Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280405 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

November 04, 2012, 03:15:23 PMReply #615

Offline dogits

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #615 on: November 04, 2012, 03:15:23 PM »
Επειδη το είχε ο γαμπρός μου τα 180αρια δεν έσπαγαν διότι είχαν πιστονια με σπασμένη συμπίεση είχα βάλει και emb και τουρμπο απο Sti και inter cooler και πήγαινε αξιόλογα και δεν είχε σπάσει τα 150αρια που ήταν άτμο και με μια τουρμπινα μικρή οποίο τα χώριζε τα έπαιρνε στο χέρι διότι δεν είχαν καύσιμο για παραπάνω πίεση.
DOGITS outworks

Ευχαριστώ το Θεό που δεν με έκανε στοκο να ευχαριστώ κάποιον που πληρώνω αδρά Με τα χρήματα μου να κάνει την δουλειά του σωστά..

November 04, 2012, 04:02:02 PMReply #616

Offline perlas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #616 on: November 04, 2012, 04:02:02 PM »
ειχανε πολυ μεγαλο προβλημα διαχειρησης αυτα...ενα απλο παραλληλακι ητανε το οποιο ηταν ρυθμισμενο επιεικως gtp... η καλυτερη μοντα σε αυτα για αρχη ηταν ενας εγκεφαλος.. παντως να παρω impreza και να ειναι 1,6 look sτι???...ιεροσυλια ...κριμα και αδικο :P  sto 150ρι ειχα ριξει ξυλο με το mx5 πριν ακομα κανω την ανακατασκευη που δεν πηγαινα βημα  :angel:

November 04, 2012, 07:52:43 PMReply #617

Offline king of the road

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #617 on: November 04, 2012, 07:52:43 PM »
ειχανε πολυ μεγαλο προβλημα διαχειρησης αυτα...ενα απλο παραλληλακι ητανε το οποιο ηταν ρυθμισμενο επιεικως gtp... η καλυτερη μοντα σε αυτα για αρχη ηταν ενας εγκεφαλος.. παντως να παρω impreza και να ειναι 1,6 look sτι???...ιεροσυλια ...κριμα και αδικο :P  sto 150ρι ειχα ριξει ξυλο με το mx5 πριν ακομα κανω την ανακατασκευη που δεν πηγαινα βημα  :angel:
είναι πολύ βαρύ το subaru
King of the road says you move too slow!

November 05, 2012, 11:15:17 AMReply #618

Offline jason#9

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #618 on: November 05, 2012, 11:15:17 AM »
Θα συμφωνησω απολυτα με τον προλαλησαντα ..κ με το παραπανω!

November 06, 2012, 09:04:34 AMReply #619

Offline heavenandhell82

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #619 on: November 06, 2012, 09:04:34 AM »
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/108738.asp#photo1

Άντε να δούμε τι θα ετοιμάσουν πάλι...

November 06, 2012, 09:42:51 AMReply #620

Offline iliasbak

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #620 on: November 06, 2012, 09:42:51 AM »

Ένα λεπτομερέστερο άρθρο για το επόμενο rx7 στα αγγλικά όμως
http://www.themotorreport.com.au/553...-2017-yamamoto

November 06, 2012, 09:47:16 AMReply #621

Offline heavenandhell82

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #621 on: November 06, 2012, 09:47:16 AM »

Ένα λεπτομερέστερο άρθρο για το επόμενο rx7 στα αγγλικά όμως
http://www.themotorreport.com.au/553...-2017-yamamoto


Τσέκαρε το λινκ γιατί δεν ανοίγει...

November 07, 2012, 09:59:50 PMReply #622

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #622 on: November 07, 2012, 09:59:50 PM »



Περιγραφή:

Το Project D3 είναι ένα ηλεκτροκίνητο όχημα για χρήση σε αστικό περιβάλλον, σχεδιασμένο να οδηγείται από άνθρωπο με αναπηρία, πάνω σε αναπηρικό αμαξίδιο. Το όχημα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει ακόμα έναν επιβάτη και κάποιες αποσκευές.

   Το όχημα έχει ένα πρωτότυπο σύστημα ανάρτησης σχεδιασμένο από την εταιρία Korres Engineering το οποίο του χαρίζει καταπληκτική ποιότητα κύλισης ανεξαρτήτως της ποιότητας του οδοστρώματος. Του δίνει επίσης τη δυνατότητα να χαμηλώνει έτσι ώστε το πίσω μέρος του να ακουμπά στο επίπεδο του δρόμου (ή του κρασπέδου) κάνοντας εύκολη την είσοδο του αναπηρικού αμαξιδίου χωρίς την ανάγκη ράμπας ή επιπλέον εξοπλισμού. Ο οδηγός και ο συνεπιβάτης εισέρχονται και εξέρχονται από το πίσω μέρος του οχήματος. Το όχημα μπορεί να χωρέσει οποιοδήποτε αναπηρικό αμαξίδιο - ηλεκτρικό ή χειροκίνητο. Ο συνεπιβάτης κάθεται σε ειδικά σχεδιασμένο ανακλινόμενο κάθισμα το οποίο βρίσκεται στην δεξιά πλευρά του οχήματος (για εξοικονόμηση χώρου και πρακτικότητα κατά την είσοδο-έξοδο από το όχημα).

   Η οδήγηση γίνεται μέσω ειδικά σχεδιασμένων joystick για αναπήρους. Όλες οι δευτερεύουσες λειτουργίες του οχήματος γίνονται αυτόματα είτε με υποβοήθηση ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού. Υπάρχει επίσης πρόβλεψη για έκδοση με συμβατικό τιμόνι μηχανής (για τους παραπληγικούς). Για καλύτερη κυκλοφορία του αέρα στο εσωτερικό, υπάρχει ένα συρόμενο κομμάτι στα πλαϊνά παράθυρα αλλά και εισαγωγές αέρα μπροστά και πίσω από τα πλαϊνά παράθυρα (οι οποίες ανοίγουν όταν υπάρχει ανάγκη). Υπάρχει επίσης πρόβλεψη για μικρούς ανεμιστήρες στην πίσω πόρτα για την ενίσχυση αυτού του ρεύματος αέρα (κάτι που μπορεί να χρειαστεί σε συνθήκες υψηλής θερμοκρασίας).

   Το Project D3 ανήκει στην κατηγορία των heavy quadricycle (όπως το γνωστό σε όλους μας renault twizy). Για την κίνησή του, διαθέτει 4 ηλεκτροκινητήρες τύπου hub motors με συνολική ισχύ 6kW. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε 2 συστοιχίες μπαταριών (μία σε κάθε πλευρά του οχήματος - εμφανείς από το εξωτερικό) - 240A συνολικά. Το βάρος του οχήματος υπολογίζεται περίπου στα 350 με 400 κιλά χωρίς τους επιβάτες. Η αυτονομία του υπολογίζεται περίπου στα 100km σε κάθε φόρτιση. Το μήκος του είναι 2550mm, το πλάτος του 1400mm και το ύψος του 1700mm.

   Τέλος, το κάτω μέρος του οχήματος θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μελλοντικά σαν κοινή πλατφόρμα για άλλα είδη οχημάτων. Αυτή τη στιγμή συνεχίζεται η εξέλιξη του concept με στόχο να κατασκευαστεί ένα πρωτότυπο και ίσως μελλοντικά να παραχθεί.

























Σχεδιαστές

   Ο Κωνσταντίνος Μαλανδρίνος (σχεδιασμός και εξέλιξη) έχει εμπλακεί ενεργά σε πολυάριθμα projects σχεδιασμού αυτοκινήτων και κατασκευής πρωτοτύπων στην Ελλάδα και έχει αρκετή εμπειρία στο σχεδιασμό οχημάτων.

   Ο Θάνος Παππάς (έρευνα, σχεδιασμός και εξέλιξη) είναι τελειόφοιτος του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων (Πανεπιστήμιο Αιγαίου) και ασχολείται ενεργά με το σχεδιασμό οχημάτων.

   Η εταιρία Korres Engineering είναι μια ομάδα από έμπειρους μηχανικούς που ασχολούνται με ένα μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων (μετεγκατάσταση κτηριακών δομών, υποστήριξη σε μεγάλα έργα υποδομής, σχεδιασμός οχημάτων). Τα τελευταία 10 χρόνια ασχολούνται μεταξύ άλλων με το σχεδιασμό την εξέλιξη και την κατασκευή ενός οχήματος ειδικού τύπου με επαναστατικό σχεδιασμό ανάρτησης, που θα παρουσιαστεί σύντομα.

November 09, 2012, 05:00:00 PMReply #623

Offline lordin

1.8 Sunlight Silver Turbo
->TD04-19T Turbocharger
->Tochigi Fuji LSD/4.44 MotorKlasse FGR
->235/40/17 Federal RS-R / EVO 8 Enkei Wheels
->Hawk HP Plus Pads
->BC Coilover : Type RS 7/5
->RX-8 Cosmo Sway Bars

To be continued
YouTube Channel
https://www.youtube.com/user/civikakias

November 10, 2012, 12:39:26 AMReply #624

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #624 on: November 10, 2012, 12:39:26 AM »
Ανθρακί ματ SLS στη Γλυφάδα, με απίστευτο ήχο. Είχα ανατριχιάσει. Δεν έχω ακούσει άλλη, ώστε να ξέρω αν έτσι κάνει η εργοστασιακή ή αν είχε αλλαγμένες εξατμίσεις (π.χ. Ακράποβιτς).

November 10, 2012, 08:48:22 AMReply #625

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #625 on: November 10, 2012, 08:48:22 AM »
Οδηγος ενα παλλικαρι γυρω στα 25?
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

November 10, 2012, 01:48:56 PMReply #626

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #626 on: November 10, 2012, 01:48:56 PM »
Μπα, μάλλον 30-35 ήταν, αν και τι να καταλάβεις μες στα σκοτάδια, με το θεριό να βρυχάται; Ξέρεις αν φοράει εργοστασιακή εξάτμιση;

November 10, 2012, 05:00:20 PMReply #627

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Απ: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #627 on: November 10, 2012, 05:00:20 PM »
Δεν πρέπει να λέμε το ίδιο. Αυτός που ξέρω εγώ είναι καμία 25αρια και μικροδειχνει κιόλας. Μεθαύριο μπαίνει και φαντάρος. Μένει Βούλα, δεν το πολυκυλοφορει αλλά συχνάζει Γλυφάδα, το αμαξι είναι τελείως στοκ και το χρώμα ακόμα είναι εργοστασιακό, όχι μεμβράνη.

Sent from my HTC X
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

November 10, 2012, 05:04:03 PMReply #628

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #628 on: November 10, 2012, 05:04:03 PM »
Αυτό που λέει ο Μητσος κάνει σαν τανκς.Επιβλητικός ήχος και ειναι με μεμβράνη.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

November 20, 2012, 08:46:36 PMReply #629

Offline saldale

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #629 on: November 20, 2012, 08:46:36 PM »
Ωραίο δείχνει το νέο 6άρι.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=unV6Hcnc-ic[/youtube]
MY09 - Noisy Combative Exclusive Classy