Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD  (Read 74228 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

July 26, 2010, 10:06:39 AMReply #45

Offline lok502

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #45 on: July 26, 2010, 10:06:39 AM »
Θα μας τρελάνει το Autocar... Θυμάστε το άρθρο για το "νέο" RX7 που θα έχει σχεδίαση Nagare παρόλο που η Μάζντα δήλωσε ότι δεν θα την χρησιμοποιήσει πλέον;
Τα ίδια λέει για το νέο Μιάτα.. Το μισό άρθρο είναι copy paste...  :o

Το μόνο θετικό (νομίζω και αυτονόητο) είναι ότι το νέο Μιάτα θα είναι ελαφρύτερο...
Δεν μου αρέσει το σχέδιο μοντάζ που δημοσιεύουν και πραγματικά ελπίζω να μην είναι έτσι το νέο Μιάτα...

Το έχω πει πολλές φορές, για μένα το ΝD θα ήταν γαμάτο να είναι σχεδιαστικά σαν το Ibuki. Και θα πρέπει να υπάρχει και R package έκδοση (ελαφρύτερο, χωρίς πολυτέλειες και δέρματα, το πολύ-πολύ βασικό air condition-όχι κλιματισμό, και μόνο με βελτιώσεις ουσίας: ανάρτηση, μπλοκέ, φρένα κλπ)


Next Mazda MX-5 uncovered

Mazda plans to make much greater use of its Nagare design language on the lighter next-generation MX-5, due in 2012.

Mazda has been undergoing a ground-up rethink of its sports car strategy after concerns that the current MX-5 has become too heavy to stay true to the original car’s ethos.

See Autocar's rendering of the new Mazda MX-5

The new model is seen as ideal candidate for the Nagare design language, which is inspired by nature — in particular, wind and flowing water — and produced five highly rated concepts in 2006 and 2007.

Nagare will not feature on any future Mazda concept cars (the firm will reveal a new design direction in the autumn) but it will still make it on to the firm’s upcoming production cars, including the newly launched 5.

The decision to apply it to that car was hotly contested inside the firm, because many felt the tall, slab-sided MPV was unworthy of the treatment.

Employing Nagare’s side panel creases should prove a more straightforward process on the MX-5 sports car.

Read Autocar's first drive of the Mazda MX-5 Superlight concept

The original MX-5 had a target weight of 1000kg during development, and Mazda has set itself the same goal for the new model. It is still evaluating engine options, but it’s almost certain to be one of the first models to get the firm’s Sky-G range of petrol motors; 1.6 and 1.8-litre variants are under consideration.

The chosen powerplant will be mated to a six-speed manual as standard. Mazda’s forthcoming dual-clutch unit — due on the 3 next year — is likely to be an option.


http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/251503/

Miata NA 1.6 1992

Bilstein Shocks/ Vogtland springs
Carbotech XP10 F/R
Toyo R888 195/50/15
Mythos/FM Frame Rails
    +    

Miata NA 1.8 1996

Tokico Shocks/ FM springs
Advanti Storm 15x8/ BFG Rival 205/50/15
Torsen
Mishimoto aluminum radiator
Boss Frog Clearview SH Rollbar
FM Frame Rails+Butterfly
RB Sways + Brace

September 20, 2010, 11:37:11 AMReply #46

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3299
  • Total likes: 392
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #46 on: September 20, 2010, 11:37:11 AM »
ενδιαφέρον αρθρο για τις καινουργιες μηχανες και τα κιβωτια της μαζντα που λογικα θα βγουν και για το καινουργιο μιατακι
compression ration 14:1
http://www.wheels.ca/article/791767
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
myex -> MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

December 10, 2010, 05:00:05 PMReply #47

Offline saldale

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #47 on: December 10, 2010, 05:00:05 PM »


Η τέταρτη γενιά του Mazda MX-5 βρίσκεται υπό εξέλιξη και νέα στοιχεία συνεχώς διαρρέουν από τον ειδικό τύπο. Το μοντέλο που θα δούμε μέσα στο 2012 θα χαρακτηρίζεται από το μικρό του βάρος, καθώς και από την εμφάνιση του που θα είναι έντονα εμπνευσμένη από το Shinari Concept 
 
Την τέταρτη γενιά του Mazda MX-5 ετοιμάζεται να μας παρουσιάσει η ιαπωνική φίρμα μέσα στο 2012, ενώ νέα στοιχεία από τον ειδικό τύπο διαρρέουν καθημερινά! Αυτά λοιπόν αναφέρουν ότι το νέο αυτοκίνητο θα είναι έντονα επηρεασμένο από το Shinari Concept το οποίο παρουσιάστηκε από τη Mazda τον Αύγουστο και σηματοδοτεί τη νέα σχεδιαστική τάση στα μοντέλα της. Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο είναι το βάρος του μοντέλου το οποίο η Mazda θα κάνει τα αδύνατα-δυνατά ώστε να μην ξεπερνά τα 1.000 κιλά! Κάτω από το καπό του αναμένεται τετρακύλινδρος κινητήρας με την απόδοση στους 160 ίππους, ενώ κατά καιρούς έχει ακουστεί ακόμη και έκδοση με κινητήρα Wankel! Δύο νέα συστήματα που θα βοηθήσουν στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων θα είναι ο άμεσος ψεκασμός (στο τετρακύλινδρο σύνολο), και το start&stop, ενώ το βασικό κιβώτιο θα είναι χειροκίνητο έξι σχέσεων όμως θα υπάρχει και έκδοση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η παρουσίαση του αυτοκινήτου θα γίνει το 2012, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν ένα χρόνο αργότερα. 

Πηγή: autotriti.gr
MY09 - Noisy Combative Exclusive Classy

December 10, 2010, 05:21:47 PMReply #48

Offline Liakos

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #48 on: December 10, 2010, 05:21:47 PM »
Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο είναι το βάρος του μοντέλου το οποίο η Mazda θα κάνει τα αδύνατα-δυνατά ώστε να μην ξεπερνά τα 1.000 κιλά! Κάτω από το καπό του αναμένεται τετρακύλινδρος κινητήρας με την απόδοση στους 160 ίππους, ενώ κατά καιρούς έχει ακουστεί ακόμη και έκδοση με κινητήρα Wankel! Δύο νέα συστήματα που θα βοηθήσουν στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων θα είναι ο άμεσος ψεκασμός (στο τετρακύλινδρο σύνολο), και το start&stop, ενώ το βασικό κιβώτιο θα είναι χειροκίνητο έξι σχέσεων όμως θα υπάρχει και έκδοση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Cool!  8) 8)

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


December 10, 2010, 05:46:55 PMReply #49

Offline decimal

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #49 on: December 10, 2010, 05:46:55 PM »
Η εικόνα είναι photoshop όμως.

December 10, 2010, 06:12:12 PMReply #50

Offline Liakos

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #50 on: December 10, 2010, 06:12:12 PM »
Η εικόνα είναι photoshop όμως.
Προφανως.Κυκλοφορουν αντιστοιχες στο net...

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


December 10, 2010, 06:54:09 PMReply #51

Offline decimal

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #51 on: December 10, 2010, 06:54:09 PM »
Δε θυμίζει λίγο Aston Martin;;;;


December 10, 2010, 07:46:30 PMReply #52

Offline jijim

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #52 on: December 10, 2010, 07:46:30 PM »
εμένα μου θυμίζει ifinity

December 10, 2010, 09:06:40 PMReply #53

Offline tzagasdog

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #53 on: December 10, 2010, 09:06:40 PM »
και με 14αρι τουρμπο μοτερ να βγει το mazda θα ειναι τρομερο. Εδω το δικο μου μοτερ που ειναι απο ενα grande punto tjet βελτιωμενο στα 180+ αλογα θα ηταν ταμαμ για πισωκινητο....

που δεν εχει καμμια ιδιαιτερη τεχνολογια επανω... ουτε αμεσο, ουτε μεταβλητους εκκεντροφορους ουτε τπτ...

βγαλε με τουρμπο το μιατα και την επομενη μερα το αγοραζω...

December 11, 2010, 12:55:43 AMReply #54

Offline Nitroking

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #54 on: December 11, 2010, 12:55:43 AM »
Αυτο το ND θα με κανει να σκεφτω να αγορασω το πρωτο μου καινουργιο αυτοκινητο.. Το NC δε μου γεμιζε το ματι, αυτο εχει ολα τα καλα.. Και οικονομικο και γρηγορο και 1000 κιλα??? :yeah:

Για να δουμε τι θα δουμε..
Where is knowledge there is power...

Tips:
-Αν προκειται να κανεις κατι, κανε το σωστα..
-Με τα ψεματα αμαξια δε φτιαχνονται..

December 11, 2010, 01:05:36 AMReply #55

Offline lok502

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #55 on: December 11, 2010, 01:05:36 AM »
Είναι αστείο που οι πληροφορίες και τα ρεπορτάζ μέχρι πρόσφατα επέμεναν πώς το νέο Μιάτα θα είναι σχεδιαστικά στη γραμμή Nagare άσχετα αν η Μάζντα την παράτησε..
Η νέα γραμμή είναι αρκετά όμορφη και ειδικά το πρωτοτυπο θα ήταν τέλειο ως το νέο 6 (ή 9). Για Μιάτα επιμένω το Ibuki είναι τέλειο για ND, σχεδιαστικά κοντά στο ΝΑ και απλό (μόνο από την σχεδίαση φαίνεται ότι θα είναι και πανάλαφρο).
Η Μάζντα είναι η μόνη εταιρεία που εφαρμόζει σταθερό πρόγραμμα μείωσης βάρους σε όλα τα μοντέλα της και αν το νέο Μιάτα είναι κάτω από 1000 κιλά θα είναι τέλειο.
Μοτέρ 1.6 τούρμπο σε Μιάτα :D δυστυχώς δεν νομίζω να δούμε σε πρώτη φάση τουλάχιστον, μάλλον μιλάμε για Sky-G.

Miata NA 1.6 1992

Bilstein Shocks/ Vogtland springs
Carbotech XP10 F/R
Toyo R888 195/50/15
Mythos/FM Frame Rails
    +    

Miata NA 1.8 1996

Tokico Shocks/ FM springs
Advanti Storm 15x8/ BFG Rival 205/50/15
Torsen
Mishimoto aluminum radiator
Boss Frog Clearview SH Rollbar
FM Frame Rails+Butterfly
RB Sways + Brace

December 11, 2010, 02:33:44 PMReply #56

Offline nmwisima

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #56 on: December 11, 2010, 02:33:44 PM »
Το Ιμπουκι ήταν η βάση για το NC.

December 11, 2010, 02:58:48 PMReply #57

Offline Liakos

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #57 on: December 11, 2010, 02:58:48 PM »
Το Ιμπουκι ήταν η βάση για το NC.
Aπο το οποιο πηρε τα φουσκωματα στους θολους,το χαμογελο,το σχεδιακι στο καπω και στοιχεια του εσωτερικου... ;)

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


December 11, 2010, 03:04:26 PMReply #58

Offline lok502

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #58 on: December 11, 2010, 03:04:26 PM »
To Ibuki θυμίζει πολύ το NA ειδικά εμπρός και NC στο πλάι ενώ το ΝC θυμίζει ΝΑ από πίσω. To Ibuki έχει μια πιο λιτή και λιγότερο φουσκωμένη σχεδίαση που νομίζω ταιριάζει απόλυτα ως ND. Βέβαια η Μάζντα έχει πει ότι θέλει να προχωρήσει την σχεδίαση του ND και να είναι μεν Μιάτα αλλά διαφορετικό. Νομίζω δεν θα απογοητευτούμε.

Miata NA 1.6 1992

Bilstein Shocks/ Vogtland springs
Carbotech XP10 F/R
Toyo R888 195/50/15
Mythos/FM Frame Rails
    +    

Miata NA 1.8 1996

Tokico Shocks/ FM springs
Advanti Storm 15x8/ BFG Rival 205/50/15
Torsen
Mishimoto aluminum radiator
Boss Frog Clearview SH Rollbar
FM Frame Rails+Butterfly
RB Sways + Brace

December 11, 2010, 03:43:32 PMReply #59

Offline nmwisima

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #59 on: December 11, 2010, 03:43:32 PM »
Τα πράγματα στο σχεδιασμό και στον τρόπο (και τη σειρά) με την οποία οι εταιρείες παρουσιάζουν τα μοντέλα τους έίναι πολύ συγκεκριμένα.

Το Ιμπούκι σχεδιάστηκε βάση του ΝΑ και προετοίμασε τον κόσμο για το NC.

Ήρθε το NC, πάει πέρασε, και το NCFL με τα πιο μυτερά φώτα μας προετοιμάζει για το ND.

Μετά θα βγει ένα προτότυπο σχετικά υπεβολικό που σε σχέση με το NCFL θα κάνει 10 βήματα εμπρός.

Τελικά θα παρουσιαστεί το ND παραγωγής που θα ειναι πιο ήπιο και πιο αποδεκτό από το ευρύ κοινό
που θα ναι προετοιμασμένο από το concept που προηγήθηκε.

Αυτό ακρίβώς, τίποτε άλλο.

Α.