Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 504163 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

July 06, 2020, 08:14:47 PMReply #4800

Offline panos2171

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4800 on: July 06, 2020, 08:14:47 PM »
Το ΝΒ πλέον για τις τιμές που βρίσκεις ένα καλό δε νομίζω ότι θα είναι η ιδανική λύση. Σκέψου ότι το 16 το είχα πάρει κάτι λιγότερο από 4000€ ενώ τώρα ένα αντίστοιχης κατάστασης αλλά με παραπάνω χιλιόμετρα και χρόνια στην πλάτη του δε το βρίσκεις κάτω από 4500€.

Από τη στιγμή που διαθέτεις 9.000€ νομίζω ότι μπορείς να βρεις ακόμα και RC αν σε ενδιαφέρει και η σκληρή οροφή. Τα 10.000€ και πάνω για facelift επίσης δεν αξίζουν μιας καιι με λίγα ακόμα πας σε ND. Στο φόβο περί σκουριών αν δεν έχει κλείσει πάνω από 4 χρόνια στους δρόμους τις Γερμανίας δε νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα με σκουριές, άσε που μπορεί και η χρήση του να είναι πιο περιορισμένη λόγω τύπου αυτοκινήτου.
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
15'' ENKEI (phoenix) wheels
MeisterR Sportive Coilovers

July 06, 2020, 08:21:50 PMReply #4801

Offline achilles

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4801 on: July 06, 2020, 08:21:50 PM »
Το μεγάλο βήμα αυτή τη στιγμή είναι το ND.
Tο NB το είδες.
Το NC παλιώνει και το βλέπεις πλέον συχνά Εσύ τι λες;
Γενικά συμφωνώ για ND περιμένω να κάτσει η σκόνη από τις νέες ρυθμίσεις για τα εισαγωγής να δω σε τι τιμές μπορεί να έρθει εκτελωνισμένο στην Ελλάδα, πάντως στην Γερμανία, αγορά με 16-17 βρίσκεις ακόμη και δίλιτρο ND , δεν θα με χαλούσε όμως ένα ελληνικό σε καλη τιμή, μη βιασμένο δίλιτρο NC με όλα τα καλούδια (μπλοκέ, 6άρι κ.τ.λ) και ας έδινα +360E νταβατζιλίκι για Τ.Κ , επίσης δεν με αρέσει καθόλου αυτό το ασημί, ποντική που είναι το 50%-60% των μεταχειρισμένων στην Ελλάδα.

July 06, 2020, 08:30:37 PMReply #4802

Offline achilles

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4802 on: July 06, 2020, 08:30:37 PM »
Το ΝΒ πλέον για τις τιμές που βρίσκεις ένα καλό δε νομίζω ότι θα είναι η ιδανική λύση. Σκέψου ότι το 16 το είχα πάρει κάτι λιγότερο από 4000€ ενώ τώρα ένα αντίστοιχης κατάστασης αλλά με παραπάνω χιλιόμετρα και χρόνια στην πλάτη του δε το βρίσκεις κάτω από 4500€.

Από τη στιγμή που διαθέτεις 9.000€ νομίζω ότι μπορείς να βρεις ακόμα και RC αν σε ενδιαφέρει και η σκληρή οροφή. Τα 10.000€ και πάνω για facelift επίσης δεν αξίζουν μιας καιι με λίγα ακόμα πας σε ND. Στο φόβο περί σκουριών αν δεν έχει κλείσει πάνω από 4 χρόνια στους δρόμους τις Γερμανίας δε νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα με σκουριές, άσε που μπορεί και η χρήση του να είναι πιο περιορισμένη λόγω τύπου αυτοκινήτου.
Καλά τα NB, NBFL αλλά τα έχουν φάει τα ψωμιά τους, ειδικά τα εισαγωγής από Γερμανία και έχω και εμπειρία από mercedes w203 από Γερμανία 2002-2005 που ήταν μέρα με νύχτα από κάτω σε σχέση με ελληνικά όπως το δικό μου, τα NCFL στα μάτια μου είναι πολύ πιό όμορφα από τα NC, αν δε κάνω λάθος Πάνο από Θεσσαλονίκη δεν είσαι;

July 06, 2020, 10:57:50 PMReply #4803

Offline panos2171

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4803 on: July 06, 2020, 10:57:50 PM »
Από Θεσσαλονίκη ναι. Το NCFL κι εμένα μου αρέσει περισσότερο αλλά οικονομοτεχνικά αν το δεις το να ξεκινάνε από 10000€ και πάνω χωρίς ιδιαίτερο λόγο είναι υπερβολή. Στα εισαγωγής, ένα peugeot 308 του 10 που ήρθε Ελλάδα το 2015 μέχρι στιγμής μια χαρά είναι από κάτω.
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
15'' ENKEI (phoenix) wheels
MeisterR Sportive Coilovers

July 07, 2020, 01:37:20 AMReply #4804

Offline SkidRow

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4804 on: July 07, 2020, 01:37:20 AM »
https://www.car.gr/29992914-mazda-mx-5-facelift

Οταν υπαρχουν τετοια "facelift" τι τα θες τα κανονικα;
Επειδη ειμαι στο ψαξιμο και εγω παιδια, αν και εχω ακομα μερικους μηνες μιας και υπολογιζω να κανω την αγορα τελη Φθινοπωρου.
Ισχυει οτι εκεινη την περιοδο εκτος απο καλυτερη τιμη που παιζουν τα mx5 βρισκεις και πιο αξιολογα αυτοκινητα;

Οτιδηποτε τρελο, το βλεπεις στις αγγελιες παντως μιας και εχω φαει τα ματια μου τον τελευταιο καιρο στο car και στο εδω forum!


July 07, 2020, 10:48:53 AMReply #4805

Offline matt21

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4805 on: July 07, 2020, 10:48:53 AM »
Αν το δικαιολογεί η εφορία σου και μπορείς να το δικαιολογήσεις ως έξοδο (σε κάποια χ,ψ επιχείρηση), η AVIS (φαντάζομαι και οι υπόλοιπες) ξεκίνησαν να δίνουν ND με leasing σε πάρα πολύ καλή τιμή.

Το παίρνεις, το κρατάς μία 3ετία, βγάζεις τα γούστα σου, και αν το βαρεθείς το δίνεις για κάτι άλλο ή αν το ερωτευτείς το αγοράζεις.

Χοντρικά σαν πακέτο νομίζω βγαίνει στα 4-5k η προκαταβολή και στα 200κατι ευρώ ο μήνας για 3ετία. (με πληρωμένα τέλη, ασφάλειες, σέρβις, τα πάντα όλα)
On a given day, a given circumstance, you think you have a limit.

Emerald Mica NB 1999
- Swapped 1.8 vvti
- MS3 mini tuned by Nitroking + AEM 30-0300 wideband sensor
- Cobalt cold air intake / KN57i filter
- Toyota COPs
- Lightweight Flywheel
- Tein Flex Z
- Tochigi Fuji LSD
- Custom 60mm full body Exhaust System + Magnaflow cat

Il Motorsport Clear Side Repeaters, Custom RollBar, MazdaSpeed shiftknob, MazdaSpeed Strut Bar, RevLimiter Custom Gauges, Skid Nation Frame Rails

July 07, 2020, 12:29:51 PMReply #4806

Offline fylpa17

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4806 on: July 07, 2020, 12:29:51 PM »
Αν το δικαιολογεί η εφορία σου και μπορείς να το δικαιολογήσεις ως έξοδο (σε κάποια χ,ψ επιχείρηση), η AVIS (φαντάζομαι και οι υπόλοιπες) ξεκίνησαν να δίνουν ND με leasing σε πάρα πολύ καλή τιμή.

Το παίρνεις, το κρατάς μία 3ετία, βγάζεις τα γούστα σου, και αν το βαρεθείς το δίνεις για κάτι άλλο ή αν το ερωτευτείς το αγοράζεις.

Χοντρικά σαν πακέτο νομίζω βγαίνει στα 4-5k η προκαταβολή και στα 200κατι ευρώ ο μήνας για 3ετία. (με πληρωμένα τέλη, ασφάλειες, σέρβις, τα πάντα όλα)

Επειδή παίζω μπάλα με leasing δεν πρόκειται να του το περάσουν γιατί δεν έχει παραγωγική αξία σαν έξοδο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται να είναι επαγγελματικού τύπου αλλά sport διθέσιο είναι κλασικό έξοδο που στον έλεγχο το πετάνε έξω και τελείωσε.

July 07, 2020, 12:35:52 PMReply #4807

Offline matt21

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4807 on: July 07, 2020, 12:35:52 PM »
Κρίμα... ΠΑΣΟΚ λείπεις  :(
On a given day, a given circumstance, you think you have a limit.

Emerald Mica NB 1999
- Swapped 1.8 vvti
- MS3 mini tuned by Nitroking + AEM 30-0300 wideband sensor
- Cobalt cold air intake / KN57i filter
- Toyota COPs
- Lightweight Flywheel
- Tein Flex Z
- Tochigi Fuji LSD
- Custom 60mm full body Exhaust System + Magnaflow cat

Il Motorsport Clear Side Repeaters, Custom RollBar, MazdaSpeed shiftknob, MazdaSpeed Strut Bar, RevLimiter Custom Gauges, Skid Nation Frame Rails

July 07, 2020, 02:19:04 PMReply #4808

Offline fylpa17

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4808 on: July 07, 2020, 02:19:04 PM »
Κρίμα... ΠΑΣΟΚ λείπεις  :(

Αν είχαμε ΠΑΣΟΚ θα τα παίρναμε με μια από τις 50 κάρτες μας. Επίσης χωρίς φορολογική ενημερότητα και με στεγαστικό δώρο και άμα λάχει το βάζαμε στα έξοδα  της επιχείρησης του ξαδέρφου