Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 709959 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

July 06, 2020, 08:14:47 PMReply #4800

Offline panos2171

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4800 on: July 06, 2020, 08:14:47 PM »
Το ΝΒ πλέον για τις τιμές που βρίσκεις ένα καλό δε νομίζω ότι θα είναι η ιδανική λύση. Σκέψου ότι το 16 το είχα πάρει κάτι λιγότερο από 4000€ ενώ τώρα ένα αντίστοιχης κατάστασης αλλά με παραπάνω χιλιόμετρα και χρόνια στην πλάτη του δε το βρίσκεις κάτω από 4500€.

Από τη στιγμή που διαθέτεις 9.000€ νομίζω ότι μπορείς να βρεις ακόμα και RC αν σε ενδιαφέρει και η σκληρή οροφή. Τα 10.000€ και πάνω για facelift επίσης δεν αξίζουν μιας καιι με λίγα ακόμα πας σε ND. Στο φόβο περί σκουριών αν δεν έχει κλείσει πάνω από 4 χρόνια στους δρόμους τις Γερμανίας δε νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα με σκουριές, άσε που μπορεί και η χρήση του να είναι πιο περιορισμένη λόγω τύπου αυτοκινήτου.
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
15'' ENKEI (phoenix) wheels
MeisterR Sportive Coilovers

July 06, 2020, 08:21:50 PMReply #4801

Offline achilles

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4801 on: July 06, 2020, 08:21:50 PM »
Το μεγάλο βήμα αυτή τη στιγμή είναι το ND.
Tο NB το είδες.
Το NC παλιώνει και το βλέπεις πλέον συχνά Εσύ τι λες;
Γενικά συμφωνώ για ND περιμένω να κάτσει η σκόνη από τις νέες ρυθμίσεις για τα εισαγωγής να δω σε τι τιμές μπορεί να έρθει εκτελωνισμένο στην Ελλάδα, πάντως στην Γερμανία, αγορά με 16-17 βρίσκεις ακόμη και δίλιτρο ND , δεν θα με χαλούσε όμως ένα ελληνικό σε καλη τιμή, μη βιασμένο δίλιτρο NC με όλα τα καλούδια (μπλοκέ, 6άρι κ.τ.λ) και ας έδινα +360E νταβατζιλίκι για Τ.Κ , επίσης δεν με αρέσει καθόλου αυτό το ασημί, ποντική που είναι το 50%-60% των μεταχειρισμένων στην Ελλάδα.

July 06, 2020, 08:30:37 PMReply #4802

Offline achilles

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4802 on: July 06, 2020, 08:30:37 PM »
Το ΝΒ πλέον για τις τιμές που βρίσκεις ένα καλό δε νομίζω ότι θα είναι η ιδανική λύση. Σκέψου ότι το 16 το είχα πάρει κάτι λιγότερο από 4000€ ενώ τώρα ένα αντίστοιχης κατάστασης αλλά με παραπάνω χιλιόμετρα και χρόνια στην πλάτη του δε το βρίσκεις κάτω από 4500€.

Από τη στιγμή που διαθέτεις 9.000€ νομίζω ότι μπορείς να βρεις ακόμα και RC αν σε ενδιαφέρει και η σκληρή οροφή. Τα 10.000€ και πάνω για facelift επίσης δεν αξίζουν μιας καιι με λίγα ακόμα πας σε ND. Στο φόβο περί σκουριών αν δεν έχει κλείσει πάνω από 4 χρόνια στους δρόμους τις Γερμανίας δε νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα με σκουριές, άσε που μπορεί και η χρήση του να είναι πιο περιορισμένη λόγω τύπου αυτοκινήτου.
Καλά τα NB, NBFL αλλά τα έχουν φάει τα ψωμιά τους, ειδικά τα εισαγωγής από Γερμανία και έχω και εμπειρία από mercedes w203 από Γερμανία 2002-2005 που ήταν μέρα με νύχτα από κάτω σε σχέση με ελληνικά όπως το δικό μου, τα NCFL στα μάτια μου είναι πολύ πιό όμορφα από τα NC, αν δε κάνω λάθος Πάνο από Θεσσαλονίκη δεν είσαι;

July 06, 2020, 10:57:50 PMReply #4803

Offline panos2171

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4803 on: July 06, 2020, 10:57:50 PM »
Από Θεσσαλονίκη ναι. Το NCFL κι εμένα μου αρέσει περισσότερο αλλά οικονομοτεχνικά αν το δεις το να ξεκινάνε από 10000€ και πάνω χωρίς ιδιαίτερο λόγο είναι υπερβολή. Στα εισαγωγής, ένα peugeot 308 του 10 που ήρθε Ελλάδα το 2015 μέχρι στιγμής μια χαρά είναι από κάτω.
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
15'' ENKEI (phoenix) wheels
MeisterR Sportive Coilovers

July 07, 2020, 01:37:20 AMReply #4804

Offline SkidRow

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4804 on: July 07, 2020, 01:37:20 AM »
https://www.car.gr/29992914-mazda-mx-5-facelift

Οταν υπαρχουν τετοια "facelift" τι τα θες τα κανονικα;
Επειδη ειμαι στο ψαξιμο και εγω παιδια, αν και εχω ακομα μερικους μηνες μιας και υπολογιζω να κανω την αγορα τελη Φθινοπωρου.
Ισχυει οτι εκεινη την περιοδο εκτος απο καλυτερη τιμη που παιζουν τα mx5 βρισκεις και πιο αξιολογα αυτοκινητα;

Οτιδηποτε τρελο, το βλεπεις στις αγγελιες παντως μιας και εχω φαει τα ματια μου τον τελευταιο καιρο στο car και στο εδω forum!


July 07, 2020, 10:48:53 AMReply #4805

Offline matt21

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4805 on: July 07, 2020, 10:48:53 AM »
Αν το δικαιολογεί η εφορία σου και μπορείς να το δικαιολογήσεις ως έξοδο (σε κάποια χ,ψ επιχείρηση), η AVIS (φαντάζομαι και οι υπόλοιπες) ξεκίνησαν να δίνουν ND με leasing σε πάρα πολύ καλή τιμή.

Το παίρνεις, το κρατάς μία 3ετία, βγάζεις τα γούστα σου, και αν το βαρεθείς το δίνεις για κάτι άλλο ή αν το ερωτευτείς το αγοράζεις.

Χοντρικά σαν πακέτο νομίζω βγαίνει στα 4-5k η προκαταβολή και στα 200κατι ευρώ ο μήνας για 3ετία. (με πληρωμένα τέλη, ασφάλειες, σέρβις, τα πάντα όλα)
On a given day, a given circumstance, you think you have a limit.

Emerald Mica NB 1999
- Swapped 1.8 vvti
- MS3 mini tuned by Nitroking + AEM 30-0300 wideband sensor
- AutoExe Ram Air Intake
- Toyota COPs - Walbro 255
- Lightweight Flywheel
- Tein Flex Z
- Tochigi Fuji LSD
- Mazdaspeed Exhaust Manifold + Autoexe 60mm exhaust + Magnaflow cat
- Enkei RPF1 15*8, Nankang NS2-R 205/50/15, Muteki Wheel Nuts

Il Motorsport Clear Side Repeaters, Custom RollBar, MazdaSpeed shiftknob, Shortshift, MazdaSpeed Strut Bar, RevLimiter Custom Gauges, Skid Nation Frame Rails

July 07, 2020, 12:29:51 PMReply #4806

Offline fylpa17

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4806 on: July 07, 2020, 12:29:51 PM »
Αν το δικαιολογεί η εφορία σου και μπορείς να το δικαιολογήσεις ως έξοδο (σε κάποια χ,ψ επιχείρηση), η AVIS (φαντάζομαι και οι υπόλοιπες) ξεκίνησαν να δίνουν ND με leasing σε πάρα πολύ καλή τιμή.

Το παίρνεις, το κρατάς μία 3ετία, βγάζεις τα γούστα σου, και αν το βαρεθείς το δίνεις για κάτι άλλο ή αν το ερωτευτείς το αγοράζεις.

Χοντρικά σαν πακέτο νομίζω βγαίνει στα 4-5k η προκαταβολή και στα 200κατι ευρώ ο μήνας για 3ετία. (με πληρωμένα τέλη, ασφάλειες, σέρβις, τα πάντα όλα)

Επειδή παίζω μπάλα με leasing δεν πρόκειται να του το περάσουν γιατί δεν έχει παραγωγική αξία σαν έξοδο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται να είναι επαγγελματικού τύπου αλλά sport διθέσιο είναι κλασικό έξοδο που στον έλεγχο το πετάνε έξω και τελείωσε.

July 07, 2020, 12:35:52 PMReply #4807

Offline matt21

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4807 on: July 07, 2020, 12:35:52 PM »
Κρίμα... ΠΑΣΟΚ λείπεις  :(
On a given day, a given circumstance, you think you have a limit.

Emerald Mica NB 1999
- Swapped 1.8 vvti
- MS3 mini tuned by Nitroking + AEM 30-0300 wideband sensor
- AutoExe Ram Air Intake
- Toyota COPs - Walbro 255
- Lightweight Flywheel
- Tein Flex Z
- Tochigi Fuji LSD
- Mazdaspeed Exhaust Manifold + Autoexe 60mm exhaust + Magnaflow cat
- Enkei RPF1 15*8, Nankang NS2-R 205/50/15, Muteki Wheel Nuts

Il Motorsport Clear Side Repeaters, Custom RollBar, MazdaSpeed shiftknob, Shortshift, MazdaSpeed Strut Bar, RevLimiter Custom Gauges, Skid Nation Frame Rails

July 07, 2020, 02:19:04 PMReply #4808

Offline fylpa17

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4808 on: July 07, 2020, 02:19:04 PM »
Κρίμα... ΠΑΣΟΚ λείπεις  :(

Αν είχαμε ΠΑΣΟΚ θα τα παίρναμε με μια από τις 50 κάρτες μας. Επίσης χωρίς φορολογική ενημερότητα και με στεγαστικό δώρο και άμα λάχει το βάζαμε στα έξοδα  της επιχείρησης του ξαδέρφου

August 22, 2020, 03:45:03 AMReply #4809

Offline Trelakias

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4809 on: August 22, 2020, 03:45:03 AM »
 Γεια σας! εδώ και καιρό Θέλω να αγοράσω  mx-5, κατά προτίμηση το 1,8 nb, Μιας και θέλω  να μαθω να οδηγάω πισωκίνητο και στο μέλλον να έχω προοπτική να μπορώ να κάνω κάποια πράγματα όπως στήσιμο κτλ και να έχω ένα daily drivε αμάξι που να μπορώ να κάνω και κανένα drift και να το οδηγάω καθημερινά και να απολαμβάνω την οδήγηση και ίσως  στο μέλλον να το τουρμπίσω...λοιπόν στο δίλημμα μας... εδώ και 2-3 χρόνια που κοιτάω την αγορά( πάντα χάζευα πιο πολύ όχι για να αγοράσω)  φέτος λόγο κάποιον συνθηκών είπα να αγοράσω ένα mx-5(διάλεξα λάθος χρόνια 😐😐😞) βλέπω ότι ακόμα και κάποια χάλια σε κατάσταση μχ5, είναι αρκετά αυξημένα σε κόστος( Ναι ξέρω ότι τώρα το καλοκαίρι όλα  τα κάμπριο είναι πιο αυξημένα, Φυσικά οποιοδήποτε αμάξι συμφέρει να το κοιτάξεις προς το τέλος του χρόνου θα το βρεις συνήθως πιο φθηνά για να το αγοράσεις) αλλά λόγω κάποιων συμβάντων δεν μπορώ να περιμένω να μέχρι το τέλος του χρόνου για ΕΑΝ εμφανιστεί κάποιο 1,8nb... εδώ και δύο μήνες ψάχνω να αγοράσω 1.8 nb σε σχετική καλή κατάσταση με τα ανάλογα χρήματα αλλά δυστυχώς δεν βρίσκω πολλά και μερικά είναι μετατροπή Όχι εργοστασιακό 1.8 και επειδή έχω έρθει σε αυτή την αδιέξοδο βρήκα 1 mx-5 πού έχει  από όσο βλέπω κάποια από τα πράγματα που θα έκανα μελλοντικά στο αμάξι και δεν έχει τρομερή διαφορά στην τιμή από  το να πάρω ένα απλό 1,6 με 3500-4.000+ ευρώ αντί ενα έτοιμο στα 6000 αντί να το φτιάξω μελλοντικά....  έχω κάνει αρκετή έρευνα σχετικά με τον κομπρέσορα ή το τουρμπισμα και τι άλλο πρέπει να φτιάξεις σε ένα αμάξι για να μπορέσεις να βάλεις ένα τούρμπο και τα λοιπά έχω και κάποιες μικρές γνώσεις σχετικά με τα τούρμπο αμάξια και τα λοιπά Αλλά το θέμα μου είναι επειδή δεν ξέρω τα mx-5 (διότι είναι διαφορετικό να διαβάζεις για ένα αμάξι από  το να το έχεις και να το Οδηγάς και να ξέρεις τα κουσούρια του και που πονάει στην μηχανή αν κάνεις τέτοια μετατροπή μιας και παίζουν πολλά ρόλο όχι μόνο η ποιότητα της μετατροπής /τουρμπίσμα αλλα και το ποιος το έκανε και τα λοιπά) Δεν ξέρω άμα είναι κακό που παραθέτω μία αγγελία, Αλλά επειδή βλέπω ότι έχει αρκετές προβολές και απο οσο κατάλαβα έχει αρκετό καιρό που πουλιέται και με παραξένεψε που το μοτέρ έχει μόλις 11.000 χιλιόμετρα δηλαδή σχεδόν μόλις στρώθηκε σαν σφυρήλατο το πουλάει θα ήθελα τι θα έπρεπε να κοιτάξω σαν έλεγχο για το αμάξι να δω αν μηχανικά είναι σωστά φτιαγμένο (πέρα απο συμπίεση, δεν λέει αν έχει πρόγραμμα, custom ecu, μπεκ μεγαλύτερα, αντλία βενζίνης κτλ) ξέρω αυτά που έβαλα στην παρένθεση θα τα ρωτήσω φυσικά απλα επειδή γράφει ότι έβαλε πιστόνια, μπιελες και έκανε μια βάση για να μπορέσει να βγάλει αρκετά άλογα, όμως το έχει στα 200 (που μπορεί να πλησιάσει αυτά τα άλογα με light turbo kit χωρίς να κάνει την διαδικασία του να ανοίξει το μοτέρ κτλ), συγγνώμη για την έκθεση αλλά θα ήθελα την γνώμη /εμπειρία σας, που σίγουρα κάτοχοι του μχ5 θα ξέρουν ή θα έχουν ακολουθήσει κάποιο παρόμοιο μονοπάτι... Υ. Γ. Φυσικά θα ήθελα ενα εργοστασιακό αμάξι και σιγά-σιγά να το φτιάξω έτσι ώστε να μάθω να το οδηγώ και να το βελτιώνω  ανάλογα, αλλά μου φαίνεται Ευκαιρία αφού σκοπεύω στο μέλλον να τα κάνω να πάρω την βάση έτοιμη άμα είναι  καλή η μηχανή και δεν το πουλάει λόγο κάποιου προβλήματος... Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας😁
https://www.car.gr/27509631-mazda-mx-5

August 22, 2020, 11:31:05 AMReply #4810

Offline matt21

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4810 on: August 22, 2020, 11:31:05 AM »
Κάτσε λίγο γιατί το πήρα με μία ανάσα και νιώθω λες και έχω τρεξει 10άρι  :P

Κάποια δεδομένα:

Οι τιμές θα διαμορφώνονται έτσι και τα επόμενα χρόνια, το ΝΒ παλιώνει και όλο και λιγότερα θα προσφέρονται σε καλή κατάσταση. Αν έψαχνα αυτή τη στιγμή αμάξι μέχρι 6κ θα έπαιρνα NC.
Η χρήση που αναφέρεις στην αρχή (daily drive, να μάθεις στην πίσω κίνηση κ.λπ) δεν ενδείκνυται για turbo. Γράφω ενδείκνυται γιατί υπάρχουν αρκετά daily turbo setups που δεν έβγαλαν ιδιαίτερα προβλήματα, αλλά αν είσαι και λίγο ψείρας ειδικά το καλοκαίρι θα πρέπει να έχεις 40 μάτια πάνω στο αυτοκίνητο. Και από την άλλη αν είσαι ήδη ψημένος στο δρόμο θα μάθεις και το μιατάκι.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν πας σε 1.6 ατμοσφαιρικό, θα βαρεθείς τη ζωή σου και θα αρχίσεις να χώνεις λεφτά για να το φέρεις (όχι εγώ, ένας φίλος από το χωριό)

Το αμάξι που έστειλες δεν το γνωρίζω, αλλά όλο και κάποιος θα έχει εικόνα. Προφανώς για να το έκανε σφυρί είτε θα του έβγαλε κάποιο πρόβλημα το μοτέρ (λάδια κλπ) είτε θα του έσπασε, αν έχει γίνει σωστή δουλειά πάντως θα είναι καλύτερο από πριν. Τώρα για τα περιφερειακά σίγουρα για να τουρμπίσει θα έχει μπεκ (συνηθισμένη πατέντα είναι από rx8 ή supra, αλλιώς και είναι μερακλής θα έχει βάλει κανένα bosch), θα έχει κάποιον εγκέφαλο (άγραφο ή παράλληλο, να ελπίζεις για άγραφο γιατί το thing με τους παράλληλους είναι περασμένη δεκαετία). Τα άλογα που έχει είναι τα άλογα που μπορεί να δώσει η td04, με μία μεγαλύτερη τουρμπίνα και εφόσον το μοτέρ το υποστηρίζει θεωρητικά sky is the limit (και τα 300 είναι εφικτός στόχος)

Πολλές πληροφορίες για το τούρμπισμα του ΝΒ θα βρεις και εδώ: http://mymx5.gr/forum/index.php/topic,6679.0.html

Επειδή σε βλέπω ότι τρώγεσαι γενικά με το σαλιγκάρι δες εδώ μερικά σωστά built

https://www.powermag.gr/el/mazda-mx-5-nb-fl-1-8-turbo-380ps.html (το έχουν επιμεληθεί οι "δικοί μας" Νίτρο @Nitroking και Δημήτρης Λευκαδίτης)
https://www.powermag.gr/el/mazda-mx-5-nbfl-1-6-turbo-305ps.html (γνωστό επίσης στα λημέρια που διαβάζεις αυτές τις γραμμές)

Στο τέλος της ημέρας

Α. Ιεράρχησε τις ανάγκες σου, αν το αμάξι είναι καθημερινό, μέσα στην κίνηση (ειδικά αν είσαι Αθήνα) σκέψου καλά το τούρμπο και να είσαι έτοιμος (ψυχολογικά κυρίως) για οτιδήποτε μπορεί να προκύψει.
Β. Αν δεν ρωτήσεις τον εκάστοτε ιδιοκτήτη τις απορίες σου και φυσικά αν δεν πας σε κάποιον που γνωρίζει το αυτοκίνητο και έχει τουρμπίσει δεκάδες (ο Δημήτρης πχ) δεν θα μάθεις αν σου κάνει.
Γ. Υπομονή. Μην βιαστείς, άσε να βρεθεί το "σωστό".

Καλή αναζήτηση!
On a given day, a given circumstance, you think you have a limit.

Emerald Mica NB 1999
- Swapped 1.8 vvti
- MS3 mini tuned by Nitroking + AEM 30-0300 wideband sensor
- AutoExe Ram Air Intake
- Toyota COPs - Walbro 255
- Lightweight Flywheel
- Tein Flex Z
- Tochigi Fuji LSD
- Mazdaspeed Exhaust Manifold + Autoexe 60mm exhaust + Magnaflow cat
- Enkei RPF1 15*8, Nankang NS2-R 205/50/15, Muteki Wheel Nuts

Il Motorsport Clear Side Repeaters, Custom RollBar, MazdaSpeed shiftknob, Shortshift, MazdaSpeed Strut Bar, RevLimiter Custom Gauges, Skid Nation Frame Rails

August 22, 2020, 08:32:42 PMReply #4811

Offline Trelakias

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4811 on: August 22, 2020, 08:32:42 PM »
Σε ευχαριστώ πολύ matt21  για την απάντηση! είχα τουρμπάτο αμάξι και μάλιστα με την ίδια τουρμπίνα 😜απλά δεν ήταν πισωκίνητο.. και εγώ φυσικά πρώτιμο να πάρω ένα εργοστασιακό αμάξι να δω και πώς είναι η ζωή μαζί του στην καθημερινότητά μου(ναι Αθήνα μένω) και μετά να αρχίσω να το πειράζω άμα χρειαστεί να αλλάξω κάτι,αν δεν μου αρέσει, αλλα προσωπικά έχω οδηγήσει για λίγο το 1,8 με το μπλοκέ, μου άρεσε αρκετά και θεωρώ Σίγουρα ότι άμα έβρισκα ένα εργοστασιακό 1.8 δεν θα ασχολιόμουν να το πειράξω καθόλου αλλά επειδή η αγορά φέτος είναι περίεργη αλλά και όπως είπες και εσύ πρέπει να κάνω υπομονή για να βρεθεί το σωστό Αλλά δύσκολα γιατί όπως ξανά είπες πάλι παλιώνει το nb, Οπότε δύσκολο να βρεις κάτι καλό.... και απλά επειδή σκεφτόμουνα και εγώ να πάρω κάτι φθηνό για να ρίξω λεφτά να το φτιάξω αλλά μετά λέω μπορεί να μου βγει πιο ακριβό από ένα καλοδιατηρημένο και περιποιημένο αμάξι... Ή ακόμα και από κάποιο φτιαγμένο (σωστά φτιαγμένο, όπως είπες κάποιες λεπτομέρειες να έχει άγραφο και οχι παράλληλο και μπεκ κτλ να μην έχει κάνει "κοψίματα" για να βγει ενα αποτελέσματα και μετά να έχει κάποια προβλήματα, φυσικά αυτά τα μαθαίνεις με την επικοινωνία κτλ) τα links που παρέθεσες, συμπτωματικά τα έχω διαβάσει της τελευταίες εβδομάδες που έλεγα να πάρω 1,6 και να το φτιάξω σιγά σιγά, σε ευχαριστώ πάντως που έκατσες να τα παράθεσης και να δώσεις γνώση! Σχετικά με το nc το κοιτούσα και αυτό φυσικά αλλά δεν μου αρέσει με τα φούσκωματα και θεωρώ ότι η δύναμη της μηχανής ύστερη λίγο (μην βαράτε αμα είμαι λάθος 😜)  και για αυτό προτίμησα μιας και το εργοστασιακό μπλοκέ δίνει και αυτό ενα κίνητρο στο να πάω προς 1,8 nb... Όποιος διαβάσει το post και υπάρχει κανένας γνωστός του γνωστού που σκέφτεται να το πουλήσει και δεν το έχει βάλει αγγελία ας στείλει μήνυμα, ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων 😁  Υ. Γ πάντα μου άρεσαν τα τσαφ τσουφ απο τα σαλιγκάρια 😁 κάθε τσουφ ανεβάζει την ψγχολογια και δίνει χαμόγελο οπότε είναι μεγάλο συν να βρω κάποιο mx-5 που είναι ήδη έτοιμο για τσαφ τσουφ

August 27, 2020, 04:28:39 PMReply #4812

Offline nmwisima

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4812 on: August 27, 2020, 04:28:39 PM »
Αν έψαχνα αυτή τη στιγμή αμάξι μέχρι 6κ θα έπαιρνα NC.

Απλά να σημειώσουμε ότι σε NC με 6κ θέλεις 1-2 χιλιάρικα άμεσα ή σχετικά άμεσα για να το κάνεις ένα "προσεγμένο μαμά αυτοκίνητο"  ;)

August 27, 2020, 11:06:27 PMReply #4813

Offline panos2171

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4813 on: August 27, 2020, 11:06:27 PM »
+1
Όταν ξεκινάνε από 5500-6000 και τελειώνουν στα 8-9000€ (μιλάμε για τα όρια της λογικής) αναμενόμενα αυτά των 6000€ θα είναι σε μια κακή κατάσταση.
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
15'' ENKEI (phoenix) wheels
MeisterR Sportive Coilovers

August 28, 2020, 10:47:20 AMReply #4814

Offline matt21

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4814 on: August 28, 2020, 10:47:20 AM »
Μαζί σας. Το αρχικό χιλιάρικο "καβάτζα" γνώμη μου είναι πως πρέπει να το έχεις ότι κι αν πάρεις, σε ότι κατάσταση κι αν είναι  :exaclty:
On a given day, a given circumstance, you think you have a limit.

Emerald Mica NB 1999
- Swapped 1.8 vvti
- MS3 mini tuned by Nitroking + AEM 30-0300 wideband sensor
- AutoExe Ram Air Intake
- Toyota COPs - Walbro 255
- Lightweight Flywheel
- Tein Flex Z
- Tochigi Fuji LSD
- Mazdaspeed Exhaust Manifold + Autoexe 60mm exhaust + Magnaflow cat
- Enkei RPF1 15*8, Nankang NS2-R 205/50/15, Muteki Wheel Nuts

Il Motorsport Clear Side Repeaters, Custom RollBar, MazdaSpeed shiftknob, Shortshift, MazdaSpeed Strut Bar, RevLimiter Custom Gauges, Skid Nation Frame Rails