To λογικο ειναι μιας και το ΜΧ5 δεν ειναι στην ιδια κλαση με το Ζ4 και ειναι και φθηνοτερο,να μη μεγαλωσει ωστε να ανταγωνιστει αυτη την κατηγορια.Αυτη τη σουπα την εχει φαει η mazda με τα 929 και Xedos 9 που ενω ηταν καλα αμαξια δε μπορουσαν να ανταγωνιστουν σε πωλησεις τα αντιστοιχα Μercedes και ΒΜW.
Μαλλον το ΜΧ2 αν και εφοσον ειναι πισωκινητο θα ειναι το επομενο ΜΧ5. Θα μικρηνει θα ελαφρυνει και θα παιξει στην κατηγορια και στο μεγεθος του αρχικου ΜΧ5 με το οποιο διακριθηκε και στην επιτυχια του οφειλουν την υπαρξη τους σημερα τα διαφορα Z3-Z4-S2000,SLK κλπ ,οπως εγραφε στην υπογραφη της μια κοπελα σε αλλο φορουμ .
Το αν θα θυμιζει καποιο αλλο μοντελο λιγη σημασια εχει.Οταν βγηκε το ΜΚ1 εμοιαζε με Lotus και το Μκ2 λεγαν οτι μοιαζει μπροστα με HYUNDAI... και λοιπον ? .Δεν πετυχαν ή δεν ηταν ωραια ?.
Το΅VW που προαναφερθηκε θα ναι κεντρομηχανο και τουρμπο...μαλλον καλα θα κανει να μην απενεργοποιειτε το Εsp...λιγοι θα ναι σε θεση να το πανε χωρις αυτο ενεργοποιημενο.