Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Το miata μας τελείωσε  (Read 40390 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

January 15, 2013, 09:01:34 PMReply #180

Offline dimsabas

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #180 on: January 15, 2013, 09:01:34 PM »
Οπότε να ευχηθούμε καλοτάξιδο στον νέο κάτοχο, που είναι μέλος του φόρουμ μας εδώ και χρόνια και περίμενε πολύ καιρό αυτή τη στιγμή! :exaclty:

January 17, 2013, 06:49:09 AMReply #181

Offline dimsabas

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #181 on: January 17, 2013, 06:49:09 AM »
Η συνέχεια εδώ.

January 26, 2013, 09:57:40 AMReply #182

Offline dimsabas

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #182 on: January 26, 2013, 09:57:40 AM »
Έτοιμο για τον Gianic. Το τσιμπάς 2.5, κουμπώνεις και το ΝΒ μοτεράκι με την τουρμπινίτσα του κι είσαι Πασάς στα Γιάννινα! :exaclty:

April 02, 2013, 01:26:17 PMReply #183

Offline gianic

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #183 on: April 02, 2013, 01:26:17 PM »
Μετα απο τρια mx-5 κι ενα s2000 ειπα να εγκαταλειψω για αλλη μια φορα το αγαπημενο μου roadster και να στραφω σε κατι αλλο. Εννοειται πισωκινητο, σχετικα δυνατο, ομορφο στα ματια μου και ευχαριστο.

Kατεληξα σ'αυτο εδω μιας και ηταν ο,τι πιο κοντινο σε αυτο που εψαχνα.


Eντυπωσεις τωρα...
Ο κινητηρας του ειναι υποδειγματικος. Φανταστικη λειτουργια μεχρι τον κοφτη(9000) ειναι προθυμος απο πολυ χαμηλα(3000) και μαζευει χιλιομετρα για πλακα. Δεν εχει καμια τρελη ροπη ουτε σκαβει την ασφαλτο αλλα δεν εχει σημασια. Ταιριαζει γαντι στο χαρακτηρα του αυτοκινητου.
Αρνητικο του η καταναλωση. Καιει πολυ το ρημαδι. Οσο κι αν προσπαθησα μεσα στην πολη να οδηγησω σαν γιαγια δεν κατεβηκα κατω απο τα 17λ/100.
Σε τερμα γκαζια (ανεβα κατεβα Πεντελη, Διονυσο και Ντραφι) ειδα 20λ/100 τα οποια ειναι φυσιολογικα δεδομενου του τροπου οδηγησης.
Περιμενω να δω τωρα σε ταξιδακι τι κανει. Υπολογιζω να πεσει στα 12-13λ/100 με φυσιολογικη οδηγηση.
Το rx8 με αυτο το μοτερ δεν ειναι αμαξι για καθε μερα για κανενα λογο.

Το στησιμο του υποδειγματικο. Βεβαια το συγκεκριμενο φοραει Tein Superstreet και σιγουρα παιζει κι αυτο το ρολο του.
Ειναι σαν ενα miata με πιο μακρυ μεταξονιο, προβλεψιμο, ουδετερο και με πολυ καλυτερη αισθηση στο τιμονι(μιλαω για nb)
Σε σχεση με το s2000 ειναι πολυ πιο φιλικο. Παρολα αυτα τα δυο αυτοκινητα μοιαζουν υπερβολικα. Ειναι παρα πολυ κοντα οδηγικα.
Αν μου εδιναν και τα δυο στα ιδια λεφτα και την ιδια κατασταση θα επελεγα παντως το rx8.

Οτι θελετε ρωτηστε με  :)





2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

April 02, 2013, 01:42:21 PMReply #184

Offline nmwisima

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #184 on: April 02, 2013, 01:42:21 PM »
Οτι θελετε ρωτηστε με  :)

Μήπως ξέρεις που ακριβώς είναι το μποζόνιο Χιγκς;

April 02, 2013, 01:56:38 PMReply #185

Offline Hayate

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #185 on: April 02, 2013, 01:56:38 PM »
Καλοτάξιδο! Εκανα κ εγώ την ίδια σκέψη πριν 2 μήνες αλλά μόλις έμαθα τα πάντα για το μοτέρ σύντομα εγκατέλειψα την ιδέα...  :exaclty:
Ηθελα πισωκίνητο κουπέ 2+2 μέχρι 1800cc. δηλ. RX8, merc - bmw... δια της εις άτοπον απαγωγής κατέληξα σε ΜΧ5...  :zalistika: :llol:

April 02, 2013, 02:01:21 PMReply #186

Offline gianic

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #186 on: April 02, 2013, 02:01:21 PM »
Οτι θελετε ρωτηστε με  :)

Μήπως ξέρεις που ακριβώς είναι το μποζόνιο Χιγκς;

Aυτα ειναι πραγματα του θεου. Δεν πρεπει καν να τα συζηταμε..

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

April 02, 2013, 02:03:59 PMReply #187

Offline SchumiMx5

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #187 on: April 02, 2013, 02:03:59 PM »
καλοτάξιδο και on-line John :excited:
Μπήκες στο σωστό δρόμο  :)

April 02, 2013, 02:07:31 PMReply #188

Offline iliasbak

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #188 on: April 02, 2013, 02:07:31 PM »
ωραίος καλοτάξιδο ! Απο περιέργεια , αν θες απαντάς , πόσο το πήρες ? Στο ταξίδι γύρω στα 13- 14  θα καις με νορμάλ οδήγηση . Φαντάζομαι θα ξέρεις ότι χρειάζεται φροντίδα και προδέρμ ο βαγγέλης . Συμπίεση μέτρησες στους ρότορες ?   Θα το χαρείς σίγουρα περισσότερο αν βγάλεις απο το μυαλό σου το θέμα κατανάλωση , αλλά αυτό το ξεχνάς πιο εύκολα όταν το ακούς να στροφάρει κοντά στον κόφτη !!! :yeah:

April 02, 2013, 02:31:07 PMReply #189

Offline gianic

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #189 on: April 02, 2013, 02:31:07 PM »
Σκεψου οτι εκανα πολυ σκληρο παζαρι με τιμη που ξεκινουσε απο τα 7.000€(ηθελα συγκεκριμενη εκδοση τρομαρα μου)
Εννοειται το πηρα πολυ χαμηλοτερα.

Οι ροτορες εβγαλαν 7 μπρος πισω και γενικοτερα να μη το ματιασω το μοτερακι δουλευει υποδειγματικα.

2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

April 02, 2013, 02:40:45 PMReply #190

Offline Gas21

Re: Απ: Το miata μας τελείωσε
« Reply #190 on: April 02, 2013, 02:40:45 PM »
Καλοριζικο  και καλοταξιδο!Oντως τσουζει η καταναλωση αλλα το ξεχνας με το που κατσεις στο καθισμα!
ΜΧ-5 PRHT 1.8 turbo Brilliant Black
custom turbo kit
Karabelas full exhaust
ECU tuned by Gianic
MeisterR Zeta S  /rear PPF brace
Quaife LSD / FGR 4.625
Flyin Miata Level 1 clutch
Rota Slipstream wheels  17x8 /Nankang NS2R 225-45-17
Mazda Airdam kit / ducktail

April 02, 2013, 02:47:10 PMReply #191

Offline saldale

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #191 on: April 02, 2013, 02:47:10 PM »
Καλορίζικο! Καλά χιλιόμετρα.
MY09 - Noisy Combative Exclusive Classy

April 02, 2013, 02:49:36 PMReply #192

Offline spoumi

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #192 on: April 02, 2013, 02:49:36 PM »
Ωραία επιλογή αφού είναι και συνειδητοποιημένη!
Καλοτάξιδο Γιάννη!
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

April 02, 2013, 02:51:49 PMReply #193

Offline katsavidakias1

Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #193 on: April 02, 2013, 02:51:49 PM »
Καλοταξιδο φιλε να το χαιρεσαι..... Το θεμα συμπιεση παντως ειναι μεγαλη ιστορια εχει αλλους που μετρησαν 7+ και μετα απο καιρο τους εδειχνε 8+ και αλλοι 5+ 6+ και παει λεγοντας γιατι μετρανε πολλοι παραγοντες πρεμιξ-βαλβολινη στο μοτερ για να δειχνει ποιο πανω να πουληθει ποιο ευκολα και τα σχετικα...

Στην θεση σου θα αλλαζα οπωσδηποτε αμεσως πολλαπλασιαστες-μπουζι-μπουζοκαλωδια και μια ματια τον καταλυτη μην εχει σπασει γιατι ο πισω ροτορας την ακουει στερεοφωνικα και αν ναι τον αλαζεις και αυτον..... γιατι απο εκει δημιουργουνται ολα τα προβληματα στους βανκελ και χαλανε και ολοι τα κατηγορουν μετα και τωρα τελευταια επειδη τα ρχ8 λογο χιλιομετρων επειδη δεν εχουν φιλτρο βενζινης δες και την αντλια βενζινης καλο κακου

Αν τα κανεις αυτα και το φροντιζεις οπως ειπε ο iliasbak δεν θα εχεις θεμα καθολου....

Για το θεμα καταναλωση τοσο καιει οσο εγραψες μην περιμενεις δυστηχως κατι καλητερο (εκτος αν εχεις cruise control) γλυτωνεις 2-3 λιτρα στα 100χλμ

Ειδα οτι γραφτηκες και στο rx8club.gr οποτε θα τα διαβασεις και εκει οτι εχουμε γραψει σχετικα για διαφορα θεματα.... (κατοχος 2 χρονια mazda rx8 cosmo)

και παλι καλοταξιδο να το χαρεσαι καιμε το πλαι και οσο παει.....  ;)
Subaru Impreza WRX STi 2004

April 02, 2013, 02:56:29 PMReply #194

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3299
  • Total likes: 392
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: Το miata μας τελείωσε
« Reply #194 on: April 02, 2013, 02:56:29 PM »
καλο τάξιδο γιάννη!
:good:
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
myex -> MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...