Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]  (Read 713662 times)

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

March 23, 2016, 10:00:34 PMReply #2760

Offline nmwisima

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2760 on: March 23, 2016, 10:00:34 PM »
Παιδιά σας έγραψα ένα μήνυμα επάνω, στο club γράφτηκα επειδή θέλω να αποκτήσω ένα mx5 θέλω να μάθω τα θετικά και τα αρνητικά του μχ5 και ρώτησα αν μπορεί κάποιος και γνωρίζει κάτι για το συγκεκριμένο αμάξι  να μου το πει  διότι θέλω να κάνω μια σωστή αγορά και να μην μπλέξω σε περιπέτειες

Ε, και μεις σου απαντάμε.

Μακριά από το κάθε ΝΒ 1.6 κατά τη γνώμη μου, και ακόμα περισσότερο από το συγκεκριμένο.

Το είχε ένας που έλεγε ότι είναι ΣΛΑΜΙΝΤ ΚΙΝΓΚ με λατήρια χαμηλώματος και ΣΤΑΝΣ με 15χ6,5 ζάντες και ΝΤΡΙΦΤ ΚΙΝΓΚ με 1.6 μοτέρ χωρίς μπλοκέ.

Έχει κόψει το καπό, έχει βάλει ένα μουφα ρολμπαρ και δεν έχω ιδέα τι άλλο έχει κάνει.

Αν πιστεψουμε τα λεγόμενά του πάντως, το έλιωνα παντου και πάντα γιατί ήταν χεράς.

Δες το αφού σ αρέσει όμως, αυτή ειναι η πιο καλή λύση :exaclty:

March 23, 2016, 11:28:08 PMReply #2761

Offline Skyggedans

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2761 on: March 23, 2016, 11:28:08 PM »

Ε, και μεις σου απαντάμε.

Μακριά από το κάθε ΝΒ 1.6 κατά τη γνώμη μου, και ακόμα περισσότερο από το συγκεκριμένο.

Το είχε ένας που έλεγε ότι είναι ΣΛΑΜΙΝΤ ΚΙΝΓΚ με κομμένα ελατήρια χαμηλώματος και ΣΤΑΝΣ με 15χ6,5 ζάντες και ΝΤΡΙΦΤ ΚΙΝΓΚ με 1.6 μοτέρ χωρίς μπλοκέ.

Έχει κόψει το καπό, έχει βάλει ένα μουφα ρολμπαρ και δεν έχω ιδέα τι άλλο έχει κάνει.

Αν πιστεψουμε τα λεγόμενά του πάντως, το έλιωνα παντου και πάντα γιατί ήταν χεράς.

Δες το αφού σ αρέσει όμως, αυτή ειναι η πιο καλή λύση :exaclty:

 Φιξντ, εξ' ου και το ΣΤΑΝΣ  :good:

March 23, 2016, 11:38:27 PMReply #2762

Offline tzitzo

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2762 on: March 23, 2016, 11:38:27 PM »
Σλαμιντ κινγκ,λοου λαιφ και οπως ειχε πει και ο ιδιος "και το επομενο μονο time attack" .. :llol: :llol: :llol: :llol:

March 24, 2016, 01:43:58 AMReply #2763

Offline heras

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2763 on: March 24, 2016, 01:43:58 AM »
Παιδια δεν θελω να κανω το δικηγορο κανενος αλλα ρωτησε ενα νεο μελος για ενα αυτοκινητο και απαντησατε με καποιους δικους σας κωδικες νοηματικης, αγνωστους στους περισσοτερους απο μας

Δεν μπορειτε δηλ να πειτε 1-2 λογια για το αμαξι, τι στο καλο εχει ??

Παρατηρω οτι τελευταια γινεται συχνα αυτο και περα του οτι κατανταει εκνευριστικο, χαλαει τελειως και το τοπικ το οποιο ειναι σχεδον αδυνατον να διαβαστει απο καποιον και να βγαλει καποιο νοημα

Καποια πραγματα θα μπορουσαν να ειπωθουν στο chat μεταξυ σας για να μπορουμε να συμμετεχουμε και αλλοι στη συζητηση
ΜΚ 1,5

March 24, 2016, 07:46:02 AMReply #2764

Offline tzitzo

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2764 on: March 24, 2016, 07:46:02 AM »
Νομίζω ο Αχιλλέας από πάνω είπε τι είχε όταν το είχε ο προηγούμενος. Για τον τωρινό ιδιοκτήτη δε ξερω τι έχει αλλάξει.. Βλέπεις όμως για αρχή , κομμένο καπό, ένα μουφα rollbar καταλαβαίνεις αρκετά νομίζω.

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


March 24, 2016, 07:25:54 PMReply #2765

Offline Ozymandias

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2765 on: March 24, 2016, 07:25:54 PM »
Λοιπον, την καλησπερα μου και απο εμενα.....

Στα πλαισια μιας κρισης μεσης ηλικιας ζαχαρωνω ενα Roadster, οποτε το ΜΧ5 αυτοματα μπαινει με αξιωσεις σε οποια κουβεντα. Για καποιο καιρο θα ειναι το κυριο αυτοκινητο μου, οποτε δεν ειναι για επεμβασεις.

Σκεφτομαι για το NC (Κατα προτιμηση μετα το facelift) στα 2.0lt στην εκδοση με το 6αρι κιβωτιο, το μπλοκε διαφορικο κτλ κτλ, κατα προτιμηση το RC.

To ερωτημα που σας θετω ειναι υπαρχει θεμα υψους; Ειμαι 1,86-1,88 και αρκετα μεγαλοσωμος 115+ kg Eχω ακουσει πολλες αποψεις επ'αυτου, απο το οτι ειμαι μια χαρα, μεχρι το οτι θα χτυπαω στην οροφη σε καθε λακουβα

March 24, 2016, 08:38:11 PMReply #2766

Offline dimsabas

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2766 on: March 24, 2016, 08:38:11 PM »
 Δεν υπάρχει πιο ασφαλές κριτήριο από το να το οδηγήσεις. Ωραία έκδοση πάντως, πολύ ολοκληρωμένη.

March 24, 2016, 09:14:40 PMReply #2767

Offline Gas21

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2767 on: March 24, 2016, 09:14:40 PM »
1.90 ειμαι και στο RC δε βρισκω   καθολου με τα εργοστασιακα καθισματα.Ισως καμια φορα ακουμπανε τα μαλλια :p.
Βεβαια ειναι και αναλογα το σωματοτυπο ,κορμος κλπ .
ΜΧ-5 PRHT 1.8 turbo Brilliant Black
custom turbo kit
Karabelas full exhaust
ECU tuned by Gianic
MeisterR Zeta S  /rear PPF brace
Quaife LSD / FGR 4.625
Flyin Miata Level 1 clutch
Rota Slipstream wheels  17x8 /Nankang NS2R 225-45-17
Mazda Airdam kit / ducktail

March 24, 2016, 09:37:06 PMReply #2768

Offline gianic

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2768 on: March 24, 2016, 09:37:06 PM »
Φίλος 190 120 κιλά βρίσκει στο κάγκελο του softtop

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk


2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

March 24, 2016, 09:48:01 PMReply #2769

Offline MaKiS_

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2769 on: March 24, 2016, 09:48:01 PM »
Όπως τα λέει ο Κώστας είναι.  :exaclty:
Για πολύ καιρό κολλούσα στην αγορά NC λόγω ύψους, αφού σε όσα tests έκανα ακουμπούσα αρκετά στο πανί  8)
Είμαι 1.91 και 87kg, αλλά μη κολλάς με τα απόλυτα νούμερα. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η κατανομή του ύψους, και συγκεκριμένα το ύψος κορμού - πόσο ύψος έχεις δηλαδή καθήμενος. Για την ιστορία, το κριτήριο υπάρχει αυτούσιο στη Πολεμική Αεροπορία (συμπέρασμα: mx5 = οδήγηση "αεροπορία")  :P
Σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου έπαιξαν οι λύσεις χαμηλώματος καθίσματος από Γιάννη και Αντώνη (thanks again guys).
Πράγματι, χαμήλωσα το κάθισμα του οδηγού με custom βάσεις και τα αποτελέσματα είναι εμφανή, τόσο στο διαθέσιμο χώρο για το κεφάλι όσο και στη "bucket" αίσθηση του καθίσματος. Τώρα πια δεν βρίσκω καθόλου και πραγματικά κουμπώνω άψογα στη καμπίνα του nc.
Με 1.86 θεωρώ απίθανο να έχεις πρόβλημα, παρόλα αυτά κάνε μια δοκιμή για να δεις κ αν νιώθεις άνετα, δεδομένου οτι είσαι και αρκετά ογκώδης.
Επίσης, να ξέρεις πως στο RC λόγω οροφής το διαθέσιμο ύψος είναι κατα τι μικρότερο. Επίσης, τα δερμάτινα θερμαινόμενα δυσχεραίνουν ακόμα περισσότερο τη κατάσταση. Αυτά έδειξαν δοκιμές ιδρυτικού μέλους του forum πίσω στο μακρινό.... 2010, τότε που είχα τις ίδιες ανησυχίες με σένα, αλλά και προσωπική εμπειρία με RC.

March 24, 2016, 10:26:56 PMReply #2770

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2770 on: March 24, 2016, 10:26:56 PM »
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο το αν χωράς... Αλλά και πόσο καλή ορατότητα έχεις. Είμαι 1.90 χωράω άνετα σε ΝΒ είτε με ΗΤ είτε με κουκούλα. Το πρόβλημα όμως είναι όταν θέλω να δω ένα φανάρι που στραβολεμιαζω. Επίσης σε οδήγηση 1+ ώρας πιάνεται η μέση μου και το παθαίνω από τότε που ήμουν 22 οπότε δε φταίνε τα γεράματα!

Sent from my HTC One_E8 using Tapatalk

ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

March 24, 2016, 10:34:12 PMReply #2771

Offline Dasimo

Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2771 on: March 24, 2016, 10:34:12 PM »
Λοιπον, την καλησπερα μου και απο εμενα.....

Στα πλαισια μιας κρισης μεσης ηλικιας ζαχαρωνω ενα Roadster, οποτε το ΜΧ5 αυτοματα μπαινει με αξιωσεις σε οποια κουβεντα. Για καποιο καιρο θα ειναι το κυριο αυτοκινητο μου, οποτε δεν ειναι για επεμβασεις.

Σκεφτομαι για το NC (Κατα προτιμηση μετα το facelift) στα 2.0lt στην εκδοση με το 6αρι κιβωτιο, το μπλοκε διαφορικο κτλ κτλ, κατα προτιμηση το RC.

To ερωτημα που σας θετω ειναι υπαρχει θεμα υψους; Ειμαι 1,86-1,88 και αρκετα μεγαλοσωμος 115+ kg Eχω ακουσει πολλες αποψεις επ'αυτου, απο το οτι ειμαι μια χαρα, μεχρι το οτι θα χτυπαω στην οροφη σε καθε λακουβα
Είμαστε ακριβώς ίδια κατηγορία, αγόρασε το ! Απλά το face lift εχει ρύθμιση ύψους που μαλλον ειναι κακό για εμάς. Πάρε το pre


Sent from my iPad using Tapatalk

March 24, 2016, 10:52:02 PMReply #2772

Offline Ozymandias

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2772 on: March 24, 2016, 10:52:02 PM »
Αλλη μια ερωτηση που ηθελα να κανω.....

Ποσο γρηγορο ειναι το MX5 στο τελος της ημερας; Τα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχα ηταν ενα Mini Cooper, ενα Cooper S και ενα Audi A3 1.8TFSi

Συγκριτικα που στεκεται το Μιατι; Θα πρεπει να κοιταξω για compressor ή καποιο light τουρμπο;

Θα προτιμουσα ισχυ/ γρηγορη αποκριση απο χαμηλα

March 24, 2016, 10:56:11 PMReply #2773

Offline lordin

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2773 on: March 24, 2016, 10:56:11 PM »
Αλλη μια ερωτηση που ηθελα να κανω.....

Ποσο γρηγορο ειναι το MX5 στο τελος της ημερας; Τα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχα ηταν ενα Mini Cooper, ενα Cooper S και ενα Audi A3 1.8TFSi

Συγκριτικα που στεκεται το Μιατι; Θα πρεπει να κοιταξω για compressor ή καποιο light τουρμπο;

Θα προτιμουσα ισχυ/ γρηγορη αποκριση απο χαμηλα

Πιστεύω ότι το 2.0 δεν θα σε απογοητεύσει..
1.8 Sunlight Silver Turbo
->TD04-19T Turbocharger
->Tochigi Fuji LSD/4.44 MotorKlasse FGR
->235/40/17 Federal RS-R / EVO 8 Enkei Wheels
->Hawk HP Plus Pads
->BC Coilover : Type RS 7/5
->RX-8 Cosmo Sway Bars

To be continued
YouTube Channel
https://www.youtube.com/user/civikakias

March 24, 2016, 11:01:42 PMReply #2774

Offline Reverant

Re: Aγορά μεταχειρισμένου miata. Συμβουλές. [#3]
« Reply #2774 on: March 24, 2016, 11:01:42 PM »
Το 2.0 σε "εργοστασιακή μορφή" θα σε απογοητεύσει πλήρως. Με ένα turbo όμως γίνεται ρουκέτα λόγω χαμηλού βάρους.
You can't imagine the power of the Dark Side.