Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]  (Read 280307 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

May 09, 2012, 09:39:40 PMReply #105

Offline petermx5g7

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #105 on: May 09, 2012, 09:39:40 PM »
Ναι ρε παιδιά σίγουρα στα πλυν είναι η κατανάλωση, αλλά μην το συγκρίνεται ούτε με τα 1300 ούτε με τα 1600 ούτε με τα δίλιτρα... Μπορεί τα wankel να μην κυβίζονται αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι 1300, κάπου στα 2,5 με 3 είναι σε σύγκριση με τα δικά μας μοτέρ, οπότε η κατανάλωση είναι νορμάλ...

Exterior:
nbfl front bumper,front-rear nbfl lights
gt-r white color
HID xenon light kit
black mohair hood
Interior:
black leather nbfl seats
2 din tv-dvd player
I.L. red leather shift boot
red mazda floor mats
led lighting
Engine:
Green air induction
full exhaust 45mm

May 09, 2012, 10:34:32 PMReply #106

Offline Reverant

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #106 on: May 09, 2012, 10:34:32 PM »
Παιδιά μην γελιόμαστε, ο Wankel σαν κινητήρας πέρα από το γεγονός ότι μπορεί να στροφάρει τρελά (ακόμα και αν δεν έχει νόημα), δεν έχει κάποιο άλλο ουσιαστικό πλεονέκτημα. Είναι ένας κινητήρας που λόγω σχεδίασης καίει πολύ, βγάζει λίγη ροπή, βγάζει τρελά καυσαέρια, είναι αρκετά ευαίσθητος (σε σχέση με έναν εμβολοφόρο), η επισκευή του είναι ακριβή, κτλ.
You can't imagine the power of the Dark Side.

May 09, 2012, 10:51:50 PMReply #107

Offline aimkara

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #107 on: May 09, 2012, 10:51:50 PM »
Ακομα..

Ειναι μικροτερος, ελαφρυτερος, με λιγοτερα κινουμενα μερη, λιγοτερες απωλειες-τριβες, λιγοτερους κραδασμους και καλυτερη αποδοση απο ενα συμβατικο εσωτερικης καυσης. Επιπλεον εξελισσεται απο τη Mazda, το οποιο απο μονο του αποτελει πλεονεκτημα.

Μην ξεχναμε οτι μονη της εχει επωμιστει το βαρος της εξελιξης του, οποτε υπομονη. Το μελλον, κατα τη γνωμη μου, βρισκεται στον Wankel  :)

May 09, 2012, 11:27:17 PMReply #108

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #108 on: May 09, 2012, 11:27:17 PM »
Eγώ  από την άλλη πιστεύω ότι θα πάει άκλαφτος,σαν τον δίχρονο....ότι ήταν να δώσει,το έδωσε.
Το ότι εξελίσσεται από έναν μόνο κατασκευαστή το θεωρώ μείον διότι απλά δεν έχει ανταγωνισμό.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

May 09, 2012, 11:48:02 PMReply #109

Offline petermx5g7

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #109 on: May 09, 2012, 11:48:02 PM »
Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει μέλλον στον ρότορα... Συγκρίνετε τον ρότορα του σήμερα με το παρελθόν... Η μεγαλύτερη εξέλιξη ήταν η μεταφορά της θυρίδας εξαγωγής από το περιφερειακό κέλυφος

του ρότορα στα δύο πλευρικά, τώρα υπάρχουν 2 θυρίδες εξαγωγής και έτσι μειώθηκε η υποπίεση και μηδενίστηκε η επικάλυψη μεταξύ των θυρίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα

την μείωση κατα παααρα πολύ της ακαυτης βενζίνης στην εξαγωγή αφού η ποσότητα που δεν είχε αναφλαγεί,εμενε στον χώρο μεταξύ ρότορα και κελύφους και καιγόταν στον επόμενο κύκλο...

Αυτό εμένα μου δείχνει ότι η μάζντα έχει την τεχνογνωσία και την διάθεση να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τον ρότορα και γιατί όχι να τον εφαρμόσει σε όλα τα μοντέλα της αναλογα με τις απαιτήσεις

του κάθε μοντέλου.

Exterior:
nbfl front bumper,front-rear nbfl lights
gt-r white color
HID xenon light kit
black mohair hood
Interior:
black leather nbfl seats
2 din tv-dvd player
I.L. red leather shift boot
red mazda floor mats
led lighting
Engine:
Green air induction
full exhaust 45mm

May 10, 2012, 12:29:47 AMReply #110

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #110 on: May 10, 2012, 12:29:47 AM »
Εγω παλι ειμαι καπου στη μεση, το αν θα εχει εξελιχθει θα εξαρτηθει απο το κοστος αυτης αλλα και απο το ποσο θα ειναι συμβατος με νεες αντιρυπαντικες τεχνολογιες.
Τα πλεονεκτηματα ειναι αυτα που ειπε ο Αιμιλιος και τα μειονεκτηματα αυτα που ειπε ο Δημητρης, αν θα υπερνικηθουν η εστω περιοριστουν τα αρνητικα τοτε μαλλον θα αποτελεσει ενα κομματι του μελλοντος της αυτοκινησης, αλλιως θα μεινει στην ιστορια σαν ενα πολυ ιδιαιτερο μοτερ που επινοηθηκε απο Γερμανο αλλα για ακομα μια φορα τελειοποιηθηκε απο Ιαπωνα!!! :)
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

May 10, 2012, 01:06:21 AMReply #111

Offline giannisnaoussa

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #111 on: May 10, 2012, 01:06:21 AM »
Απο τοτε που αγοραστηκε απο τη MAzda κ δουλεψε ο Felix Wankel στη Μazda , εχει για 100 χρονια μονο η mazda δικαιωμα χρησης του... οποτε λογικο ειναι να ειναι πισω αρκετα σε εξελιξη απο τους εμβολοφορους στους οποιους που απο τοτε που εμφανιστηκαν ολες οι εταιριες εχουν ριξει τρελα ποσα για την εξελιξη τους..

Μια εταιρια μονη οσα κ να επενδυσει δεν συκρινεται με ολες μαζι.. κ ολα τα 'μυαλα' που δουλευουν για εξελιξη..

εχουμε νεα μοδα τα ηλεκτρικα τωρα... (τα οποια οσα λενε για περιβαλλοντικα εφελη κτλ .. ειναι π@π@ριες... ) ολα για το χρημα γινονται..  αν  δεν προχωρησουν πολυ τα ηλεκτρικα.. τοτε το μελλον ειναι ο wankel


Tελος οσο για το μειονεκτημα της καταναλωσης... σκεφτειτε οτι  στις ιδιες στροφες του εμβολοφορου , ο wankel παραγει  περισσοτερο εργο ,  οποτε λογικο δεν ειναι να καιει περισσοτερο???  Μακαρι να κανουν κατι με την καταναλωση αλλα δεν μπορουν να κανουν κ θαυματα..

May 10, 2012, 09:09:08 AMReply #112

Offline SchumiMx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #112 on: May 10, 2012, 09:09:08 AM »
Η mazda είναι η μόνη εταιρεία αυτοκινητιστική που κατάφερε και τελειοποίησε τον wankel κινητήρα

Καλά δεν το τελειοποίησε κιόλας,μη τρελαθούμε όσο και αν γουστάρουμε.Απλά τον εξέλιξε αρκετά :)

May 10, 2012, 10:48:23 AMReply #113

Offline xenos

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #113 on: May 10, 2012, 10:48:23 AM »
Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει μέλλον στον ρότορα... Συγκρίνετε τον ρότορα του σήμερα με το παρελθόν... Η μεγαλύτερη εξέλιξη ήταν η μεταφορά της θυρίδας εξαγωγής από το περιφερειακό κέλυφος

του ρότορα στα δύο πλευρικά, τώρα υπάρχουν 2 θυρίδες εξαγωγής και έτσι μειώθηκε η υποπίεση και μηδενίστηκε η επικάλυψη μεταξύ των θυρίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα

την μείωση κατα παααρα πολύ της ακαυτης βενζίνης στην εξαγωγή αφού η ποσότητα που δεν είχε αναφλαγεί,εμενε στον χώρο μεταξύ ρότορα και κελύφους και καιγόταν στον επόμενο κύκλο...

Αυτό εμένα μου δείχνει ότι η μάζντα έχει την τεχνογνωσία και την διάθεση να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τον ρότορα και γιατί όχι να τον εφαρμόσει σε όλα τα μοντέλα της αναλογα με τις απαιτήσεις του κάθε μοντέλου.

Ωραία, οπότε με αυτούς τους ρυθμούς σε πόσα χρόνια θα αποτελεί μία καλή, αξιόπιστη, οικονομική λύση? 200? 300?

...αλλιως θα μεινει στην ιστορια σαν ενα πολυ ιδιαιτερο μοτερ που επινοηθηκε απο Γερμανο αλλα για ακομα μια φορα τελειοποιηθηκε απο Ιαπωνα!!! :)

Πότε τελειοποιήθηκε ρε συ?  :llol:
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

May 10, 2012, 03:02:24 PMReply #114

Offline Akina_DownHill

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #114 on: May 10, 2012, 03:02:24 PM »


Περα απ την πλακα,πρεπει να εισαι ανωμαλος για να κατσεις ν ασχοληθεις με wankel.Ειδικα με τη βενζινη στα 2 ευρω.
Απ τη στιγμη που υπαρχουν πλεον κινητηρες που βγαζουν αλογα,ροπη,χαμηλους ρυπους και συνδυαζουν και αξιοπιστια,δε βρισκω το λογο να ασχοληθει κανεις μαζι του.
Και για να μη νομιζετε οτι ειμαι και κανας hater,εχω υποσχεθει στον εαυτο μου οτι το επομενο μου αυτοκινητο θα ειναι ενα FD  :P

May 10, 2012, 03:16:35 PMReply #115

Offline SchumiMx5

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #115 on: May 10, 2012, 03:16:35 PM »
Κώστα καταλήγουμε και οι 2 ότι είμαστε ανώμαλοι λοιπόν  :coolio:

May 10, 2012, 03:18:50 PMReply #116

Offline giannisnaoussa

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #116 on: May 10, 2012, 03:18:50 PM »
Κώστα καταλήγουμε και οι 2 ότι είμαστε ανώμαλοι λοιπόν  :coolio:


Συμφωνω...   :P :P

May 10, 2012, 03:22:22 PMReply #117

Offline perlas

Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #117 on: May 10, 2012, 03:22:22 PM »
Κώστα καταλήγουμε και οι 2 ότι είμαστε ανώμαλοι λοιπόν  :coolio:


Συμφωνω...   :P :P
προσθεστε και εναν 4ο ανωμαλο :giveheart:

May 10, 2012, 03:40:30 PMReply #118

Offline Vidias

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 853
  • Total likes: 412
  • Gender: Male
  • τα γουστα και τα λαθη,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
Re: Συζήτηση περί άλλων αυτοκινήτων [#4]
« Reply #118 on: May 10, 2012, 03:40:30 PM »
και ενα 5ο please... :giveheart:
NB SPORTY 7/2004

ENGINE: AutoExe Ram-Air Intake-AutoExe Spark Wires-Βoubis Reprofiled Cams-Koyo R-Core Radiator-Beatrush Cooling Panel-Maxim Works Header+Catalyst-Custom 57mm mid pipe-AutoExe back-box-IL Motorsport Engine Mounts.
TRANSMISSION: Exedy Flywheel-Custom 1.6 Clutch-T2 Torsen
WHEELS-TYRES-BRAKES: Enkei RPF1 15x8-Yokohama AD08R 205/50/15-Muteki lugs
SUSPENSION: Jamsport Revalved Oem Bilstein-AutoExe springs-H&R Sways-AutoExe front end links
BRACES: Frame Rails-AutoExe front+rear strut braces-Kenauto Rear Frame-Arrow in Fenders-AutoExe Front Member-Beatrush P.P.F-Hoods.gr Rollbar
INTERIOR: Thermo-Insulated Cabin-Roadster 6 O'clock Cluster-Scuff Plates-Trunk Carpet-OEM Red Stiched Steering Wheel-Handbrake-AutoExe Red Stitched Knob-IL Motorsport Pedal Set-Kenwood 2Din Head Unit .
EXTERIOR: RS Factory Stage Replica Front Lip-Clear Reflectors-Side Repeaters-Black Painted Brake Calipers.

May 10, 2012, 04:04:52 PMReply #119