Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Miatabusa και FrankenMiata  (Read 4327 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

February 25, 2011, 09:21:19 PM

Offline dimsabas

Miatabusa και FrankenMiata
« on: February 25, 2011, 09:21:19 PM »
Ας δούμε δύο εξαιρετικά ενδιαφέροντα επιχειρήματα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού

1) Κάποιοι έχουν επιχειρήσει να μεταμοσχεύσουν μοτεράκι από Hayabusa σε Miata πρώτης γενιάς.

Περισσότερα μπορούμε να διαβάσουμε εδώ.

Μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι ο 1.8 στο Μκ1 ζυγίζει 135 κιλά, ενώ το μοτέρ από Hayabusa, χωρίς σασμάν, μόλις 61.5. :excited:


2) Αν το μόνο που σε νοιάζει είναι η απόδοση στην πίστα, τότε μπορείς να κάνεις κάποιες εκπτώσεις στην αισθητική. :exaclty:

Το διάσημο FrankenMiata!
« Last Edit: February 25, 2011, 10:06:12 PM by dimsabas »

July 04, 2011, 10:21:48 PMReply #1

Offline Theo

Re: Miatabusa και FrankenMiata
« Reply #1 on: July 04, 2011, 10:21:48 PM »
My-ex-Mx5: 
NC 1.8lt. High | Galaxy Grey
MazdaSpeed CAI
IL Motorsports 4-1 Header
Goodwin Racing Midpipe
Cusco Type-RS 1.5 Way LSD
FGR 4.44
Tein Street Basis Z Coilovers
RX8 Sway Bars
Custom Rollbar
RX7 FD wheels skatouli custom color

December 15, 2011, 10:51:07 AMReply #2

Offline xristos

Re: Μείωση βάρους
« Reply #2 on: December 15, 2011, 10:51:07 AM »
Συγχωρέστε με εαν δεν έπρεπε να υπάρχει εδώ (μπορεί πάντα να διαγραφεί ή να κατευθυνθεί αλλού) αλλά είναι τουλάχιστον αρκετά ενδιαφέρον...

MEV Exocet
--------------------------------------------------------------------------------

Exomotive is proud to announce the Mazda Miata-based MEV Exocet kit car to the US market.

The Exocet kit car takes all it's mechanicals from a 1990-2005 Mazda Miata and places them into a stiff, lightweight exoskeletal frame. By losing a third of the Miata's weight, it results in a fast, well-balanced and responsive sports car.

Designer Stuart Mills of MEV had very clear design goals from the beginning of the Exocet project: easy to build, lightweight, low cost, and massive fun. A brilliant concept aimed at the novice car builder with over 150 kits sold worldwide since the car's release.

Economically, the Exocet can be one of the most inexpensive kit cars to build. If you pick a good NA or NB donor and sell off the unneeded parts, you can easily bring the total build cost of the Exocet under $10k. As well as using all the Mazda's mechanicals, the Exocet can also use the donor's wheels, seats, instrumentation, exhaust, seat belts and more - all the items that you would typically spend thousands of dollars on when building a typical kit car.

The build progression is simple. The donor can be stripped and it's body removed in a weekend using a standard engine hoist. This exposes the entire Miata drivetrain that is ready to accept the new Exocet chassis. Builders retain the stock Miata wiring harness to further simplify the build process. GRP body panels are supplied in a choice of gelcoat colors to eliminate the need for painting.

In addition to the standard Exocet kit at $5999, a race version is available which includes a full roll cage and steel floors. The race version has it's own class in the 2012 UK Ma5da Championship running as the MX150R.

For more information about the Exocet and Exomotive's line of exoskeletal kit cars, please visit   www.exomotive.com.





Attached Thumbnails
     

December 15, 2011, 03:16:49 PMReply #3

Offline dimsabas

Re: Miatabusa και FrankenMiata
« Reply #3 on: December 15, 2011, 03:16:49 PM »
Χρήστο, το μετέφερα εδώ που είναι πιο κατάλληλο θέμα.

Μερικές φωτογραφίες:






Δε θες να τρακάρεις ούτε με ποδήλατο όταν είσαι μέσα σε τέτοιο...


Ζεστούλα το καλοκαίρι, δροσούλα το χριμώνα.



Θυμίζει πάντρεμα Ariel Atom με Caterham. Πάντως, το να μειωθεί το βάρος του Miata κατά το ένα τρίτο, μου ακούγεται απαισιόδοξο. Δηλαδή το Μκ1 από τα 950-975 κιλά θα πέσει στα 630-650 κιλά, ενώ το Μκ2-2.5 από τα 1.030-1.100 θα πέσει στα 700-730. Ε δεν είναι και τόσο ελαφρύ, κοιτώντας πόσο μικρό και άδειο είναι. Ένα χωροδικτύωμα είναι... Θυμίζω ότι το Atom είναι κάτω από τα 500 κιλά και μάλιστα με βαρύτερο μοτέρ (δίλιτρο Honda). Αυτό όμως δεν έχει κεντρικό άξονα μετάδοσης, αφού το μοτέρ είναι πίσω.

Το MEV βέβαια θα είναι λιγότερο απόλυτο και πιο ντριφτάδικο. :exaclty: :exaclty:

December 15, 2011, 03:30:44 PMReply #4

Offline charchon

Re: Miatabusa και FrankenMiata
« Reply #4 on: December 15, 2011, 03:30:44 PM »
βλεπω τα χερια του τυπου, και απο που κρατιεται....και σκιαζομαι.....δεν εμπαινα!!!
τοπΟΥΛΗΣΑομΑΛΑΚαςΑλλαθαξαναπαΡωΚαποιαΣτιγμηΛευκοFaceliFTNC

March 03, 2012, 01:17:23 AMReply #5

Offline dimsabas

Re: Miatabusa και FrankenMiata
« Reply #5 on: March 03, 2012, 01:17:23 AM »
Αφού τα RX8 φορούν κινητήρα από Miata, ιδού ένα Miata που φοράει rotary. :exaclty:

http://jinbaittaimxfive.wordpress.com/2010/12/02/miata-rotary/#