Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280406 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

May 10, 2012, 04:07:31 PMReply #120

Offline mitsos husky

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #120 on: May 10, 2012, 04:07:31 PM »
Νταξει,ολοι θελουν ενα FD το θεμα ειναι με τι μοτερ το θελει ο καθενας    :exaclty:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bV_UFJF4-7o[/youtube]

 :giveheart:


May 10, 2012, 04:17:09 PMReply #121

Offline perlas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #121 on: May 10, 2012, 04:17:09 PM »
το fd ειναι fd και πιστευω οτι δεν θα επρεπε να χαλασει ο χαρακτηρας του...αλλα και με ενα sr20det επανω δεν θα με χαλουσε ;)

May 10, 2012, 04:21:31 PMReply #122

Offline mitsos husky

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #122 on: May 10, 2012, 04:21:31 PM »
εμενα και 60 αλογα δεν θα με χαλουσε  :P
και αν σου περισεβουν καλος ο ροτορας ακομα καλυτερος ο τριροτορΑς και ο τετραροτορΑς
αλλα για πιο καθημερινες  :llol: καταστασεις και ενας rb26 μου κανει.

May 10, 2012, 04:42:05 PMReply #123

Offline Aristotelis

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #123 on: May 10, 2012, 04:42:05 PM »
Το ταχύμετρο το προσέξατε??????????  :???: :???: :???: :???: :???: :???:

May 10, 2012, 04:43:05 PMReply #124

Offline perlas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #124 on: May 10, 2012, 04:43:05 PM »
γραφει οτι δεν δουλευει σωστα το ταχυμετρο :P

May 10, 2012, 04:56:21 PMReply #125

Offline petermx5g7

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #125 on: May 10, 2012, 04:56:21 PM »
Η mazda είναι η μόνη εταιρεία αυτοκινητιστική που κατάφερε και τελειοποίησε τον wankel κινητήρα

Καλά δεν το τελειοποίησε κιόλας,μη τρελαθούμε όσο και αν γουστάρουμε.Απλά τον εξέλιξε αρκετά :)
Καλά ναι δίκιο έχεις λάθος διατύπωση, αλλά σκέψου ότι αγόρασε από την nsu έναν wankel 400cc και δημιούργησε ολόκληρο τμήμα αποκλειστικά για την εξέλιξη του wankel.. Ο πρώτος που έβγαλε σε κυκλοφορία ήταν διρότορος με χωριτικότητα 491cc ανά ρότορα και έβγαζε 110 άλογα, καθόλου άσχημα για την εποχή του (1967)...

Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει μέλλον στον ρότορα... Συγκρίνετε τον ρότορα του σήμερα με το παρελθόν... Η μεγαλύτερη εξέλιξη ήταν η μεταφορά της θυρίδας εξαγωγής από το περιφερειακό κέλυφος

του ρότορα στα δύο πλευρικά, τώρα υπάρχουν 2 θυρίδες εξαγωγής και έτσι μειώθηκε η υποπίεση και μηδενίστηκε η επικάλυψη μεταξύ των θυρίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα

την μείωση κατα παααρα πολύ της ακαυτης βενζίνης στην εξαγωγή αφού η ποσότητα που δεν είχε αναφλαγεί,εμενε στον χώρο μεταξύ ρότορα και κελύφους και καιγόταν στον επόμενο κύκλο...

Αυτό εμένα μου δείχνει ότι η μάζντα έχει την τεχνογνωσία και την διάθεση να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τον ρότορα και γιατί όχι να τον εφαρμόσει σε όλα τα μοντέλα της αναλογα με τις απαιτήσεις του κάθε μοντέλου.

Ωραία, οπότε με αυτούς τους ρυθμούς σε πόσα χρόνια θα αποτελεί μία καλή, αξιόπιστη, οικονομική λύση? 200? 300?


Αν αναλογιστείς ότι ο πρώτος ρότορας βγήκε το 67 και τον συγκρίνεις με τον σημερινό και επίσης σκεφτείς ότι η τεχνογνωσία του ρότορα σήμερα είναι πολύ περισσότερη από τότε, πιστεύω ότι σε πολύ πολύ λιγότερο χρόνο θα έχει γίνει αξιόπιστος και πολύ πιο οικονομικός...

Exterior:
nbfl front bumper,front-rear nbfl lights
gt-r white color
HID xenon light kit
black mohair hood
Interior:
black leather nbfl seats
2 din tv-dvd player
I.L. red leather shift boot
red mazda floor mats
led lighting
Engine:
Green air induction
full exhaust 45mm

May 10, 2012, 06:54:49 PMReply #126

Offline iliasbak

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #126 on: May 10, 2012, 06:54:49 PM »
Εγώ πιστεύω οτι στην επόμενη γενιά του αν ο wankel συνδυαστεί με ηλεκτροκινητήρα που θα δουλεύει αποκλειστικά στα χαμηλά φορτία και με σύστημα που θα σβήνει το μοτέρ  στα φανάρια θα έχει σίγουρα μεγάλο όφελος στην κατανάλωση και στην μακροζωία του μοτέρ.  Σίγουρα το μέλλον κατα την γνώμη μου βρίσκεται στα ηλεκτροκίνητα.  :nono:

May 10, 2012, 09:34:27 PMReply #127

Offline andreas_ts

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #127 on: May 10, 2012, 09:34:27 PM »
http://green.autoblog.com/2010/07/16/avl-introduces-its-own-wankel-rotary-ev-range-extender/

Μια διαφορετική εφαρμογή ενός περιστροφικού κινητήρα από την AVL την οποία μας παρουσίασαν σήμερα. Η αποκλειστική και καθολική χρήση ηλεκτροκίνησης για τις μετακινήσεις δεν θα μας απασχολήσει στο πολύ άμεσο μέλλον. Είμαστε σε μια περίοδο εξέλιξης της τεχνολογίας αυτής και υπάρχουν ακόμη πολλά θέματα που πρέπει να λυθούν. Η κύρια κατεύθυνση της αυτοκινητοβιομηχανίας ακόμη (και για τα επόμενα 10-20 χρόνια όπως υποστηρίζουν οι oem's ) είναι στην βελτιστοποίηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, όπως φαίνεται στο παραπάνω παράδειγμα.

May 10, 2012, 09:42:22 PMReply #128

Offline andreas_ts

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #128 on: May 10, 2012, 09:42:22 PM »
Εγώ πιστεύω οτι στην επόμενη γενιά του αν ο wankel συνδυαστεί με ηλεκτροκινητήρα που θα δουλεύει αποκλειστικά στα χαμηλά φορτία και με σύστημα που θα σβήνει το μοτέρ  στα φανάρια θα έχει σίγουρα μεγάλο όφελος στην κατανάλωση και στην μακροζωία του μοτέρ.  Σίγουρα το μέλλον κατα την γνώμη μου βρίσκεται στα ηλεκτροκίνητα.  :nono:

τα start and stop συστήματα μόνο όφελος στην μακροζωία του κινητήρα δεν έχουν, αντίθετα δημιουργούν πολλά προβλήματα τα οποία καλούνται να λύσουν οι μηχανικοί, στην πλειοψηφία τους έχουν να κάνουν με την λίπανση και την αντοχή των μετάλλων (δεν εννοώ τα πιστόνια λέγοντας μέταλλα!)  σε κόπωση, μειώνοντας τους κύκλους φόρτισης που αντέχουν, επομένως τον χρόνο ζωής του κινητήρα.

May 10, 2012, 10:44:59 PMReply #129

Offline SchumiMx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #129 on: May 10, 2012, 10:44:59 PM »
Νταξει,ολοι θελουν ενα FD το θεμα ειναι με τι μοτερ το θελει ο καθενας    :exaclty:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bV_UFJF4-7o[/youtube]

 :giveheart:



Καλά άσε,το συγκεκριμένο αν είχε τον wankel πάνω ίσως να είχε περάσει πολύ λιγότερα :nod:

May 11, 2012, 01:22:07 AMReply #130

Offline Ξάδελφος

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #130 on: May 11, 2012, 01:22:07 AM »
Η mazda είναι η μόνη εταιρεία αυτοκινητιστική που κατάφερε και τελειοποίησε τον wankel κινητήρα


Καλά δεν το τελειοποίησε κιόλας,μη τρελαθούμε όσο και αν γουστάρουμε.Απλά τον εξέλιξε αρκετά :)

Καλά ναι δίκιο έχεις λάθος διατύπωση, αλλά σκέψου ότι αγόρασε από την nsu έναν wankel 400cc και δημιούργησε ολόκληρο τμήμα αποκλειστικά για την εξέλιξη του wankel.. Ο πρώτος που έβγαλε σε κυκλοφορία ήταν διρότορος με χωριτικότητα 491cc ανά ρότορα και έβγαζε 110 άλογα, καθόλου άσχημα για την εποχή του (1967)...

Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει μέλλον στον ρότορα... Συγκρίνετε τον ρότορα του σήμερα με το παρελθόν... Η μεγαλύτερη εξέλιξη ήταν η μεταφορά της θυρίδας εξαγωγής από το περιφερειακό κέλυφος

του ρότορα στα δύο πλευρικά, τώρα υπάρχουν 2 θυρίδες εξαγωγής και έτσι μειώθηκε η υποπίεση και μηδενίστηκε η επικάλυψη μεταξύ των θυρίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα

την μείωση κατα παααρα πολύ της ακαυτης βενζίνης στην εξαγωγή αφού η ποσότητα που δεν είχε αναφλαγεί,εμενε στον χώρο μεταξύ ρότορα και κελύφους και καιγόταν στον επόμενο κύκλο...

Αυτό εμένα μου δείχνει ότι η μάζντα έχει την τεχνογνωσία και την διάθεση να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τον ρότορα και γιατί όχι να τον εφαρμόσει σε όλα τα μοντέλα της αναλογα με τις απαιτήσεις του κάθε μοντέλου.


Ωραία, οπότε με αυτούς τους ρυθμούς σε πόσα χρόνια θα αποτελεί μία καλή, αξιόπιστη, οικονομική λύση? 200? 300?



Αν αναλογιστείς ότι ο πρώτος ρότορας βγήκε το 67 και τον συγκρίνεις με τον σημερινό και επίσης σκεφτείς ότι η τεχνογνωσία του ρότορα σήμερα είναι πολύ περισσότερη από τότε, πιστεύω ότι σε πολύ πολύ λιγότερο χρόνο θα έχει γίνει αξιόπιστος και πολύ πιο οικονομικός...


ΟΟΟΟΟλες οι αυτοκινητοβιομηχανιες εξελισουν τον εμβολοφορο κινητηρα και μονο η mazda τον wankel .Αυτο και μονο πρεπει να μας κανει να δειχνουμε επιοικια.Αν ολοι ειχαν ασχοληθει με αυτον ισως να ηταν τωρα πολυ καλυτερος.
Δειτε αυτο.

May 11, 2012, 01:38:07 AMReply #131

Offline Nitroking

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #131 on: May 11, 2012, 01:38:07 AM »
Εγω παντως μονο ετσι θα επαιρνα FD.. Με κατι αλλο εκτος απο ροτορα.. Ιεροσυλια ξειροσυλια, δεν παλευεται με το ροτορα..
Where is knowledge there is power...

Tips:
-Αν προκειται να κανεις κατι, κανε το σωστα..
-Με τα ψεματα αμαξια δε φτιαχνονται..

May 11, 2012, 02:16:58 AMReply #132

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #132 on: May 11, 2012, 02:16:58 AM »
Βασικά αν δεν υπήρχε το FD,θα περνούσε ''απαρατήρητο''.Κακά τα ψέματα,το αυτοκίνητο πάνω από όλα είναι η εξωτερική του ομορφιά.Μετά κοιτάμε την ουσία(όπως με τις γυναίκες ένα πράγμα).Το ότι συζητάμε για το FD δεν έχει να κάνει με το μοτέρ αλλά με το διαχρονικό,μοναδικής έμπνευσης αυτό σχήμα.....
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

May 11, 2012, 09:02:56 AMReply #133

Offline SchumiMx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #133 on: May 11, 2012, 09:02:56 AM »
Εγω παντως μονο ετσι θα επαιρνα FD.. Με κατι αλλο εκτος απο ροτορα.. Ιεροσυλια ξειροσυλια, δεν παλευεται με το ροτορα..
Καλά,δεν φταίει μόνο ο ρότορας...Είναι και οι γιδοβοσκοί που υπάρχουν εδώ για μηχανικοί. ;)Εχει την ομορφιά του και ο ρότορας,έχει κάτι πολύ ξεχωριστό.Αν οδηγήσεις θα καταλάβεις.

May 11, 2012, 10:27:05 AMReply #134

Offline xenos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #134 on: May 11, 2012, 10:27:05 AM »
ΟΟΟΟΟλες οι αυτοκινητοβιομηχανιες εξελισουν τον εμβολοφορο κινητηρα και μονο η mazda τον wankel .Αυτο και μονο πρεπει να μας κανει να δειχνουμε επιοικια.Αν ολοι ειχαν ασχοληθει με αυτον ισως να ηταν τωρα πολυ καλυτερος.

Αν είχε ασχοληθεί λίγο περισσότερο η mazda με τους εμβολοφόρους και είχα ένα 1.6Τ που καίει όσο ένα 1.3, θα ήμουν επιεικής και θα έλεγα ας παίζουν κ με τον wankel κ ας μην τραβάει.  :nod: Τώρα θα είμαι αντικειμενικός!  :nod:
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...