μετα απο συντομες βολτες τοποθετηση εξατμξσησ απο μπρος ως πισω με καταλυτη και επισκευη κοντερ, περασαμε και ΚΤΕΟ τη ΒΑΡΚΟΥΛΑ
σε σχεση με NC 1.8 mid που ειχα στην κατοχη μου για 2-3 μηνες οι πρωτες παρατηρησεις ειναι οι εξης.
1. πανεμορφη..απο στυλ σκιζει (της μανας μου δεν της αρεσε..της φανηκε παληομοδιτικη και σαν παιχνιδι )
2. πιο πολυ δεμενη..δεν τριζει δεν τσαλακωνει στις στροφες την περιμενα πιο ευθραυστη
3. στριβει οπου την πας τιμονι ξυραφι
4. φρενα αριστα
5. κινητηρας καλυτερος του NC 1.8 (δεν ξερω για ΝΒ)..τραβαει αμεσα και μετα τις 3500 γινεται παιχνιδι
και ακουγεται ωραιος μπασος απο την αρχη..ενα φιλτρο εχει μονο και η εξατμιση ειναι απλη απο θεοφιλο.
6. κιβωτιο τιμονι πανω κατω τα ιδια.. το κιβωτιο του NC ισωσ να ειναι πιο θετικο..χλατσ και κουμπωσε
7. πιο τσιπικη κατασκευη..αυτο το ειπε η μανα μου συγκρινοντας με το NC
8. τραγικη ορατοτητα πισω ισως λογω ζελατινας
9. δεν εχει ανεμοθραυστη στην πλατη
10 πολυ καλα καθισματα θεση οδηγησησ, ολα ρυθμιζομενα
11 πιο ανετη μεσα για επιβατες...λοιποι χωροι μια απο τα ιδια περιπου
12 πολυ χαμηλη η μασκα μπροστα απο το φεις λιφτ...παω για αλλαγη
13 τραγικα φωτα καντηλια...τα ποδηλατα εχουν καλυτερα
14 μεχρι 130 χλμ με την κουκουλα ειναι οκ, μετα οι θορυβοι ειναι πολλοι..για ταξειδι γρηγορο δεν κανει
15 200-ριζει ανετα
16 πολυ ωραια χαρτογραφηση (συνδυασμος στροφων ροπης) απο χαμηλα
17 βρονταει σε σημειο που κανει γκαπ η πισω εργοστασιακη αναρτηση αισθητα, σε καθετεσ τομες της
ασφαλτου..εβαλε και 17αρες ο πρωην λες και η φιατ δεν ηξερε
18. δεν ειναι πισωκινητη...
19. για την κουκουλα πρεπει να βγεις αλλα εχει μεταλλικο καλυμμα στο χρωμα του αμαξωματος που την εξαφανιζει
και γινεται ακομη πιο ομορφη.
20. περιεργο και ισως ευαισθητο χερουλι πορτας (πατας κουμπακι) και πεταγεται...καποια στιγμη ισως το παρω
στοχερι χυμα
επειδη ομως παει στριβει φρεναρει καλυτερα απο NC 1.8 την προτιμω. Πιστευω με NBFL σπορτ 1.8 θα κινειται πανω κατω στα ιδια επιπεδα, μοτερ, δεσιματος, στριψιματος κλπ. Οποιος θελει και το παιχνιδι του ΜΙΑΤΑ, και την ισως καλυτερη αξιοπιστια-απο οτι ακουγεται δηλαδη-τοτε δεν κυτταει αλλου...στα λιγα λεφτα παντα, αλλοιως μια χαρα ειναι και η ΒΑΡΚΟΥΛΑ.
Το ιδιο μοτερ φοραγε εργοστασιακα και το πουντο HGT 144 αλογα, λενε, ενω μπαινει και το 2-λιτρο τουρμπο 20βαλβιδο 5κυλινδρο απο ΚΟΥΠΕ και παει πανω απο 200 αλογα οπως προαναφερθηκε σε αλλο ποστ.
(δεν το σκεφομαι ομως διοτι για μενα ειναι υπερ-αρκετο το δικο της, απλα το αναφερω)
η εκδοση μου ειναι η MAGGIORA LE 99 ολα εργοστασιακα εκτος απο τις ζαντες, μαλλον.
Θελει
1.ενα γενικο σερβις ολοκληρωμενο μεγαλο και ελεγχο ιμαντων καθοτι μεταχ χωρις βιβλιο σερβις
2.παρκτρονικ λογω ορατοτητασ πισω
3, επισκευη παραθυρο οδηγου διοτι τριζει οταν ανεβαινει το τζαμι σα να σουρνεται πανω σε κατι σκληρο αλλα
χαρακια δεν εχει...μπορει κατι να του ειχε πεσει μεσα απο τη χαραμαδα
4.2ο κλειδι..ενα μουδωσε
5.πλαστικη φασα γυρω απο ραδιοσιντι
6.να φτιαξω-δυναμωσω-τα φωτα οπωσδηποτε
7.tow hool..o γατζος που βιδωνει
8. καθρεφτης μεσαιος..απλα δεν υπαρχει. Ενας Βιολογικος καθαρισμος ισωσ χρειαζεται για ψυχολογικους λογους.
9.να βρω βιβλιο χρηστη & service manual απο το νετ, και να κανω ενα σερβις μπουκ ωστε να ξερω απο δω και περα
τι γινεται
10 να ισωσω στον πεττα το εσωτερικο χειλακι της εμπρος δεξιας ζαντας....δεν εχει προβλημα αλλα αφου το ειδα
θα το φτιαξω
Πριν κανω καμμια αλλαγη στισ Ζαντεσ και τον προφυλακτηρα εμπρος θα τσεκαρω μηπως αυτο το μοντελακι εβγαινε ετσι απο το εργοστασιο διοτι θελω να ειναι οσο γινεται μαμα
------------------------------------------------------------------------------------
Εαν καποιος εχει βαρεθει το ΜΙΑΤΑ του η το εχει εξαντλησει οδηγικα, αξιζει να κανει μια δοκιμη, αλλα και το αντιστροφο...(και δεν θελει να δωσει λεφτα)
Ο ΜΙΑΤΑΚΙΑΣ σιγουρα δεν θα ξενερωσει, καθε αλλο, διοτι θα βρει κρυφες χαρες, αλλα ο ΜΠΑΡΚΕΤΤΑΚΙΑΣ θα ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ πιο πολυ διοτι θα ανακαλυψει τον (πισω) τροχο.
Κατα τη γνωμη μου ισωσ μελλοντικα γινει κλασσικο λογω πρωτοτυπιας σχεδιασμου ενω οι τιμες τωρα ειναι χωμα.
Το ιδιο ισχυει και για το ΝΑ φυσικα, και για την ΤΤ την παληα....(ακομη τη σκεφτομαι τη ρουφιανα)
Υγεια και υπομονη να εχουμε. Εως τοτε ας τα απολαυσουμε.
----------------------------------------------------------------------------------------- (
Για να μην ξανα ποσταρω συνεχιζω
ο κολλητος μου που εψαχνε για MR2 αναθεωρησε και δεν θα προχωρησει.
Τσεκαρισε μερικα και ενθουσιαστηκε-φυσικα-αλλα ενω μεσα ειναι πολυ ανετο και ολα καλα, δεν τον καλυπτουν οι αποθ. χωροι. Λογω οικογ καταστασης κανει 3-4 μακρυνα & πολυημερα ταξειδια στους γονεις της γυναικας του και δεν χωρανε τα πραγματα της...πανε χριστουγεννα-πασχα-καλοκαιρι απο 15-15-45 ημερες, καθοτι η κυρια ειναι εκπαιδευτικος και εχει χρονο, ενω ο φιλος ειναι χομπυστας-εισοδηματιας..(αυτος και αν εχει χρονο). Του ειπα να στελνει τις βαλιτσες και τη γυναικα με το ΚΤΕΛ και αυτος να πηγαινει με το MR2..αλλα ουτε να το ακουσει η κυρια του (του ειπε να πηγαινεις διακοπες με τον ΕΛΤΑΣΣΟ αν κανει κατι τετοιο, και να την ξεχασει)...ασε που ουτε το σουπερ μαρκετ δεν χωραει μεσα (1 σακκος σκυλοτροφη μεγαλος 20 κιλα + χαρτικα οικογ.συσκευασιας, που θα μπει...?). Σαν citycar εχει ενα παληο αλλα οκ, ΑΤΟΣ που δεν ταξιδευει με αυτο για λογους ασφαλειας και δεν θελει να εμφανιζεται στο χωριο με κουβαδακι (αβυσσοσ η ψυχη του ανθρωπου).
Το ΜΙΑΤΑ παντως τα χωραει αν εισαι συντηρητικος στις ποσοτητες, οποτε κανεις και οικονομια μη αγοραζοντας περιττα...εναλλακτικα κανεις 2 δρομολογια....