Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Σχετικά με NC 2.0  (Read 3512 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

February 17, 2011, 05:22:44 PMReply #15

Offline simkoz

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #15 on: February 17, 2011, 05:22:44 PM »
Δε μου ειπε ομως καποιος:τι χρειαζεται σε μια τετοια μετατροπη?

Απλά να πουλήσεις το 1.8 και να πάρεις ένα δίλιτρο και καθάρισες έτσι απλά  ;)
+1. Γιατί να μπλέκεις τόσο πολύ???
Brilliant Black NC 2.0 ->Presentation
RX-8 sway bars
Goodwin RoadsterSport II Duals
BC RS Coilovers
I.L. Aluminium Strut Brace kit
Rear upper Strut Bar
Daylight lights

February 17, 2011, 07:54:33 PMReply #16

Offline xenos

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #16 on: February 17, 2011, 07:54:33 PM »
Δε μου ειπε ομως καποιος:τι χρειαζεται σε μια τετοια μετατροπη?

Απλά να πουλήσεις το 1.8 και να πάρεις ένα δίλιτρο και καθάρισες έτσι απλά  ;)
+1. Γιατί να μπλέκεις τόσο πολύ???

+begi.  :nod:
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

February 17, 2011, 08:25:23 PMReply #17

Offline Kostas2B

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #17 on: February 17, 2011, 08:25:23 PM »
Απλα ερωτηση εκανα...Μπορει καποιος να γουσταρει τοσο πολυ το αμαξι του και να εχει ριξει ηδη χρημα σε οτιδηποτε αλλο εκτος απο το μηχανικο κομματι...

Πιστευω οτι ενα μοτερ πρεπει να κοστιζει μτχ γυρω στα 2 χιλιαρικα...Εγκεφαλος και πλεξουδα δεν εχω ιδεα!
Ο Μπουτσης φερνει μοτερ απο RX-8 Cosmo new με σχεδον 4Κ euro...Μπορει το μοτερ του 2.0 να ειναι ακριβοτερο?


total black NC

February 17, 2011, 08:40:28 PMReply #18

Offline Alex

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #18 on: February 17, 2011, 08:40:28 PM »
Προφανώς ένα τηλέφωνο στο Μπούτση αν σου λύσει την απορία...  ;) ;) Όπως και μια επίσκεψή σου ή τηλέφωνο σε μάντρα που εμπορεύεται μεταχειρισμένα ανταλλακτικά αλλά επειδή δεν είμαι από Αθήνα δεν ξέρω να σου προτείνω κανέναν
2.0 mx-5

February 17, 2011, 08:50:20 PMReply #19

Offline spoumi

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #19 on: February 17, 2011, 08:50:20 PM »
Γενικά δεν συμφέρει από καμία άποψη.
Καλύτερα βγάλε ό,τι έχεις στο 1.8 σου πούλα το δώσε μία διαφορά και πάρε ένα δίλιτρο στα μέτρα σου και βάλτου ξανά ό,τι είχες φορέσει στο 1.8
Το να βάλεις μοτέρ απο 2.0ltr γίνεται και πες ότι τα βρίσκεις.
Το σωστό είναι μετά να το δηλώσεις και να περάσεις από ΚΤΕΟ για να δουν ότι είναι σωστή μετατροπή.Άρα τέλη και φόρους θα είσαι ίσια με δίλιτρο.Κι αν δεν το δηλώσεις απλά θα είσαι παράνομος.Τώρα το πόσο εύκολα μπορεί να σε πιάσουν ή όχι δεν έχει σημασία. Και ότΑΝ σκεφτείς/χρειαστείς να το πουλήσεις θα έχεις ένα mx5 που έχει αλλάξει μοτέρ.Ο μέσος υποψήφιος αγοραστής θα φοβηθεί.
MY07 NCEC
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

February 17, 2011, 09:02:03 PMReply #20

Offline Liakos

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #20 on: February 17, 2011, 09:02:03 PM »
Φυσικα κ συμφερει... Απο το να καθεται κανεις να τα δινει δεξια κ αριστερα βαζοντας μπιχλιμπιδια μπας και καταφερει να βγαλει κανα αλογο παραπανω, καλυτερα να βαλει ενα 2λιτρο μοτερ να εχει εγγυημενο αποτελεσμα κ 100% εργοστασιακο.

Θα με ενδιεφερε, απλα η τσεπη μου δεν το αντεχει κ το θεωρω κ τρελη μανουρα...

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


February 17, 2011, 09:14:58 PMReply #21

Offline Kostas2B

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #21 on: February 17, 2011, 09:14:58 PM »
Ααααα μπραβοοοο...Αυτο ακριβως που λεει ο Λιακος!
Αυτο ακριβως ζηταω απο το αμαξι μου.Δε με ευχαριστουν τα 126 αλογα που εχει,αλλα δε θελω να μπλεξω με κομπρεσσορες και τουρμπινες...Οποτε το μονο που μενει ειναι το swap engine!
Η καλυτερη επιλογη (λες και εχω και αλλη...) ειναι το διλιτρο μοτερ με τα 160hp,στο dyno ειναι 170 σχεδον,που με τα καταλληλα περιφερειακα φτανει στα 180-185 οπως ειπε και ο Vasmav πιο πανω.Και εχεις ενα αμαξι εργοστασιακο που πηγαινει ικανοποιητικα!

Επισης Σπυρο,οπως πολυ σωστα ανεφερες,μετα απο μια τετοια μετατροπη,η μεταπωλητικη αξια πεφτει κατακορυφα,μη σου πω οτι το παντρευεσαι κιολας.Ομως,ειναι μια μετατροπη που και να μη την δηλωσεις,σιγα το πραγμα,στο Ελλαντα εισαι,ποιος θα καθισει να δει τι μοτερ κουβαλας και ειδικα σε αμαξι οπως το mx-5? 8)

Σκεψεις κανω,εξαλλου ουτε εμενα με παιρνει οικονομικα αυτον τον καιρο... :(


total black NC

February 17, 2011, 09:17:16 PMReply #22

Offline Liakos

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #22 on: February 17, 2011, 09:17:16 PM »
Μπαινει κ ο 2.3 της εταιριας αλλα παει μακρυαααα η βαλιτσα... :'(

Αν δε σου αρκουν τα 140 αλογα του 1.8 μην περιμενεις να κανεις κακα οταν οδηγησεις ενα 2.0  :nono: Ειναι πιο ζωντανο αλλα μη φανταστεις καμια χαοτικη διαφορα.  ::-

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


February 17, 2011, 09:24:35 PMReply #23

Offline Kostas2B

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #23 on: February 17, 2011, 09:24:35 PM »
140??? :???:
Δεν εχω οδηγησει,αλλα νομιζω οτι ειναι λιγο πιο αργο απο RX-8 Challenge.Στα χαρτια παντα...
Φαντασου ομως πως θα πηγαινει ενα 2.0 με φιλτρο,χταποδι,καταλυτη,εξατμιση,5αρι σασμαν με 4.444 κ/π...Super θα ειναι!
Καπως ετσι το σκεφτομαι...


total black NC

February 17, 2011, 09:42:41 PMReply #24

Offline HOUZIK

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #24 on: February 17, 2011, 09:42:41 PM »
Ομολογω οτι και εμενα περναει συχνα πυκνα η ιδεα του swap engine.....
Οσες φορες ομως εχω δει ανοιγματα 2lt με 1.8 ή 1.8 'φτιαγμενο' με μαμα, συνερχομαι και λεω οτι για τοσο μικρη διαφορα σε επιδοσεις δεν αξιζουν τοσα λεφτα....
* oem lsd/4.44 fgr/IL short shifter/4.0kg IL flywheel
* BC Racing BR RS coilovers 6/4kg / RX8 yellow dot sways with polybushings/IL end links/IL ftsb-butterfly-ppf
* AEM cai/Danelatos headers/Magnaflow cat/Racing Beat muffler
* Rota Boost 17x7.5 / Federal RSR 215/45/17 / Rays lug nuts
* EBC USR discs/EBC REDSTUFF pads/IL brake hoses
* front & side air dam/Garage Vary diffuser/oem stainless steel mesh grille
* custom leather/custom steering wheel/alu. interior, Voodoo knob
* XTR hid 6000k/oem footwell lamps
* Scangauge ll/pioneer p4300dvd

calm before the STORMY BLUE

February 17, 2011, 10:02:42 PMReply #25

Offline Kostas2B

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #25 on: February 17, 2011, 10:02:42 PM »
Γιαννη δεν εχω δει ποτε πως πανε τα 2 τους διπλα διπλα...
Σε καμια συναντηση,θα αναμετρηθω με κανενα να δω διαφορες μιας και δεν ειναι η πρωτη φορα που το ακουω... 8)


total black NC

February 17, 2011, 10:11:17 PMReply #26

Offline HOUZIK

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #26 on: February 17, 2011, 10:11:17 PM »
Γιαννη δεν εχω δει ποτε πως πανε τα 2 τους διπλα διπλα...
Σε καμια συναντηση,θα αναμετρηθω με κανενα να δω διαφορες μιας και δεν ειναι η πρωτη φορα που το ακουω... 8)
ε αν δεις, λογικα θα σου περασει :P
* oem lsd/4.44 fgr/IL short shifter/4.0kg IL flywheel
* BC Racing BR RS coilovers 6/4kg / RX8 yellow dot sways with polybushings/IL end links/IL ftsb-butterfly-ppf
* AEM cai/Danelatos headers/Magnaflow cat/Racing Beat muffler
* Rota Boost 17x7.5 / Federal RSR 215/45/17 / Rays lug nuts
* EBC USR discs/EBC REDSTUFF pads/IL brake hoses
* front & side air dam/Garage Vary diffuser/oem stainless steel mesh grille
* custom leather/custom steering wheel/alu. interior, Voodoo knob
* XTR hid 6000k/oem footwell lamps
* Scangauge ll/pioneer p4300dvd

calm before the STORMY BLUE

February 17, 2011, 10:54:52 PMReply #27

Offline Liakos

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #27 on: February 17, 2011, 10:54:52 PM »
140??? :???:
K ομως τοσα ειναι. ;)

Δεν εχω οδηγησει,αλλα νομιζω οτι ειναι λιγο πιο αργο απο RX-8 Challenge.Στα χαρτια παντα...
Στην πραγματικοτητα ισως ειναι εξισου αν οχι ελαχιστα πιο γρηγορο. :nod:


Φαντασου ομως πως θα πηγαινει ενα 2.0 με φιλτρο,χταποδι,καταλυτη,εξατμιση,5αρι σασμαν με 4.444 κ/π...Super θα ειναι!
Καπως ετσι το σκεφτομαι...
Δε χρειαζεται να το φανταστω. Να'καλα ο Stathis ο οποιος πριν αγορασει το νεο του αποκτημα ειχε 2λιτρο με τα specs που αναφερεις.

Να σημειωσω, οτι στην ιδανικη περιπτωση, αν βρεθει δλδ αγοραστης για το 18αρι μοτερ, το κοστος θα ειναι πολυ μικροτερο... ;)

Κωστα, υπερτροφοδοτεις με τα μυαλα στη θεση τους κ με τα ιδια λεφτα εχεις πολυ περισσοτερο γκαζι χωρις να χασεις αξιοπιστια.Εκτος κ αν εχεις "εμονη" με την ατμοσφαιρα. :)

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


February 17, 2011, 11:02:32 PMReply #28

Offline Kostas2B

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #28 on: February 17, 2011, 11:02:32 PM »
Liako οπως ειπα και πριν,θα προτιμουσα να μη γινω κολλητος με κανενα μηχανικο...!Και να εχω το κεφαλι μου ησυχο οταν θα θελω να κανω ενα ταξιδι,και οχι να σκεφτομαι μηπως μου σπασει κανενα κολαρο... 8)
Εμμονη δεν εχω με την ατμοσφαιρα,η τουρμπινα ειναι μεγαλη κ@υλα,ΑΛΛΑ προεχει η λογικη...!


total black NC

February 17, 2011, 11:25:54 PMReply #29

Offline Theo

Re: Σχετικά με NC 2.0
« Reply #29 on: February 17, 2011, 11:25:54 PM »
Εγω παντως σου λεω οτι αν πας σε 2.0 θα θελεις πολυ περισσοτερο μετα να υπετροφοδοτησεις...τωρα με το 18αρι εχουμε το αλλοθι οτι δεν υπαρχουν ουσιαστικα επιλογες (περα απο CSW), με το 2.0 αλλαζουν τα πραγματα.

Η λυση ειναι 2.3Τ. :coolio:
MyMx5: 
NC 1.8 High
-MS CAI/ILM Header/GW Midpipe
-Cusco RS/ 4.44 F.G.R
-Eibach Multi-Pro Coil-Over R1 /Rx-8 Sway Bars
-Custom Rollbar
-Rx7 FD wheels skatouli custom color/ Ηankook Ventus V12 evo k110 225.50.16