Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Εφτασε: Μiata ΝD  (Read 257210 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

February 02, 2017, 12:39:28 PMReply #780

Offline selito

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #780 on: February 02, 2017, 12:39:28 PM »
159,60€ είναι τα τέλη του Mini cooper s και 440,00€ ο φόρος πολυτελείας. Σύνολο 599,60€, πολλά, αλλά όχι τραγικά πολλά.
Εμείς τι να λέμε :'( :'( :'(

Τι μου θυμισες Κωστα!

Κατσε να κλαψω και εγω στο πλαι σου! :'( :'( :'(

Κορίτσια σε λίγο καιρό δεν θα έχετε Φ.Π. οπότε στα ίδια θα είστε, dont worry be happy καλε, γιουχου
Never dream about success, only work for it.

April 12, 2017, 04:42:11 PMReply #781

Offline mechanic

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #781 on: April 12, 2017, 04:42:11 PM »
Καλησπερα παιδια,
μετα απο λιγο ψαξιμο απαγοητευθηκα καθως δεν μπορεσα να βρω συνδιασμο καλης καταστασης αυτοκινητου + σοβαρου ιδιοκτητη
(χωρις μαλιστα να εχω οριο στο ποσα θα δωσω)
Οποτε πηρα την αποφαση να παω για ND...

Μηπως εχει αγορασει κανεις ND να μου πει πρωτες εντυπωσεις ή αν υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω?


April 12, 2017, 05:19:52 PMReply #782

Offline gianic

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #782 on: April 12, 2017, 05:19:52 PM »
Δεν εχουν βγει καλα αυτα. Δεν βλεπω να κυκλοφορανε και πολυ.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

April 12, 2017, 07:20:58 PMReply #783

Offline LetThingsDrift

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #783 on: April 12, 2017, 07:20:58 PM »
Εμένα το αγόρασε ένας φίλος μου και το πούλησε κατευθείαν...Δεν ήταν Miata αυτό λέει...Vag ήταν...Δεν τον ξέρετε είναι από το χωριό...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mazda Mx5 NC (2007)
Rx8 LSD Diff 4.44 FGR
Rx8 Yellow Dot Sway Bars
Rx8 Rear Brakes
Rx7 FD Wheels//Goodyear EfficientGrip Performance
MeisterR ZetaCrd+ (F:10kg/mm, R:6kg/mm)
Kensun Xenon Kit 6000k
AEM Dryflow Cold Air Intake
Tomei Expreme Ti Titanium Exhaust

~If you don't look back at your car after you park it, you own the wrong car

April 13, 2017, 09:47:53 AMReply #784

Offline philosopher

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #784 on: April 13, 2017, 09:47:53 AM »
Καλησπερα παιδια,
μετα απο λιγο ψαξιμο απαγοητευθηκα καθως δεν μπορεσα να βρω συνδιασμο καλης καταστασης αυτοκινητου + σοβαρου ιδιοκτητη
(χωρις μαλιστα να εχω οριο στο ποσα θα δωσω)
Οποτε πηρα την αποφαση να παω για ND...

Μηπως εχει αγορασει κανεις ND να μου πει πρωτες εντυπωσεις ή αν υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω?

Γενικώς δε νομίζω κανείς από εδώ να έχει αγοράσει ND ακόμα για να έχει εμπεριστατωμένη άποψη, καλό είναι να ρίξεις μια ματιά στα reviews και συγκριτικά που έχουν γίνει online και είναι και μπόλικα. Επίσης η ελληνική αγορά είναι σχετικά φτωχή σε επιλογές πλέον και τα σωστά αυτοκίνητα είναι λίγα και προφανώς "ακριβά".
Άσχετο αλλά πραγματικά δεν έχω καταλάβει γιατί σε τρολάρουν τόσο πολύ, υποθέτω κάτι έχω χάσει...

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



April 13, 2017, 12:30:51 PMReply #785

Offline kostasmito

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #785 on: April 13, 2017, 12:30:51 PM »
(χωρις μαλιστα να εχω οριο στο ποσα θα δωσω)

Μέχρι πόσα θα έδινες δηλαδή για NC σε καλή κατάσταση με σοβαρό ιδιοκτήτη? Στην σωστή τιμή όλα πουλιούνται...και πιο σοβαρό ιδιοκτήτη δύσκολα θα βρεις  ;)
Ουσιαστικές πληροφορίες για το ND θα βρεις στο miatanet.com (κυρίως για το 2.0lt) και στο mx5nutz.com (για το 1.5lt).

2.0lt sport / Larini Muffler / HKS Airfilter
Exedy lightweight flywheel & stage 1 clutch / Moss short shift
MeisterR CRD+ coils  / AutoExe Tie rod end / Cobalt FSTB / BBS EVO IX 17x8 ET+38 wheels / 215-45-17 AD08R
Wood Interior / Autoexe steering wheel / Honda Jazz antenna

May 02, 2017, 09:10:38 PMReply #786

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #786 on: May 02, 2017, 09:10:38 PM »
Την προηγούμενη Πέμπτη λοιπόν που βρέθηκα Γερμανία είχα την ευκαιρία να βρεθώ πίσω απο το τιμόνι ενος ND! Οπότε ας καταθέσω την εμπειρία μου!

Η διαδρομή που έκανα ηταν 24 χλμ απο το Schwalbach, Schöffengrund μέχρι την κωμόπολη του Wetzlar και πάλι πίσω. (δεν ξερω αν αυτός ο χάρτης βοηθάει κάπως : https://www.google.gr/maps/dir/''/Wetzlar,+Deutschland/@50.5002106,8.3712735,11.22z/data=!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x0:0x4ed7015faf7b89c6!2m2!1d8.5068714!2d50.4750412!1m5!1m1!1s0x47bc5abf234ca33b:0x8b91f63173675d95!2m2!1d8.5081646!2d50.5589802)
Ουσιαστικά το πήρα για ενα test drive σε μια αξιόλογη διαδρομή μέσα στην γερμανική επαρχεία με πολύ καλή ασφαλτο και ελαφρύ στροφιλικι. Ιδανική πάντως για να δοκιμάσεις ένα ΜΧ5.

Ηταν ένα γκρί 1.5 ND Center Line έιχε δλδ την οθόνη αλλά όχι δερματα κτλ. Δεν μπόρεσα να καταλάβω τη διαφορά σε όλες τις εκδοσεις, πάντως ξερω οτι ειναι 4 (Prime, Center, Exclusive, Sport).

Πάμε όμως στο δια ταυτα. Η πρώτη εικόνα και στο εμφανισιακό κομμάτι και στο γενικότερο συνολο ειναι πολυ πολυ καλή. Το αμάξι τουλάχιστον στα δικά μου μάτια μοιάζει πολύ μαζεμένο και όμορφο, αυτό ομως ειναι υποκειμενικό (για παράδειγμα εγώ δεν θεωρώ όμορφα ουτε τα ΝΑ, ουτε τα NC). Μπαίνεις μέσα, η ποιότητα έχει ανέβει πάρα πολύ, όλα τα πλαστικά είναι μαλακά και οπου ακουμπας υπάρχει μια αισθηση πολυτέλειας, εννοείται οτι μοιάζει πολύ σύγχρονο, αλλά είναι και πολύ εργονομικό, οι διακόπτες βρίσκονται σε σωστές θέσεις και τίποτα δεν χρειάζεται ψάξιμο, το κάθισμα είναι με διαφορά οτι καλύτερο έχει υπάρξει σε ΜΧ (δεν εχω κάτσει βεβαια και σε recaro). Κάθε φορά που μπάινω σε NC νιώθω οτι δεν δένω με το αμάξι και έχει μειωμένη ορατότητα, δεν εχω θέμα στην οδήγηση του αλλά δεν εχει αυτό το easy going που είχαν οι 2 πρώτες γενιές. Στο ND ομως αυτό έχει επανέλεθει, οκ η κουκούλα πάλι δημιουργεί σκοτεινά σημεία, αλλα δεν σε εμποδίζουν πουθενά, το βολευεσαι ευκολα και νιώθεις οτι θα χαρείς την οδηγηση σου, είναι ανετο και ταυτόχρονα μικροκαμωμένο.

Πάμε όμως στο κυρίως ζητούμενο. Οδήγηση...
Ξεκινάω με το μοτέρ, ακούγεται ωραία, πολύ ωραία! Δεν χρειάζεται καμια εξάτμιση για να βγάλει ένα ωραίο μπάσο ηχο που μεταφέρεται στην καμπίνα μόνο οταν οι στροφές ανεβαίνουν, σε cruising δεν ενοχλεί καθόλου ενώ σε σβέλτες συνθήκες ειναι διακριτικός και όμορφος, στα χαμηλά ειναι NB, στα ψηλά NC, οποια γενιά και αν έχετε αυτό εδώ θα σας αρέσει πολυ περισσότερο. Βγαίνεις στο δρόμο, πατας το πόδι στο γκάζι και το αμάξι ανταποκρίνεται οχι όμως καλά... Σίγουρα είναι πιο αργό απο ολα τα προηγούμενα 1.8 αλλά ακόμα και τα 1.6 δεν φαίνεται να βρίσκονται πολύ πιο πίσω. Πάει καλά αλλά δεν ειναι γρήγορο, δεν είναι 2λιτρο NC και σίγουρα ουτε και 18αρι. Αργό σίγουρα δεν είναι αλλα φαίνεται πως το πλαίσιο μπορεί να αντέξει και άλλη δύναμη.
Και τώρα πάμε στο στρίψιμο...το τιμόνι ακούει, δεν φαίνεται πουθενά η ηλεκτρική υποβοήθηση και δεν θα απογοητεύσει. Η ανάρτηση ομως θα το κάνει, οι κάτοχοι NC σίγουρα θα ξενερώσουν, είναι μαλακή και οι κλίσεις μάλλον μεγαλύτερες και απο το NB μου. Εντάξει δεν είναι βάρκα, αλλα ακόμα και το Fiesta μου μοιάζει πιο σφιχτό, δεν ξέρω και αν είναι κιολας. Η άνεση δεν θυμίζει ΜΧ5, αλλα ποιος αγοράζει σπόρ αμαξι για την ανεση!? Το τελευταίο NC που οδηγησα ηταν 2 λιτρο και όχι τελείως στόκ (ηταν και στη γνωστή καλύτερη εκδοση που έχει βγεί ποτε!), ομως και άλλα δειγματα που έχω στο μυαλό μου, αμάξια οπως του Ηλια η του Μανώλη, είναι σαφώς πιο δυνατά και "στριφτερα".

Conclusion ναι στα 33 μου το έπαιρνα, οχι μόνο γιατί ειναι καλυτερο απο το δικό μου αλλα γιατί τελικά μου αρέσει που φλωρεψε και εγώ γέρασα άλλωστε. Όμως αν μπορείς να αντέξεις την εμφάνιση του NC που υστερεί κατα πολύ, τοτε το NC ειναι πιο σπόρ. Ξαναλέω ομως οτι το ND θα ήταν το τέλειο αμάξι για μένα, ενα τέτοιο 1.5, ουτε κάν 2λιτρο!  :giveheart:

ΥΓ ξέρω οτι ολοι θα θέλατε και μερικές φωτό, απλά πιστεψτε με ο χρόνος μου ηταν πολύ περιορισμένος και το μυαλό μου ηταν αλλού εκείνη τη στιγμή μιας και ξεκινούσα ενα roadtrip 2,000+ χλμ, επρεπε να φορτίσω το κινητό μου, δεν ειχα χρόνο να βγάλω την DSLR και ταυτόχρονα να γίνει και ένας εξονυχιστικός έλεγχος στο αμάξι που θα με συντρόφευε στο ταξίδι. Κάποια στιγμή στο ταξίδι εβγαλα φωτό αλλο ΜΧ που πέτυχα στο δρόμο με γυναίκα οδηγό στο γκρι-μπλε χρώμα, οποτε οταν βρώ τη φώτο θα ανεβάσω αυτό.
ΥΓ 2 εκτός απο τις φωτό παρέλειψα να πάρω και αριθμό πλαισίου για το αυτοκίνητο κάτι που θα με βοηθούσε να υπολογίσω τα έξοδα εκτελωνισμού. Για την ιστορία η τιμή του ηταν 18.700€ και πιστευω οτι το παζάρευα λιγάκι
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

May 08, 2017, 08:00:02 PMReply #787

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #787 on: May 08, 2017, 08:00:02 PM »
Και μόλις θυμήθηκα ότι είχα υποσχεθεί φώτο από ND!

Επίσης αν και φαίνεται γκρί είναι το Blue Reflex, το γκρί που οδήγησα εγώ είναι ακόμα πιο σκούρο



Sent from my HTC One_E8 using Tapatalk

« Last Edit: May 08, 2017, 08:08:12 PM by jSkyline »
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

May 08, 2017, 09:16:22 PMReply #788

Offline gianic

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #788 on: May 08, 2017, 09:16:22 PM »
Καταπληκτικο απλα.

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

May 08, 2017, 09:33:16 PMReply #789

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #789 on: May 08, 2017, 09:33:16 PM »
Καταπληκτικο απλα.
Εσυ λογικά τρολλάρεις για τη μ@λ@κι@ πάνω στο πορτ-μπαγκαζ!
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

May 17, 2017, 04:14:16 PMReply #790

Offline Hayate

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #790 on: May 17, 2017, 04:14:16 PM »
Πλατινέ κυρία (πιθανότατα ιδιοκτήτρια κομμωτηρίου), απο τη Ρώμη με αγάπη




November 11, 2017, 01:48:24 AMReply #791

Offline nick_89

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #791 on: November 11, 2017, 01:48:24 AM »
Πρόσφατα ήμουν στην Πολωνία και έτυχε να έχει μια έκθεση αυτοκινήτων, οπότε πήγα.
Πολύ πράγμα γενικότερα. Μου έπεσε το σαγόνι από την ΚΙΑ, που έχει βγάλει τρομερά αυτοκίνητα!! Επίσης μου έπεσε και το σαγόνι όταν είδα από κοντά το ND... Δεν μου άρεσε καθόλου. Από τις φωτογραφίες που το έβλεπα μου "κλώτσαγε" λίγο, αλλά αυτό το από κοντά με τελείωσε. Δεν είναι καθόλου όμορφο το πίσω μέρος, πορτ μπαγκάζ - σύνδεση - με hard top κτλ... Βασικά παίζει ότι απογοητεύτικα κιόλας...
Φωτογραφίες για να δείτε. Το είχαν κλειδωμένο και δεν μπορούσα να μπω μέσα.



November 13, 2017, 10:12:07 AMReply #792

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #792 on: November 13, 2017, 10:12:07 AM »
Εννοείς το ND γενικότερα η το RF ?

Δεν ξερω για το RF που μοιάζει υπεροχο απο φωτο αλλα το ND γενικά απο κοντά και σε εμφάνιση και σε οδήγηση ειναι εξαιρετικό.
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

November 13, 2017, 11:40:22 AMReply #793

Offline Sakis

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #793 on: November 13, 2017, 11:40:22 AM »
και εγώ θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα, όταν το είδα πέρυσι στη Πορτογαλία έπαθα πλάκα, μου άρεσε πάρα πολύ, υπερβολικά πάρα πολύ.
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Turbo NC 1,8
http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,8083.0.html

November 13, 2017, 12:39:06 PMReply #794

Offline nick_89

Re: Εφτασε: Μiata ΝD
« Reply #794 on: November 13, 2017, 12:39:06 PM »
Νομίζω πως γενικότερα δεν είναι τόσο του γούστου μου, όσο είναι εργοστασιακό. Ενώ με δυο τρεις πινελιές γίνονται πολύ όμορφα!!