Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Δύο τροχοί (Μηχανές)  (Read 180752 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

June 09, 2010, 01:57:25 PMReply #60

Offline tsantmad

Re: 2 Tροχοι
« Reply #60 on: June 09, 2010, 01:57:25 PM »
To Beverly 250 τ αγορασα καινουργιο το εστρωσα εβλαβικα το χρησιμοποιουσα στη δουλεια και εκανα σχεδον 30000χλμ το χρονο για 3 χρονια.Ετσι αφου δεν ειχε προηγουμενες αμαρτιες μπορουσα να το κρινω δικαια.
Η καταναλωση κυμαινοταν απο 3 εως 4 λιτρα/100.Απο κρατημα ηταν οτι καλυτερο ειχα καβαλησει οχι μονο σε σκουτερ αλλα ακομη και απο καποια XT.
Το κορυφαιο ειναι οτι εχω παει και στα Ιωαννινα μ αυτο. :axe:
 

το XT εκτος του οτι δεν εχει και της καλητερες αναρτησεις δεν ειναι
και γραμμικο μηχανακι λογου ενος κυλινδρου και αυξημενης συμπιεσης.
Αυτο  σημαινει οτι με σταθερο γκαζι ας πουμε πανω σε στροφη μπορει
να σου σκορτσαρει και να χασεις τη γραμμη σου.
Λογικο, δεν ειναι και στριταδικο.
Το Beverly το βοηθανε πολυ οι μεγαλυτεροι
τροχοι που φωραει σε σχεση με τα υπολοιπα σκουτερ,
και φυσικα ειναι γραμμικοτατο!!

June 09, 2010, 02:04:58 PMReply #61

Offline Ξάδελφος

Re: 2 Tροχοι
« Reply #61 on: June 09, 2010, 02:04:58 PM »
Aυτο που ειχα ηταν το 250 με το μεγαλο παρμπριζ αντι για το μικρο που φορουσε το 250.Καποτε που μου εσπασε ψηλα,σε τουμπα την εκοψα και εκει ο αερας δεν υποφεροταν με την καμια και την αντικατεστησα αμεσα(42Ε κοστος).Με το μεγαλο παρμπριζ ηταν απαιχτο. Σε βροχη εβλεπες το νερο να περνα πανω απο το κρανος.

Το 300 δεν ειναι ιδιο μοτερ με το 250 αλλα πολυ πιο ενισχυμενο.

Κινηση ματ στα beverly και ολα αυτα με αυτους τους κινητηρες(aprilia και καποια Πεζο) ειναι ν αλλαξεις το θερμοδιακοπτη του βεντιλατερ με εναν πιο ψυχρο(10-15Ε κοστος).... ή να βαλεις και διακοπτακι να το χειριζεσαι χειροκινητα,αλλιως περιμενε τη φλατζα.Ευτυχως εμενα μου το παν νωρις και τα αλλαξα.
Το προβλημα ειναι οτι το βεντιλατερ αργει πολυ ν αναψει μ αποτελεσμα να φτανει η θερμοκρασια πολυ ψηλα  και εκει πια δεν προλαβαινει .

June 09, 2010, 02:16:11 PMReply #62

Offline plokamhs

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 724
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • You know it will always just be me...
Re: 2 Tροχοι
« Reply #62 on: June 09, 2010, 02:16:11 PM »
Το Beverly ειναι η καλυτερη λυση στα μικρα scooter,αλλα ειναι φλωρια κι εχει γεμισει ο τοπος απο δαυτα :P
Το Runner δεν εχει καμμια σταθεροτητα(μικροι τροχοι,πολυ ψηλο κεντρο βαρους κτλ) αλλα για καγκουριλικια και φαναροφασεις ειναι μονοδρομος στα scooter.Αν το θες για να κανεις τη δουλεια σου,προφανεστατα δεν κανει...

June 09, 2010, 02:22:50 PMReply #63

Offline tsantmad

Re: 2 Tροχοι
« Reply #63 on: June 09, 2010, 02:22:50 PM »
Το 300 δεν ειναι ιδιο μοτερ με το 250 αλλα πολυ πιο ενισχυμενο.

 :oops: εχεις δικιο  
Quote
Beverly Tourer 300 ie: όλη η ισχύς του κινητήρα των 250 cc και μεγαλύτερη ροπή
σε χαμηλότερες στροφές , για περισσότερη ελαστικότητα και εκρηκτικότητα με χαμηλότερη κατανάλωση.
Το Beverly Tourer 300 ie με έγκριση τύπου Euro 3, είναι εφοδιασμένο με
το νέο υγρόψυκτο 4-βάλβιδο μονοκύλινδρο κινητήρα Quasar,
με ηλεκτρονικό ψεκασμό, ο οποίος ξεχωρίζει για την περισσότερη ροπή του σε σχέση με τον 250cc (23 Nm έναντι 21 Nm)
που επιτυγχάνεται σε χαμηλότερες στροφές (6.000 στροφές έναντι 6.250 του 250cc).
Αριθμοί που στο δρόμο μεταφράζονται σε ελαστικότητα και καλύτερες ρεπρίζ από
χαμηλές ταχύτητες, χαρακτηριστικά μοναδικά σε αυτή την κατηγορία κυλινδρισμού.

Κινηση ματ στα beverly και ολα αυτα με αυτους τους κινητηρες(aprilia και καποια Πεζο) ειναι ν αλλαξεις το θερμοδιακοπτη του βεντιλατερ με εναν πιο ψυχρο(10-15Ε κοστος).... ή να βαλεις και διακοπτακι να το χειριζεσαι χειροκινητα,αλλιως περιμενε τη φλατζα.Ευτυχως εμενα μου το παν νωρις και τα αλλαξα.
Το προβλημα ειναι οτι το βεντιλατερ αργει πολυ ν αναψει μ αποτελεσμα να φτανει η θερμοκρασια πολυ ψηλα  και εκει πια δεν προλαβαινει .

να τον αλλαξω η οχι γιατι μπερδευτηκα??
με τα κοκκινα δεν το καταλαβα πριν η μετα την αλλαγη  και να μην προλαβαινει τι?

το θεμα δεν ειναι οτι  με ενοχλει το βιντιλατερ το οργανακι της θερμοκρασιας
που ανεβαινει πανω απο τη μεση δεν μπορω να βλεπω το οποιο εχει το λογο του,
εκτος αν δουλευει και αυτο με τον ιδιο θερμοδιακοπτη.
« Last Edit: June 09, 2010, 02:26:22 PM by tsantmad »

June 09, 2010, 02:48:24 PMReply #64

Offline Ξάδελφος

Re: 2 Tροχοι
« Reply #64 on: June 09, 2010, 02:48:24 PM »
ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ!.
O εργοστασιακος θερμοδιακοπτης του βεντιλατερ ειναι πανω στο ψηγειο...αν κοιταξεις το μικρο αγωγο απαγωγης αερα στ αριστερο σου ποδι οπως εισαι πανω,διπλα στο ντουλαπακι θα τον δεις.
Ο διακοπτης ο εργοστασιακος  αργει πολυ να δωσει εντολη στο βεντιλατερ,αφηνει δηλαδη το μηχανακι πρωτα να ζεστανει παρα πολυ τα υγρα του.
Εκει που θα κανεις σερβις αν τους το πεις, στον αντικαθιστουν με αλλον που ενεργοποιει το βεντιλατερ νωριτερα,δηλαδη οταν ο δεικτης θερμοκρασιας ειναι αρκετα πιο κατω, αποφευγοντας ετσι υπερθερμανση.
Οτι δεν καταλαβες γραψε μου πμ να σου εξηγησω.


Το 250 εβγαινε αρχικα με καρμπιρατερ και μετα με ψεκασμο.Το 300 περαν απο οτι λενε τα νουμερα ειναι αισθητα πολυ πιο δυνατο  και πιο γρηγορο,εχω οδηγησει και τα δυο εναλαξ την ιδια μερα ξανα και ξανα  και μου κανε ιδιαιτερη εντυπωση !!! .

June 09, 2010, 02:50:13 PMReply #65

Offline tsantmad

Re: 2 Tροχοι
« Reply #65 on: June 09, 2010, 02:50:13 PM »
ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ!.
O εργοστασιακος θερμοδιακοπτης του βεντιλατερ ειναι πανω στο ψηγειο...αν κοιταξεις το μικρο αγωγο απαγωγης αερα στ αριστερο σου ποδι οπως εισαι πανω,διπλα στο ντουλαπακι θα τον δεις.
Ο διακοπτης ο εργοστασιακος  αργει πολυ να δωσει εντολη στο βεντιλατερ,αφηνει δηλαδη το μηχανακι πρωτα να ζεστανει παρα πολυ τα υγρα του.
Εκει που θα κανεις σερβις αν τους το πεις, στον αντικαθιστουν με αλλον που ενεργοποιει το βεντιλατερ νωριτερα,δηλαδη οταν ο δεικτης θερμοκρασιας ειναι αρκετα πιο κατω, αποφευγοντας ετσι υπερθερμανση.
Οτι δεν καταλαβες γραψε μου πμ να σου εξηγησω.


Το 250 εβγαινε αρχικα με καρμπιρατερ και μετα με ψεκασμο.Το 300 περαν απο οτι λενε τα νουμερα ειναι αισθητα πολυ πιο δυνατο  και πιο γρηγορο,εχω οδηγησει και τα δυο εναλαξ την ιδια μερα ξανα και ξανα  και μου κανε ιδιαιτερη εντυπωση !!! .


ok  :thx:

June 09, 2010, 02:51:49 PMReply #66

Offline dimsabas

Re: Μπλα Μπλα κτλπ [#7]
« Reply #66 on: June 09, 2010, 02:51:49 PM »
Έγινε κι η συγχώνευση των δύο θεμάτων... ;)

June 09, 2010, 02:54:30 PMReply #67

Offline Ξάδελφος

Re: 2 Tροχοι
« Reply #67 on: June 09, 2010, 02:54:30 PM »
....
O εργοστασιακος θερμοδιακοπτης του βεντιλατερ ειναι πανω στο ψηγειο...αν κοιταξεις ....
Μη βαρας Αχιλλεα εφυγε το δαχτυκο μου ενα πληκτρο κατω. ψΥγειο.   :punish:

June 09, 2010, 02:57:53 PMReply #68

Offline geopsimos

Re: 2 Tροχοι
« Reply #68 on: June 09, 2010, 02:57:53 PM »
μια ερώτηση να σας κάνω .... beverly 200 μοντέλο 2005 καρμπιρατέρ με κάτω από 5000 χιλιόμετρα περίπου 1700 ευρω είναι καλά? αυτά είναι στάνταρ που σας λέω με τα χιλιόμετρα."αγραντζουνιστο".

June 09, 2010, 03:25:03 PMReply #69

Offline xenos

Re: 2 Tροχοι
« Reply #69 on: June 09, 2010, 03:25:03 PM »
μια ερώτηση να σας κάνω .... beverly 200 μοντέλο 2005 καρμπιρατέρ με κάτω από 5000 χιλιόμετρα περίπου 1700 ευρω είναι καλά? αυτά είναι στάνταρ που σας λέω με τα χιλιόμετρα."αγραντζουνιστο".

Θα πρότεινα να ψάξεις για το 250ι αν μπορείς οικονομικά.
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

June 09, 2010, 07:07:09 PMReply #70

Offline dimsabas

Re: Δύο τροχοί
« Reply #70 on: June 09, 2010, 07:07:09 PM »
Κι ένα βιντεάκι με δύο μοτοσικλέτες...
KTM X-Bow vs KTM Supermoto! - iMOTOR

June 09, 2010, 07:17:29 PMReply #71

Offline tsantmad

Re: Δύο τροχοί
« Reply #71 on: June 09, 2010, 07:17:29 PM »
αν ηταν μονοθεσιο θα το επερνα.. δυθεσιο εχω...  :coolio:

June 11, 2010, 11:52:38 AMReply #72

emilmx

  • Guest
Re: Δύο τροχοί
« Reply #72 on: June 11, 2010, 11:52:38 AM »

June 11, 2010, 12:15:47 PMReply #73

Offline plokamhs

  • 300 km/h
  • *****
  • Posts: 724
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • You know it will always just be me...
Re: Δύο τροχοί
« Reply #73 on: June 11, 2010, 12:15:47 PM »
Το συγκεκριμενο scooter εχει βγει εδω και 5 χρονια(εντελως στο φλου) και εχω διαβασει τα καλυτερα.Απο θεμα αξιοπιστιας ομως δεν εχω ακουσει κατι  :-\ Εγω παντως δεν θα το αγοραζα...

June 11, 2010, 12:56:35 PMReply #74

Offline george1.8

Re: Δύο τροχοί
« Reply #74 on: June 11, 2010, 12:56:35 PM »
Εγώ δεν θα το αγόραζα για έναν και μόνο λόγο...Επειδή είναι το πρώτο κομπρεσορατο μηχανάκι θα έχει κ ανεβασμένη τιμή...
Προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω και να πάω σε πιο μεγάλη κατηγορία scooter, όπως το Beverly για παράδειγμα...

ΝC Mid 1.8 Brilliant Black...