Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Δύο τροχοί (Μηχανές)  (Read 180433 times)

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

October 18, 2011, 10:59:44 PMReply #705

Offline spoumi

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #705 on: October 18, 2011, 10:59:44 PM »
To oδηγεί ο κολλητός μου εδώ και κανά χρόνο. Είναι πολύ ευχαριστημένος.
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

October 18, 2011, 11:02:48 PMReply #706

Offline Ξάδελφος

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #706 on: October 18, 2011, 11:02:48 PM »
Πόσο κοστίζει και πόσο καίει; Εννοώ σε σχέση με ένα παπί.
Ειχε αρχικη τιμη 2550 αλλα με κατι εκπτωσεις και κατι τετοια του πηγε 2350 τελικη τιμη.
Πριν ειχε το Honda Innova 125. Δεν ξερω ποσο καιει το CBF 125 σε απολυtες τιμες αλλα ο ιδιος μου ειπε οτι στις ιδιες διαδρομες του καιει λιγοτερο απο το  Ιnnova 125 .
Το Ιnnova εβγαινε 2200+ τελικη τιμη.To χε βαρεθει για να παρει και τριτο και ετσι πηρε το μοτοσυκλετακι.
Εχει ενθουσιαστει σε σχεση με το παπι.

εχει και ενα GSXR 1100 (για να προλαβω καποιον που θα πεταχτει να πει <<γιατι δεν πηρε ενα SS για να ανεβοκατεβαινει στο κεντρο στη δουλεια του>>  :zalistika:)

Ισως αυτο επειδη δεν ειναι παπι να τη γλυτωσει απο τους κλεφτες.

October 18, 2011, 11:20:22 PMReply #707

Offline Manolis

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #707 on: October 18, 2011, 11:20:22 PM »
Το Innova είναι τραγικό παπί,το είχα για περίπου 50Κ χλμ.Τρίζει από παντού,είναι γενικώς αναξιόπιστο ελέω
Ταυλάνδης(τα περισσότερα βγάζουν πρόβλημα στην καδένα και κατά κανόνα καίνε λάδι)και είναι αρκετά
ασταθές στα "ψηλά" του χλμ.Σαφώς και η διαφορά του cbf (αυτό ισχύει και για τα υπόλοιπα μοτοσυκλετάκια
αυτής της κατηγορίας cbr125-xr125-το μικρό varadero 125 κτλ)από το Innova είναι χαοτική και δικαίως το
λέει ο φίλος σου.

Τώρα έχω το Crypton X με το οποίο έφτασα και πάλι αισίως τις 50Κ χλμ,όλα μέσα στο λεκανοπέδιο και φτάνει
σιγά σιγά η ώρα της αλλαγής του.Πολύ αξιόπιστο,ποιοτικό και δυνατό-για παπί-με δύο μόνο μειονεκτήματα αν
και βασικά.Ανύπαρκτος χώρος και μικρό ρεζερβουάρ που σου σπάει τα @@ γιατί μέρα παρά μέρα θέλει βενζινάδικο,
τουλάχιστον με τους ρυθμούς που κινούμαι εγώ.

Για επόμενο θα ήθελα πολύ κάνα SH300 Honda αλλά είναι πολύ ακριβό,ακόμα και ως μεταχειρισμένο.Σε σχέση
με τα ταπεινά παπάκια αυτή η κατηγορία είναι σκάλες μπροστά αλλά επειδή έχω πικρή εμπειρία στο παρελθόν
από ιταλικά μηχανάκια(cagiva κυρίως)θα ήθελα γιαπωνέζικο και αν γίνεται honda....δεν σπάει,δεν χαλάει.

October 18, 2011, 11:33:52 PMReply #708

Offline Kostas2B

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #708 on: October 18, 2011, 11:33:52 PM »
Εγω παντως το Innova που ειχα πριν με ειχε βγαλει ασπροπροσωπο 2 χρονια! Αν ειναι για δουλεια,παπι να'ναι και οτι να'ναι...

Αν μου ελεγαν να διαλεξω,τωρα θα επαιρνα το Crypton X χωρις δευτερη σκεψη.Αλλα επειδη δεν προκειται να δωσω 2Κ+ με κινδυνο να μου το φανε την αλλη μερα,μαλλον για Innova με βλεπω παλι,οχι το injection αλλα το προηγουμενο,με το πολυ 800-900 ευρω...

Γιωργο σε ποια περιοχη του το φαγανε?


total black NC

October 18, 2011, 11:38:48 PMReply #709

Offline Manolis

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #709 on: October 18, 2011, 11:38:48 PM »
Εγω παντως το Innova που ειχα πριν με ειχε βγαλει ασπροπροσωπο 2 χρονια!

Ίσως δεν το έθεσα σωστά και μένα μια χαρά ασπροπρόσωπο με έβγαλε,απλά η ποιότητα του
για Honda και για κάτι καλύτερο από τα προγενέστερα glx,astrea grand/prima και kzr ήταν ένα χάλι..


October 18, 2011, 11:40:36 PMReply #710

Offline gianic

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #710 on: October 18, 2011, 11:40:36 PM »
Το Innova είναι τραγικό παπί,το είχα για περίπου 50Κ χλμ.Τρίζει από παντού,είναι γενικώς αναξιόπιστο ελέω
Ταυλάνδης(τα περισσότερα βγάζουν πρόβλημα στην καδένα και κατά κανόνα καίνε λάδι)και είναι αρκετά
ασταθές στα "ψηλά" του χλμ.Σαφώς και η διαφορά του cbf (αυτό ισχύει και για τα υπόλοιπα μοτοσυκλετάκια
αυτής της κατηγορίας cbr125-xr125-το μικρό varadero 125 κτλ)από το Innova είναι χαοτική και δικαίως το
λέει ο φίλος σου.

Τώρα έχω το Crypton X με το οποίο έφτασα και πάλι αισίως τις 50Κ χλμ,όλα μέσα στο λεκανοπέδιο και φτάνει
σιγά σιγά η ώρα της αλλαγής του.Πολύ αξιόπιστο,ποιοτικό και δυνατό-για παπί-με δύο μόνο μειονεκτήματα αν
και βασικά.Ανύπαρκτος χώρος και μικρό ρεζερβουάρ που σου σπάει τα @@ γιατί μέρα παρά μέρα θέλει βενζινάδικο,
τουλάχιστον με τους ρυθμούς που κινούμαι εγώ.

Για επόμενο θα ήθελα πολύ κάνα SH300 Honda αλλά είναι πολύ ακριβό,ακόμα και ως μεταχειρισμένο.Σε σχέση
με τα ταπεινά παπάκια αυτή η κατηγορία είναι σκάλες μπροστά αλλά επειδή έχω πικρή εμπειρία στο παρελθόν
από ιταλικά μηχανάκια(cagiva κυρίως)θα ήθελα γιαπωνέζικο και αν γίνεται honda....δεν σπάει,δεν χαλάει.






2.5l NC Turbo
Completely stock internals
Garrett GT28
Custom tubular exhaust manifold
Bosch 850cc EV14 Injectors
FMIC
Custom 80mm exhaust
Stock ECU reflash
EVO VIII 17x8 wheels 235/40/17
Koni Yellow shocks w/progress springs
320hp




#breakingtherodbreakingtherod
NA engines - The engines with never-ending lag

October 18, 2011, 11:41:45 PMReply #711

Offline Manolis

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #711 on: October 18, 2011, 11:41:45 PM »
Κράνος ρε τετυμπόι  :moutza:

October 18, 2011, 11:52:17 PMReply #712

Offline Ξάδελφος

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #712 on: October 18, 2011, 11:52:17 PM »
με κινδυνο να μου το φανε την αλλη μερα,μαλλον για Innova με βλεπω παλι,οχι το injection αλλα το προηγουμενο,με το πολυ 800-900 ευρω...

Γιωργο σε ποια περιοχη του το φαγανε?

Στη Νεα Ιωνια πολυ κοντα στην Αγ Ολγα.

October 19, 2011, 12:15:43 AMReply #713

Offline el loco

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #713 on: October 19, 2011, 12:15:43 AM »
manoli ποιας χρονιας innova ειχες?? εχω ακουσει τα καλυτερα για αυτα τα μηχανακια,τα 2 τελευταια χρονια τουλαχιστον...
drift it like u stole it!!!!!
mx-5..
z750...bye bye

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2676747/

October 19, 2011, 12:17:31 AMReply #714

Offline Manolis

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #714 on: October 19, 2011, 12:17:31 AM »
Νομίζω του 2004 είχα το παλιό όχι το ψεκαστό

October 19, 2011, 12:20:21 AMReply #715

Offline Ξάδελφος

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #715 on: October 19, 2011, 12:20:21 AM »
manoli ποιας χρονιας innova ειχες?? εχω ακουσει τα καλυτερα για αυτα τα μηχανακια,τα 2 τελευταια χρονια τουλαχιστον...
Εγω παλι εχω ακουσει τα χειροτερα απο κουριεραδες και ντελιβεραδες.
 Καποτε ημουν συνεχεια στο δρομο με σκουτερ λογω δουλειας και επειδη μ ενδιεφερε ν αγορασω το Ιnnova ,ρωτουσα συχνα πυκνα οταν σταματουσε καποιος στο φαναρι διπλα μου.
Χτυπημενες μπιελες,πλαστικα κουδουνιστρες κα κα .
Παρα ειναι ακριβο.

October 19, 2011, 06:29:04 AMReply #716

Offline epicWin

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #716 on: October 19, 2011, 06:29:04 AM »
Εμένα πάντως ρε παιδιά φίλος έχει το CBF125 και μου φάνηκε τραγικό  :( Το οδήγησα για λίγη ώρα και έμοιαζε παιχνίδι, σα ποδήλατο. Δε μου ενέπνευσε καμία εμπιστοσύνη. Νομίζω οτι το Modenas 110 που έχει ο φάδερ είναι καλύτερο απο το ΣιΜπιΕφ....
Titanium Gray 04 Sporty

October 19, 2011, 11:03:17 AMReply #717

Offline Nitroking

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #717 on: October 19, 2011, 11:03:17 AM »
Εμένα πάντως ρε παιδιά φίλος έχει το CBF125 και μου φάνηκε τραγικό  :( Το οδήγησα για λίγη ώρα και έμοιαζε παιχνίδι, σα ποδήλατο.

Aυτο ειναι που αρεσει ρε Γιωργο.. Εσυ το συγκρινεις με μηχανη.. Χαιρω πολυ.. Και πολλοι δε γουσταρουν τις μηχανες ακριβως επειδη ειναι βαριες και τους δυσκολευουν/ενοχλουν κυριως μεσα στην πολη.. Ειναι τι θες να κανεις..
Where is knowledge there is power...

Tips:
-Αν προκειται να κανεις κατι, κανε το σωστα..
-Με τα ψεματα αμαξια δε φτιαχνονται..

October 19, 2011, 11:17:12 AMReply #718

Offline Ξάδελφος

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #718 on: October 19, 2011, 11:17:12 AM »
Εμένα πάντως ρε παιδιά φίλος έχει το CBF125 και μου φάνηκε τραγικό  :( Το οδήγησα για λίγη ώρα και έμοιαζε παιχνίδι, σα ποδήλατο.

Aυτο ειναι που αρεσει ρε Γιωργο.. Εσυ το συγκρινεις με μηχανη.. Χαιρω πολυ.. Και πολλοι δε γουσταρουν τις μηχανες ακριβως επειδη ειναι βαριες και τους δυσκολευουν/ενοχλουν κυριως μεσα στην πολη.. Ειναι τι θες να κανεις..


Πριν ειχε το Honda Innova 125. Δεν ξερω ποσο καιει το CBF 125 σε απολυtες τιμες αλλα ο ιδιος μου ειπε οτι στις ιδιες διαδρομες του καιει λιγοτερο απο το  Ιnnova 125 .

εχει και ενα GSXR 1100 (για να προλαβω καποιον που θα πεταχτει να πει <<γιατι δεν πηρε ενα SS για να ανεβοκατεβαινει στο κεντρο στη δουλεια του>>  :zalistika:)


Πριν ειχε το Honda Innova 125. Δεν ξερω ποσο καιει το CBF 125 σε απολυtες τιμες αλλα ο ιδιος μου ειπε οτι στις ιδιες διαδρομες του καιει λιγοτερο απο το  Ιnnova 125 .

εχει και ενα GSXR 1100 (για να προλαβω καποιον που θα πεταχτει να πει <<γιατι δεν πηρε ενα SS για να ανεβοκατεβαινει στο κεντρο στη δουλεια του>>  :zalistika:)

[/quote]

Και το κουταλι της σουπας ειναι μεγαλυτερο απο του γλυκου,αλλα με το κουταλακι του γλυκου τρωμε την παστα.

Οπως το λεει ο Nitroking ειναι.
Oταν καποιος επιλεγει μικρο μηχανακι ,παπι ή σκουτερακι δεν το κανει γιατι δεν επεσε στην αντιληψη του οτι κυκλοφορουν και χιλιαρια SS,Naked κλπ κλπ και ετσι τον πιασαν κορόιδο.
Για πολυ κοσμο αυτα τα μηχανακια ειναι ενα ΕΡΓΑΛΕΙΟ με το οποιο παει στη δουλεια του,κανει τη δουλεια του ή μετακινειτε πολυ οικονομικα.
Σιγουρα οι μοτοσυκλετες πολλων κυβικων ειναι καλυτερες αν κανουν κοντρα.Οκ.
Aυτο το σκεπτικο αν το αναγουμε στ αυτοκινητα  δε θα κυκλοφορουσαν matiz,cuore,smart,yaris,picanto,justy,107,aygo...κα κα κα .
Μονο EVO,IMPREZA WRC ,ΤΤS κα κα κα΄μην πω καλυτερα 911,ENZO και Veyron.

Δεν εχω δει ποτε ντελιβερα,κουριερ ή εξωτερικο υπαλληλο να κανει τη δουλεια του με S.S. πολλων κυβικων.
Ειναι σαφες οτι αλλο το ενα αλλο τ αλλο

October 19, 2011, 11:57:21 AMReply #719

Offline epicWin

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #719 on: October 19, 2011, 11:57:21 AM »
Εμένα πάντως ρε παιδιά φίλος έχει το CBF125 και μου φάνηκε τραγικό  :( Το οδήγησα για λίγη ώρα και έμοιαζε παιχνίδι, σα ποδήλατο.

Aυτο ειναι που αρεσει ρε Γιωργο.. Εσυ το συγκρινεις με μηχανη.. Χαιρω πολυ.. Και πολλοι δε γουσταρουν τις μηχανες ακριβως επειδη ειναι βαριες και τους δυσκολευουν/ενοχλουν κυριως μεσα στην πολη.. Ειναι τι θες να κανεις..

Εσύ παραθέτεις το πόστ μισό και κόβεις ακριβώς το κομμάτι που είναι το συμπέρασμα. Δε το σύγκρινα με μηχανή προφανέστατα, δεν είμαι βλάξ, το σύγκρινα με παπί Μοντενας 110 και είπα οτι το παπί μου φαίνεται καλύτερο.

Και την πάστα εγώ την τρώω με κουτάλι σούπας και κόβω ψωμί με αλυσσοπρίονο, ενοχλάω κανένανα?  :D
Titanium Gray 04 Sporty