Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Fastest, lightest MX-5 edition ever!  (Read 11614 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

March 23, 2011, 11:11:19 PMReply #15

Offline simkoz

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #15 on: March 23, 2011, 11:11:19 PM »
Εκεί το έκανε λάθος η Mazda, έβαλε carbon αντί για σωλήνα που να επεκτείνεται στο παρμπρίζ.
Πάντως και μόνο που υπάρχει το project του Δημήτρη και τα συζητάμε είναι bonus για το φόρουμ
Brilliant Black NC 2.0 ->Presentation
RX-8 sway bars
Goodwin RoadsterSport II Duals
BC RS Coilovers
I.L. Aluminium Strut Brace kit
Rear upper Strut Bar
Daylight lights

March 26, 2011, 10:40:25 AMReply #16

Offline george1.8

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #16 on: March 26, 2011, 10:40:25 AM »
Το mx5 που όλοι θα θέλαμε να είχαμε!!!!!! Απίστευτο!!!!!!
Πρέπει να σκοτώνει.... :o :o

ΝC Mid 1.8 Brilliant Black...

March 26, 2011, 11:52:19 PMReply #17

Offline Nitroking

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #17 on: March 26, 2011, 11:52:19 PM »
Το cage Γιωργο ζυγιζει ευκολα ενα 40αρι κιλα. Της OMP για τα ΝΑ/ΝΒ που ειναι το μισο απο αυτο, ζυγιζει 27 κιλακια. ;)

Εγω θα του δινα γυρω στα 20-25.. Σε τετοιες εφαρμογες βαζεις χρωμομολυβδενιο, δεν καθεσαι να ανεχτεις το βαρος του χαλυβα.. ;)
Where is knowledge there is power...

Tips:
-Αν προκειται να κανεις κατι, κανε το σωστα..
-Με τα ψεματα αμαξια δε φτιαχνονται..

March 31, 2011, 11:29:33 PMReply #18

Offline aft3rgl0w

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #18 on: March 31, 2011, 11:29:33 PM »
Μαλιστα.Κανουν λογο για : "0 to 60 mph (96 km/h) takes just 3 seconds and top speed is 160 mph ( 257.5 km/h)."  :o :o

Yπεραισιοδοξο το βρισκω το 0-100 αλλα ποιος ξερει?

Αναγνωριζει καποιος τις ζαντες? Φερνουν σε OZ Ultraleggera αλλα δεν πρεπει να ειναι αυτες.

Θα τρεξει σε αγωνα αντοχης οποτε δε νομιζω να ακολουθησαν το δρομο της CSW.Επισης τα extra parts της υπερτροφοδοτησης δε θα βοηθουσαν κ το να μεινει το βαρος σε τοσο χαμηλα επιπεδα. Ισως ειναι καποια τσιταρισμενη ατμοσφαιρικη εκδοση του διλιτρου MZR με τα καλουδια της CSW. :????:

και εγω για Ultraleggera τις κόβω.....γενικά θεικό σχεδιο για ζάντα αλλα τις είδα σε mx5 και δεν μπορω να πω οτι του ταιριαζε τόσο ..δε ξέρω...
anyway....δείχνουν φοβερά αυτα τα 850kg :)

April 01, 2011, 12:00:42 AMReply #19

Offline dimsabas

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #19 on: April 01, 2011, 12:00:42 AM »


Στον 1ο αγώνα του Britcar στο Silverstone για μεγάλο μέρος του αγώνα (περίπου τον μισό) ήταν 3ο στην κατηγορία του (τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας ήταν BMW M3 E90, Μ3 E46, BMW 135, "Honda Elise" S1, Exige, Ginetta G50, Leon Supercopa κ.ά) με περίπου 2sec διαφορά σε best lap (σε χρόνους της τάξης των 2' 28") από τον μέχρι εκείνη τη στιγμή πρώτο (με Elise).
Φυσικά ο αγώνας είναι endurance οπότε τα γυρολόγια είναι ενδεικτικά μιας και δεν φανερώνουν όλη την αλήθεια για την έκβαση του αγώνα. Αργότερα η διαφορά από τα πρώτα γυρολόγια (M3 E90, Leon supercopa) μεγάλωσε και τελικά το MX-5 GT τερμάτισε 6ο (από τις 10 συνολικά συμμετοχές) στην κατηγορία του.

April 01, 2011, 12:07:53 AMReply #20

Offline nmwisima

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #20 on: April 01, 2011, 12:07:53 AM »
Mα πόσο κάμπερ έχει πίσω :????:

April 01, 2011, 12:38:58 AMReply #21

Offline Liakos

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #21 on: April 01, 2011, 12:38:58 AM »
Mα πόσο κάμπερ έχει πίσω :????:
Ελα ντε...σα χαλασμενο φαινεται. :????:

Μπραβο στο miata.Το ριξανε στο λακκο με τα θηρια! :o :o

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


April 01, 2011, 08:03:14 AMReply #22

Offline saldale

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #22 on: April 01, 2011, 08:03:14 AM »
Και πολύ σωλήνας βρε παιδί μου...
Κανένα πιο "ελαφρυ" cage δεν μπορούσαν να φτιάξουν?
MY09 - Noisy Combative Exclusive Classy

April 01, 2011, 08:28:04 AMReply #23

Offline lok502

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #23 on: April 01, 2011, 08:28:04 AM »
Μάλλον θα το απαιτούσαν οι κανονισμοί, όπως επίσης και λόγοι ασφάλειας/ακαμψίας.
Πάντως παίζει σε δύσκολη κατηγορία το "ταπεινό"  Μιάτα και τα πάει πολύ καλά, νομίζω αν αναλύσουν τον 1ο αγώνα θα βελτιωθούν πολύ στους επόμενους.. Μην ξεχνάμε και με τί θηρία είναι αντιμέτωπο..


(Ελπίζω η Μάζντα να βάλει μυαλό και να βγάλει έστω και περιορισμένη, μια ειδική έκδοση Μιάτα, ελαφρύ χωρίς εξοπλισμό και σκληροπυρηνικό -ένα R package δηλ.
Για μένα όνειρο θα ήταν ένα Μιάτα πχ NC  900(δύσκολα)-950 κιλά (εφικτό), τελείως γυμνό (μόνο απλό AC προαιρετικά για να μην πεθαίνουμε από τη ζέστη το καλοκαίρι-όχι κλιματισμό ούτε ηχοσύστημα, δερμάτινα, μόνωση κλπ), χειροκίνητα παράθυρα, μπάκετ, μπλοκέ, ανάρτηση, αντιστρεπτικές, rollbar, bushings πολυουρεθάνης, κοντό 6αρι κιβώτιο και 180-200 άλογα.

Miata NA 1.6 1992

Bilstein Shocks/ Vogtland springs
Carbotech XP10 F/R
Toyo R888 195/50/15
Mythos/FM Frame Rails
    +    

Miata NA 1.8 1996

Tokico Shocks/ FM springs
Advanti Storm 15x8/ BFG Rival 205/50/15
Torsen
Mishimoto aluminum radiator
Boss Frog Clearview SH Rollbar
FM Frame Rails+Butterfly
RB Sways + Brace

April 01, 2011, 03:30:11 PMReply #24

Offline dimsabas

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #24 on: April 01, 2011, 03:30:11 PM »
Πράγματι, ένα τέτοιο NC θα ήταν ονειρικό. Ένα 106 Rallye σε roadster. Ίσως όμως οι εταιρίες βλέπουν ότι δεν υπάρχει επαρκές κοινό για τέτοιες εκδόσεις και τελικά είμαστε λίγοι οι σκληροπυρηνικοί. Ιδού μια αντίστοιχη έκδοση από το EVO, η οποία όμως είναι τελείως γυμνή, αφού προορίζεται για αγωνιστική χρήση.

Τώρα, στο θέμα μας:










Και εδώ ο κινητήρας, που όπως φαίνεται είναι ο MZR-Duratec με τετραπετάλουδο σύστημα barrel throttles της Cosworth.



Και μία αναφορά από τον Sam Hignett, τον Managing Director της Jota Sport που ετοίμασε το αυτοκίνητο:
http://www.adventure52.com/2011/03/28/view-from-inside-the-mx-5-gt/

April 02, 2011, 12:41:42 AMReply #25

Offline Liakos

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #25 on: April 02, 2011, 12:41:42 AM »
Απολαυστε!  :nod:

Mazda MX-5 GT Timelapse Build

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


April 02, 2011, 10:26:05 PMReply #26

Offline Basilmx5

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #26 on: April 02, 2011, 10:26:05 PM »
Πραγματικα πολυ ομορφο βιντεο...

Πράγματι, ένα τέτοιο NC θα ήταν ονειρικό. Ένα 106 Rallye σε roadster. Ίσως όμως οι εταιρίες βλέπουν ότι δεν υπάρχει επαρκές κοινό για τέτοιες εκδόσεις και τελικά είμαστε λίγοι οι σκληροπυρηνικοί.
Κ αυτοι που ειστε ρε Δημητρη... αντε να βαλω κ τον εαυτο μου μεσα, με την εννοια οτι θαθελα να χα ενα τετοιο, δεν θα μπορουσαν να διαθεσουν 60χιλιαρικακια για ενα τετοιο project... γιατι τοσο θα κοστιζε αν εβγαινε στη παραγωγη, εστω σε μερικη...

April 02, 2011, 11:10:49 PMReply #27

Offline dimsabas

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #27 on: April 02, 2011, 11:10:49 PM »
Τη στιγμή που το Sport κοστίζει 30-35 χιλιάρικα, θεωρώ ότι αν η Mazda έστηνε κανονική γραμμή παραγωγής (κι όχι όπως η Ford που αναγκαζόταν να στέλνει τις καρότσες αλλού και να μοντάρουν χειροποίητα τα Focus RS, με αποτέλεσμα να χάνει χρήματα σε κάθε RS που πουλούσε), ένα ρεαλιστικό κόστος 40Κ θα το καθιστούσε ελκυστικό. Όλα αυτά με 170-180 αλογάκια από το δίλιτρο μοτεράκι και βάρος περί τα 950 κιλά. Τα επιπλέον 100 κιλά για να φτάσει τα 850 ίσως κοστίζουν κάτι παραπάνω. Από την άλλη, ξαναρωτάω πόσοι θα αγόραζαν ένα αυτοκίνητο χωρίς οροφή.

April 02, 2011, 11:29:01 PMReply #28

Offline Ξάδελφος

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #28 on: April 02, 2011, 11:29:01 PM »
Τι να στήσει? Κανονική γραμμή παραγωγής? Τοτε θα ηταν που για να συμφερει η παραγωγη του σε σχεση με το ποσα λιγα αμαξια θα πωλουνταν εκ των πραγματων ,θα κοστιζε 100000Ε.
Γιατι λες τα λαχταριστα πανακριβα αυτοκινητα που πουλανε λιγα κομματια τα δινουν για κατασκευη σε "οικους" ? Μηπως γιατι για τα λιγα κομματια δε συμφερει η δημιουργια-στησιμο ολοκληρης γραμμης παραγωγης?

April 03, 2011, 03:37:42 PMReply #29

Offline Basilmx5

Re: Fastest, lightest MX-5 edition ever!
« Reply #29 on: April 03, 2011, 03:37:42 PM »
Τη στιγμή που το Sport κοστίζει 30-35 χιλιάρικα, θεωρώ ότι αν η Mazda έστηνε κανονική γραμμή παραγωγής (κι όχι όπως η Ford που αναγκαζόταν να στέλνει τις καρότσες αλλού και να μοντάρουν χειροποίητα τα Focus RS, με αποτέλεσμα να χάνει χρήματα σε κάθε RS που πουλούσε), ένα ρεαλιστικό κόστος 40Κ θα το καθιστούσε ελκυστικό. Όλα αυτά με 170-180 αλογάκια από το δίλιτρο μοτεράκι και βάρος περί τα 950 κιλά. Τα επιπλέον 100 κιλά για να φτάσει τα 850 ίσως κοστίζουν κάτι παραπάνω. Από την άλλη, ξαναρωτάω πόσοι θα αγόραζαν ένα αυτοκίνητο χωρίς οροφή.
Αυτα τα πολυ ομορφα πραγματακια που λες 170-180 αλογα 950-850κιλα τα χουν αμαξια που κοστιζουν καινουργια 60-70-80χιλιαρικα βλεπε λοτους-σπιντστερ... που το ειδες το ρεαλιστικο νουμερο των 40χιλιαδων?  :llol: μη σου πω για πιο σκληροπυρηνικο οπως ατομ-κτμ κ αλλα σαυτη τη κατηγορια που ξεπερνανε τα 100...
Αλλα στο τελος τελος, εγω σου λεω οτι εβγαινε "αυτο" το μχ5 κ το ειχαν 40k... τα ειχες να τα δωσεις? ή θα τα εδινες? (ρητορικη ερωτηση) ::-