Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Σχετικά με NC 2.0  (Read 11247 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

February 16, 2011, 07:47:03 PM

Offline Kostas2B

Σχετικά με NC 2.0
« on: February 16, 2011, 07:47:03 PM »
Ανοιγω αυτο το θεμα γιατι εχω καποιες αποριες σχετικα με το διλιτρο μοντελο και τις διαφορες του με το 18αρι.
Οποιος ξερει ας απαντησει...
Εστω οτι καποιος θελει να "πεταξει" το 18αρι μοτερ και να βαλει ενα διλιτρο.Εκτος απο εγκεφαλο και πλεξουδα,τι αλλο θα χρειαστει?
Τα ανταλλακτικα,πχ, μπουζι,φιλτρα κτλ ειναι ιδια και για τα 2 μοντελα?
Το 5αρι σασμαν ειναι το ιδιο και στις 2 εκδοσεις?(Οσα διλιτρα δηλαδη δεν ειναι εκδοση Sporty με 6αρι)
Το κορωνοπηνιο στο διλιτρο ειναι 4.1 για αυτα με 5αρι σασμαν και 3.9 για τα Sporty ή εχουν ολα 3.9?
Πως παει ενα 2.0 με 5αρι σασμαν σε σχεση με ενα που εχει 6αρι?

Εκτος απο τις διαφορες στην ιπποδυναμη και στα κυβικα (!!!!!) εχουν αλλες διαφορες?πχ οι δισκοπλακες εχουν την ιδια διαμετρο και στα 2?Το χταποδι,ο καταλυτης και η εξατμιση ειναι διαφορετικα?

Ποσο ευκολα μπορουμε να βρουμε μοτερ 2.0 και σε τι τιμη κυμαινονται ειτε μτχ ειτε καινουρια?


total black NC

February 16, 2011, 08:15:43 PMReply #1

Offline xenos

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #1 on: February 16, 2011, 08:15:43 PM »
εχουν αλλες διαφορες?πχ οι δισκοπλακες εχουν την ιδια διαμετρο και στα 2?

Τα φρένα είναι ίδια.

\
Ποσο ευκολα μπορουμε να βρουμε μοτερ 2.0 και σε τι τιμη κυμαινονται ειτε μτχ ειτε καινουρια?

Έχεις μεγάλο οικόπεδο?
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

February 16, 2011, 08:24:39 PMReply #2

Offline Alex

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #2 on: February 16, 2011, 08:24:39 PM »
Η μετάδοση στο δίλιτρο με 5άρι σασμάν και στο 18άρι είναι ίδια( κ/π, σασμάν, συμπλέκτης κτλ)
2.0 mx-5

February 16, 2011, 08:39:30 PMReply #3

Offline Theo

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #3 on: February 16, 2011, 08:39:30 PM »
To 6αρι εχει 3.7 μεταδοση.

Ολη η εξατμιση ειναι ιδια.



My-ex-Mx5: 
NC 1.8lt. High | Galaxy Grey
MazdaSpeed CAI
IL Motorsports 4-1 Header
Goodwin Racing Midpipe
Cusco Type-RS 1.5 Way LSD
FGR 4.44
Tein Street Basis Z Coilovers
RX8 Sway Bars
Custom Rollbar
RX7 FD wheels skatouli custom color

February 16, 2011, 09:04:12 PMReply #4

Offline Alex

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #4 on: February 16, 2011, 09:04:12 PM »
To 6αρι εχει 3.7 μεταδοση.

Ολη η εξατμιση ειναι ιδια.





3.9 το 6άρι σασμάν κι αυτό μόνο στην ευρώπη.στην Αμερική τα 6άρια έχουν 4.1
2.0 mx-5

February 16, 2011, 09:19:00 PMReply #5

Offline Kostas2B

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #5 on: February 16, 2011, 09:19:00 PM »
Λοιπον,βρηκα αυτα...





Ειναι απο το φυλλαδιο της Mazda αλλα για το facelift NC,δε νομιζω ομως να εχει διαφορες...
Απ'οτι λεει το 1.8 εχει 3.9 (??????)κ/π και το διλιτρο 3.7.
Οντως δεν εχουν διαφορα στα φρενα,οποτε οι διαφορες πρεπει να ειναι μονο στο μοτερ.Και στο 8αρι στροφομετρο του 2.0 εναντι 7αρι για το 1.8 !!!


total black NC

February 16, 2011, 09:22:57 PMReply #6

Offline Alex

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #6 on: February 16, 2011, 09:22:57 PM »
Έχουν διαφορές στη τελική σχέση μετάδοσης στο ``όνομα`` της οικονομίας. Η τελική σχέση που έγραψα πιο πάνω (3.9) πρέπει να είναι λάθος αλλά δεν το βρίσκω γ@μ@ για να το διορθώσω
2.0 mx-5

February 16, 2011, 09:34:14 PMReply #7

Offline Alex

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #7 on: February 16, 2011, 09:34:14 PM »
Τελικά η τελική σχέδη μετάδοσης για το ευρωπαικό 6τάχυτο είναι 3.72 και στο αμερικάνικο 4.1. Ας σβηστούν τα παραπάνω ποστ μου αφού δεν μπορώ να το κάνω εγώ
2.0 mx-5

February 16, 2011, 09:57:52 PMReply #8

Offline dimsabas

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #8 on: February 16, 2011, 09:57:52 PM »
Καλά, η Mazda δηλώνει βάρος μαζί με οδηγό 75 κιλών στα 1.155 κιλά; Άρα άδειο ζυγίζει 1.080; Τότε γιατί έλεγαν 1.125; :punish:

February 16, 2011, 10:56:18 PMReply #9

Offline Liakos

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #9 on: February 16, 2011, 10:56:18 PM »
Μητσο εισαι off-topic, αλλα η Mazda απο την παρουσιαση του NC το δινει 1155 ΜΕ οδηγο 75 κιλων. Το κατα ποσο ισχυει αυτο το νουμερο δεν το γνωριζω.

Ολα εχουν ιδια φρενα, εισαγωγη και εξατμιση. Μονο στα 2.0 sportFL αλλαζει ελαφρως μια σωληνα στην εισαγωγη που εχει να κανει με τον ηχο κ οχι με την αποδοση.

Ολα τα 5-ταχυτα NC ειτε 2λιτρα ειτε 1.8, εχουν ιδιο σασμαν, δισκο και τελικη σχεση μεταδοσης 4.1. Τα 5-ταχυτα FL, εχουν παλι ολα τα ιδια με μονη διαφορα την τελικη σχεση που τοσο για 2λιτρα οσο για 18αρια ειναι 3.9.

Τα 2.0 6αρια στην Ευρωπη(που μας ενδιαφερει) εχουν 3.7 τελικη σχεση μεταδοσης, εμπρος μπαρα θολων και λιγο παχυτερη πισω αντιστρεπτικη κ bilstein αμορτισερ. Ενα 2.0 6αρι θα ειναι ελαχιστα πιο ζωηρο απο ενα 2.0 5αρι με 4.1 κ αισθητα ζωηροτερο απο ενα 2.0 5αρι FL (με 3.9).


MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


February 16, 2011, 11:58:42 PMReply #10

Offline Kostas2B

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #10 on: February 16, 2011, 11:58:42 PM »
Καλά, η Mazda δηλώνει βάρος μαζί με οδηγό 75 κιλών στα 1.155 κιλά; Άρα άδειο ζυγίζει 1.080; Τότε γιατί έλεγαν 1.125; :punish:

Μηπως ελεγαν για την εκδοση RC?

Τελοσπαντων,για να παμε παλι σε αυτα που λεγαμε για το κ/π...Βρηκα ενα διαφημιστικο του NC εδω στο σπιτι,που αναφερει τελικη σχεση μεταδοσης 4.1 για το 1.8 και το 5αρι 2.0 και 3.727 για 2.0 sporty...

Δε μου ειπε ομως καποιος:τι χρειαζεται σε μια τετοια μετατροπη?


total black NC

February 17, 2011, 11:10:45 AMReply #11

Offline Liakos

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #11 on: February 17, 2011, 11:10:45 AM »
Σε ποια μετατροπη? Σε διλιτρο? Απαντησες μονος σου στο 1ο ποστ. :)

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


February 17, 2011, 03:25:48 PMReply #12

Offline option-D

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #12 on: February 17, 2011, 03:25:48 PM »
Δε μου ειπε ομως καποιος:τι χρειαζεται σε μια τετοια μετατροπη?

Ένας γεμάτος λογαριασμός τραπέζης..
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

February 17, 2011, 03:27:20 PMReply #13

Offline philosopher

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #13 on: February 17, 2011, 03:27:20 PM »
Δε μου ειπε ομως καποιος:τι χρειαζεται σε μια τετοια μετατροπη?

Απλά να πουλήσεις το 1.8 και να πάρεις ένα δίλιτρο και καθάρισες έτσι απλά  ;)

Miata NC 2.0
Simplicity is all that matters.



February 17, 2011, 03:30:37 PMReply #14

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3299
  • Total likes: 392
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #14 on: February 17, 2011, 03:30:37 PM »
από όσο ξέρω θές κινητήρα, εγκέφαλο και πλεξούδα, τα υπόλοιπα είναι ίδια
τώρα με τις τιμές που παίζουν στην αγορά δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει, όταν με προγραμμα+εξατμιση+κοντο, μπορείς να το κάνεις το 18αρι ίσως και πιο γρήγορο από διλιτρο

βέβαια αν έχεις σκοπό στο μέλλον να τα βάλεις έτσι κι αλλιώς αυτά, σε 2λιτρο μοτέρ θα χεις μεγαλύτερα οφέλη και θα φλερτάρεις εύκολα με τα 180 άλογα στρόφαλο και απροβλημάτιστα!
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
myex -> MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...