτυχο βάρος-ιπποδύναμη-τιμή το mx5 χάνει στην ιπποδύναμη. Κρίμα γιατί με υπερπλήρωση θα ήταν εκτός ανταγωνισμού. Παρόλα αυτά είμαι σίγουρος οτι θα πουλήσει και αυτό γιατί οι περισσότεροι το αγοράζουν ως ένα μικρό cabrio και όχι ως σπορ ζυγισμένο πισωκίνητο.

Είδατε τα πρώτα reviews; Agile, fun, easy to toss, etc, ότι και ένα rallye του 90 δηλαδή.


Ως μικρο cabrio αγοραζουν αυτοκινητα σαν το 206cc.
Rx7-Rx8 και 3 MPS παρ αυτα καναν κλασμα των πωλησεων του ΜΧ5 κι ας ειναι ενα "ειδικο "αυτοκινητο μιας και ειναι ενα διθεσιο ρόαντστερ.

February 01, 2015, 09:14:10 PMReply #306

Offline mx5silver

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #306 on: February 01, 2015, 09:14:10 PM »
Με την συμπίεση που έχουν τα skyactive μοτέρ, ξεχνάς την οποιαδήποτε F/I βελτίωση.
και οι φλατζαδες κλεφτες θα γινουνε? :P


February 01, 2015, 09:29:11 PMReply #307

Offline kostas_jp120

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #307 on: February 01, 2015, 09:29:11 PM »
Με την συμπίεση που έχουν τα skyactive μοτέρ, ξεχνάς την οποιαδήποτε F/I βελτίωση.

Σωστό και αυτό ... το είχα ξεχάσει ... άρα atmo tuning μόνο από την έκδοση του ενιαίου ίσως. Πάντως ο Dynotronics ήδη προσφέρει tuning για τον 1.5 στο Mazda 2 ...
1.8 Forged Engine / NC Galaxy Grey / Kraftwerks Rotrex Kit w 75mm Pulley / TDR Tune / RaceRom

http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,7785.0.html

February 01, 2015, 09:32:40 PMReply #308

Offline heras

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #308 on: February 01, 2015, 09:32:40 PM »
ΜΧ5 και μεσος οδηγος δεν παιζει....ο μ.ο αγοραζει μπροστοκινητο cc
ΜΚ 1,5

February 02, 2015, 12:27:08 AMReply #309

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #309 on: February 02, 2015, 12:27:08 AM »
Αν η τιμή ξεκινούσε από 19.900 και στην Ελλάδα, θα πουλούσε καλά ακόμα και σήμερα - με 30.000 πας σε εντελώς άλλη κατηγορία (μτχ) roadster αν μπορείς να το συντηρήσεις φυσικά.
Aν μπορείς να συντηρησεις με τα μισα απο τα 19.900 παιρνεις κατι 350Ζ κατι Ζ4 τα οποια δεν εχουν καμια σχεση με ΜΧ5 αλλα ακομα και light κατασκευη αν θες παιρνεις Elise. Πιστεψε με οσοι αγοραζουν πλεον ΜΧ, ειναι γιατι ΘΕΛΟΥΝ ΜΧ!
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

February 03, 2015, 11:35:24 AMReply #310

Offline mx5silver

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #310 on: February 03, 2015, 11:35:24 AM »
να ρωτησω κατι από περιεργεια?
τι συμπιεση θα εχει το skyactive g 1.5 μοτερ?

εψαχνα στο ιντερνετ και το μονο που γραφουν  είναι "ultra high compression"

αν και δεν είναι το ιδανικο παράδειγμα, αυτό λεει ότι εχει συμπιεση 17/1. πως αντεχει το τουρμπισμα με τετοια συμπιεση?
http://www.zougla.gr/automoto/article/to-pio-dinato-mitsubishi-evo-tou-kosmou-to-exoun-ftiaksi-elines





February 03, 2015, 12:50:26 PMReply #311

Offline Vrondos

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #311 on: February 03, 2015, 12:50:26 PM »
Η κριτική του Top Gear πάντως ( http://www.topgear.com/uk/car-news/mazda-mx-5-roadster-review-first-drive-2015-01-30 )
είναι μάλλον διθυραμβική και δεν είναι και σύνηθες αυτό για το Top Gear...

-----------------------------------------------------------------------

-Koni adjustable sport shocks
-Racing Beat springs (red)
-K&N Replacement filter panel
- "ΚΡΑΤΑ ΜΕ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΣΟΥ" Original sticker

February 03, 2015, 01:05:03 PMReply #312

Offline Reverant

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #312 on: February 03, 2015, 01:05:03 PM »
να ρωτησω κατι από περιεργεια?
τι συμπιεση θα εχει το skyactive g 1.5 μοτερ?

εψαχνα στο ιντερνετ και το μονο που γραφουν  είναι "ultra high compression"

αν και δεν είναι το ιδανικο παράδειγμα, αυτό λεει ότι εχει συμπιεση 17/1. πως αντεχει το τουρμπισμα με τετοια συμπιεση?
http://www.zougla.gr/automoto/article/to-pio-dinato-mitsubishi-evo-tou-kosmou-to-exoun-ftiaksi-elines


1) Γενικά υπάρχει πολύ μεγάλη επιφύλαξη για τα λεγόμενα του Extreme Tuners για το αν αυτά που λέει ισχύουν.

2) Το μοτέρ αυτό (του EVO) δεν είναι φτιαγμένο για να γράψει 300.000χλμ. Αν αντέξει 300 λεπτά πίεση θα είναι θαύμα. Επίσης στην καλύτερη δουλεύει με υπερβενζίνη τύπου C16 και μάλλον methanol injection.
You can't imagine the power of the Dark Side.

February 03, 2015, 03:19:11 PMReply #313

Offline xrisbal

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #313 on: February 03, 2015, 03:19:11 PM »
Καίει μεθανόλη και νιτρομεθάνιο
Ένα τέτοιο.. τέρας για να κινηθεί πρέπει να κάψει μεθανόλη και νιτρομεθάνιο.

February 03, 2015, 03:28:41 PMReply #314

Offline iliasbak

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #314 on: February 03, 2015, 03:28:41 PM »

[/quote]
Ως μικρο cabrio αγοραζουν αυτοκινητα σαν το 206cc.
Rx7-Rx8 και 3 MPS παρ αυτα καναν κλασμα των πωλησεων του ΜΧ5 κι ας ειναι ενα "ειδικο "αυτοκινητο μιας και ειναι ενα διθεσιο ρόαντστερ.
[/quote]
ΜΧ5 και μεσος οδηγος δεν παιζει....ο μ.ο αγοραζει μπροστοκινητο cc

Μια χαρά μέσοι οδηγοί αγοράζουν το mx5 . Αποκλείεται να μην έχετε δει στον δρόμο κοπελιές και κυρίες να το οδηγάνε .Πόσες έχετε δει με s2000 η με mr2 ?   Για να κρατήσουν το μεγάλο φάσμα αγοραστών στους οποιους απευθύνονται δεν βάζουν τούρμπο μοτερ  και ξεκινάν την βασική έδοση με 130 αλογακια. Για να είναι φιλικό και προβλέψιμο σε όλες τις κατηγορίες οδηγών .
Το τέλειο για εμάς τους  βενζινοαίματους βέβαια θα ηταν εκτος απο τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις να υπήρχε και μια τουρμπο έκδοση . Φανταστείτε ενα 1500 cc με 200 αλογάκια  :guns: