!!
Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register
Γενικα > Γενικά
Μπλα μπλα κτλπ [#12]
A1D3L:
Όχι Ηλία, δεν έχω γράψει κάτι. Επειδή είμαι τεμπέλης και άσχετος, με περιορισμένη υπομονή, αν κάποιος μερακλής το επιθυμεί, μπορώ να φέρω ένα από τα πιο όμορφα NC που κυκλοφορούν :moutza: (και σίγουρα το πιο όμορφο πράσινο :girlie:), σε επόμενη φωτογράφιση και μετά να κάνω καμιά παρουσίαση (λέμε τώρα, :punish:).
Πέραν των ανωτέρω, και επειδή είμαι μάλλον αναίσθητος, επειδή κυκλοφορώ συνήθως top down (χειμώνα - καλοκαίρι) και επειδή την έβαλα χειμώνα, δεν κατάλαβα ιδιαίτερη διαφορά στη θερμοκρασία και διέκρινα ελάχιστη βελτίωση στην ηχομόνωση (που μάλλον ήταν η ιδέα μου). Πλέον, εννοείται πως δε μού κάνει καμία αίσθηση.
Γενικά, νομίζω πως αναβαθμίζει το εσωτερικό (ανάλογα με τα γούστα, βέβαια, και το attitude του καθενός), καθώς δεν φαίνονται πλέον οι βέργες της κουκούλας, αλλά to be honest αυτό δε με πολυαπασχολεί, καθώς δεν θα τα πολυέβλεπα ούτως ή άλλως, τα υπόλοιπα που κάνει δεν τα πολυκαταλαβαίνω και το μόνο που ένιωσα πραγματικά ήταν το αλάφρωμα στο πορτοφόλι. Άραγε υπάρχει αντίστοιχο ρητό με της Lotus, για το πορτοφόλι, του τύπου "more are less"; Γενικά, δε θα το πρότεινα σε κάποιον, αλλά είμαι ανοιχτός σε test drive, για εξαγωγή συμπερασμάτων. :exaclty:
simkoz:
Κάνει ρε στον ήχο σίγουρα, και στην θερμοκρασία εννοούσα ότι δεν καίγετε το κεφάλι σου και δεν βράζει το εσωτερικό το καλοκαίρι με τον ήλιο.
Τον χειμώνα ΟΚ, δεν νομίζω να έχει κάποια μεγάλη διαφορά.
Οτι το αμάξι τα σπάει το είπαμε? κουκλί και πάει και τέλεια.
jSkyline:
--- Quote from: A1D3L on September 09, 2011, 04:57:09 PM ---και σίγουρα το πιο όμορφο πράσινο :girlie:
--- End quote ---
Ψιτ, μας δουλευεις !!! :coolio:
Αφου δεν υπαρχει ανταγωνισμος !!! Εδω παιζει να εισαι και το μονο πρασινο 2λιτρο στην Ελλαδα !!!
Liakos:
--- Quote from: jSkyline on September 09, 2011, 05:26:12 PM ---