Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες  (Read 14641 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

January 04, 2013, 11:30:56 PM

Offline dimsabas

Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« on: January 04, 2013, 11:30:56 PM »
Το αντιγράφω από αλλού, για αυτό συμπαθάτε με που λείπουν οι τόνοι.

Ο ΣΙΣΑ (Συλλογος Ιδιοκτητων Σπορ Αυτοκινητων) μεσω της ΕΟΦΙΛΠΑ (Ελληνικη Ομοσπονδια Φιλων Παλαιου Αυτοκινητου) εδω και αρκετους μηνες εχει ξεκινησει και εκδιδει Πιστοποιητικα Καταχωρησης για αυτοκινητα ιστορικου ενδιαφεροντος 20-30 ετων (FIVA Cards for Cars of Potential Historic Interest).
H FIVA οπως γνωριζετε ειναι διεθνης ομοσπονδια παλαιου αυτοκινητου ( http://www.fiva.org ).

Πολλα ενδιαφεροντα αυτοκινητα εμπιπτουν σε αυτην την κατηγορια (δηλαδη κατασκευης αναμεσα 1984 και 1993).

Τι κερδιζετε?
α) Πιστοποιητικο Καταχωρησης που δινει κυρος στο αυτοκινητο σας και σας βοηθαει σε περιπτωση ατυχηματος ωστε να αποζημιωθειτε απο την ασφαλιστικη βασει τιμολογιων και οχι με ψιχουλα.
β) Ετησια ασφαλεια με οδικη βοηθεια με 145 ευρω το χρονο (ναι... το χρονο, οχι το τριμηνο ή το εξαμηνο!)
γ) Δυνατοτητα συμμετοχης στις περισσοτερες εκδηλωσεις για ιστορικα οχηματα σε ξεχωριστη κατηγορια (potentially historic)

Τι πληρωνετε?
α) 80 ευρω (μια φορα για 10 χρονια, οχι καθε χρονο) για την καρτα FIVA
β) 60 ευρω εγγραφη στο ΣΙΣΑ (μια φορα, οχι καθε χρονο)
γ) 50 ευρω ετησια συνδρομη
δ) 145 ευρω ετησια ασφαλεια με οδικη βοηθεια

Τι χρειαζεται?
1) το αυτοκινητο εξωτερικα να ειναι οσο πιο γνησιο γινεται. Μεγαλες aftermarket αεροτομες, 18αρες ζαντες και περιεργα καπώ δυστυχως δεν ειναι αποδεκτα. Επισης μηχανικα πρεπει το αυτοκινητο να ειναι οσο πιο γνησιο γινεται.
2) Φωτογραφιες (αρ. πλαισιου, αρ. κινητηρα, πλαγιομετωπικη 3/4, οπισθιο μερος, εσωτερικο)
3) φωτοτυπια της αδειας (προσοχη για εμας μετρα η ημερομηνια κατασκευης που την ελεγχουμε απο το VIN - η ημερομηνια εκδοσης της αδεις μπορει να ειναι 2012 και δεν μας ενδιαφερει)
4) Μια αιτηση που μπορει να τη βρειτε στο http://www.sisa.gr και σας βοηθαμε εμεις να συμπληρωσετε.

Τι δεν γινεται!
Αυτα τα αυτοκινητα επειδη δεν ειναι ανω των 30 ετων, ΔΕΝ παιρνουν ιστορικες πινακιδες, ΔΕΝ γλιτωνουν τα τελη κυκλοφοριας, ΔΕΝ απαλασσονται απο τη φορολογικη δηλωση.

January 04, 2013, 11:57:22 PMReply #1

Offline nmwisima

Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #1 on: January 04, 2013, 11:57:22 PM »
Ετοιμο ειναι το δικό μου! :axe:

January 05, 2013, 07:44:39 PMReply #2

Offline alfie86

Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #2 on: January 05, 2013, 07:44:39 PM »
Αχιλλεα εσενα ειδικα το πρωτο μερος του τι χρειαζεται το καλυπτει απολυτα  :P....

January 06, 2013, 01:21:03 AMReply #3

Offline mx5silver

Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #3 on: January 06, 2013, 01:21:03 AM »
δηλαδη εισαι με τις κανονικες πινακιδες και πληρωνεις 145 για ασφαλεια τον χρονο + 50 την συνδρομη?
οποτε δεν θα εχεις και τους περιορισμους που εχουν τα ιστορικα, για καθημερινη μετακινιση κλπ....
καλο ακουγεται... :good:

January 06, 2013, 11:05:52 AMReply #4

Offline sotos

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 763
  • Total likes: 177
  • Gender: Male
  • still in love but no miata at the time
Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #4 on: January 06, 2013, 11:05:52 AM »
δηλαδη εισαι με τις κανονικες πινακιδες και πληρωνεις 145 για ασφαλεια τον χρονο + 50 την συνδρομη?
οποτε δεν θα εχεις και τους περιορισμους που εχουν τα ιστορικα, για καθημερινη μετακινιση κλπ....
καλο ακουγεται... :good:
Δε γλιτωνεις τα τελη κυκλοφορειας ομως   :(
Datsun Sunny '80
Toyota Starlet KP60 4door '84
Toyota Starlet KP60 2door '82
Mazda MX5 NB '00
BMW 318is E36 '95
Mazda MX5 NAfl '97
Accord 2.0i CB3
BMW 318I E30
Terios 1.3(ο οικογενειαρχης!!)

January 06, 2013, 12:04:05 PMReply #5

Offline dimsabas

Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #5 on: January 06, 2013, 12:04:05 PM »
Ε μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας. Ό,τι γλιτώνει κανείς, καλό είναι. :exaclty:

January 06, 2013, 12:12:19 PMReply #6

Offline mx5silver

Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #6 on: January 06, 2013, 12:12:19 PM »
ερωτηση για την επομενη 10ετια..... :llol:
μετα τα 30 χρονια μπορεις να το κανεις ιστορικο(χωρις τελη κλπ) αλλα με τις κανονικες πινακιδες?
υπαρχει κατι τετοιο?

January 06, 2013, 01:29:42 PMReply #7

Offline Reverant

Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #7 on: January 06, 2013, 01:29:42 PM »
Φυσικά και υπάρχει, και λέγεται παρανομία.
You can't imagine the power of the Dark Side.

January 06, 2013, 01:52:36 PMReply #8

Offline takisnb

Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #8 on: January 06, 2013, 01:52:36 PM »
Μην τα θελουμε κι όλα δικά μας,σε γλιτώνει από τα τέλη,από την φορολογία από ακριβά ασφάλιστρα,μην θέλεις και τις πινακίδες να κυκλοφορεις κανονικά

January 06, 2013, 02:03:35 PMReply #9

Offline mx5silver

Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #9 on: January 06, 2013, 02:03:35 PM »
δεν λεω για κατι παρανομο.
οπως σου δινει την δυνατοτητα να το βαλεις στην κατηγορια  Potential Historic Interest και να εχεις καποια προνομια με τις κανονικες πινακιδες σου, ρωταω αν οταν γινει  Historic εχεις την δυνατοτητα να επιλεξεις αν θα κρατησεις τις κανονικες πινακιδες ή πρεπει να βαλεις υποχρεωτικα τις κιτρινες.

στην κατηγορια  Potential Historic Interest μπορει να μεινει και μετα τα 30 χρονια? ή με την συμπληρωση γινεται υποχρεωτικα ιστορικο?

January 06, 2013, 04:22:06 PMReply #10

Offline miata mx-5

Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #10 on: January 06, 2013, 04:22:06 PM »
Αχιλλεα ετιμασου παμε να μπουμε και εμεις ρε αφου μαμα ειναι τα αμαξια μας και εμφανισιακα και απο μοτερ μπενουμε ευκολα   :zalistika: :zalistika: :zalistika:

January 06, 2013, 05:51:38 PMReply #11

Offline nmwisima

Re: Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #11 on: January 06, 2013, 05:51:38 PM »
Εμένα είναι light turbo, δεν μετράει.


Sent from my Nexus S

January 06, 2013, 06:25:10 PMReply #12

Offline ELTASSOS

Re: Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #12 on: January 06, 2013, 06:25:10 PM »
Εμένα είναι light turbo, δεν μετράει.


Sent from my Nexus S

Εαν η μηχ μετατροπη-βελτιωση ειναι συνηθης και οχι ακραια...μπορει να περασει.
Η ταπετσαρια ομως, ισως να ειναι ενα  θεμα σημαντικο (πληρης αλλοιωση χαρακτηριστικων)
αν πραγματικα ενδιαφερεσαι ρωτα, δεν εισαι χαμενος απο χερι.

January 06, 2013, 06:31:50 PMReply #13

Offline nmwisima

Re: Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #13 on: January 06, 2013, 06:31:50 PM »
Η ταπετσαρια μου είναι μαύρο δέρμα.

Ρε μήπως το θες, το πουλάω, για να το κανεις δώρο στον φίλο σου.

Sent from my Nexus S

January 06, 2013, 07:54:48 PMReply #14

Offline ELTASSOS

Re: Re: Μκ1 και ιστορικές πινακίδες
« Reply #14 on: January 06, 2013, 07:54:48 PM »
Η ταπετσαρια μου είναι μαύρο δέρμα.

Ρε μήπως το θες, το πουλάω, για να το κανεις δώρο στον φίλο σου.

Sent from my Nexus S

οκ,  ειχα χασει επεισοδια,  τωρα που ειδα ταπετσαρια σε προσφατη φωτο...μια χαρα ειναι.

κυτταζουμε για 1993 μοντελακι και πριν...με οριο τα 2,000 ευρω...μαμα.