Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5  (Read 20084 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

April 29, 2009, 11:15:51 AM

Offline aris17561

  • 50 km/h
  • *
  • Posts: 50
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Θέλω Μιάτααααααααααααα !!!!!!!!
Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« on: April 29, 2009, 11:15:51 AM »
καλημερα παιδια... θελω να ρωτησω κατι και ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ... ειναι αληθεια οτι το μκ1 του 94-97 ειχε 90 αλογα ? αν ναι.... μπορουσεσ να το σβουριξεισ καθολου η επρεπε να το τουρμπισεισ ?

April 29, 2009, 11:41:51 AMReply #1

Offline Manolis

Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #1 on: April 29, 2009, 11:41:51 AM »
καλημερα παιδια... θελω να ρωτησω κατι και ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ... ειναι αληθεια οτι το μκ1 του 94-97 ειχε 90 αλογα ? αν ναι.... μπορουσεσ να το σβουριξεισ καθολου η επρεπε να το τουρμπισεισ ?

Τα 90 του άλογα είναι περίπου σαν τα 126 του NC(εννοώ ότι στην πραγματικότητα είναι περισσότερα) οπότε ναι μπορείς να το σβουρίξεις γιατί έχει και 14άρες.Το βασικό του μείον όμως είναι ότι δεν έχει μπλοκέ.

April 29, 2009, 11:47:13 AMReply #2

Offline george 1323

Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #2 on: April 29, 2009, 11:47:13 AM »
καλημερα παιδια... θελω να ρωτησω κατι και ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ... ειναι αληθεια οτι το μκ1 του 94-97 ειχε 90 αλογα ? αν ναι.... μπορουσεσ να το σβουριξεισ καθολου η επρεπε να το τουρμπισεισ ?

Τα 90 του άλογα είναι περίπου σαν τα 126 του NC(εννοώ ότι στην πραγματικότητα είναι περισσότερα) οπότε ναι μπορείς να το σβουρίξεις γιατί έχει και 14άρες.Το βασικό του μείον όμως είναι ότι δεν έχει μπλοκέ.
Εγω ειχα την εντυπωση οτι τα μκ1 ειχαν μπλοκε απο την μανα τους. :oops:

April 29, 2009, 11:52:09 AMReply #3

Offline Manolis

Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #3 on: April 29, 2009, 11:52:09 AM »
Τα 90-93 ναι είχαν.Ηταν μάλιστα το μοναδικό "μικρό" που κυκλοφόρησε και στην Αμερική (γιατί ως τότε έβγαινε ένα μόνο μοντέλο) και για
αυτό το λόγο υπάρχουν bolt on λύσεις για αυτό.Από το 93 και έπειτα υπήρχε και 1.8 και το μικρό στερήθηκε του μπλοκέ του  :-[

April 29, 2009, 02:52:44 PMReply #4

Offline eimai koulos

Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #4 on: April 29, 2009, 02:52:44 PM »
καλημερα παιδια... θελω να ρωτησω κατι και ελπιζω να μην ειμαι οφ τοπικ... ειναι αληθεια οτι το μκ1 του 94-97 ειχε 90 αλογα ? αν ναι.... μπορουσεσ να το σβουριξεισ καθολου η επρεπε να το τουρμπισεισ ?

Τα 90 του άλογα είναι περίπου σαν τα 126 του NC(εννοώ ότι στην πραγματικότητα είναι περισσότερα) οπότε ναι μπορείς να το σβουρίξεις γιατί έχει και 14άρες.Το βασικό του μείον όμως είναι ότι δεν έχει μπλοκέ.
Εγω ειχα την εντυπωση οτι τα μκ1 ειχαν μπλοκε απο την μανα τους. :oops:



to mk1 ναι το mk1.5  oχι 

κ για τα αλογα νομιζω οτι ηταν γυρω στα 100 πραγματικα κ με καποιες μικροεπεμβασεις επαιρνε κ αλλο

April 29, 2009, 02:58:12 PMReply #5

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3299
  • Total likes: 392
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #5 on: April 29, 2009, 02:58:12 PM »
ναι γύρω στα 100 πραγματικά είναι από όσο έχω διαβάσει και γω.
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
myex -> MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

April 29, 2009, 09:19:16 PMReply #6

Offline Neko

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #6 on: April 29, 2009, 09:19:16 PM »
Θα συμφωνισω και εγω οτι ειναι 100 πραγματικα και σαν κατοχος ΜΚ1.5!! Απο την αρχη που το οδηγησα τα 90 αλογα που λεγανε ηταν λιγα.Βεβαια το μπλοκε ειναι κατι που του λειπει (και το θελω πολλλυυ)αλλα πιστευω οτι και μεσα ειναι πιο ομορφο απο το ΜΚ1.
Mazda nbfl 04 -blue matt aluminium 3m- japan racing 16x9 et10-205/45/16- ap1 air dam kit-flares-danelatos exaust-coilover Vmaxx-stuke splitters- spoiler lip Ground Zero-Ccr Works roll bar-Mevic carbon HT-ducktail carbon-DIY spoiler HT-sideskirts-

April 29, 2009, 09:34:04 PMReply #7

Offline Basilmx5

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #7 on: April 29, 2009, 09:34:04 PM »
Παιδια δε ξερω για τα τεχνικα σημεια αλλα τωρα τελευταια εχω παθει τη πλακα μου με τα μκ1 ή μκ1.5, φτιαγμενα τουλαχιστον εξωτερικα, οχι τα μαμα, τα μαμα τα βλεπω πολυ skinny.. θεωρω οτι γινονται απτα ομορφοτερα αμαξια που μπορουν να κυκλοφορησουν, σκετα στολιδια αν τα εχεις τουμπανο κ καλοδιατηρημενα..

July 01, 2009, 10:05:42 PMReply #8

Offline mx5mk1

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #8 on: July 01, 2009, 10:05:42 PM »
όπως λέει κα το nick μου, είμαι κάτοχος mx5mk1 και χθες οδήγησα NC 1.8, θέλετε εντυπώσεις ΝΑmk1 vs NC1.8 ?


July 01, 2009, 11:18:28 PMReply #9

Offline Konstantinos

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #9 on: July 01, 2009, 11:18:28 PM »
Ναι φυσικά,αναμένω με αγωνία τις εντυπώσεις σου! Απλά ρίξε μια ματιά γιατί πιστεύω υπάρχει ένα αντίστοιχο topic κάπου στο forum ωστε να μην χαθεί η ροή της ενότητας! Βασίλη συμφωνώ απόλυτα :good:Θα ήμουν υπερευτυχής με ένα Mk1 έστω με 90hp (αν και θα του είχα κάνει πολλάαα που οικονομικά δεν μπορώ στο Mk3)!!
🔰 2007 Mazda Mx-5 1.8 NC1 Roadster
☘️2012 Alfa Romeo Giulietta 940 1.4TB

July 02, 2009, 08:00:53 AMReply #10

Offline mx5mk1

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #10 on: July 02, 2009, 08:00:53 AM »
Nομίζω δεν υπάρχει λόγος να γράψω την προσωπική μου άποψη για τη σύγκριση NAmk1 και NC επειδή μπορεί να δημιουργηθεί κάποια μικρή αντιπαράθεση, κάτι που δεν θα ήθελα με τίποτα να συμβεί....      :exaclty:

July 02, 2009, 02:07:36 PMReply #11

Offline nmwisima

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #11 on: July 02, 2009, 02:07:36 PM »
Δεν υάρχει σύγκριση φίλε μου, πρακτικά. Γράψε ό,τι θες.

Μηλα με πορτοκάλια ειναι ούτως ή άλλως.

Ό,τι και να πεις, πολύ διαφορετικές εποχές, πολύ διαφορετικές ανάγκες και προυποθέσεις.

July 06, 2009, 05:13:12 PMReply #12

Offline option-D

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #12 on: July 06, 2009, 05:13:12 PM »
Παίδες, για δείτε αυτήν εδώ τη Γιαπωνέζα..
Γιατί είναι έτσι; Τί εννοώ.. Μούτρα, τιμόνι, κώλος είναι διαφορετικά απο τα υπόλοιπα.. Το κοντέρ είναι σε μίλια επίσης, οπότε την κόβω για καθαρόαιμη..
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

July 06, 2009, 05:17:48 PMReply #13

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #13 on: July 06, 2009, 05:17:48 PM »
Aμερικανα ειναι φιλαρακι !!!
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

July 06, 2009, 05:19:20 PMReply #14

Offline Liakos

Re: Διαφορές ΜΚ1 ΜΚ1,5
« Reply #14 on: July 06, 2009, 05:19:20 PM »
Μανο αν ηταν Ιαπωνικης προελευσης το πρωτο που θα επρεπε να ισχυει θα ηταν να βρισκεται το τιμονι στα δεξια...ατοπο.Μπροστα εχει μονο τα jaws δε βρισκω κατι αλλο διαφορετικο.Βλεπω επισης κ ανακλαστηρες μπροστα....αυτοματο κιβωτιο....πισω "αμερικανικη" πινακιδα....
Εγω σου λεω οτι ειναι Αμερικανικο. ;)

*με προλαβες ρε mod της κακιας ωρας :P

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines