Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD  (Read 35203 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

January 30, 2010, 08:58:02 PMReply #30

Offline lok502

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #30 on: January 30, 2010, 08:58:02 PM »
Εγώ επιμένω ότι η Μάζντα πρέπει οπωςδήποτε να έχει και ένα "R version" του νέου Μιάτα (όχι "Σπορτ 2.0" όπως τώρα), ήταν τεράστια επιτυχία στην εποχή του (ακόμα και σήμερα είναι περιζήτητο) και επίσης πολλές εταιρείες κυκλοφορούν πιο "σκληροπυρηνικές" εκδόσεις από πολλά μοντέλα τους.

Προσωπικά θα ήθελα να δω το Μιάτα να διατηρεί την απλότητα και το ελάχιστο δυνατό βάρος καθώς και τα απαραίτητα στοιχεία που το έκαναν να ξεχωρίζει: κιβώτιο joystick, άμεσο τιμόνι και τέλεια άισθηση στο δρόμο, συνολικά δηλαδή "jinba ittai".

Νομίζω πως το Ibuki concept εκφράζει τέλεια τα παραπάνω.

Επίσης πιστεύω πως σαν γενικότερη στρατηγική της Μάζντα, αφού έχει βάλει την μείωση βάρους ώς το κύριο χαρακτηριστικό των νέων αυτοκινήτων της, θα ήταν να προσφέρει επιλογές για μειωμένο βάρος, π.χ. να αφαιρούνται κάποια στοιχεία εξοπλισμού ή να μπορεί κάποιος να επιλέξει ελαφρύτερα body panels ή καθίσματα που αντί να είναι δερμάτινα/ηλεκτρικά/θερμαινόμενα να είναι πανάλαφρα μπάκετ κλπ.
Αν δεν μπορεί η Μάζντα επισήμως να το κάνει ας γίνει μέσω Mazdaspeed τουλάχιστον.

(θα έχει φοβερό γέλιο το νέο Μιάτα να είναι κατά πολύ ελαφρύτερο από το Σπόρτυ του Σάμπα, θα τραβαει τα μαλλιά του!)

Με όσα ακούγονται πάντως με βλέπω να έχω σύντομα ΝΑ+ΝΑ+ND  :hello:



Miata NA 1.6 1992

Bilstein Shocks/ Vogtland springs
Carbotech XP10 F/R
Toyo R888 195/50/15
Mythos/FM Frame Rails
    +    

Miata NA 1.8 1996

Tokico Shocks/ FM springs
Advanti Storm 15x8/ BFG Rival 205/50/15
Torsen
Mishimoto aluminum radiator
Boss Frog Clearview SH Rollbar
FM Frame Rails+Butterfly
RB Sways + Brace

January 30, 2010, 09:03:03 PMReply #31

Offline Vidias

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 764
  • Total likes: 209
  • Gender: Male
  • τα γουστα και τα λαθη,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #31 on: January 30, 2010, 09:03:03 PM »
ασχετο:ποιο ειναι το r version??? :????:
Miata NBFL SPORTY 7/2004

ENGINE:K&N panel filter with Custom Ram-Air,Magnecor Kv 85 Wires,Custom Egr Block-Off,Throttle Body Coolant By-pass,Koyo R-Core 53mm Aluminum Radiator,Beatrush Cooling Panel,Cobalt back-box,IL Motorsport Engine Mounts.
TRANSMISSION:Exedy Hyper Carbon Single Clutch Kit-T2 Torsen
WHEELS-TYRES-BRAKES:Enkei RPF1 15x8-Yokohama AD08R 205/50/15-Hawk Hp Plus Front Pads
SUSPENSION:Jamsport Custom Revalved Oem Bilstein.
BRACES:Frame Rails (Mythos/FM Copies),Custom Rear Frame Brace,Custom Master Brake Cylinder Stopper Brace,Arrow Fender Braces,Ultra Racing Front Member Brace,Beatrush P.P.F Brace
INTERIOR:Thermo-Insulated Cabin,JDM Instrument Cluster,JDM Scuff Plates,JDM Trunk Carpet,OEM Red Stiched Steering Wheel-Handbrake,LED Footwell Stripes,IL Motorsport Pedal Set,Kenwood 2Din Stereo.
SHOW:RS Factory Stage Replica Front Lip,Clear Reflectors-Clear Side Repeaters,Custom Black Painted Brake Calipers,Black Long Tuner Nuts,Mazda Tribute Windshield Washer Jets.

January 30, 2010, 10:24:41 PMReply #32

Offline lok502

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #32 on: January 30, 2010, 10:24:41 PM »
R Package για την ακρίβεια.

Βγήκε το 1994. Δεν είχε ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό (προαιρετικά), υδραυλικό τιμόνι, δερμάτινα καθίσματα κλπ αλλά είχε μπλοκέ τόρσεν, άλλη ανάρτηση (αμορτισέρ Bilstein, άλλα ελατήρια και αντιστρεπτικές με αρκετές μικροδιαφορές στα ακρόμπαρα π.χ. για καλύτερη γεωμετρία λόγω χαμηλώματος), τα περιζήτητα για ΝΑ R σπόιλερ, τις ελαφριές κούφιες ζάντες κλπ.

Δεν ήταν ειδικό μοντέλο αλλά ήταν σαν επιλογή πακέτου εξοπλισμού.

Ήταν ελαφρύτερο από τα υπόλοιπα ΝΑ και στημένο για πιο σπορ οδήγηση, σαν να λέμε "type R" ή "cup" (για να χρησιμοποιήσω την συγχρονη ορολογία).
Είναι εξαιρετικά περιζήτητο σήμερα.



Miata NA 1.6 1992

Bilstein Shocks/ Vogtland springs
Carbotech XP10 F/R
Toyo R888 195/50/15
Mythos/FM Frame Rails
    +    

Miata NA 1.8 1996

Tokico Shocks/ FM springs
Advanti Storm 15x8/ BFG Rival 205/50/15
Torsen
Mishimoto aluminum radiator
Boss Frog Clearview SH Rollbar
FM Frame Rails+Butterfly
RB Sways + Brace

January 31, 2010, 03:52:37 PMReply #33

Offline xenos

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #33 on: January 31, 2010, 03:52:37 PM »
κατω απο 1000κιλα και με μαμα τουρμπο η κομπρεσσορα θα ειναι τρελα.. :clap:

οποτε το 2012 πουλαμε το NC  :angel:

Ναι ναι, να μην φάμε μόνο, θα έχει γλάρο!  :llol:
Δεν κόβω να γίνεται κάτι τέτοιο. Ένα σοφτ κομπρεσσοράκι ήθελε το nc σε 0.5 bar και άντε γεια...  :exaclty:
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

June 01, 2010, 03:10:18 PMReply #34

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3284
  • Total likes: 317
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #34 on: June 01, 2010, 03:10:18 PM »
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...

June 01, 2010, 03:22:52 PMReply #35

Offline Theo

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #35 on: June 01, 2010, 03:22:52 PM »
τη μλκι@ τους εχει πιασει με αυτο το χαμογελο??
MyMx5: 
NC 1.8 High
-MS CAI/ILM Header/GW Midpipe
-Cusco RS/ 4.44 F.G.R
-Eibach Multi-Pro Coil-Over R1 /Rx-8 Sway Bars
-Custom Rollbar
-Rx7 FD wheels skatouli custom color/ Ηankook Ventus V12 evo k110 225.50.16

June 01, 2010, 03:25:04 PMReply #36

Offline haris_nc

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #36 on: June 01, 2010, 03:25:04 PM »
Ειμαι σιγουρος για το τι θα γινει,οτι γινεται παντα,

οταν δημοσιευθουν οι πρωτες επισημες φωτογραφιες και επιδοσεις κτλ θα λεμε τη μ@λακια φτιαξανε παλι,μετα μολις ερθει Ελλαδα δε θα ειναι και τοσο κακο τελικα,και μολις το αγορασουμε θα λεμε τι ωραιο εμαξι εχω....

June 01, 2010, 03:31:42 PMReply #37

Offline Liakos

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #37 on: June 01, 2010, 03:31:42 PM »
Ενταξει προκειται για ενα σκιτσο...Το αυτοκινητο παραγωγης μπορει να μη φερνει καν σε αυτο, ενω στα συρταρια των σχεδιαστων θα υπαρχουν αλλες 100 διαφορετικες σχεδιαστικες προτασεις.Παντως δεν ειναι ασχημο αυτο.Εχει potential ειδικα αν αφαιρεσεις στοιχεια που ειναι σιγουρο οτι θα παρουν ποδι στην εκδοση παραγωγης.Οπως οι απαραδεκτες σε εμφανιση,κ μεγεθος ζαντες κ ο αεραγωγος(???) στην πορτα...επισης γτ πρεπει καθε σκιτσο να ειναι τιγκα στο χρωμιο? ::-

MyMx5:
1.8 Copper Red NC High

-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,Mazdaspeed CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16
-Hawk HP+, Stoptech SS lines


June 01, 2010, 03:38:51 PMReply #38

Offline option-D

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #38 on: June 01, 2010, 03:38:51 PM »
Αυτό έχει και daylights, εις διπλούν μάλιστα  >:a
Έξω οι παλιοαντιγραφείς σχεδιαστές της mazda
Ουουου, 666
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

June 01, 2010, 04:19:16 PMReply #39

Offline xenos

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #39 on: June 01, 2010, 04:19:16 PM »
καινούργιο rendering για το ND

Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

June 01, 2010, 06:06:56 PMReply #40

Offline tsekos86

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #40 on: June 01, 2010, 06:06:56 PM »
για εμενα  το συνολο δεν ειναι κακο..
το χαμογελο ομως ειναι σιγουρα υπερβολικο!!! :yawn:

June 01, 2010, 09:22:09 PMReply #41

Offline lok502

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #41 on: June 01, 2010, 09:22:09 PM »
Μου αρέσει που φαίνεται πιο μαζεμένο σε διαστάσεις αλλά μοιάζει με το NCFL. Εγώ επιμένω στο Ibuki concept που είναι πανέμορφο, μαζεμένο και λιτό. Η Μάζντα έχει πει ότι θέλει το νέο Μιάτα να είναι πολύ πιο δυναμικό σε εμφάνιση ("ballsy" είχε πει χαρακτηριστικά, δεν χρειάζεται μετάφραση) οπότε μάλλον το παραπάνω σχέδιο νομίζω δεν ταιριάζει τόσο. Φαινομενικά ακούγεται αντιφατικό, ένα πιο "ballsy" Μιάτα αλλά που να πλησιάζει το ΝΑ σε διαστάσεις και βάρος αλλά νομίζω πως έχει προοπτική να γίνει το (σχεδόν) τέλειο Μιάτα.

Πάντως νομίζω πως στο νέο Μιάτα μπορεί στην αρχή να μας φανούν περίεργα 1-2 σημεία αλλά στο σύνολό του θα αρέσει σε όλους τους Μιατάκηδες (από ΝΑ ως NC FL).
Ελπίζω να βγάλουν και μια "R" έκδοση (όπως το R Package ΝΑ Miata)

Miata NA 1.6 1992

Bilstein Shocks/ Vogtland springs
Carbotech XP10 F/R
Toyo R888 195/50/15
Mythos/FM Frame Rails
    +    

Miata NA 1.8 1996

Tokico Shocks/ FM springs
Advanti Storm 15x8/ BFG Rival 205/50/15
Torsen
Mishimoto aluminum radiator
Boss Frog Clearview SH Rollbar
FM Frame Rails+Butterfly
RB Sways + Brace

June 16, 2010, 09:12:40 PMReply #42

Offline lok502

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #42 on: June 16, 2010, 09:12:40 PM »
Και νέες φήμες για το ND, λένε ότι πιθανώς να έχει... wankel!

Rumormill: 2012 Mazda MX-5 to get rotary engine option

Rumors have surfaced that the next-generation Mazda MX-5 could tip the scales at 2,200 pounds and boast an impressive 50 miles per gallon without losing a lick of horsepower in the process. And while initial reports had the Miata achieving those impressive numbers with the help of Mazda's forthcoming SKY-G engines, Best Car Japan is hearing something different from Mazda HQ.

The Japanese magazine reports that the 2012 Miata will receive a rotary mill with a displacement of 1.2 or 1.3 liters, helping the roadster drop a few pounds in the process. However, the Wankel has proven to be anything but fuel efficient, so to achieve lofty fuel economy numbers the rumored rotary would be of the hybrid variety. That sounds a bit far fetched, but the Wankel/hybrid marriage has already been consummated in the form of a Fiat 500 prototype created by FEV. The little Fiat contains a rotary that acts as a generator for a Lithium-Ion battery pack.

While it's an intriguing idea, our money is on a small, efficient four-pot with turbocharging. After all, one of the most attractive qualities of the Miata is it's diminutive price tag, and hybrids tend to add a lot of cost – not to mention weight – to the bottom line.

http://www.autoblog.com/2010/06/16/rumormill-2012-mazda-mx-5-to-get-rotary-engine-option/



Πέρα από θέμα απόδοσης, πόσο νομίζετε ότι ο wankel ταιριάζει με το Μιάτα; Προσωπικά θεωρώ ότι ο wankel ταιριάζει σε RX7 και RX8, ίσως και σε κάποια μεγάλα μοντέλα (όπως ο 3ροτορος παλιά).

Για το θέμα το υβριδικού, δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αν θέλουν το χαμηλό βάρος που πρέπει να έχει ένα Μιάτα.

Εγώ νομίζω ένα Μιάτα με 1.6 τούρμπο θα είναι όνειρο και θα είναι ικανοποιητικός από πλευράς απόδοσης, οικονομίας και ρύπων.

Miata NA 1.6 1992

Bilstein Shocks/ Vogtland springs
Carbotech XP10 F/R
Toyo R888 195/50/15
Mythos/FM Frame Rails
    +    

Miata NA 1.8 1996

Tokico Shocks/ FM springs
Advanti Storm 15x8/ BFG Rival 205/50/15
Torsen
Mishimoto aluminum radiator
Boss Frog Clearview SH Rollbar
FM Frame Rails+Butterfly
RB Sways + Brace

June 16, 2010, 09:28:18 PMReply #43

Offline Basilmx5

Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #43 on: June 16, 2010, 09:28:18 PM »
Εγω δε νομιζω οτι τιθεται θεμα του τι ταιριαζει που... ολα ειναι καλα αν το αποτελεσμα ειναι ιδιο με το "ζητουμενο" απτην "αγορα".. Δηλαδη τι κ αν εχει ροτορα, ή αν ειναι ατμοσφαιρα ή light turbo, αν οι επιδοσεις ειναι οπως πρεπει  :angel: κ βεβαιως ο κινητηρας δεν βγαζει προβληματα...

Το θεμα κατεμε ειναι αλλο... πως αν θελησει η mazda να βγαλει κατι πιο δυνατο, κατι που θα ειναι πιο σβελτο απτο υπαρχον μιατα θα πρεπει να δυναμωσει το αμαξι σε ολους τους τομεις.. παθητικης κ ενεργητικης ασφαλειας... αυτο σημαινει οτι θα αυξηθει κ το κοστος του... δε ξερω κατα ποσο το θελει αυτο η mazda... δεν το ευχομαι αλλα νομιζω οτι η συνεχεια θα ειναι, ο,τι αφορα τη δυναμη του κινητηρα, μια απτα ιδια... :(

June 17, 2010, 11:09:58 AMReply #44

Offline VasmaV

  • Administrator
  • ******
  • Posts: 3284
  • Total likes: 317
  • Gender: Male
  • '100% of the shots you don't take, don't go in' WG
    • my cardomain
Re: Ταξιδι στο μελλον: Μiata ΝD
« Reply #44 on: June 17, 2010, 11:09:58 AM »
μωρέ ας το βγάλει πάλι με 160 άλογα αλλά σε 1600 τουρμπο και μετά τα υπόλοιπα θα τα αναλάβουμε εμείς χωρίς πολύ μεγάλα κόστη και μετατροπές...αν έχει έτοιμη τη βάση... ;)
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
MX-5 NC 1.8 SVP R.E.M.
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MAZDASPEED Stabilizer Kit
MAZDASPEED Sport Springs (Jap-Spec)
Koni ADJUSTABLE Sport Shocks
Racing Beat Header, RSport GW Midpipe
Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs
Goodyear EfficientGrip Performance
Front&Rear Airdam Skirts, MS Sideskirts

Topless is always better...