Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280311 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

January 16, 2013, 12:10:20 PMReply #1095

Offline georgee

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #1095 on: January 16, 2013, 12:10:20 PM »
Το 8αρι τουρμπισμένο σωστά δεν παθαίνει τίποτα!
και ποιος εδω στην ελλαδα γνωριζει τα 8αρια και ειναι και φθηνος? δυο που γνωριζω νομιζουν οτι ασκουν ιατρικη. πιο πολυ συμφερει να βρεις κανα νεφρο παρα να το φτιαξεις σε αυτους!!!

Υ.Γ. με το καλο αγορινα να ξαναπαρεις τουρμπο οπως το επιθυμεις!
Υπάρχουν γνώστες στην Ελλάδα και φτηνοί απλά δεν τους γνωρίζουν όλοι!!!
Υ.Γ Τουρμπάτο 8αρι έχω και ξέρω!!

January 16, 2013, 12:17:39 PMReply #1096

Offline gianic

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #1096 on: January 16, 2013, 12:17:39 PM »
Ε πες και τα χαρακτηριστικα του ντε! Πιεση, turbo, διαχειρηση

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

January 16, 2013, 12:48:28 PMReply #1097

Offline SchumiMx5

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #1097 on: January 16, 2013, 12:48:28 PM »
Πραγματικό high boost wankel ένα έχει φτιαχτεί,και αυτό τελικά έβγαλε πρόβλημα.Και είχε πάνω πολύ γνώση.
Με το καλό Γιάννη :excited:

January 16, 2013, 01:59:32 PMReply #1098

Offline Vrondos

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #1098 on: January 16, 2013, 01:59:32 PM »
Για να επανέλθουμε στο θέμα, πραγματικά κρίμα να αναγκάζονται μερικοί από εμάς είτε να καταθέτουν πινακίδες
είτε να τα πουλάνε-"σκοτώνουν".
 :-[

Ας όψονται αυτοί που με τέτοιες πρακτικές εξαναγκάζουν τον κόσμο σε τέτοιες πρακτικές με την προσδοκία (?) ότι θα εξασφαλίσουν
μεγαλύτερα έσοδα...
-----------------------------------------------------------------------

-Koni adjustable sport shocks
-Racing Beat springs (red)
-K&N Replacement filter panel
- "ΚΡΑΤΑ ΜΕ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΣΟΥ" Original sticker

January 16, 2013, 03:26:04 PMReply #1099

Offline dogits

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #1099 on: January 16, 2013, 03:26:04 PM »
Το 8αρι τουρμπισμένο σωστά δεν παθαίνει τίποτα!
και ποιος εδω στην ελλαδα γνωριζει τα 8αρια και ειναι και φθηνος? δυο που γνωριζω νομιζουν οτι ασκουν ιατρικη. πιο πολυ συμφερει να βρεις κανα νεφρο παρα να το φτιαξεις σε αυτους!!!

Υ.Γ. με το καλο αγορινα να ξαναπαρεις τουρμπο οπως το επιθυμεις!
Υπάρχουν γνώστες στην Ελλάδα και φτηνοί απλά δεν τους γνωρίζουν όλοι!!!
Υ.Γ Τουρμπάτο 8αρι έχω και ξέρω!!
απλα για να μην μπαινω σε λεπτομεριες εφαρμοστες που θα βιδωσουν επανω μια τουρμπινα και θα τοποθετησουν και ενα ιντερκοολερ ειναι αρκετοι, τωρα πραγματικα ποιοι ειναι αυτοι που ξερουν και ολας θεωρω για εμενα οτι ειναι ο docmar και ο τσιγαρας με την ζυγαρια να γερνει προς τον docmar επειδη σκεφτομαι σοβαρα να αγορασω και ενα ρχ7 το εχω κοιταξει λιγο.
DOGITS outworks

Ευχαριστώ το Θεό που δεν με έκανε στοκο να ευχαριστώ κάποιον που πληρώνω αδρά Με τα χρήματα μου να κάνει την δουλειά του σωστά..

January 16, 2013, 05:02:44 PMReply #1100

Offline gianic

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #1100 on: January 16, 2013, 05:02:44 PM »
Για να επανέλθουμε στο θέμα, πραγματικά κρίμα να αναγκάζονται μερικοί από εμάς είτε να καταθέτουν πινακίδες
είτε να τα πουλάνε-"σκοτώνουν".
 :-[

Ας όψονται αυτοί που με τέτοιες πρακτικές εξαναγκάζουν τον κόσμο σε τέτοιες πρακτικές με την προσδοκία (?) ότι θα εξασφαλίσουν
μεγαλύτερα έσοδα...


Eν μερει εχεις δικιο αλλα απο την αλλη ολα ειναι σχετικα. Πχ μπορει να πουλας ενα μιατα πλεον παμφθηνα και να τα σκοτωνεις αλλα στην πραγματικοτητα δεν χανεις οσα νομιζεις απο τη στιγμη παντα που συνεχιζεις να εχεις σπορ αμαξι. Παιρνεις πορσε, Ζ4, Σ2Κ, ΑΡΕΞ8 με 6000 ευρω οποτε μια η αλλη ειναι.
Τωρα αν πουλας το αμαξι για να ζησεις ενταξει... εκει υπαρχει προβλημα. 



2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

January 16, 2013, 05:04:36 PMReply #1101

Offline gianic

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #1101 on: January 16, 2013, 05:04:36 PM »
Πραγματικό high boost wankel ένα έχει φτιαχτεί,και αυτό τελικά έβγαλε πρόβλημα.Και είχε πάνω πολύ γνώση.
Με το καλό Γιάννη :excited:

Ο Ρενεσις δεν αντεχει ψηλη πιεση ουτε στον υπνο του. Εδω και τα Γκρεντακια στο 0.4 μετα απο λιγο καιρο διαλυονται ασχετα με προγραμμα κλπ. Δεν αντεχουν τα υπερβολικα λεπτα μαχαιρια του ρενεσις.

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

January 16, 2013, 05:26:10 PMReply #1102

January 16, 2013, 06:18:09 PMReply #1103

Offline Vrondos

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #1103 on: January 16, 2013, 06:18:09 PM »
Για να επανέλθουμε στο θέμα, πραγματικά κρίμα να αναγκάζονται μερικοί από εμάς είτε να καταθέτουν πινακίδες
είτε να τα πουλάνε-"σκοτώνουν".
 :-[

Ας όψονται αυτοί που με τέτοιες πρακτικές εξαναγκάζουν τον κόσμο σε τέτοιες πρακτικές με την προσδοκία (?) ότι θα εξασφαλίσουν
μεγαλύτερα έσοδα...


Eν μερει εχεις δικιο αλλα απο την αλλη ολα ειναι σχετικα. Πχ μπορει να πουλας ενα μιατα πλεον παμφθηνα και να τα σκοτωνεις αλλα στην πραγματικοτητα δεν χανεις οσα νομιζεις απο τη στιγμη παντα που συνεχιζεις να εχεις σπορ αμαξι. Παιρνεις πορσε, Ζ4, Σ2Κ, ΑΡΕΞ8 με 6000 ευρω οποτε μια η αλλη ειναι.
Τωρα αν πουλας το αμαξι για να ζησεις ενταξει... εκει υπαρχει προβλημα. 





Ε ναι, αναφέρομαι σε αυτού που εξαναγκάζονται να τα πουλήοσυν ή να τα "παρκάρουν" για ένα χρόνο, άρα όχι σε αυτούς που εκμεταλλέυονται την κατάσταση για να πάρουν ανώτερο σπορ αυτοκίνητο . . . :)
-----------------------------------------------------------------------

-Koni adjustable sport shocks
-Racing Beat springs (red)
-K&N Replacement filter panel
- "ΚΡΑΤΑ ΜΕ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΣΟΥ" Original sticker

January 17, 2013, 02:18:12 AMReply #1104

Offline SchumiMx5

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #1104 on: January 17, 2013, 02:18:12 AM »
Πραγματικό high boost wankel ένα έχει φτιαχτεί,και αυτό τελικά έβγαλε πρόβλημα.Και είχε πάνω πολύ γνώση.
Με το καλό Γιάννη :excited:

Ο Ρενεσις δεν αντεχει ψηλη πιεση ουτε στον υπνο του. Εδω και τα Γκρεντακια στο 0.4 μετα απο λιγο καιρο διαλυονται ασχετα με προγραμμα κλπ. Δεν αντεχουν τα υπερβολικα λεπτα μαχαιρια του ρενεσις.
2.5 barakia και πάνω από 600hp δεν λες ότι δεν αντέχει.Ειδικά όταν έκανε αρκετά χλμ και πίστες :)

January 17, 2013, 03:03:18 AMReply #1105

Offline gianic

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #1105 on: January 17, 2013, 03:03:18 AM »
Ο Renesis ??? Θα μας τρελανεις???

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

January 17, 2013, 09:00:16 AMReply #1106

Offline SchumiMx5

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #1106 on: January 17, 2013, 09:00:16 AM »
Ο Renesis ??? Θα μας τρελανεις???
Μα δεν θα κρατήσεις τον Renesis  :finger: Θα βάλεις 13B λέμε :angel:

January 17, 2013, 09:02:36 AMReply #1107

Offline SchumiMx5

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #1107 on: January 17, 2013, 09:02:36 AM »
Το 8αρι τουρμπισμένο σωστά δεν παθαίνει τίποτα!
και ποιος εδω στην ελλαδα γνωριζει τα 8αρια και ειναι και φθηνος? δυο που γνωριζω νομιζουν οτι ασκουν ιατρικη. πιο πολυ συμφερει να βρεις κανα νεφρο παρα να το φτιαξεις σε αυτους!!!

Υ.Γ. με το καλο αγορινα να ξαναπαρεις τουρμπο οπως το επιθυμεις!
Υπάρχουν γνώστες στην Ελλάδα και φτηνοί απλά δεν τους γνωρίζουν όλοι!!!
Υ.Γ Τουρμπάτο 8αρι έχω και ξέρω!!
απλα για να μην μπαινω σε λεπτομεριες εφαρμοστες που θα βιδωσουν επανω μια τουρμπινα και θα τοποθετησουν και ενα ιντερκοολερ ειναι αρκετοι, τωρα πραγματικα ποιοι ειναι αυτοι που ξερουν και ολας θεωρω για εμενα οτι ειναι ο docmar και ο τσιγαρας με την ζυγαρια να γερνει προς τον docmar επειδη σκεφτομαι σοβαρα να αγορασω και ενα ρχ7 το εχω κοιταξει λιγο.

Μην μπερδεύεσαι δεν είναι ακριβώς το ίδιο αυτοί οι 2.Σε άλλα είναι καλός ο ένας σε άλλα ο άλλος και πανάκριβος.

January 17, 2013, 09:10:00 AMReply #1108

Offline Reverant

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1108 on: January 17, 2013, 09:10:00 AM »
Έχω φτιάξει RX-8 με 13B και κιβώτιο από FD (ηλεκτρονικά και πρόγραμμα). Το αμάξι έβγαλε 40.000χλμ, και αυτό γιατί ο ιδιοκτήτης το άφησε χωρίς βενζίνη και στέγνωσε.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mmgau-zjzjo[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TekWml1Wn-Q[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fi3824wibyU[/youtube]
You can't imagine the power of the Dark Side.

January 17, 2013, 09:13:31 AMReply #1109

Offline SchumiMx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #1109 on: January 17, 2013, 09:13:31 AM »
Πω,κρίμα πραγματικά  :-[  Πως δούλευε αυτό Δημήτρη;Ολα ''εργοστάσιο'';