Παιδιά καλησπέρα,
Την Δευτέρα παρέλαβα τελικά το καινούργιο μου MX-5, αλλά...
Διαβάστε σας παρακαλώ το ακόλουθο e-mail που έχω στείλει σε όλη τη mazda Hellas και θα καταλάβετε το τι τράβηξα!!!
Όταν και αν θα έχω επίσημη απάντηση θα την κάνω post και αυτή.
"Κυρίες και Κύριοι καλή σας ημέρα.
Με αυτό το mail θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ έντονα και να σας ενημερώσω για την απίστευτη ταλαιπωρία που έχω υποστεί με την αγορά του καινούργιου μου αυτοκινήτου από τη Στακορ.
Πιο συγκεκριμένα, μέσα Μαίου είχα παραγγείλει ένα Mazda MX-5 Roadster Mid μαύρο, με αρκετά extra αξεσουάρ. Λόγω φόρτου εργασίας στην Elma η παράδοση καθυστέρησε λίγο παραπάνω από το χρονοδιάγραμμα που μου είχε δοθεί, αλλά αυτό δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα. Το αμάξι παραδόθηκε από την Elma στη Στακόρ Γλυφάδας στη Λ. Βουλαγμένης αν θυμάμαι καλά στις 11 Ιουνίου 2009. Το ίδιο απόγευμα μετά την εργασία μου πέρασα από το κατάστημα και έγινε λεπτομερής έλεγχος του αμαξιού εξωτερικά-εσωτερικά και των αξεσουάρ που είχαν τοποθετηθεί. Το αμάξι ήταν σε άψογη κατάσταση, αλλά είχε γίνει ένα λάθος στην τοποθέτηση του λεβιέ ταχυτήτων μη φωτιζόμενου (είχε μπει κατά λάθος φωτιζόμενος). Συμφωνήσαμε με τον πωλητή μου, τον κ. Κολιέρη να επανατοποθετηθεί ο αρχικός και όταν έρθει αυτός που είχα ζητήσει (δεν υπήρχε διαθεσιμότητα τότε) να τον τοποθετήσουμε.
Την επόμενη μέρα, 12 Ιουνίου 2009, έγινε αποπληρωμή του αυτοκινήτου (το αμάξι αγοράστηκε μετρητοίς) και ξεκίνησε η διαδικασία έκδοσης πινακιδών. Από τότε ξεκινάει και η ταλαιπωρία μου.
Οι πινακίδες βγήκαν σε εύλογο χρονικό διάστημα (18 Ιουνίου 2009) και το ίδιο απόγευμα πήγα στο κατάστημα για την παραλαβή. Κατά τον επανέλεγχο διαπιστώθηκαν τα εξής:
- Γραντζουνιά βαθιά (φαινόταν το αστάρι) στον εμπρός προφυλακτήρα.
- Γραντζουνιές απαλές στο εμπρός αριστερό φτερό (πιθανότατα από το πλυντήριο).
- Γραντζουνιά απαλή στο καπάκι του αριστερού προφυλακτύρα (πιθανότατα από το πλυντήριο).
- Γραντζουνιά απαλή στην αριστερή πόρτα, πίσω από το χερούλι της πόρτας (πιθανότατα από το πλυντήριο).
- Γραντζουνιές πιο έντονες και πάρα πολλές στο πίσω αριστερό φτερό (πιθανότατα από το πλυντήριο).
- Ελαφριά γραντζουνιά στην κεντρική κονσόλα, δίπλα από τον λεβιέ ταχυτήτων (πιθανότατα κατά την 2η αλλαγή του λεβιέ).
- Φθορά στο δερμάτινο σακουλάκι του χειροφρένου (πιθανότατα κατά την 2η αλλαγή του λεβιέ).
Το αμάξι δεν το παρέλαβα εκείνη την ημέρα ώστε να συνεννοηθεί ο κ. Κολιέρης με τα κεντρικά για το τι μπορεί να γίνει. Το ίδιο βράδυ με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι συνεννοήθηκε με τον κ. Καούνη για αλλαγή προφυλακτήρα με καινούργιο (όπως είχα ζητήσει) και επισκευή των γραντζουνιών με αλοιφαδόρο. Μετά από έντονη σκέψη και αφότου μίλησα και προσωπικά με τον κ. Καούνη την Δευτέρα 22 Ιουνίου, το αμάξι το παρέλαβα τη Δευτέρα. Την ίδια μέρα με μια μαλακή γόμα σχεδόν εξαλείφτηκε και η γραντζουνιά από την κονσόλα από τον κ. Κολιέρη.
Την Τρίτη στις 10:00 πήγα στα κεντρικά της Στακόρ στη Λ. Αθηνών για τις επισκευές, παρουσία μου, όπως είχα συνεννοηθεί με τον κ. Καούνη. Ξεκινήσαμε με κάποια καθυστέρηση (κατανοητό) στις 11:30 με την αλλαγή του εμπρός προφυλακτήρα. Τόσο από τον κ Καούνη όσο και από τον κ. Μουτόπουλο έγιναν έντονες συστάσεις στους τεχνικούς να επιδείξουν μεγάλη προσοχή κατά την αλλαγή του προφυλακτήρα λόγω του ότι το αμάξι ήταν καινούργιο και της μέχρι τότε ταλαιπωρίας. Ο τεχνικός που πραγματοποίησε την αλλαγή όντως επέδειξε προσοχή, δεν μπορώ να πω το ίδιο όμως και για αυτόν που τον βοήθησε. Ο βοηθός επειδή δεν στεκόταν καλά ο προφυλακτήρας στο τρίποδο που τον είχαν τοποθετήσει θεώρησε καλό να τον σύρει πάνω στο χαρτί με την βαμμένη επιφάνεια να έχει επαφή με το χαρτόνι, αντί να τον σηκώσει και να τον επανατοποθετήσει. Όπως ήταν φυσικό νέες γραντζουνίες δημιουργήθηκαν και στον καινούργιο προφυλακτήρα (είχε ελεγθεί πριν την αλλαγή και δεν είχε σημάδια). Με διαβεβαίωσαν ότι θα φύγουν με τον αλοιφαδόρο. Σημειωτέων ότι κατά την αλλαγή ακούστηκε και η φράση «εγώ στη θέση σου δεν θα το άλλαζα γιατί εντάξει, προφυλακτήρας είναι, αυτά θα σου ξαναγίνουν»!
Κατά τις 15:00 ξεκινάμε την επισκευή των γραντζουνιών. Ο βαφέας αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει αλοιφαδόρο (και πολύ καλά έκανε όπως διαπίστωσα αργότερα με ένα test που κάναμε σε άλλο κομμάτι βαμμένο που είχε) διότι θα γέμιζε λεπτές γραντζουνίες (αράχνες) όλο το χρώμα. Πρότεινε λοιπόν γυάλισμα με το χέρι. Ξεκινάμε λοιπόν και κάποια στιγμή με καλέι να δω το αποτέλεσμα στην πόρτα. Είχε γίνει χειρότερο. Λόγω της αρκετής πίεσης που είχε ασκηθεί είχαν δημιουργηθεί πολλές ψιλές γραντζουνιές γύρω από το χερούλι. Εκεί τον σταμάτησα και αποφάσισα να πραγματοποιήσω μόνος μου το γυάλισμα με υλικά που μου παρείχε ο βαφέας. Μέσα λοιπόν στο συνεργείο της Στακόρ, έτριψα μόνος μου σχεδόν όλη την αριστερή μεριά του αμαξιού, και τον «καινούργιο» προφυλακτήρα με τις «καινούργιες» γραντζουνιές, από τις 15:30 – 19:30 (4 ώρες προσωπική εργασία). Ο βαφέας (Γιώργος) επαίνεσε την δουλειά που είχα κάνει και προς τιμήν του παραδέχτηκε ότι και ο ίδιος αυτό το αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να το έχει φέρει. Επειδή είχε πέσει και ο ήλιος και δεν μπορούσα να έχω ακριβή εικόνα για το αποτέλεσμα, αν και φαινόταν αρκετά ικανοποιητικό αλλά όχι τέλειο, γύρισα με το αμάξι στο κατάστημα της Γλυφάδας όπου και συζητήσαμε με τον κ. Κολιέρη την πορεία των επισκευών και του έδειξα τις «καινούργιες» μου γραντζουνιές.
Το αποτέλεσμα μέχρι τώρα είναι:
- Εκκρεμεί η τοποθέτηση του λεβιέ που έχω παραγγείλει.
- Εκκρεμεί η αλλαγή του δερμάτινου καλύματος του χειροφρένου (συμφώνησε ο κ. Καούνης να μου παραγγείλει νέο).
- Το αποτέλεσμα των επισκευών είναι καλύτερο από πριν, αλλά δεν είναι τέλειο.
Το θέμα είναι ότι πήρα ένα καινούργιο αμάξι που από την αρχή έχει 1 αλλαγή προφυλακτήρα και επισκευές γραντζουνιών. Αυτό το αμάξι εγώ το νοιώθω σαν ελλατωματικό/μεταχειρισμένο και όχι σαν καινούργιο. Επίσης είμαι εξαιρετικά δυσαρεστημένος από τα service της Στακόρ και τρέμω πραγματικά την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να μπει χέρι τεχνικού για να γίνει η τοποθέτηση των ανταλακτικών/αξεσουαρ που απομένουν.
Σε αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Κολιέρη διότι έκανε ότι ήταν δυνατόν για να εξυπηρετηθώ και να σημειώσω ότι δεν του επιρρίπτω οποιαδήποτε ευθύνη.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον κ. Καούνη για τον ίδιο λόγο και για το ότι κίνησε άμεσα τις διαδικασίες ώστε να επιλυθεί το πρόβλημά μου.
Να ευχαριστήσω επίσης τον Γιώργο τον βαφέα διότι παρόλο ότι μου έκανε μερικές νέες μικρογραντζουνιές στην πόρτα με το τρίψιμο αρχικά, με την απόφασή του να μην χρησιμοποιήσει αλοιφαδόρο προφύλαξε την περιουσία μου.
Δηλώνω εξαιρετικά εκνευρισμένος/δυσαρεστημένος με τον νεαρό που βοήθησε στην αλλαγή του προφυλακτήρα διότι έδειξε ότι δεν ξέρει τη δουλειά του, δεν έχει κοινή λογική (την βαμμένη επιφάνεια δεν την ακουμπάς ποτέ πουθενά) και διότι τελικά μου δημιούργησε νέες φθορές στον καινούργιο προφυλακτήρα παρά τις έντονες συστάσεις που είχανε γίνει.
Επίσης δηλώνω αρκετά απογοητευμένος/δυσαρεστημένος από το κομμάτι service της Στακόρ. Αντίθετα δεν έχω παράπονο από την εξυπηρέτηση πελατών, που δυστυχώς όμως δεν στάθηκε δυνατό να γίνουν πράξη οι υποσχέσεις λόγω της φτωχής ποιότητας του service.
Κλείνοντας, θέλω να σημειώσω ότι στέλνω αυτό το mail με φοβερή αγανάκτηση και δυσαρέσκεια και περιμένω την όποια ανταπόκρισή σας. Το χρηματικό δεν ήταν ποτέ πρωτεύων θέμα για μένα, θεωρώ όμως ότι πρέπει να υπάρξει κάποιου είδους ηθική πρώτα απ’ όλα και υλική σε δεύτερο λόγο αποζημίωση ως προς εμένα λόγω των υλικών και ψυχολογικών φθορών που έχω υποστεί. Αφήνω στην κρίση σας το τι νομίζετε ότι είναι σωστό να γίνει.
Ζητώ συγνώμη τέλος για τις όποιες δυκολίες δημιουργηθούν με αυτή μου τη διαμαρτυρία σε ορισμένους, αλλά σαν πελάτης πρέπει να ενημερώσω για την ταλαιπωρία μου και να προσπαθήσω να βρω το δίκιο μου.
Μετά τιμής,
..."
Όποιος θέλει ας πει τη γνώμη του.
Ευχαριστώ.