Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280337 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

August 13, 2012, 10:45:10 PMReply #270

Online Liakos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #270 on: August 13, 2012, 10:45:10 PM »
Εμενα μ'αρεσε κ εξακολουθει να μ'αρεσει η βαρκουλα... :nod:

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


August 13, 2012, 11:08:12 PMReply #271

Offline Skyggedans

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #271 on: August 13, 2012, 11:08:12 PM »
μια χαρά αυτοκίνητο ήταν, πανέμορφο κ αξιοπρεπέστατο οδηγικά για προσθιοκίνητο.

Το μόνο που του έλειπε για να γίνει all time classic, ήταν η πίσω κίνηση.

Νομίζω είχα διαβάσει ότι με κοπτοραπτική, έπαιρνε κ το 20βάλβιδο του coupe.

August 13, 2012, 11:10:10 PMReply #272

Offline vagmann

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #272 on: August 13, 2012, 11:10:10 PM »
Εμενα μ'αρεσε κ εξακολουθει να μ'αρεσει η βαρκουλα... :nod:

Σχεδιαστικα ακομη μετραει παντως,μην πω και πιο πολυ απο NBFL...
Ιδανικα εμφανιση μπαρκετα με ενα μιατα απο κατω...προσθιοκινητο roadster... :zalistika:τι ειχανε πιει οι Ιταλοι...?

August 15, 2012, 07:05:48 PMReply #273

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #273 on: August 15, 2012, 07:05:48 PM »
μετα απο συντομες βολτες τοποθετηση εξατμξσησ απο μπρος ως πισω με καταλυτη και επισκευη κοντερ, περασαμε και ΚΤΕΟ τη ΒΑΡΚΟΥΛΑ

σε σχεση με NC 1.8 mid που ειχα στην κατοχη μου για 2-3 μηνες οι πρωτες παρατηρησεις ειναι οι εξης.

1. πανεμορφη..απο στυλ σκιζει (της μανας μου δεν της αρεσε..της φανηκε παληομοδιτικη και σαν παιχνιδι )
2. πιο πολυ δεμενη..δεν τριζει δεν τσαλακωνει στις στροφες την περιμενα πιο ευθραυστη
3. στριβει οπου την πας τιμονι ξυραφι
4. φρενα αριστα
5. κινητηρας καλυτερος του NC 1.8  (δεν ξερω για ΝΒ)..τραβαει αμεσα και μετα τις 3500 γινεται παιχνιδι
    και ακουγεται ωραιος μπασος απο την αρχη..ενα φιλτρο εχει μονο και η εξατμιση ειναι απλη απο θεοφιλο.
6. κιβωτιο τιμονι πανω κατω τα ιδια.. το κιβωτιο του NC ισωσ να ειναι πιο θετικο..χλατσ και κουμπωσε
7. πιο τσιπικη κατασκευη..αυτο το ειπε η μανα μου συγκρινοντας με το NC
8. τραγικη ορατοτητα πισω ισως λογω ζελατινας
9. δεν εχει ανεμοθραυστη στην πλατη
10 πολυ καλα καθισματα θεση οδηγησησ, ολα ρυθμιζομενα
11 πιο ανετη μεσα για επιβατες...λοιποι χωροι μια απο τα ιδια περιπου
12 πολυ χαμηλη η μασκα μπροστα απο το φεις λιφτ...παω για αλλαγη
13 τραγικα φωτα καντηλια...τα ποδηλατα εχουν καλυτερα
14 μεχρι 130 χλμ με την κουκουλα ειναι οκ,  μετα οι θορυβοι ειναι πολλοι..για ταξειδι γρηγορο δεν κανει
15 200-ριζει ανετα
16 πολυ ωραια χαρτογραφηση (συνδυασμος στροφων ροπης) απο χαμηλα
17 βρονταει σε σημειο που κανει γκαπ η πισω εργοστασιακη αναρτηση αισθητα,  σε καθετεσ τομες της
     ασφαλτου..εβαλε και 17αρες ο πρωην λες και η φιατ    δεν ηξερε
18. δεν ειναι πισωκινητη...
19. για την κουκουλα πρεπει να βγεις αλλα εχει μεταλλικο καλυμμα στο χρωμα του αμαξωματος που την εξαφανιζει
      και γινεται ακομη πιο ομορφη.
20. περιεργο και ισως ευαισθητο χερουλι πορτας (πατας κουμπακι) και πεταγεται...καποια στιγμη ισως το παρω
     στοχερι χυμα

επειδη ομως παει στριβει φρεναρει καλυτερα απο NC 1.8 την προτιμω. Πιστευω με NBFL σπορτ 1.8 θα κινειται πανω κατω στα ιδια επιπεδα, μοτερ, δεσιματος, στριψιματος κλπ. Οποιος θελει και το παιχνιδι του ΜΙΑΤΑ, και την ισως καλυτερη αξιοπιστια-απο οτι ακουγεται δηλαδη-τοτε δεν κυτταει αλλου...στα λιγα λεφτα παντα, αλλοιως μια χαρα ειναι και η ΒΑΡΚΟΥΛΑ.

Το ιδιο μοτερ φοραγε εργοστασιακα και το πουντο HGT 144 αλογα, λενε, ενω μπαινει και το 2-λιτρο τουρμπο 20βαλβιδο 5κυλινδρο  απο ΚΟΥΠΕ και παει πανω απο 200 αλογα οπως προαναφερθηκε σε αλλο ποστ.
(δεν το σκεφομαι ομως διοτι για μενα ειναι υπερ-αρκετο το δικο της, απλα το αναφερω)

η εκδοση μου ειναι η MAGGIORA LE 99 ολα εργοστασιακα εκτος απο τις ζαντες, μαλλον.

Θελει

1.ενα γενικο σερβις ολοκληρωμενο μεγαλο και ελεγχο ιμαντων καθοτι μεταχ χωρις βιβλιο σερβις
2.παρκτρονικ λογω ορατοτητασ πισω
3, επισκευη παραθυρο οδηγου διοτι τριζει οταν ανεβαινει το τζαμι σα να σουρνεται πανω σε κατι σκληρο αλλα
   χαρακια δεν εχει...μπορει κατι να του ειχε πεσει μεσα απο τη χαραμαδα
4.2ο κλειδι..ενα μουδωσε
5.πλαστικη φασα γυρω απο ραδιοσιντι
6.να φτιαξω-δυναμωσω-τα φωτα οπωσδηποτε
7.tow hool..o γατζος που βιδωνει
8. καθρεφτης μεσαιος..απλα δεν υπαρχει. Ενας Βιολογικος καθαρισμος ισωσ χρειαζεται για ψυχολογικους λογους.
9.να βρω βιβλιο χρηστη & service manual απο το νετ, και να κανω ενα σερβις μπουκ ωστε να ξερω απο δω και περα
   τι γινεται
10 να ισωσω στον πεττα το εσωτερικο χειλακι της εμπρος δεξιας ζαντας....δεν εχει προβλημα αλλα αφου το ειδα
    θα το φτιαξω

Πριν κανω καμμια αλλαγη στισ Ζαντεσ και τον προφυλακτηρα εμπρος θα τσεκαρω μηπως αυτο το μοντελακι εβγαινε ετσι απο το εργοστασιο διοτι θελω να ειναι οσο γινεται μαμα
------------------------------------------------------------------------------------

Εαν καποιος εχει βαρεθει το ΜΙΑΤΑ του η το εχει εξαντλησει οδηγικα, αξιζει να κανει μια δοκιμη,  αλλα και το αντιστροφο...(και δεν θελει να δωσει λεφτα)

Ο ΜΙΑΤΑΚΙΑΣ σιγουρα δεν θα ξενερωσει, καθε αλλο,  διοτι θα βρει κρυφες χαρες, αλλα ο ΜΠΑΡΚΕΤΤΑΚΙΑΣ θα ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ πιο πολυ διοτι θα ανακαλυψει τον (πισω) τροχο.

Κατα τη γνωμη μου ισωσ μελλοντικα γινει κλασσικο λογω πρωτοτυπιας σχεδιασμου  ενω οι τιμες τωρα ειναι χωμα.
Το ιδιο ισχυει και για το ΝΑ φυσικα, και για την ΤΤ την παληα....(ακομη τη σκεφτομαι τη ρουφιανα)

Υγεια και υπομονη να εχουμε. Εως τοτε ας τα απολαυσουμε.

----------------------------------------------------------------------------------------- (
Για να μην ξανα ποσταρω συνεχιζω

ο κολλητος μου που εψαχνε για MR2 αναθεωρησε και δεν θα προχωρησει.
Τσεκαρισε μερικα και ενθουσιαστηκε-φυσικα-αλλα ενω μεσα ειναι πολυ ανετο και ολα καλα,  δεν τον καλυπτουν οι αποθ. χωροι. Λογω οικογ καταστασης κανει 3-4 μακρυνα &  πολυημερα ταξειδια στους γονεις της γυναικας του και δεν χωρανε τα πραγματα της...πανε χριστουγεννα-πασχα-καλοκαιρι απο 15-15-45 ημερες, καθοτι η κυρια ειναι εκπαιδευτικος και εχει χρονο, ενω ο φιλος ειναι χομπυστας-εισοδηματιας..(αυτος και αν εχει χρονο). Του ειπα  να στελνει τις βαλιτσες και τη γυναικα με το ΚΤΕΛ και αυτος να πηγαινει με το MR2..αλλα ουτε να το ακουσει η κυρια του (του ειπε να πηγαινεις διακοπες με τον ΕΛΤΑΣΣΟ αν κανει κατι τετοιο, και να την ξεχασει)...ασε που ουτε το σουπερ μαρκετ δεν χωραει μεσα (1 σακκος σκυλοτροφη μεγαλος 20 κιλα + χαρτικα οικογ.συσκευασιας, που θα μπει...?). Σαν citycar  εχει ενα παληο αλλα οκ, ΑΤΟΣ που  δεν ταξιδευει με αυτο για λογους ασφαλειας και δεν θελει να εμφανιζεται στο χωριο με κουβαδακι (αβυσσοσ η ψυχη του ανθρωπου).

Το ΜΙΑΤΑ παντως τα χωραει αν εισαι συντηρητικος στις ποσοτητες,  οποτε κανεις και οικονομια μη αγοραζοντας περιττα...εναλλακτικα κανεις 2 δρομολογια....
 
« Last Edit: August 15, 2012, 07:10:15 PM by ELTASSOS »

August 15, 2012, 07:56:20 PMReply #274

Offline Ξάδελφος

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #274 on: August 15, 2012, 07:56:20 PM »
T αμαξι στο ειχα ξαναγραψει.Το μονο μειων ειναι η ποιοτητα κατασκευης.
Γενικα ζημιες δε βγαζει.
Παει σφαιρα και στριβει τελεια.Φρεναρει πολυ καλα.
Αν τις κανεις ενα καλο μαζεμα δε θα το μετανιωσεις.
Το μοτερ που φοραει ειναι το ιδιο με αυτο που φορα το Coupe 1.8.
Διακοσαριζει για πλακα.
Μετα λυπης μου το 18αρι ΝΒ καλου μου φιλου δε μπορουσε να την πιασει ουτε σε ευθειες ουτε σε στροφες.Sad but true...
Το πισω πλαστικο τζαμι τριφτο καλα με ΖΙF ή με μια χοντρη αλοιφη γυαλισματος για χρωμα.
Σιγουρεψου για τη λειτουργια του βεντιλατερ...Θερμοδιακοπτες και θερμοστατη...ηταν must προβλημα.
Περνει πολλες ρυθμισεις στην ευθυγραμμιση και μπορεις να το φερεις στα μετρα σου.
Ειναι φτιγμενο απο εξαρτηματα που χρησιμοποιουνται σε πολλα ταπεινα Fiat και θα εκπλαγεις ποσο φθηνα θα τα βρεις και ποσο οικονομικη μπορεi να ειναι η συντηρηση της.
Το παραθυρο που τριζει σε λιγο θα σε εγκαταλειψει.Ειναι ιδιο με του πουντο δε θυμαμαι τιμη.
Στα φωτα δες καθρεφτες ,λαμπες και αν εχει θολωσει το πλαστικο μπροστα.
Οι ιμαντες ειναι φθηνοι,κανε ενα γενικο σερβις.
Για επισκευη στη ζαντα μπορεις να πας και στο Χατζηγεωργιου στο Μενιδι.Ενα 20ρικο max θα σου παρει.
Το βροντηγμα ειναι απο προβληματικα αμορτισερ...εχει φυγει το αεριο,το λαδι εχει παει τη θεση του και ετσι αυτο κοπαναει.Πετα τα .
Γενικα ψαξε τη διεξοδικα σφιξε εδω κι εκει βιδες και βιδουλες,

August 15, 2012, 09:05:57 PMReply #275

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #275 on: August 15, 2012, 09:05:57 PM »
Γενικα ψαξε τη διεξοδικα σφιξε εδω κι εκει βιδες και βιδουλες,

ευχαριστω για πληροφοριες και ειδικα αυτος στο μενιδι, ο ζαντας,  ειναι οτι πρεπει διοτι εκει κοντα εχουμε το εργοστασιο μας και δεν θα χασω χρονο...θα του το αφησω πρωι και θα με παει η συζυγος να το παρω μεσημερι η την αλλη μερα το πρωι.

Στο ΘΕΟΦΙΛΟ στη μεταμορφωση (ΤΑΤΟΙΟΥ) που αλλαξα εξατμιση ο ενας εκει ηταν σοβαρος ανθρωπος με αλφα ρομεο και μου ειπε οτι πισω απο τον Θεοφιλο ειναι ενας καλος στα Ιταλικα και το παει ο ιδιος το δικο του  και αν θελω να με στειλει...συστημενο.

Επισης λενε στα φιατ φορουμ για εναν Φουρακη στην πειραιως

Επειδη σε βλεπω ενημερωμενο μηπως ξερεις κανενα συνεργειο ΦΙΑΤ (ας μην ειναι επισημο) προς τα Β.Π που να το γνωριζει το αμαξι και να ασχολειται?...και μενιδι και ιλιον και λιοσια και Αγ.Στεφανος καλα ειναι.

(Με ενδιαφερει να ειναι γνωστης και μερακλης και οχι φραγκοφονιας (δηλαδη να μη βγαζει δουλειες που δεν χρειαζονται). Να πληρωνω σωστα την εργασια που παιρνω θελω...δεν ψαχνω τον ΤΖΑΜΠΑ)

Θα ασχοληθω διεξοδικα απο την αλλη εβδομαδα που θα εχουν γυρισει απο διακοπες, ενω  θα εχουν ανοιξει ολα τα μαγαζια με ανταλλακτικα και συνεργεια....

Ευχαριστω για συμβουλες
« Last Edit: August 15, 2012, 09:13:34 PM by ELTASSOS »

August 15, 2012, 09:33:05 PMReply #276

Online Liakos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #276 on: August 15, 2012, 09:33:05 PM »
Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι ειναι πιο ακαμπτο απο NC... Συμφωνα με τον τυπο, ηταν στα επιπεδα ακαμψιας του ΝΒ , ισως λιγοτερο ακαμπτη λογω μεταδοσης, το οποιο με τη σειρα του ειναι λιγοτερο ακαμπτο απο το NC.

Σχετικα με το μοτερ, σε ενα φοβερο συγκριτικο του '03 στους 4Τ, σε επιδοσεις ηταν πολυ κοντα με το 1.8NBFL 5spd (λιγο πιο αργο απο σταση, ελαχιστα γρηγοροτερο σε ρεπριζ) το οποιο ειναι πολυ κοντα με το 18αρι NC. Αν το βρω θα το σκαναρω κ θα το ανεβασω.

Κ το κιβωτιο δε νομιζω να εχει σχεση με του miata, το οποιο ειναι εξαιρετικο.

Μηπως φταιει που δεν ειχε ΑC το NC σου? Αστειευομαι.  :P :P :good:

Το fiatακι αυτο μαρεσει πολυ... Μαρεσει κ η "φτηνια" στο εσωτερικο, με τη γυμνη λαμαρινα. Το facelift δλδ που χαζοκοιτουσα το '06 οταν αγοραζα αυτοκινητο, μου αρεσε πολυ αισθητικα. Καλοταξιδο!

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


August 15, 2012, 11:27:28 PMReply #277

Offline Skyggedans

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #277 on: August 15, 2012, 11:27:28 PM »

 Το εσωτερικό, αν κ δείχνει φθηνό, είναι κλάσεις ομορφότερο από το ΝΒ. Μακράν πιο άνετο για τον οδηγό επίσης.

 Πιο άκαμπτο απ' το NC σε καμία περίπτωση, μιλάμε για σασί της 2ης γενιάς του Punto κ βγήκε το 1994. Ο κινητήρας που όντως είναι του Punto, είχε καλή κατανομή ροπής, αλλά έβγαζε 130 άλογα, όχι 144.

 Το κιβώτιο ήταν κορυφαίο για ιταλικό. Δεν συγκρίνεται όμως με το joystick του miata, ούτε καν με του NC.

 Για συνεργείο στα Β.Π. πήγαινε με κλειστά τα μάτια στο Alfisti Team στον Γέρακα και μίλα με τον Τάκη, είναι αυτός που έχει το συνεργείο. Πρόσεχε, υπάρχουν 2 Alfisti team στον Γέρακα, το 1 είναι φανοποιείο και δεν συνεργάζεται πλέον με αυτό που σου λέω εγώ. Αυτός που αναφέρω βρίσκεται κολλητά στο parking του πολυκαταστήματος Saturn επί της Λ. Μαραθώνος. Ο άνθρωπος είναι εγγύηση στα Ιταλικά και θα μείνεις ευχαριστημένος.

   Alfisti Team
 Ευβοίας 8, Γέρακας
(απέναντι από το Carrefour)
Τηλ 210 6610539

August 16, 2012, 04:55:25 PMReply #278

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #278 on: August 16, 2012, 04:55:25 PM »
ουτε η ΜΠΑΡΤΣΕΤΤΑ εχει κλιματιστικο...
ναι οντως,  αν και καλο το κιβωτιο της, του ΜΙΑΤΑ ειναι καλυτερο....
εγω το αισθανθηκα αρκετα ακαμπτο, αλλα δεν το πιεσα ιδιαιτερα και ισως οι θολομπαρες να δινουν αυτη την αισθηση.
Ουδεμια σχεση ομως με Ζ3 σε ακαμψια που ειναι "αλλα για αλλα"
Το μοτερ στοκ NC 1.8 ισως ειναι λιγο φιμωμενο για ρυπους-καταναλωση,  οποτε τα πιο παληα 1.8 (ΝΒ-ΒΑΡκεττα) ειχουν καλυτερη αποδοση, και ειναι περιπου τα ιδια.

Η συζυγος ψηφιζει NC δαγκωτο

Τελεια,  αυτο το συνεργειο στη μαραθωνος βολευει...

August 16, 2012, 05:00:53 PMReply #279

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #279 on: August 16, 2012, 05:00:53 PM »

 Για συνεργείο στα Β.Π. πήγαινε με κλειστά τα μάτια στο Alfisti Team στον Γέρακα και μίλα με τον Τάκη, είναι αυτός που έχει το συνεργείο. Πρόσεχε, υπάρχουν 2 Alfisti team στον Γέρακα, το 1 είναι φανοποιείο και δεν συνεργάζεται πλέον με αυτό που σου λέω εγώ. Αυτός που αναφέρω βρίσκεται κολλητά στο parking του πολυκαταστήματος Saturn επί της Λ. Μαραθώνος. Ο άνθρωπος είναι εγγύηση στα Ιταλικά και θα μείνεις ευχαριστημένος.

   Alfisti Team
 Ευβοίας 8, Γέρακας
(απέναντι από το Carrefour)
Τηλ 210 6610539


οκ ευχαριστω του τηλ και κλεισαμε να παω αυριο το πρωι....

August 16, 2012, 11:41:36 PMReply #280

Offline Ξάδελφος

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #280 on: August 16, 2012, 11:41:36 PM »
ουτε η ΜΠΑΡΤΣΕΤΤΑ εχει κλιματιστικο...
ναι οντως,  αν και καλο το κιβωτιο της, του ΜΙΑΤΑ ειναι καλυτερο....
εγω το αισθανθηκα αρκετα ακαμπτο, αλλα δεν το πιεσα ιδιαιτερα και ισως οι θολομπαρες να δινουν αυτη την αισθηση.
Ουδεμια σχεση ομως με Ζ3 σε ακαμψια που ειναι "αλλα για αλλα"
Το μοτερ στοκ NC 1.8 ισως ειναι λιγο φιμωμενο για ρυπους-καταναλωση,  οποτε τα πιο παληα 1.8 (ΝΒ-ΒΑΡκεττα) ειχουν καλυτερη αποδοση, και ειναι περιπου τα ιδια.

Η συζυγος ψηφιζει NC δαγκωτο

Τελεια,  αυτο το συνεργειο στη μαραθωνος βολευει...
Oi θολομπαρες στα γονατα της αναρτησης της μπαρκετα κανουν δουλεια.

Υπαρχει ενας πολυ καλος γνωστης στα Fiat -AlfaRomeo. Ειναι δεκαετιες στο χωρο.
Μακρης(οχι ο Seat) ειναι δυο τρεις δρομους πισω απο τη Μαρινου Αντυπα (καθετη στην Κυμης)στο Νεο Ηρακλειο. Πισω καπου απο την αντιπροσωπεια Seat-Citroen που ειναι εκει.
Η μπαρκετα μοιραζοταν τον ιδιο κινητηρα με το Coupe,ο κλασσικος 18αρης του Fiat group που φορεθηκε και στο Punto ΗGT αλλα και στα Stilo και με καποια φτιασιδωματα στις Alfa.
Οι μπαρκετες χωρις τριτο στοπ οι προfacelift δηλαδη ηταν 140 ιππους οι μετα facelift 130+.
O ζαντας στο Μενιδι ειναι στην Παρνηθος λιγο πριν τη συμβολη της με τη Θρακομακεδονων,πριν την Αγ.Πετρου΄.
Χατζη-κατι λεγεται.

August 17, 2012, 12:17:25 AMReply #281

Offline Konstantinos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #281 on: August 17, 2012, 12:17:25 AM »
Μεγειές Τάσο. Να το χαρείς το νέο απόκτημα! Πήρε και ένας στη γειτονιά ένα κόκκινο και το χάζευα τις προάλλες. Αυτός που λέει ο εξάδελφος στη Μαρίνου Αντύπα είναι καλός. Πηγαίναμε τα ιταλάκια μας παλιά.
🔰 2007 Mazda Mx-5 1.8 NC1 Roadster
☘️2012 Alfa Romeo Giulietta 940 1.4TB

August 18, 2012, 10:55:55 AMReply #282

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #282 on: August 18, 2012, 10:55:55 AM »
Rush - Red Barchetta - Live in Frankfurt

August 18, 2012, 12:18:55 PMReply #283

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #283 on: August 18, 2012, 12:18:55 PM »
Θυμάμαι παλιό συγκριτικό του Drive. Μπαρκέτα ενάντια στο 6άρι ΝΒ 1.8 (το γνωστό ΖΖΖ-2000, που μετά αγόρασε ο Lef205 :P :P). Είχε τύχει (λόγω της δημοσιογραφικής ιδιότητας εκείνο τον καιρό) να έχω οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα και να συμφωνώ σε ό,τι έγραφε ο Παπαγιαννόπουλος. Miata παντού και πάντα. Καλή και χρυσή η Βάρκα, πέταγε κώλο αν άφηνες το γκάζι λες και ήταν 106 (ε, σχεδόν), αλλά μέχρι εκεί.

Τάσο, roll-bar μπορεί να πάρει; Γιατί δε νομίζω να είναι ασφαλέστερη από ΝΒ σε περίπτωση ανατροπής. Δηλαδή δράμα...

August 18, 2012, 01:06:55 PMReply #284

Offline ELTASSOS

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #284 on: August 18, 2012, 01:06:55 PM »
Θυμάμαι παλιό συγκριτικό του Drive. Μπαρκέτα ενάντια στο 6άρι ΝΒ 1.8 (το γνωστό ΖΖΖ-2000, που μετά αγόρασε ο Lef205 :P :P). Είχε τύχει (λόγω της δημοσιογραφικής ιδιότητας εκείνο τον καιρό) να έχω οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα και να συμφωνώ σε ό,τι έγραφε ο Παπαγιαννόπουλος. Miata παντού και πάντα. Καλή και χρυσή η Βάρκα, πέταγε κώλο αν άφηνες το γκάζι λες και ήταν 106 (ε, σχεδόν), αλλά μέχρι εκεί.

Τάσο, roll-bar μπορεί να πάρει; Γιατί δε νομίζω να είναι ασφαλέστερη από ΝΒ σε περίπτωση ανατροπής. Δηλαδή δράμα...


1. ναι, συμφωνω το 1.8 ΝΒ σπορ (ειδικα) ειναι πιο πανω...
2. ναι παιρνει roll cage,  αν και τα ρολλ μπαρς που εχει, ειναι μαλλον διακοσμητικα. Βεβαια με τη χαμηλωμενη και πιο σφικτη αναρτηση -3 εκατοστα (ξεχασα να το αναφερω) + θολομπαρες + 17"-αρια ισως η ανατροπη δεν ειναι τοοοοσο ευκολη αλλα ασ μην λεω μεγαλη κουβεντα. Καπου διαβασα οτι το και το hard top τησ WEISMAN προσφερει και σχετικη προστασια (σιγα,  τι θα λεγανε) αλλα ενισχυει σημαντικα και την ακαμψια...αυτα θα τα δω σιγα σιγα μετα που θα το παρω απο τον ΑΛΦΙΣΤΙ οπου πηγε για γενικο σερβις-ιμαντες-μεταβλητο..

Το ΜΙΑΤΑ ειναι το αμαξι μου, που με καλυπτει,  ενω  η μπαρκεττα ειναι προσωρινη..απλα θα την ευχαριστηθω λιγο και μετα θα την κλεισω στο γκαραζ,  οποτε ισως να μην της κανω και πολλα πολλα. Απλα θα την εχω λειτουργικη και ομορφη. Εαν κανω το ταξειδι στην Ιταλια ανοιξη-καλοκαιρι του 13 -καλα να ειμαστε-σκοπευω να επισκευθω καποιους οικους για το θεμα αυτο (roll cage)....

http://fiatbarchetta.com/specials/trofeo.html