Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280329 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

June 13, 2012, 07:56:03 PMReply #180

Offline Skyggedans

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #180 on: June 13, 2012, 07:56:03 PM »

 τα 22l δεν είναι τιμή δικιά μου, αλλά τιμή που γράφουν ιδιοκτήτες στο πανελλήνιο forum των ford. Μιλούν για συνετή οδήγηση, όχι σκίσιμο, όχι αλλαγές στις 2000 σαλ. Σε χαλαρή οδήγηση η κατανάλωση είναι στα 15l/100km κ δεν έχω κανένα λόγο να μην τους πιστέψω, αν αναλογιστεί κανείς το βάρος του αυτοκινήτου κ τον 5V 2,5άρη turbo.
 Tα 10/100 μου ακούγεται ανεδαφικό, αλλά αν ο sky το έχει δει, προφανώς θα ισχύει.

 Στέλιο μου, εκτός του ψεύτη κ του μ@λ@κ@, υπάρχουν κ αυτοί που φορτώθηκαν αυτοκίνητα που δεν μπορούσαν με τπτ να συντηρήσουν κ μόλις έσκασαν οι φούσκες, αναγκάστηκαν να τα σκοτώσουν. Δεν κρίνω την σκέψη κ την κίνηση, αλλά αυτά γίνονται κάθε μέρα πλέον, σε οτιδήποτε πωλείται/αγοράζεται

June 13, 2012, 08:26:11 PMReply #181

Offline lordin

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #181 on: June 13, 2012, 08:26:11 PM »
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)
Πόλη    13,4
Εκτός    7
Μέση    9,4
Ρεζερβουάρ (λίτρα)    62
Αυτονομία    659 χλμ. (θεωρητική μέση)

Ένα άλλο site
Κατανάλωση (μέση) : 9.4lt/100km

Και σε ένα που κάνανε και δοκιμή:
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΛΙΤΡΑ/100 ΧΛΜ.)
ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ / ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ    20,5 / 9,4
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (ΛΙΤΡΑ)    62


Άρα το 22 που είπες πάνω κάτω ισχύει...! :-\ :-\
1.8 Sunlight Silver Turbo
->TD04-19T Turbocharger
->Tochigi Fuji LSD/4.44 MotorKlasse FGR
->235/40/17 Federal RS-R / EVO 8 Enkei Wheels
->Hawk HP Plus Pads
->BC Coilover : Type RS 7/5
->RX-8 Cosmo Sway Bars

To be continued
YouTube Channel
https://www.youtube.com/user/civikakias

June 13, 2012, 08:27:09 PMReply #182

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #182 on: June 13, 2012, 08:27:09 PM »
Κοιτα να δεις σχετικα με την τιμη ρωτησα τον ενα φιλο μου που εχει το ST και οταν του ειπα για 5000 η απαντηση του ηταν οτι αγγελια για RS δεν εχει παιξει ποτε κατω απο 25Κ και αυτο που μπηκε τοσο πουληθηκε μεσα σε 20 μερες. Εκτος αυτου ξερουμε και ανθρωπο που ψαχνει και θα εδινε ευκολα μετρητα μεχρι και 20Κ ενω εχει παρει τηλ. ολους οσους εχουν ανεβασει RS στο CAR + XE κανενας ποτε δεν επεσε κατω απο 26Κ.
Οσον αφορα την καταναλωση αυριο το μεσημερι μετα την δουλεια θα ειμαι για καφε με τον ιδιοκτητη του RS θα επιβεβαιαωσω τα λεγομενα μου για να μην σας λεω και βλακειες. Για το ST παντως οι τιμες ξεκινανε απο 9λ/100 το επιβεβαιωσα σημερα, η μεση ομως μεσα στην πολη παιζει καπου στα 14λ/100 ποσο πιο πανω μπορει να πινουν αυτα τα 70 αλογα!?

ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ / ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ    20,5 / 9,4
Μεση δοκιμης 20,5...Εχεις δει πως τα ξεζουμιζουν σε δοκιμες ?! :P To αμαξι του Ομηρου σε δοκιμη ειχε καψει 16,5/100 πες μου εσυ εχεις δει πολλες φορες αυτη την καταναλωση στο NC σου!
« Last Edit: June 13, 2012, 08:33:45 PM by jSkyline »
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

June 13, 2012, 08:41:56 PMReply #183

Offline lordin

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #183 on: June 13, 2012, 08:41:56 PM »
Δε ξέρω για τη μέγιστη κατανάλωση στο nc μου! Ξέρω όμως για τη Normal κατανάλωση η οποία είναι για μέση στη πόλη 9-10.. Μη ξεχνάς ότι το Nc  μου είναι 1.8 ενώ το rs 2.5 + turbo..!
1.8 Sunlight Silver Turbo
->TD04-19T Turbocharger
->Tochigi Fuji LSD/4.44 MotorKlasse FGR
->235/40/17 Federal RS-R / EVO 8 Enkei Wheels
->Hawk HP Plus Pads
->BC Coilover : Type RS 7/5
->RX-8 Cosmo Sway Bars

To be continued
YouTube Channel
https://www.youtube.com/user/civikakias

June 13, 2012, 09:31:23 PMReply #184

Offline Στέλιος - fess

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #184 on: June 13, 2012, 09:31:23 PM »
Στέλιο μου, εκτός του ψεύτη κ του μ@λ@κ@, υπάρχουν κ αυτοί που φορτώθηκαν αυτοκίνητα που δεν μπορούσαν με τπτ να συντηρήσουν κ μόλις έσκασαν οι φούσκες, αναγκάστηκαν να τα σκοτώσουν. Δεν κρίνω την σκέψη κ την κίνηση, αλλά αυτά γίνονται κάθε μέρα πλέον, σε οτιδήποτε πωλείται/αγοράζεται

Και σου ξαναγράφω: δεν υπάρχει περίπτωση ιδιοκτήτης rs, να μη γνωρίζει πόσο πουλιέται ανά πάσα στιγμή εντός ή εκτός συνόρων.
Πολλοί φορτωθήκαμε βαριά αυτοκίνητα, αλλά ξέραμε πάντα ποιά ήταν η αξία τους στον υπόλοιπο κόσμο.

 
Το limited edition πως προέκυψε; Το μόνο limited που βλέπω είναι το RS500 που πωλήθηκαν "μόνο" 500 κομμάτια.
Στο mobile.de βρήκα σχεδόν 100 RS.


Ξαναδές από τα 100 που βρήκες πόσα είναι rs αριθμημένα.
Να θυμίσω πως όσα πουλήθηκαν εδώ, ήταν με διαδικασία πλειοδοσίας με προσφορές από τους υποψήφιους πελάτες...
White na 1991

il motorsport authorised dealer

www.hoods.gr    coming soon

https://www.facebook.com/mx5hoods

https://www.facebook.com/hoods.gr

June 13, 2012, 09:45:28 PMReply #185

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #185 on: June 13, 2012, 09:45:28 PM »
Καλα Στελιο δυστηχως προς το τελος καποια εμεινα απουλητα και δεν εφευγαν με τιποτα, αλλα κανενα δεν δωθηκε τζαμπα, RS500 απο οσο ξερω στην Ελλαδα εφτασαν μονο 3 και ηταν και παραεισαγωγη. Αυτο που λες παντως για την τιμη ισχυει, δεν υπαρχει ενδεχομενο να δωθηκε στα 5000 εκτος αν ο ιδιοκτητης ηταν μ@λ@κ@ς δεν ειχε ιδεα απο αμαξια και φυσικα ζουσε σε σπηλια χωρις ιντερνετ, γιατι αλλιως δεν δικαιολογείται να μην εβαλε ουτε μια αγγελια στο car.
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

June 13, 2012, 09:57:44 PMReply #186

Offline Στέλιος - fess

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #186 on: June 13, 2012, 09:57:44 PM »
Ακριβώς αυτό δεν είπα από την αρχή;

Για απούλητα δε θυμάμαι πάντως.
White na 1991

il motorsport authorised dealer

www.hoods.gr    coming soon

https://www.facebook.com/mx5hoods

https://www.facebook.com/hoods.gr

June 13, 2012, 10:54:02 PMReply #187

Offline iNFiNiTy

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #187 on: June 13, 2012, 10:54:02 PM »


 
Το limited edition πως προέκυψε; Το μόνο limited που βλέπω είναι το RS500 που πωλήθηκαν "μόνο" 500 κομμάτια.
Στο mobile.de βρήκα σχεδόν 100 RS.



Ξαναδές από τα 100 που βρήκες πόσα είναι rs αριθμημένα.
Να θυμίσω πως όσα πουλήθηκαν εδώ, ήταν με διαδικασία πλειοδοσίας με προσφορές από τους υποψήφιους πελάτες...


Κανένα RS δεν είναι αριθμημένο. Μόνο στην Ελλάδα τα έχουν αριθμήσει. Είναι σαν να βάλεις εσύ στο mx5 σου ένα ταμπελάκι 856/122690. Και το δικό σου συλλεκτικό είναι.

εδιτ: Αυτό που είναι εισαγωγής δεν έχει ταμπελακι. http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2390071/

June 13, 2012, 11:19:51 PMReply #188

Offline Στέλιος - fess

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #188 on: June 13, 2012, 11:19:51 PM »
Με ή χωρίς αρίθμηση η αξία του δεν είναι 5 χιλ.
White na 1991

il motorsport authorised dealer

www.hoods.gr    coming soon

https://www.facebook.com/mx5hoods

https://www.facebook.com/hoods.gr

June 13, 2012, 11:20:36 PMReply #189

Offline mx5silver

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #189 on: June 13, 2012, 11:20:36 PM »



Ξαναδές από τα 100 που βρήκες πόσα είναι rs αριθμημένα.
Να θυμίσω πως όσα πουλήθηκαν εδώ, ήταν με διαδικασία πλειοδοσίας με προσφορές από τους υποψήφιους πελάτες...
με πλειοδοσια ειχαν δωθει.ενας φιλος μου δεν μπορουσε με τιποτα να βρει στην αθηνα και ανεβηκε θεσσαλονικη για να το χτυπησει.
πρεπει ειχε δωσει 2-3κ παραπανω απο την τιμη του για να το παρει. και τα εξτρα λεφτα πηγαιναν σε φιλανθροπικους σκοπους....

June 16, 2012, 11:02:35 PMReply #190

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #190 on: June 16, 2012, 11:02:35 PM »
Προ μηνών είχα αναδημοσιεύσει δύο κείμενα (ένα για την 911 Turbo κι ένα για την 458) του Αριστοτέλη, ενός μέλους άλλου φόρουμ, κατόχου Μ3 Ε36, ο οποίος διαμένει μόνιμα στην Ιταλία και ο οποίος είναι αξιολογότατος τόσο στο τιμόνι, όσο και στο να μεταφέρει τα αυτοκινητιστικά δρώμενα στον υπολογιστή. Ας τον απολαύσουμε λοιπόν ξανά:


Quote from: Aristotelis
Όπως σίγουρα κάποιοι απο εσάς γνωρίζουν, ενώ πολλοί άλλοι δεν γνωρίζουν, αποφάσισα να κάνω το hobby μου δουλειά, και έτσι απο την προηγούμενη χρονιά εργαζομαι και συνεργάζομαι με την Kunos Simulazioni ( http://www.kunos-simulazioni.com ) μια μικρή software house που έχει σαν αποκλειστικό προϊόν την δημιουργία εξομοιωτων οδήγησης (επαγγελματικών και videogames). Ο ρόλος μου είναι η δημιουργία των user interfaces των εξομοιωτων, το web presence της εταιρείας και των προϊόντων, δηλαδή websites&social networks και βέβαια η κυρίως δουλειά μου είναι η φυσική των οχημάτων. Δεν θα σας κούρασω με το τι ακριβώς κάνω μιας και είναι σίγουρα υλικό για άλλο thread αλλά ένα απο τα καλά του επαγγέλματος είναι ότι έχω την δυνατότητα να οδηγώ κάποια απο τα αυτοκίνητα που έχουμε αγοράσει τα δικαιώματα για το νέο μας παιχνίδι Assetto Corsa. ( http://www.assettocorsa.net ) .

Έτσι λοιπόν δυο βδομαδες πριν βρέθηκαμε στα κεντρικά της Lotus cars, καλεσμένοι της υπευθύνου μάρκετινγκ και licensing για μια ξενάγηση στην γραμμή παραγωγής, μια παρουσίαση του τμήματος design και μια "γνωριμία" μιας Evora S. Το προγράμμα μιας ετσι κι αλλιως καταπληκτικης μέρας, μετατράπηκε σε μια απο τις πιο επικες στιγμές της αυτοκινητιστικης μου ζωής.

Η επίσκεψη στην γραμμή παραγωγής και στο τμήμα design ήταν υπέροχες για διάφορους αντικειμενικούς αλλα και προσωπικούς λόγους, όμως θα αφήσω την περιγραφή τους για άλλο θέμα. Πάμε λοιπόν στο ψαχνό και έξω απο την lotus test track με περίμενει μια άστραφτερη Evora S. O test driver της Lotus με ξεναγεί στην πιστα με μια σβελτη βόλτα. Μια σχετικά μικρή αλλα έξυπνα σχεδιασμένη πίστα, πολυ μακροστενη με δυο φουρκετες σε κάθε πόλο και με ένα τμήμα ιδιαίτερα γρηγορων συνεχών esses που θα έβαζε σε κρίση οποιοδήποτε κέντρομηχανο όχημα. Χμμμ αναρωτιέμαι γιατί την σχεδιασανε έτσι... :whistlink:   
Άλλο σημαντικό σημείο είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν μεγάλοι χώροι διαφυγής, αντιθέτως σε μερικά σημεία το guard rail είναι τοποθετημένο πάνω στην άσφαλτο. Με λίγα λόγια, κανε μια χαζόμαρα και χάνεις περηφάνεια, υπόληψη, δουλειά, σπίτι, γυναίκα, παιδί και κωλο... Αν έχεις βέβαια σώσει τον τελευταίο μετά την στουκα.   :help:

Πάμε λοιπόν με την Evora S και όλα τα aids on. Μαλακό αυτοκίνητο, αλλα με πολυ καλα διαλέγμενα αμορτισέρ και απο ότι δείχνει πολυ "εύκολο" κρατημα. Όσο μαθαίνω πίστα και αυτοκίνητο συνεχίζεται το μπλα μπλα με τον test driver και ταυτόχρονα παρατηρώ ότι ο κινητήρας είναι αξιόλογος αλλα έχει δυο προβλήματα. Πρώτον δεν έχει αρκετές στροφές, τραβάει δηλαδή συνέχεια μέχρι τον κοφτη αλλα όταν φτάνεις πλέον εκεί, σου δίνει την αίσθηση ότι θα ήταν ωραία να είχε άλλες χίλιες στροφές. Είναι δηλαδή σαν να τελειώνουν όλα πιο νωρίς απο όσο θα έπρεπε. δεύτερον απο το εσωτερικό ο ήχος είναι λίγο αδιάφορος και ελαφρα απογοητευτικος. Μάλλον ήμουν πολυ φορτισμενος συναισθηματικά απο την γραμμή παραγωγής και το design tour και περίμενα κάτι παραπάνω απο όσα ο κινητηρας είχε να προσφέρει.
Το τιμόνι είναι καλο και πολυ γραμμικο. Σε καμία περίπτωση δεν έχει την υπερβολική αμεσότητα και γρηγοραδα μιας 458, αλλα έχει μια ποιότητα στο πως σου περνάει πληροφορίες και στο πως κατευθηνει το αυτοκίνητο εκεί που θες. Δεν σε καταπλησει, δεν σε ενθουσιάζει, αλλα "εξαφανιζεται" απο τα πράγματα που σε απασχολούν κάνοντας σε να συγκεντρώνεται στα υπόλοιπα θέματα της σπορ οδήγησης. Αυτό εγώ το θεωρώ ποιοτικό και δύσκολο να σχεδιαστεί, φένεται η παράδοση της Lotus σε αυτόν τον τομέα. Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για τον επιλογέα του κιβωτιου. Σκληρός προς σπογγωδης και με ασάφεια ως προς ποιον διαμηκη αγώνα δουλεύει, γενικά έχεις πάντα μια αμφιβολία για τον αν το χέρι σου βρίσκεται στον άξονα 1ης 2ας ή 3ης 4ης ή 5ης 6ης. Ευτυχώς ο συμπλεκτης είναι προοδευτικός αν και έπιανε ψηλά στο αυτοκίνητο της δοκιμής μου. Τα φρένα είναι έξοχα. Τέλεια αίσθηση και διαδρομή στο πενταλ, ανθεκτικα και σταματούν το αυτοκίνητο σε πολυ μικρό διάστημα. Μου άρεσε ιδιαίτερα η προοδευτικοτητα τους στην είσοδο της στροφής.
Ενώ σας περιγράφω όλα αυτά έχω κάνει τουλάχιστον 5-6 γύρους στην πίστα και έχω αρχίσει να την μαθαίνω. Οι γραμμές μου είναι πλέον καλές πράγμα που παρατηρεί και ο test driver και μου προτείνει να πιεσω παραπάνω. Βαρατε με κι ας κλαίω κι αρχίζω να πυροβολω, όχι παντού όμως. Σε ορισμένα σημεία που το guard rail παραμονεύει, δίνω την δυνατότητα στο test driver να ξανά πιάσει κουβέντα. Το stability control επεμβαίνει στα γρήγορα esses. Ρωτάω αν όντως το αμάξι είναι νευρικό σε αυτά τα σημεία διότι κατα την γνώμη μου μου φένεται πολυ ομοιογενές και ήρεμο, και απορώ γιατί επεμβαίνει τόσο νωρίς. Μου εξηγεί ότι όντως δεν υπάρχει θέμα και με ρωτάει αυτό που περιμένω απο την αρχή της βόλτας.
-"should I switch it off?"
-"Άντε χριστιανε μου τι το ρωτάς!?!"
-"I beg your pardon?"
-"Yes please that would be great."
Πσσσσσσς πως το δουλεύω το αγγλικό.

Όλα off λοιπόν και επιτέλους το αμάξι αρχίζει να κουνιέται. Ήρεμα, προοδευτικά με στυλ και χάρη...
Δεν χρειάζονται πολλοί γύροι για να συνηδητοποιησω ότι ο,τι έχει γραφτεί για την Evora είναι λίγο. Το αμάξι δεν ενθουσιάζει τον άσχετο ή τον "hardcore" διότι απλά είναι σε άλλο πολυ υψηλότερο επίπεδο. Με διαφορά το πιο προβλέψιμο, ζυγισμενο, ακριβές, αλλα και ταυτόχρονα άνετο και εύκολο κεντρομηχανο αυτοκίνητο που έχω δοκιμάσει ποτέ. Έχει ένα κρατημα και μια συμπεριφορά ποιοτική, δεν σε ξαφνιάζει ποτέ αλλα αν ξέρεις κάνει ακριβώς αυτό που σκέφτεσαι. Στα γρήγορα esses δεν είναι "αθώο" αλλα ακόμη κι εκεί έχεις χρόνο να αντιδράσεις πολυ πριν συμβεί οτιδήποτε που μπορεί να σε εκθέσει.
Μετά απο καμία δεκαριά γύρους λέω στον συνεπιβατη μου ότι είναι εκπληκτικά εύκολο αυτοκίνητο και παίρνω θάρρος να κάνω την αυθαδικη ερώτηση... "I wonder if I can try and drift it at the south hairpin where there is plenty of space..."
-"Yes I think you could try that"
Συγκρατω τον ενθουσιασμό μου και δεν ουρλιαζω απο χαρα. Φτάνω στην φουρκετα λίγο πιο γρήγορα απο όσο πρέπει και με την βοήθεια των εκπληκτικων φρενων γυρναω το βαρύ πίσω μέρος στην είσοδο της στροφής. Αφήνω ελαφρά το τιμόνι και το ξαναπιάνω όταν πλέον το αυτοκίνητο έχει φτάσει σε καμία 25-30αρια μοίρες κλίση, πόδι στο πάτωμα και ένα μεγαλοπρεπές drift εύκολα ελεγχόμενο μέχρι την έξοδο. Δεν είναι τέλειο όμως γιατί στην φάση του "ισιωματος" έχω ένα μικρό τράνταγμα και η τροχιά δεν είναι στην εφαπτομενη αλλα λίγο προς το εξωτερικό. Αυτο είναι ίσως και το μόνο στοιχείο που σου δίνει υποψία ότι οι τεχνικοί της lotus δεν έχουν την δυνατότητα να ξεπεράσουν τους νομούς της φυσικής και να κάνουν ένα κεντρομηχανο να ντριφταρει σαν μπροστομηχανο...

"excellent" αναφωνεί ο συνεπιβάτης, "we just tend to tell people to not let the steering wheel go, but it is evident that you know what you're doing".
Τον ευχαριστώ και του εξηγώ τις εντυπώσεις μου και την κριτική μου για το τελικό μέρος του ντριφτ. Μου προτείνει να ξαναδοκιμασω. Τι το θέλε? Μετά απο άλλες 3 φορές η κατάσταση βελτιώνεται αλλα η αίσθηση ότι δεν μπορώ να κάνω επακριβώς αυτο που θέλω στο τέλος του ντριφτ, παραμένει. Νομίζω ότι ο φταίχτης είναι το ηλεκτρονικό διαφορικο. Όπως σίγουρα γνωρίζετε αυτά τα διαφορικα είναι τελείως ανοιχτά και όταν καταλαβαίνουν ότι ένας τροχός αρχίζει να ολισθαινει, τον φρενάρουν και έτσι στέλνουν κάποια ροπή στον άλλον. Καλο στην θεωρία και οικονομικό, αλλα η διαφορά είναι ότι ενώ το κανονικό διαφορικο σε σπρώχνει, το ηλεκτρονικό ουσιαστικά σε σταματάει λίγο. Οπότε έχουμε και λέμε. Πίσω βάρος, ηλεκτρονικό διαφορικο, πολυ πρόσφυση, ευέλικτο αυτοκίνητο, γράφων στα πηδάλιο όλα μαζί ένας αχταρμάς και κάπου εκει κάθε φορά στην έξοδο ξεγελιεμαι και το ισιωνω πάντα λίγο πιο γρήγορα ή λίγο πιο αργά απο όσο θα έπρεπε. Μιλάμε για πταισματα αλλα πραγματικά σε όλες τις άλλες συνθήκες το αυτοκίνητο έλαμψε, οπότε κάτι έπρεπε να βρω να πω...
-"really excellent control, couldn't have done it better myself. Would you like to try a flying lap now?"
-"..."(it's a trap!) σκέφτομαι και απαντώ..."no not really, I'm not here for this, I just needed to find out how the car reacts for our sim and I have already done more than I expected so I'm very satisfied, I think I'll call it a day..."
-"very good then, let's park it"

Κρυωνω το αυτοκίνητο και βγαίνω απο την πίστα. Ο test driver μιλάει στο walkie talkie και μετά απο λίγο έρχεται προς το μέρος μου, μου δείχνει μια Exige V6 S και μια Evora GTE, και τα δυο πρωτότυπα προ-παραγωγής.
"Those are yours for the rest of the day"

Τώρα πείτε μου εσείς πως θα αντιδρουσατε μετα απο μια no limits δοκιμή στο lotus test track με αυτο που αποδείχτηκε να είναι το αυτοκίνητο με το ποιο ποιοτικο handling που έχω ποτέ δοκιμάσει, αν σας έλεγαν αυτά τα λόγια... Επειδή ακόμη και τώρα μετά απο δυο βδομάδες συνεχίζω να συγκινουμαι, εσείς σχολιάστε την Evora S κι εγώ θα ανάκτησω δυνάμεις για τα δυο υπόλοιπα.


Αν σας αρέσουν, θα ακολουθήσουν άλλες δύο "δοκιμές". Πάλι της Lotus, αλλά σε δύο μοντέλα προ-παραγωγής. ;) ;)

June 16, 2012, 11:41:17 PMReply #191

Offline Nitroking

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #191 on: June 16, 2012, 11:41:17 PM »
Πολυ καλο.. Μου αρεσε η περιγραφη για το ηλεκτρονικο διαφορικο! Παρα πολυ σωστος..!
Where is knowledge there is power...

Tips:
-Αν προκειται να κανεις κατι, κανε το σωστα..
-Με τα ψεματα αμαξια δε φτιαχνονται..

June 17, 2012, 01:17:38 AMReply #192

Offline simkoz

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #192 on: June 17, 2012, 01:17:38 AM »
Εννοείται Δημήτρη ότι θα μας δώσεις και τα sequel!
Brilliant Black NC 2.0 ->Presentation
RX-8 sway bars
Goodwin RoadsterSport II Duals
BC RS Coilovers
I.L. Aluminium Strut Brace kit
Rear upper Strut Bar
Daylight lights

June 17, 2012, 08:54:21 AMReply #193

Offline dimsabas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #193 on: June 17, 2012, 08:54:21 AM »
Quote from: Aristotelis
Ανοίγω την πόρτα της Εxige v6 και ευτυχώς που είμαι ακόμα νέος ωραίος, μοιραίος και κυρίως ευελικτος αφού το εσωτερικό είναι το γνωστό της πλατφόρμας Elise/Exige που ως γνωστόν χρειάζεσαι ολίγον γνώσεις yoga για να μπεις. Μ´ αρέσουν αυτά σε προδιαθετουν ευχάριστα για το σπάνιο της κατασκευής.
Φέρνω το κάθισμα μπροστά, κοντά στο τιμόνι, ίσιωνω την πλάτη, και είμαι έτοιμος. 350 άλογα σε κάτι περισσότερο απο 1000 κιλά πολυ κοντο μεταξονιο και ουσιαστικά semislicks λάστιχα, θα έχει πλάκα σκέφτομαι καθώς προσπαθώ να κάνω μανούβρα με το μη υποβοηθουμενο τιμόνι.

Ανοίγω παρένθεση. Κάπου εδώ διαβάζοντας την παραπάνω παράγραφο ο αναγνώστης θα περίμενε την κλασική έκφραση, "είναι ένα μεγάλο καρτ!". Όχι δεν θα σας κάνω την χάρη, αρνούμαι  :rant:  . Μέχρι κάποιος να μου αποδείξει ότι κάποιο αυτοκίνητο έχει μπλοκάρισμενο πίσω άξονα, δεν έχει αναρτήσεις και στρίβει μειώνοντας το μεταξονιο απο την μια μεριά, μεγαλωνοντας το απο την άλλη, τότε θα επιμένω ότι άλλο το καρτ και άλλο τα αυτοκίνητα. Τώρα αν το σκληρό χωρίς υποβοήθηση τιμόνι σας θυμίζει καρτ, είναι σαν να λέτε ότι παρκαραμε ένα αυτοκίνητο και καταλάβαμε τα όρια του...κλείνω παρένθεση και τρολλαρισμα.

Εξερευνω το αυτοκίνητο με προσοχή ενώ ο συνοδηγός μου εκμυστηρεύεται ότι φτάνει μια αλλαγή τροχαλιας στον κόμπρεσσορα για να ανεβεί η δύναμη σχετικά άνετα στα 400++ άλογα.
"that's gt3 territory with this low weight." του λέω
"indeed" μου απανταει με έμφαση και περηφάνεια.
Το κιβώτιο έχει παρόμοια αίσθηση με της Evora S οπότε συγκρινόμενο με το απαράδεκτα σκληρό της gt3 δεν ξενίζει και τόσο αλλα δεν έχει την ακρίβεια του ντοπαρισμενου σκαραβαιου.
Ο κινητήρας εδώ, απαλλαγμένος απο τουλάχιστον 300 και βάλε κιλά, λάμπει. Ζέσταναμε και τα λάστιχα (όχι που δεν...) και αρχίζω να πυροβολω με όμως ακόμη όλα τα aids on. Πρώτη εντύπωση, πολυ κρατημα απο τα σεμις. Δεύτερη εντύπωση, πολυ καλο φρενάρισμα αλλα το πίσω μέρος κουναει και χρειάζεται κάτι τις παραπάνω απο μια κίνηση των καρπών για να μένεις στην γραμμή σου κατα το φρενάρισμα. Δεν φοβίζει αλλα είναι ενδιαφέρον και παιχνιδιαρικο τουλάχιστον στην πίστα. Τρίτη εντύπωση, στα γρήγορα esses πρέπει να πηδας απο κερμπ σε κερμπ αν θες να πας γρήγορα, αλλα με την Exige το stability control αρχίζει να μου σπάει τα νεύρα αφού κάνει αισθητή την παρουσία του, κάθε φορά που το αυτοκίνητο αναπηδαει. Συζητώ με τον test driver επι του θέματος και συμφωνεί μεν, μου εξηγεί δε ότι πρώτον το αυτοκίνητο είναι ελαφρύ, κοντό και σκληρο, άρα στα κερμπς πηδαει πιο πολυ και το stability περνει τα μέτρα του. Απο την άλλη είναι ενθουσιασμένος εξηγώντας μου ότι το αυτοκίνητο μαθαίνει απο την οδήγηση μου και αλλάζει σταδιακά τροπο επίδρασης.
Προσπαθώ να κάνω την οδήγηση μου όσο πιο ομαλή γίνεται για να μείωσω την επίδραση των βοηθειών. Μετά απο δυο baby smooth γύρους ο συνεπιβάτης δίνει το sign of approval και βγάζει off τα aids. Εκεί το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται. Η αρχική εντύπωση που μου είχε δώσει, ήταν ότι εκεί στα γρήγορα esses τα πράγματα ήταν ζορικα και η συνεχής επέμβαση του stability control με είχε κάνει να νομίζω ότι θα ήταν πολυ νευρικό. Χωρίς μεσάζοντες μεταξύ της οδήγησης μου και του αυτοκινήτου, η Exige αρχίζει να δείχνει τον πραγματικό της χαρακτήρα. Θέλει να ξέρεις τι κανείς και να είσαι αποφασισμένος, αλλα αυτό δεν σημαίνει ότι θα σε εκθέσει. Κουνιέται, χοροπηδαει, θέλει την έντονη συμμετοχή σου, αλλα κάνει αυτο που θες. Δεν σου δίνει ποτέ την αίσθηση ότι θα "σε σκοτώσει", αλλα απο την άλλη θέλει να της δείξεις ποιος αποφασίζει για το που θα παει. Καθαρόαιμο και traditional.

Όλα τέλεια? Όχι και τόσο. Το αυτοκίνητο φτιάχτηκε για να πηγαίνει γρήγορα, πολυ γρήγορα, αλλα οταν δοκιμασα να το πιεσω τότε το μπροστινό μέρος άνοιγε την τροχιά του αν έδινα γκάζι νωρίς μετα την κορυφή της στροφής. Μου φάνηκε περίεργο σαν συμπεριφορά, διότι το μπροστινο μέρος είναι πάντα πρόθυμο να αλλάξει τροχιά αλλα υπό πίεση δεν δείχνει να συνεργάζεται με το πίσω μέρος για να στρίβει το αμάξι. Θα σας κάνω ενα τραβηγμένο παράδειγμα μήπως και μπορέσω να σας δώσω να κατάλαβετε τι εννοώ. Όταν φτιάχνουμε την φυσική στον εξομοίωτη, αν και απόλυτα ρεαλιστική ή τουλάχιστον όσο μπορούμε, δεν έχουμε κανένα απο τα προβλήματα του πραγματικού κόσμου (κόστος,φυσική υπόσταση όγκων κλπ) άρα και συχνά φτιάχνουμε για γούστο ή απλά για δοκιμή και "τέρατα" του στυλ: τι θα γινόταν αν έβαζα τη μπροστινη ανάρτηση μιας KTM σε μια BMW; Και αλλα τέτοια τραγικά. Το αποτέλεσμα βέβαια δεν είναι το καλύτερο απο δυο κόσμους, αλλα όπως σίγουρα οι μηχανολογοι αναγνώστες φαντάζονται, συχνά βγαίνει ένα έκτρωμα με πληρης ασυνεργασία μεταξύ των δυο μερών του αυτοκινήτου.
Τραβηγμενο παραδειγμα, αλλα κάπως έτσι στο όριο μου φάνηκε και η Exige. Μπροστινη ανάρτηση απο Elise/Exige πίσω ανάρτηση απο Evora. Κάτι δεν... Βέβαια το αυτοκίνητο είναι πολυ εντυπωσιακό, κινείται σε πολυ γρήγορους ρυθμούς, θα ικανοποιήσει απόλυτα τους απανταχού trackdayιστες, αλλα δεν μου έδωσε την αίσθηση μιας ανάρτησης μοντέρνας και ολοκληρωμενης όπως μου την έδωσε η Evora. Η πολυ απλά έχω καβαλησει το καλάμι και ψάχνω ψιλους στ'αχυρα, όμως είναι σημαντικό για μένα να κατανοήσω τον χαρακτήρα κάθε αυτοκινήτου, αν θέλω να το αποδώσω σωστά στον εξομοίωτη.

Απο την αλλη παλι, σκεφτομαι οτι ποιος περνει μια Exige και την αφηνει ως εχει? Το πρωτο πραγμα που αλλαζεις ειναι η γωνιες στους τροχους και μετα οτι αλλο θελεις... οπωτε μπορει αυτες οι τασεις υποστροφης να εξαφανιζονται με λιγο αρνητικο καμπερ μπροστα... κι επειτα, εδω και 4 γενιες η 911 GT3 υποστρεφει, και καθε φορα οι δημοσιογραφοι μας λενε οτι "οι γερμανοι τεχνικοι εξαλιψαν παντελως τις υποστροφικες τασεις της προηγουμενης γενιας...", οπωτε τι ξερω κι εγω ο μωρος.

Κάπου εκει έχω πάρει θάρρος και πάω να την ντριφταρω... Με τα σεμις ζεστα ζεστα, την ψιλιαστικα ότι δεν θα γυρνάνε στα φρένα ή ότι αν γυρνάνε θα σβουριζε, οπότε και αποφασίζω για ένα πιο κλασσικό power drift μετά το apex. Γκάζι στο πάτωμα περνει περίπου 10 μοίρες κλίση και γραπωνει απότομα και θα ερχόταν χαστούκακι αλλα αφενός όπως είπα την είχα ψιλιαστει (ψψψψψσσσσσσς) και αφετέρου η γωνία ήταν πολυ μικρή οπότε ήταν εύκολο και γρήγορο να ίσιωσω το τιμόνι. 
Δεύτερη προσπάθεια, μια απο τα ίδια... Χμμμ.
-"it doesn't really wants to drift..."
-"well you can drift it if you try, I can show you if you'd like to see what it does"
-"oh yes I'd love to see that"
Αλλαγή θέσεων και φτάνουμε στην φουρκετες φρεναριστοι... Γύρισμα απο πριν και μετράς μέσα μου "spin σε 3...2...1..." βζιοουυυυ βζιοουυυυυυυυυ χρχρχρχρχρ χόρτα.
"Ops"
Πάμε πάλι και αυτή την φορά τον βλέπω αποφασισμένο ξανάμάνα απο τα ίδια και κάπως ο θεός το σώζει και δεν φέρνουμε σβουρα αλλα δεν το λες και ντριφτ ακριβώς.  Πάντως δεν έχω ξαναδεί χέρια να δουλεύουν τόσο γρήγορα! Ήρωας!
-"actually I think today it's too hot and the car and tyres do not want to drift yeah..."
-"That was perfect for my data though, thank you so much"
-"Cool. So would you like to try the new Evora GTE now?"
-"Absolutely it's semiautomatic right?"
-"yeah"
-"cool my left arm starts to feel tired from the shifting and it's mentally hard"
-"You're not used to right hand drive cars eh?"
-"Actually it's my first time ever"
-"..."

Κάπου εδώ το σταματαω γιατί η συζήτηση που ακολουθεί έχει σχέση μόνο με την δική μου ματαιοδοξία (είμαι ψώνιο και το ξέρω™) και όχι με το αυτοκίνητο.
Διάλειμα τώρα και αργότερα GTE!

June 17, 2012, 09:33:47 AMReply #194

Offline Ξάδελφος

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #194 on: June 17, 2012, 09:33:47 AM »
Σχετικα με το Rs.
Φιλος μου το ειχε 2 χρονια.
Με το ρεζερβουαρ στα δυο χρονια αυτα μεσα και 35000χλμ περιπου κατορθωσε και εβγαλε μαξιμουμ 260χλμ και μινιμουμ 180χλμ περιπου.
Η απιστευτη καταναλωση του ηταν ο λογος που το εδωσε.Τα 10λ/100χλμ ειναι ουτοπια.