Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?  (Read 104349 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

June 24, 2009, 08:52:14 PMReply #15

Offline gr8

Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #15 on: June 24, 2009, 08:52:14 PM »

Αν μάλιστα δηλώσεις ότι προτιμάς σοφτ τοπ και χάρντοπ -στα ιδια λεφτά με το RC- για λόγους αισθητικής, είσαι 2x στόκος.

(Διευκρινίζω ότι δεν σας θεωρώ στοκους ως άτομα συνολικά, αλίμονο, αναφέρομαι στο συγκεκριμένο θέμα και μόνο)



δλδ ημι-στόκος  :???:  :llol: :P

June 24, 2009, 08:57:17 PMReply #16

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #16 on: June 24, 2009, 08:57:17 PM »
Για μενα ισχυουν τα εξης :
*NC ειναι ομορφοτερο απο RC (και ολα τα ΜΧ με ΗΤ ειναι πανεμορφος συνδυασμος)
*Προτιμω το RC για λογους ασφαλειας και επειδη δεν εχω το αγχος της κουκουλας.
*Το RC υστερει ελαχιστα εμφανισιακα απο το NC και πολυ απο NC με ΗΤ, αλλα εχει μεγαλα πλεονεκτηματα πρακτικοτητας.
*Το να συγκρινουμε RC 1.8 High με NC 2.0 Mid ειναι ακυρη συγκριση και καθαρα θεμα αναγκων και προτεραιοτητων (θα επελεγα 2.0 επειδη ετσι και αλλιως δεν εχει κατι το ιδιαιτερο το εσωτερικο του NC high, αλλα αν ηταν ΝΒ High πραγματικα θα εμπαινα σε σοβαρες σκεψεις...)
*Επισης αν υπηρχε ΜΧ5 Targa θα το προτιμουσα απο καθε καμπριο.

Ολα οσα εξεφρασα παραπανω ειναι καθαρα προσωπικες αποψεις.
« Last Edit: June 24, 2009, 09:04:29 PM by jSkyline »
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

June 24, 2009, 08:58:12 PMReply #17

Offline Theo

Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #17 on: June 24, 2009, 08:58:12 PM »
Αχιλλεα νομιζω πως εισαι απολυτος. Ο καθενας μας αγορασε το αμαξι (οπως το αγορασε..soft top η RC) με βαση τα προσωπικα του θελω και γουστα. Σιγουρα το RC εχει καποια πλεονεκτηματα (δεν μιλαω για εμφανιση γιατι αυτο ειναι τελειως υποκειμενικο) εναντι του soft top αλλα για πολλους αυτα δεν μπαινουν καν στη ζυγαρια οταν ερχεται η ωρα να προβεις στην αγορα του mx5.
My-ex-Mx5: 
NC 1.8lt. High | Galaxy Grey
MazdaSpeed CAI
IL Motorsports 4-1 Header
Goodwin Racing Midpipe
Cusco Type-RS 1.5 Way LSD
FGR 4.44
Tein Street Basis Z Coilovers
RX8 Sway Bars
Custom Rollbar
RX7 FD wheels skatouli custom color

June 25, 2009, 01:25:37 AMReply #18

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3299
  • Total likes: 392
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #18 on: June 25, 2009, 01:25:37 AM »
Δηλαδή εμένα που μ αρέσει το ύφασμα είμαι στόκος;  ::-
Και αν ξανά έπαιρνα πάλι το soft top θα αγόραζα καθαρά για λόγους αισθητικής. Το ξέρω ότι είναι πιο πρακτικό το RC για διάφορους λόγους...αλλά γι αυτό έχω μεικτή ;)
Άλλωστε με τα χρήματα που έδωσα για το SVP έπαιρνα το 1.8 mid rc, αλλά για μένα δεν υπήρχε τέτοιο θέμα.
όλα είναι προσωπικά και καθαρά θέμα προτεραιοτήτων anyway....
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
myex -> MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

June 25, 2009, 01:37:40 AMReply #19

Offline georgep800

Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #19 on: June 25, 2009, 01:37:40 AM »
Mεγαλη κουβέντα, αλλά είτε ως δημοσιογράφο είτε ως άνθρωπο αν με ρωτήσετε θεωρώ μεγάλη βλακεία την απαξίωση του RC, ειδικά από ιδιοκτήτες NC.

Καταλαβαίνω ότι μπορεί κάποιος να μην έχει τα χρήματα να το πάρει -καθότι φτάνει αρκετά ψηλά.
Καταλαβαίνω επίσης κάποιος να πορτιμήσει το 2λιτρο soft top αντί για το 1.8 RC.

Ως εδώ όμως. Τέλος. Όλα τα άλλα είναι του ποytsου δικαιολογίες από στεναχωρημένες παρθένες που βιαστήκαν και πήρανε με υφασμάτινη οροφή.

Σε σχέση με το NC το RC, είναι πιο πρακτικό, πιο ύσηχο στο ταξίδι, πιο ασφαλές εναντίον της κλοπής.

Όλα άυτά με μόλις 26 κιλά περισσότερο βάρος.

Σιγά ρε τάχα μου δήθεν πιστάκια, που σε ενοχλούν. Βγάλε τα δέρματα και τους αερόσακους και τα πατάκια και τα Bose και κάθε άλλη παπαριά που το χεις φορτώσει.

Τα περί αυθεντικού χαρακτήρα, είναι αστεία. Ένα αυτοκίνητο καλύτερο συνολικά που σου παρέχει πολλαπλάσια από το απλό, είσαι στόκος να μην το προτιμήσεις. Για να δω αυτούς που λένε αυτές τις μ@λ@κίες να μην αγοράσουν το MazdaSpeed επειδή είναι υπερτροφοδοτούμενο και ο αυθεντικός χαρτακτήρας του ΜΧ5 ειναι ατμοσφαιρικός...

Τα περί αισθητικής, τ ακούω βερεσέ.

Καλησπέρα Μερακλή,

Πριν μπω στο θέμα θα πρέπει να σχολιάσω πως μια διαφορετική άποψη απο την δική σου δεν είναι αυτόματα και λανθασμένη. Αυτό είναι άτοπο. Με τον τρόπο σου θές να δώσεις μια σιγουριά στην γνώμη σου, όμως τα γ@μ@τα επιχειρήματα σου δεν δίνουν και τόση βαρύτητα στον λόγο σου.

Στο θέμα μας όμως τώρα. Η γνώμη μου είναι πως ένα NC RC απλά δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα NC Hardtop. Και αυτό για τους εξής λόγους.
Καταρχήν αν και το θέμα της αισθητικής είναι υποκειμενικό, πιστεύω ότι το NC Hardtop είναι πολύ παραπέρα σε αυτόν τον τομέα. Το hardtop του δίνει ένα πιο σπορ χαρακτήρα!
Πέρα απο αυτό όμως υπάρχει και το θέμα της πρακτικότητας. Το τεράστιο πίσω τζάμι, με την πολύ καλύτερη ορατότητα είναι όλα τα λεφτά.
Και τέλος τίθεται θέμα και στην τιμή. Ένα NC Hardtop κοστίζει πολύ φθηνότερα απο ένα NC RC.

Φιλικά όπως πάντα! 8)

ΥΓ. Εγώ πάντως κολόπαιδο δεν είμαι, αλλά κάτι πολύ χειρότερο...και το δείχνω μόνο όταν πρέπει... O0

June 25, 2009, 02:04:02 AMReply #20

Offline Liakos

Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #20 on: June 25, 2009, 02:04:02 AM »
Οκ παιδες, κ οι δυο πλευρες υποστηριξαν με παθος την αποψη τους, ασχοληθηκαμε μια μερα με αυτο το θεμα που σιγουρα ενδιαφερει πολυ περισσοτερο καποιον που σκεφτεται την αγορα παρα οσους συμμετειχαμε στη συζητηση που ηδη εχουμε miata....Για εμας ειναι ηδη αργα, το κακο εγινε. :P Εξαλλου η ουσια στην εμπειρια της οδηγησης του miata δεν πηγαζει απο καμια οροφη κ απο κανενα εξοπλιστικο πακετο. ;)
Παμε παρακατω.... :)

Κ για να μην παρεξηγηθω, δεν προτρεπω να διακοπει η συζητηση.Αλοιμονο, γιαυτο υπαρχει το φορουμ, για συζητηση κ ανταλλαγη αποψεων κ εμπειριων.Απλα επειδη ολοι γνωριζουμε οτι ο γραπτος λογος μεσω διαδικτυου ευκολα παρεξηγειται ή παρερμηνευεται,ειδικα μεταξυ ανθρωπων που δεν γνωριζονται μεταξυ τους, προτεινω αν επιθυμειτε να τη συνεχισετε,ας το κανετε με ηπιους τονους για να μη γινουμε μικρο Γαλατικο χωριο.... :)
« Last Edit: June 25, 2009, 02:11:24 AM by Liakos »

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


June 25, 2009, 08:41:17 AMReply #21

Offline dimsabas

Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #21 on: June 25, 2009, 08:41:17 AM »
Πολύ ωραία τα όσα λέει ο Αχιλλέας, έχει δίκιο για τα προτερήματα του RC και όντως, θεωρώ ότι αν δεν υπάρχει χρηματικό πρόβλημα ή θέμα αισθητικής, θα ήταν χαζομάρα να μην το προτιμήσει κάποιος. Αλλά αυτός ο κάποιος δε θα ήμουν σίγουρα εγώ... το να μου φορτώσει κάποιος 26 κιλά και μάλιστα στο υψηλότερο δυνατό σημείο, ισοδυναμεί με εκτέλεση. Για καθαρά οδηγικούς λοιπόν λόγους, μαύρη ψήφος στη σκληρή οροφή. :moutza:

June 25, 2009, 09:38:30 AMReply #22

Offline george 1323

Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #22 on: June 25, 2009, 09:38:30 AM »
θα πω κ εγω την γνωμη μου μιας ειμαι απεξω κ δεν ειμαι κατοχος μχ,πιστευω οτι το soft top nc ειναι πολυ πιο ομορφο απο to rc κ κλειστο οταν ειναι η διαφορα χρωμματος που κανει ειναι ολα τα λεφτα...τωρα για την επικυνδυνοτητα κλοπης κ σκισιματος ειναι στα μειον που εχει καθε αυτ/το που κοστιζει ενα σεβαστο ποσο. :)εγω λοιπον θα αγοραζα soft top k ας ηταν πιο ακριβο κ απο το rc.

June 25, 2009, 11:05:51 AMReply #23

Offline nmwisima

Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #23 on: June 25, 2009, 11:05:51 AM »
Φίλε καλέ Γιώργο,
δεν είπα ποτέ και πουθενά ότι όποιος διαφωνεί με εμένα έχει άδικο.
Παρουσίασα απλά την άποωή μου.
Και το έκανα με πιο βάσιμα επειχηρήματα από το "μεγάλο τζάμι"...

Το άκουσα κι αυτό λοιπόν. Πιο πρακτικό το χαρντοπ...

Εννοείς αυτο που το βάζεις το χειμώνα και αν μια μέρα κάνει καλό καιρό και θέλεις να ανοίξεις δεν μπορείς;
ή αυτό που το καλοκαίρι θα έπρεπε στα 50 τετραγωνικά του σπιτιού μου να το έχω αγκαλιά;
Ένα γειτονάκι εδώ στη Σκουφά με γκρι NC με χαρντοπ (πολύ όμορφο, δεν διαφωνώ) ακόμα το έχει πάνω...

Και αν είναι πιο ακριβό από το χαρντοπ το RC, το αξίζει.

Όπως και να έχει, όλοι θα αγοράζατε σοφτ τοπ.
Η μάζντα έβγαλε ένα εξαιρετικό ROADSTER με το πλεονέκτημα της σκληρής οροφής και αντί να την επιβραβεύουμε τη φτύνουμε.

Παλιοζωή.

June 25, 2009, 11:15:06 AMReply #24

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3299
  • Total likes: 392
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #24 on: June 25, 2009, 11:15:06 AM »
καλά όλοι έχουμε τις απόψεις μας.
Όταν το πήρα μιας και ήταν το πρώτο (γ)καμπριο ήθελα μαλακή οροφή.
Τα συν και τα πλην αυτής της επιλογής, τα ξέρουμε όλοι, τώρα το τι διαλέγει ο καθένας....περί ορέξεως....κιμαδόπιτα ;)
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
myex -> MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

June 25, 2009, 11:15:33 AMReply #25

Offline xenos

Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #25 on: June 25, 2009, 11:15:33 AM »
To rc έχει πρακτικά πλεονεκτήματα που η πλειοψηφία δεν μπορεί να τα αμφισβητήσει. Εγώ θα το προτιμούσα μόνο κ μόνο για τη σιγουριά που προσφέρει και για τον θόρυβο (που δεν το βρίσκω κ θορυβώδες το nc  :oops:). Παρόλα αυτά τα 3κ παραπάνω είναι πολλά χρήματα και επιπλεόν δεν είναι και μεταλλική ώστε να πεις ότι είναι και πολύ στιβαρή. (ίσως κάνω κ λάθος εδώ)

Το άκουσα κι αυτό λοιπόν. Πιο πρακτικό το χαρντοπ...

Εννοείς αυτο που το βάζεις το χειμώνα και αν μια μέρα κάνει καλό καιρό και θέλεις να ανοίξεις δεν μπορείς;
ή αυτό που το καλοκαίρι θα έπρεπε στα 50 τετραγωνικά του σπιτιού μου να το έχω αγκαλιά;

+1 και στα 2 επιχειρήματα.
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

June 25, 2009, 11:23:03 AMReply #26

Offline george 1323

Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #26 on: June 25, 2009, 11:23:03 AM »
Την γνωμη μας λεμε ολοι,απλως επηδει δεν εχω λογο να υποστηριξω καποιο απο τα δυο λεω αντικειμενικα πιο θα επελεγα αν εκανα αγορα μχ.. ;)

June 25, 2009, 11:44:09 AMReply #27

Offline goode chris

Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #27 on: June 25, 2009, 11:44:09 AM »
Δεν νομίζω πως τίθεται θέμα χρημάτων στην επιλογή NC RC ή Soft Top. Είναι καθαρά θέμα επιλογών. Αν γουστάρεις ένα 2θέσιο για καθημερινή χρήση ΠΙΟ λειτουργικό είναι το RC. Ο λόγος? Απλά δε κάνεις τίποτα από το να πατάς ένα κουμπί και όλα να εκτελούνται αυτόματα χωρίς να σκεφτείς ότι μπορεί να τεντώσεις το χέρι σου, γιατί στο μχ5 δε νομίζω πως χρειάζεται να βγείς έξω για μια τέτοια διαδικασία.. Για κάποιους (περιέχομαι και εγώ σε αυτούς) δεν μας απασχολεί το θέμα να απλώσουμε το χέρι μας και να σηκώσουμε τη κουκούλα, γιατί το να τη κατεβάσεις είναι ακόμα πιό απλό μιας και απλά τη πετάς πίσω (ασφαλίζει από μόνη της).

Το θέμα του ήχου στη καμπίνα τώρα. Ναι η λογική λέει πως το RC είναι πιό ήσυχο. Το βλεπω και στο δικό μου μόλις κουμπώσω το Hard Top το χειμώνα. Είναι όμως πάντα καλό αυτό σε ένα τέτοιο αμαξάκι, με εσωτερική ποιότητα κατασκευής υλικών λίγο πάνω από το μέσο όρο? Όχι. Για θέμα συναρμογής δε το συζητώ είναι παρα πολύ καλή! Απομωνόνοντας τους θορύβους (πίσω δεξιά-αριστερά) της κουκούλας αρχίζει το αφτί μας και ακούει άλλους εσωτερικούς θορύβους που πραγματικά είναι πιό σπαστικοί σε καθημερινή συμβίωση. Γι'αυτό και μόλις το ανοίξεις οι εξωτερικοί θόρυβοι επισκιάζουν τους εσωτερικούς και νομίζεις πως έχεις άλλο αμάξι.

Άλλο ένα φαινόμενο της κουκούλας που κανείς μέχρι στιγμής δεν ανέφερε εδώ μέσα είναι σε περίπτωση που το αμάξι ξεροσταλιάζει στον ήλιο και μπαίνεις για να φύγεις. Μέσα σε 1χλμ το πολύ η ζέστη από τη τέντα στο κεφάλι σου έχει εξαφανιστεί! Δε λειτουργεί σα σώμα καλοριφέρ πάνω στο κεφάλι σου..Έχει τη δική του αίγλη όπως και να το κάνουμε.

Στην εθνική επειδή τυχαίνει καθημερινά να κάνω Βούλα-Μαρούσι-Βούλα μέσω αττικής ναι κάνει θόρυβο η κουκούλα στα πολλά. Μόνη λύση να είσαι αναίσθητος ή να δυναμώνεις τη μουσική λίγο παραπάνω. Αν δε το ανοίγεις και χειμώνα πιστεύω πως χρειάζεσαι το ΗΤ και εκεί είναι που χάνει αισθητά η κουκούλα.

Για θέμα ασφάλειας ναι είσαι πιό εκτεθημένος, αλλά τι να κάνουμε, φρόντισε να μη προκαλείς με αυτά που αφήνεις μεσα για τους επίδοξους ληστές. Δεν είναι το μόνο cabrio που κυκλοφορεί, υπάρχουν άλλα τόσα που χτυπάνε στο μάτι και κοστίζουν περισσότερα από τα δικά μας μη ξεγελιόμαστε!

Όσο για το πίσω τζάμι στο ΗΤ θα συμφωνήσω με τον φίλο είναι η μέρα με τη νύχτα, σε σχέση με αυτό της κουκούλας. Βλέπεις ΠΟΛΥ καλύτερα χωρίς τυφλές γωνείες διαγώνια δεξιά-αριστερά. Βέβαια μόλις σκάσει το καλοκαιράκι ψάχνεις χώρο να το κρύψεις αλλά γι'αυτά υποτίθεται πως έχεις προνοήσει..! Γάτζοι στο ταβάνι και όλα μια χαρά. Στο θέμα πλυσίματος η κουκούλα δε μασάει τίποτα. Στεγνώνει σε χρόνο dt και δε δημιουργεί θέματα γι'αυτό που είναι. Τομέας που και εγώ στην αρχή είχα αμφιβολίες.

Προσωπικά δε διάλεξα το RC από σχεδιαστικής άποψης. Εντάξει αλλάζουν οι εποχές και αυτό το καταλαβαίνω αλλά προκειμένου να μην επηρεαστεί ο (τρελός!) χώρος αποσκευών πετάω μια μεταλλική οροφή που μοιάζει σα κάψουλα, εγώ αυτό δε το καταλαβαίνω. Τουλάχιστον υπάρχουν επιλογές! Μιλάμε για ένα 2θέσιο με τρελλό feeling που δε βαριέσαι κάθε φορά που βγάζεις από το γκαράζ σου. Έτσι και αλλιώς η συμβίωση σε καθημερινή βάση με ένα τέτοιο αμάξι θέλει τις παραχωρήσεις της.

Άλλο θέμα που μπορεί η πουτ@ν@ η τύχη να σκάσει..σε περίπτωση τρακαρίσματος που επηρεαστεί η λειτουργία ή η τοποθεσία του μηχανισμού όλης της μεταλλικής οροφής τι γίνεται? Σκάς τα 7-8,000 (τιμή σχεδόν στο μισό της αξίας ενός μεταχειρισμένου) για επισκευή της ή παραγγέλνεις το τεντόπανο (εν Ελλάδι ή εκτός) με καμιά 800?...

Που καταλήγουμε? Είναι καθαρά θέμα αναγκών και προσωπικών προτιμήσεων αν θα πάρεις σκληρή ή μαλακή οροφή. Η Μάζντα για να μη μείνει έξω από το παιχνίδι και να μπουστάρει τις πωλήσεις της έπραξε πολύ σωστά και έδωσε στους καταναλωτές Ε -π-ι-λ-ο-γ-έ-ς! Και μάλιστα σχεδιασμένες ολοκληρωμένες λύσεις (γιατί τα ελατήρια του RC είναι πιο σκληρά πίσω ας πούμε?..) με σωστή εφαρμογή και λιγότερο βάρος, όχι προχειρότητες. Ο φίλος που ρώτησε ας διαβάσει αντικειμενικά τα υπέρ και τα κατά της σκληρής οροφής από άτομα που έχουν διάφορους συνδοιασμούς ας επικοινωνήσει και με τα μέλη να τα δεί από κοντα και ας αποφασίσει ώριμα με βάση τις ανάγκες του, δε χρειάζεται να βάζουμε τη δική μας στόφα με τέτοιο τρόπο για να πείσουμε.

Το μχ5 είναι Απόλαυση!


June 25, 2009, 12:15:28 PMReply #28

Offline Linkz

Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #28 on: June 25, 2009, 12:15:28 PM »
Δεν νομίζω πως τίθεται θέμα χρημάτων στην επιλογή NC RC ή Soft Top. Είναι καθαρά θέμα επιλογών. Αν γουστάρεις ένα 2θέσιο για καθημερινή χρήση ΠΙΟ λειτουργικό είναι το RC. Ο λόγος? Απλά δε κάνεις τίποτα από το να πατάς ένα κουμπί και όλα να εκτελούνται αυτόματα χωρίς να σκεφτείς ότι μπορεί να τεντώσεις το χέρι σου, γιατί στο μχ5 δε νομίζω πως χρειάζεται να βγείς έξω για μια τέτοια διαδικασία.. Για κάποιους (περιέχομαι και εγώ σε αυτούς) δεν μας απασχολεί το θέμα να απλώσουμε το χέρι μας και να σηκώσουμε τη κουκούλα, γιατί το να τη κατεβάσεις είναι ακόμα πιό απλό μιας και απλά τη πετάς πίσω (ασφαλίζει από μόνη της).

Το θέμα του ήχου στη καμπίνα τώρα. Ναι η λογική λέει πως το RC είναι πιό ήσυχο. Το βλεπω και στο δικό μου μόλις κουμπώσω το Hard Top το χειμώνα. Είναι όμως πάντα καλό αυτό σε ένα τέτοιο αμαξάκι, με εσωτερική ποιότητα κατασκευής υλικών λίγο πάνω από το μέσο όρο? Όχι. Για θέμα συναρμογής δε το συζητώ είναι παρα πολύ καλή! Απομωνόνοντας τους θορύβους (πίσω δεξιά-αριστερά) της κουκούλας αρχίζει το αφτί μας και ακούει άλλους εσωτερικούς θορύβους που πραγματικά είναι πιό σπαστικοί σε καθημερινή συμβίωση. Γι'αυτό και μόλις το ανοίξεις οι εξωτερικοί θόρυβοι επισκιάζουν τους εσωτερικούς και νομίζεις πως έχεις άλλο αμάξι.

Άλλο ένα φαινόμενο της κουκούλας που κανείς μέχρι στιγμής δεν ανέφερε εδώ μέσα είναι σε περίπτωση που το αμάξι ξεροσταλιάζει στον ήλιο και μπαίνεις για να φύγεις. Μέσα σε 1χλμ το πολύ η ζέστη από τη τέντα στο κεφάλι σου έχει εξαφανιστεί! Δε λειτουργεί σα σώμα καλοριφέρ πάνω στο κεφάλι σου..Έχει τη δική του αίγλη όπως και να το κάνουμε.

Στην εθνική επειδή τυχαίνει καθημερινά να κάνω Βούλα-Μαρούσι-Βούλα μέσω αττικής ναι κάνει θόρυβο η κουκούλα στα πολλά. Μόνη λύση να είσαι αναίσθητος ή να δυναμώνεις τη μουσική λίγο παραπάνω. Αν δε το ανοίγεις και χειμώνα πιστεύω πως χρειάζεσαι το ΗΤ και εκεί είναι που χάνει αισθητά η κουκούλα.

Για θέμα ασφάλειας ναι είσαι πιό εκτεθημένος, αλλά τι να κάνουμε, φρόντισε να μη προκαλείς με αυτά που αφήνεις μεσα για τους επίδοξους ληστές. Δεν είναι το μόνο cabrio που κυκλοφορεί, υπάρχουν άλλα τόσα που χτυπάνε στο μάτι και κοστίζουν περισσότερα από τα δικά μας μη ξεγελιόμαστε!

Όσο για το πίσω τζάμι στο ΗΤ θα συμφωνήσω με τον φίλο είναι η μέρα με τη νύχτα, σε σχέση με αυτό της κουκούλας. Βλέπεις ΠΟΛΥ καλύτερα χωρίς τυφλές γωνείες διαγώνια δεξιά-αριστερά. Βέβαια μόλις σκάσει το καλοκαιράκι ψάχνεις χώρο να το κρύψεις αλλά γι'αυτά υποτίθεται πως έχεις προνοήσει..! Γάτζοι στο ταβάνι και όλα μια χαρά. Στο θέμα πλυσίματος η κουκούλα δε μασάει τίποτα. Στεγνώνει σε χρόνο dt και δε δημιουργεί θέματα γι'αυτό που είναι. Τομέας που και εγώ στην αρχή είχα αμφιβολίες.

Προσωπικά δε διάλεξα το RC από σχεδιαστικής άποψης. Εντάξει αλλάζουν οι εποχές και αυτό το καταλαβαίνω αλλά προκειμένου να μην επηρεαστεί ο (τρελός!) χώρος αποσκευών πετάω μια μεταλλική οροφή που μοιάζει σα κάψουλα, εγώ αυτό δε το καταλαβαίνω. Τουλάχιστον υπάρχουν επιλογές! Μιλάμε για ένα 2θέσιο με τρελλό feeling που δε βαριέσαι κάθε φορά που βγάζεις από το γκαράζ σου. Έτσι και αλλιώς η συμβίωση σε καθημερινή βάση με ένα τέτοιο αμάξι θέλει τις παραχωρήσεις της.

Άλλο θέμα που μπορεί η πουτ@ν@ η τύχη να σκάσει..σε περίπτωση τρακαρίσματος που επηρεαστεί η λειτουργία ή η τοποθεσία του μηχανισμού όλης της μεταλλικής οροφής τι γίνεται? Σκάς τα 7-8,000 (τιμή σχεδόν στο μισό της αξίας ενός μεταχειρισμένου) για επισκευή της ή παραγγέλνεις το τεντόπανο (εν Ελλάδι ή εκτός) με καμιά 800?...

Που καταλήγουμε? Είναι καθαρά θέμα αναγκών και προσωπικών προτιμήσεων αν θα πάρεις σκληρή ή μαλακή οροφή. Η Μάζντα για να μη μείνει έξω από το παιχνίδι και να μπουστάρει τις πωλήσεις της έπραξε πολύ σωστά και έδωσε στους καταναλωτές Ε -π-ι-λ-ο-γ-έ-ς! Και μάλιστα σχεδιασμένες ολοκληρωμένες λύσεις (γιατί τα ελατήρια του RC είναι πιο σκληρά πίσω ας πούμε?..) με σωστή εφαρμογή και λιγότερο βάρος, όχι προχειρότητες. Ο φίλος που ρώτησε ας διαβάσει αντικειμενικά τα υπέρ και τα κατά της σκληρής οροφής από άτομα που έχουν διάφορους συνδοιασμούς ας επικοινωνήσει και με τα μέλη να τα δεί από κοντα και ας αποφασίσει ώριμα με βάση τις ανάγκες του, δε χρειάζεται να βάζουμε τη δική μας στόφα με τέτοιο τρόπο για να πείσουμε.

Το μχ5 είναι Απόλαυση!



++1 :good: :good:

June 25, 2009, 12:52:03 PMReply #29

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Ποια γενια?Ποιο μοντελο?Ποια εκδοση?
« Reply #29 on: June 25, 2009, 12:52:03 PM »
Καπου αναφερθηκε και θα το ξαναπω και εγω, το ΜΧ ειναι ενα αμαξι, που ετσι και αλλιως η συμβιωση μαζι του απαιτει παραχωρησεις και συμβιβασμους ειτε σε χωρους, ειτε σε ανεση, ειτε στην ασφαλεια (και οδικη ασφαλεια, αλλα και αντικλεπτικη ασφαλεια), αρα μερικες παραχωρησεις παραπανω δεν πειραζουν και τοσο πολυ, καλο ειναι οταν το ΜΧ βγαινει απο το γκαραζ, να βγαινει γιατι εχεις την ορεξη να ασχοληθεις μαζι του και οχι επειδη θελεις να σε μετακινησει απο το σημειο Α στο Β...
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio