Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 218404 times)

gkoutrou, mixalis.gls, Nikos_d, Apostolis and 2 Guests are viewing this topic.

August 02, 2019, 08:00:50 PMReply #4425

Online Nikos_d

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4425 on: August 02, 2019, 08:00:50 PM »
Κάντε υπομονή, σε ένα χρόνο θα πουλήσω το δικό μου nc.  :good:
Πάρε miata για να έχεις πάντα νιάτα.

August 02, 2019, 08:12:21 PMReply #4426

Offline dim-mx5

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4426 on: August 02, 2019, 08:12:21 PM »


Εγω αν αγοραζα MX5 σημερα, θα το τσεκαρα σε φαναρτζη της εμπιστοσυνης μου, κσι στον Λευκαδιτη.

Αν θες παρε και μια sportmechanic.

3 γνωμες κ εχεις μια καλη εικονα. Δεν ειναι δα κ επιστημη, ξερουμε ολοι που ποναει.

Και κατι προσωπικο εντελως, δεν θα εδινα 10Κ για το αμαξι που προτεινεις του Σαρακακη.
Το λες αυτο επειδη δεν σου αρεσει το συγκεκριμενο για διαφορους λογους πχ δεν σου αρεσει η συγκεκριμενη εκδοση, η δεν σου αρεσει που δεν εχει τιποτα εντελως απο εξτρα?
Η οτι θεωρεις πολλα τα 10κ για το συγκεκριμενο?

10Κ για το συγκεκριμένο δύσκολο. Ο μαντράς παει για 1.5Κ, και λίγα λέω. Γιατί σου περισσεύουν?

10 και 12 για ένα καλοσυντηρημένο, ατρακάριστο με έξτρα, μπλοκε, αναρτήσεις, καμία ζάντα, κλπ εγω τα έδινα.

Προσφορά και ζήτηση....!
Οπως το βλεπει ο καθενας και αναλογα με το τι ψαχνει ο καθενας.Εσυ θα εδινες 10-12 κ για καποιο που εχει ως εξτρα μπλοκε και αναρτησεις, εγω κατι τετοιο θα το απεφευγα, γιατι οι πιθανοτητες να ειχε δουλεψει συνεχως στα κοκκινα,να ειχε χρησιμοπιηθει για ντριφτ  κτλ καθημερινα  θα ηταν αυξημενες σε συγκριση με καποιο πχ εργοστασιακο , πρωτο χερι που το ειχε μια γυναικα η ανθρωπος ηλικιας 50+, ιδιοκτητες που θα το ειχαν πιθανον για μια χαλαρη βολτα.
Εκτος απο αυτο ο μαντρας ναι οπως ειπες θα παει για το 1,5κ και βαλε, αυτο δεν εχει σημασια ομως για το ποσο θα παει αλλα ποσο αξιζει πραγματικα η τιμη του αυτοκινητου..Ας  υποθεσουμε οτι εχεις ενα αμαξι που πιανει 10 κ αλλα εσυ το δινεις στον Σαρακακη 8,5 κ για να κανεις ανταλλαγη με ενα καινουργιο και να ξεμπερδευεις χωρις παζαρια και αναμονη για 2-3 μηνες στο car.Μια και αναφερα αναμονη το συγκεκριμενο nc f/l ουτε 2 εβδομαδες δεν εμεινε στο Σαρακακη, πουληθηκε σημερα, σιγα μην εμενε, facelift και roadster coupe στα 9,500 οταν εχουν 8.000 και 8500 nc προ facelift και με υφασματινη οροφη.Αν ηταν ατρακαριστο οπως λενε οι πωλητες και η αγγελια ,για μενα σωστη ηταν η τιμη του.
2 nc/fl εχω δει σε αυτη την τιμη στο ως τωρα, τα υπολοιπα (facelift παντα) απο 12κ και πανω.

August 02, 2019, 08:29:13 PMReply #4427

Offline dim-mx5

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4427 on: August 02, 2019, 08:29:13 PM »


Εγω αν αγοραζα MX5 σημερα, θα το τσεκαρα σε φαναρτζη της εμπιστοσυνης μου, κσι στον Λευκαδιτη.

Αν θες παρε και μια sportmechanic.

3 γνωμες κ εχεις μια καλη εικονα. Δεν ειναι δα κ επιστημη, ξερουμε ολοι που ποναει.

Και κατι προσωπικο εντελως, δεν θα εδινα 10Κ για το αμαξι που προτεινεις του Σαρακακη.
Το λες αυτο επειδη δεν σου αρεσει το συγκεκριμενο για διαφορους λογους πχ δεν σου αρεσει η συγκεκριμενη εκδοση, η δεν σου αρεσει που δεν εχει τιποτα εντελως απο εξτρα?
Η οτι θεωρεις πολλα τα 10κ για το συγκεκριμενο?

10Κ για το συγκεκριμένο δύσκολο. Ο μαντράς παει για 1.5Κ, και λίγα λέω. Γιατί σου περισσεύουν?

10 και 12 για ένα καλοσυντηρημένο, ατρακάριστο με έξτρα, μπλοκε, αναρτήσεις, καμία ζάντα, κλπ εγω τα έδινα.

Προσφορά και ζήτηση....!
Οπως το βλεπει ο καθενας και αναλογα με το τι ψαχνει ο καθενας.Εσυ θα εδινες 10-12 κ για καποιο που εχει ως εξτρα μπλοκε και αναρτησεις, εγω κατι τετοιο θα το απεφευγα, γιατι οι πιθανοτητες να ειχε δουλεψει συνεχως στα κοκκινα,να ειχε χρησιμοπιηθει για ντριφτ  κτλ καθημερινα  θα ηταν αυξημενες σε συγκριση με καποιο πχ εργοστασιακο , πρωτο χερι που το ειχε μια γυναικα η ανθρωπος ηλικιας 50+, ιδιοκτητες που θα το ειχαν πιθανον για μια χαλαρη βολτα.
Εκτος απο αυτο ο μαντρας ναι οπως ειπες θα παει για το 1,5κ και βαλε, αυτο δεν εχει σημασια ομως για το ποσο θα παει αλλα ποσο αξιζει πραγματικα η τιμη του αυτοκινητου..Ας  υποθεσουμε οτι εχεις ενα αμαξι που πιανει 10 κ αλλα εσυ το δινεις στον Σαρακακη 8,5 κ για να κανεις ανταλλαγη με ενα καινουργιο και να ξεμπερδευεις χωρις παζαρια και αναμονη για 2-3 μηνες στο car.Μια και αναφερα αναμονη το συγκεκριμενο nc f/l ουτε 2 εβδομαδες δεν εμεινε στο Σαρακακη, πουληθηκε σημερα, σιγα μην εμενε, facelift και roadster coupe στα 9,500 οταν εχουν 8.000 και 8500 nc προ facelift, κατασκευης 2 και 3 χρονια πιο πισω, και με υφασματινη οροφη.Αν ηταν ατρακαριστο οπως λενε οι πωλητες και η αγγελια ,για μενα σωστη ηταν η τιμη του.
2 nc/fl εχω δει σε αυτη την τιμη στο ως τωρα, τα υπολοιπα (facelift παντα) απο 12κ και πανω.

August 02, 2019, 10:42:29 PMReply #4428

Offline Gas21

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4428 on: August 02, 2019, 10:42:29 PM »



Οπως το βλεπει ο καθενας και αναλογα με το τι ψαχνει ο καθενας.Εσυ θα εδινες 10-12 κ για καποιο που εχει ως εξτρα μπλοκε και αναρτησεις, εγω κατι τετοιο θα το απεφευγα, γιατι οι πιθανοτητες να ειχε δουλεψει συνεχως στα κοκκινα,να ειχε χρησιμοπιηθει για ντριφτ  κτλ καθημερινα  θα ηταν αυξημενες σε συγκριση με καποιο πχ εργοστασιακο , πρωτο χερι που το ειχε μια γυναικα η ανθρωπος ηλικιας 50+, ιδιοκτητες που θα το ειχαν πιθανον για μια χαλαρη βολτα.

Τα περισσότερα στοκ ενσι που εχω δει , δουλεύουν στα κοκκινα , απο ιδιοκτητες που δε θέλουν να σκάσουν ούτε ενα € για εξτρα κλπ, παρά μόνο να το ξεζουμισουν όσο προλάβουν βάζοντας τα φθηνότερα λαδια της αγορας, με αλλαγές στα 15.000χλμ +  .
Επίσης ο 50αρης , πολλες φορες ειτε θ ακολουθήσει το μανιουαλ που λεει αλλαγες  λαδιων στα 20.000χλμ ή θα το χει γραμμένο και θα τ αλλαζει παλι οποτε να ναι .
Αργά ή γρήγορα αυτος που θα δεθει με το NC, θα του βαλει τα "στανταρ" εξτραδακια  ωστε ν' αναβαθμιστεί η σχέση τους.
Πάντα υπάρχουν και οι μαμακιδες που το θελουν όντως μαμά και το προσέχουν πολύ, αλλά είναι τρομερά μικρό ποσοστό και αντε βρες τους.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΜΧ-5 PRHT 1.8 turbo Brilliant Black
custom made turbo kit
Karabelas full exhaust
ECU tuned by Gianic
MeisterR Zeta S  / rx8 yellow dot sways /rear PPF brace
Quaife LSD / FGR 4.625
Flyin Miata Level 1 clutch
ENKEI Evo VIII wheels  17x8 /AD08R 225-45-17
Airdam kit / ducktail

August 03, 2019, 10:24:46 AMReply #4429

Offline panos2171

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4429 on: August 03, 2019, 10:24:46 AM »

Οπως το βλεπει ο καθενας και αναλογα με το τι ψαχνει ο καθενας.Εσυ θα εδινες 10-12 κ για καποιο που εχει ως εξτρα μπλοκε και αναρτησεις, εγω κατι τετοιο θα το απεφευγα, γιατι οι πιθανοτητες να ειχε δουλεψει συνεχως στα κοκκινα,να ειχε χρησιμοπιηθει για ντριφτ  κτλ καθημερινα  θα ηταν αυξημενες σε συγκριση με καποιο πχ εργοστασιακο , πρωτο χερι που το ειχε μια γυναικα η ανθρωπος ηλικιας 50+, ιδιοκτητες που θα το ειχαν πιθανον για μια χαλαρη βολτα.
Εκτος απο αυτο ο μαντρας ναι οπως ειπες θα παει για το 1,5κ και βαλε, αυτο δεν εχει σημασια ομως για το ποσο θα παει αλλα ποσο αξιζει πραγματικα η τιμη του αυτοκινητου..Ας  υποθεσουμε οτι εχεις ενα αμαξι που πιανει 10 κ αλλα εσυ το δινεις στον Σαρακακη 8,5 κ για να κανεις ανταλλαγη με ενα καινουργιο και να ξεμπερδευεις χωρις παζαρια και αναμονη για 2-3 μηνες στο car.Μια και αναφερα αναμονη το συγκεκριμενο nc f/l ουτε 2 εβδομαδες δεν εμεινε στο Σαρακακη, πουληθηκε σημερα, σιγα μην εμενε, facelift και roadster coupe στα 9,500 οταν εχουν 8.000 και 8500 nc προ facelift και με υφασματινη οροφη.Αν ηταν ατρακαριστο οπως λενε οι πωλητες και η αγγελια ,για μενα σωστη ηταν η τιμη του.
2 nc/fl εχω δει σε αυτη την τιμη στο ως τωρα, τα υπολοιπα (facelift παντα) απο 12κ και πανω.

10+ δίνεις για ένα προσεγμένο στο οποίο ξέρεις τι δουλειά έχει γίνει, υπάρχουν κάποια βασικά έξτρα (πχ μπλοκέ)  και κατά πόσο το πρόσεχε ο προηγούμενος ή προηγούμενοι.
Ουσιαστικά μόνο αν μπορείς να ''αγοράσεις'' το ιστορικό του. Σε ένα αυτοκίνητο μάντρας πολύ δύσκολο να γίνει αυτό.

Όσο για το σκίσιμο δε μπορείς ποτέ να ξέρεις για το αν γινόταν ή όχι και σίγουρα είναι αυταπάτη να προσπαθούμε να βρούμε μεταχειρισμένο ΜΧ5 που δε δούλευε στα κόκκινα.




Πάντα υπάρχουν και οι μαμακιδες που το θελουν όντως μαμά και το προσέχουν πολύ, αλλά είναι τρομερά μικρό ποσοστό και αντε βρες τους.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Με φώναξε κανείς;  :P
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
front strut brace (sporty)
15'' ENKEI (phoenix) wheels

August 03, 2019, 11:24:40 AMReply #4430

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6475
  • Total likes: 1421
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4430 on: August 03, 2019, 11:24:40 AM »
Πάντα υπάρχουν και οι μαμακιδες που το θελουν όντως μαμά και το προσέχουν πολύ, αλλά είναι τρομερά μικρό ποσοστό και αντε βρες τους.
Ναι καλά κάνουμε! Ας κοιτάξετε εσείς τα χάρχαλα σας, που είστε 10 μέσα 2 έξω και αφήστε εμάς τους 24/7 ετοιμοπόλεμους! :P
ΜyMX5
Type :
NBfl (2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior : Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, X-Carlink Audio Adapter, Mazda Unplugged 16" Wheels.

August 05, 2019, 03:37:31 PMReply #4431

Offline mononoke

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4431 on: August 05, 2019, 03:37:31 PM »
Πάντα υπάρχουν και οι μαμακιδες που το θελουν όντως μαμά και το προσέχουν πολύ, αλλά είναι τρομερά μικρό ποσοστό και αντε βρες τους.

Παρων!  ;)
“Ρε βλάκα, ρε ηλίθιε»  Κ.Τσακωνας 1987

August 05, 2019, 04:44:56 PMReply #4432

Offline gleft

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4432 on: August 05, 2019, 04:44:56 PM »
Πάντα υπάρχουν και οι μαμακιδες που το θελουν όντως μαμά και το προσέχουν πολύ, αλλά είναι τρομερά μικρό ποσοστό και αντε βρες τους.

μαμα ειναι μονο οπως ηρθε απ τη χιροσιμα; αν μπουν τα ελατηρια και η εξατμιση που βαζει η Mazda σαν εξτρα τοτε ειναι ακομα μαμα; γιατι με ψηνει να βαλω τα eibach και την bastuck που βαζει εδω στην ευρωπη σαν εξτρα

August 05, 2019, 06:38:17 PMReply #4433

Offline Trelos7

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4433 on: August 05, 2019, 06:38:17 PM »
Μαμά για μένα είναι ότι θα μετράει φουλ και ως κλασσικό αν κάναμε fast-forward το χρόνο.
Άρα όχι ανταλλακτικά από άλλες εκδόσεις, και ας έβγαινε και ετσι το miata μας.

August 08, 2019, 07:09:57 AMReply #4434

Offline dim-mx5

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4434 on: August 08, 2019, 07:09:57 AM »
Δεν ηταν nc πρωτης γενιας 2006-2009 το συγκεκριμενο, ηταν facelift αγορασμενο 11ος του 2010.
Δεν ειχε υφασματινη οροφη , ηταν η εκδοση roadster coupe.
Hταν και πρωτο χερι.
Ειχε και Esp ,που δεν εχουν τα πρωτα nc,  ασημαντο για πολλους σημαντικο για καποιους αλλους που θελουν να πανε μια βολτα ενω βρεχει και δεν εχουν καμια ορεξη για απροοπτα.
Συμφωνα με το καταστημα που το ειχε , εδινε εγγυηση ατρακαριστου σασι και πραγματικων χιλιομετρων, και υπηρχε και βιβλιο σερβις οπου μπορουσε ο υποψηφιος αγοραστης να τσεκαρει χιλιομετρα και οτι αλλο απο το ιστορικο του αυτοκινητου.
Επισης γινοταν και καλυτερη τιμη στα 9500.
Οποτε δω roadster coupe nc1, που ειναι 2-3 χρονια πιο παλια απο αυτο, δεν θα δω ευκολα καποιο κατω απο τα 8000-8500.
Τοσο παραλογη ηταν δηλαδη η τιμη για ενα αμαξι που ειχε ολα αυτα επιπλεον με 1000-1500 ευρω παραπανω?
Τελος για τα εξτρα που γραφτηκε οκ το δεχομαι οτι οσο να το κανεις μετρανε καποια εξτρα που βαζει ο διοκτητης και το συγκεκριμενο δεν ειχε.Το εργοστασιακο εξτρα δηλαδη την οροφη του γιατι δεν την υπολογιζουμε ομως? Καινουργιο ποσο κοστιζε, γιατι εγω θυμαμαι για 3χiλιαρες διαφορα το roadster coupe απο αυτα με υφασματινη.Αν κοστιζουν 600-700 ευρω οι japan racing που εχουν πολλα nc , η αλλα τοσα ενα μπλοκε, κοστιζει επισης καπου 2 χιλιαρικα ενα hardtop (η 3κ και βαλε για καινουργιο+γνησιο) που στο συγκεκριμενο το ειχε ετοιμο απο το εργοαστασιο και μαλιστα χωρις να σε βαζει στον κοπο βιδωνε ξεβιδωνε.
Τελος παντων, ευχαριστω για τις απαντησεις, εγω απλα εβαλα το λινκ της αγγελιας για να ρωτησω μηπως το ειχε καποιος απο το φορουμ.

August 16, 2019, 11:55:03 PMReply #4435

Online mixalis.gls

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #4435 on: August 16, 2019, 11:55:03 PM »
Καλησπέρα παιδιά.Ενδιαφέρομαι για αγορά nb ,θέλω να ρωτήσω τι πρέπει να προσέξει κανείς πριν προβεί στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου , κοινώς θα ήθελα εμπειρίες κατόχων που προέβησαν στην αγορά του . Με μια γρήγορη ματιά στο ίντερνετ απογοητεύτηκα απο την κατάσταση των οχημάτων .
Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Yesterday at 12:32:37 AMReply #4436

Offline panos2171

Σε ποια περιοχή είσαι;
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
front strut brace (sporty)
15'' ENKEI (phoenix) wheels

Yesterday at 12:51:59 AMReply #4437

Online mixalis.gls

Είμαι από νησί απλά πηγαινοέρχομαι τακτικά Αθήνα .

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Yesterday at 01:21:57 AMReply #4438

Offline panos2171

Στην ΑΘήνα μπορείς να πας για έλεγχο στο Λευκαδίτη, ασχολείτε με τα ΜΧ5 οπότε θα μπορέσει να σου δώσει σωστή εκτίμηση.
Γενικά πέραν των βασικών ελέγχων πρόσεξε στους πίσω θόλους, στο μπροστινό τους μέρος αν υπάρχουν τίποτα σκουριές. Κατά τ άλλα δεν υπάρχει κάτι άλλο που να μπορείς να δεις. Ιδανικά να αφαιρούσες τις ταπετσαρίες στο πίσω μέρος για σκουριές αλλά δε νομίζω να σε αφήσει κανένας να το κάνεις αυτό.
NBFL 2002 1.6L (midnight blue)
stock engine
front strut brace (sporty)
15'' ENKEI (phoenix) wheels

Yesterday at 09:18:02 AMReply #4439

Online mixalis.gls

Το "κακό" με αυτά τα αυτοκίνητα είναι οτι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τα παίρνουν για να παίξουν πισοκίνητα γαρ χωρίς να ασχολούνται σωστά με τη συντήρηση τους.
Το τι έχω δει πραγματικά δεν υπάρχει ειδικά από αυτοκίνητα που έχουν σε γνωστή σελίδα στο ιντέρνετ .
Ιδανικά θα ήθελα να είναι facelift(γνήσιο) και 1.8.Απλά απο οτι έχω καταλάβει δυστυχώς είναι πολυ δύσκολο να τα βρείς και να ειναι σωστά.

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk