Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Δύο τροχοί (Μηχανές)  (Read 180751 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

October 07, 2011, 09:21:05 AMReply #660

Offline Basilmx5

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #660 on: October 07, 2011, 09:21:05 AM »
Έχεις δίκιο,αλλά η διαδρομή είναι εκτός Αθηνών και είναι ελεγχόμενη με 5 άτομα.Εκτός και αν το ποδήλατο κατέβει από το βουνό,σε φάση trial ας πούμε...Δεν πάμε σε μήκος διαδρομής 12 χιλιομέτρων να κάνουμε ότι κάνουμε αλλά σε ένα σημείο με 6-8 στροφές αφού πρώτα έχουμε σαρώσει την περιοχή για λάδια,χώματα,νερά....Μην σε τρομάζει η κλίση.Η μετακίνηση στην Αθήνα είναι αρκετά πιο επικίνδυνη.....

Βρε, δεκτά κι εξαίρετα όλα τα παραπάνω, όμως δεν απάντησες! Η απορία μου ήταν ειλικρινής. Θέλω να μάθω αν ένα μηχανάκι (εννοείται με έμπειρο αναβάτη) έχει την ευελιξία ώστε να αλλάξει τόσο άμεσα κατεύθυνση. Δεν έγραψα όλο το κατεβατό για να σε κατηγορήσω για αντικοινωνική οδήγηση. Όλοι έχουμε κάνει (και κάνουμε) πράγματα που ξεφεύγουν από τις διατάξεις του ΚΟΚ.
Η συγκεκριμενη στροφη εχει ορατοτητα οποτε δεν εχει προβλημα... αν ρωτας για ολες τις αλλες περιπτωσεις που δεν υπαρχει ορατοτητα αν εχει την ευελιξια.. εξαρταται τις συνθηκες, την ασφαλτο, τον οδηγο... αν παρολαυτα τα βαλεις αυτα σε πολυ καλα επιπεδα, συνεχιζει και εχει μικροτερη ευελιξια αποτι ενα οχημα με 4τροχους..

October 07, 2011, 03:32:47 PMReply #661

Online dimsabas

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #661 on: October 07, 2011, 03:32:47 PM »
αν παρολαυτα τα βαλεις αυτα σε πολυ καλα επιπεδα, συνεχιζει και εχει μικροτερη ευελιξια αποτι ενα οχημα με 4τροχους..

Α γεια σου! Αυτή ήταν η απάντηση στην απορία μου...  :good: :good: :good:

October 07, 2011, 07:01:04 PMReply #662

Offline aero21

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #662 on: October 07, 2011, 07:01:04 PM »
Θέλω τα φώτα σας. Μαζί με σπίτι στην Αθήνα ψάχνω και μεταφορικό μέσον γιατί πληρώνω ενοίκιο για γραφείο στο κέντρο και καταλήγω τις μισές φορές να μη πηγαίνω από απεργίες κτλ. Βάλω και το ότι θέλω να "ελαφρύνω" τη τσέπη λόγω κατανάλωσης στη πόλη του mx-5 και ο χρόνος πήγαινε έλα που φτάνει τις 2 ώρες (με παρκάρισμα)μου η δίνει. Οπότε ψάχνω όχημα για να πηγαίνω ειδικά με κίνηση όλες τις κεντρικές οδ. αρτηρίες με συνηθέστερες, μεσογείων, κηφισίας και κέντρο άντε να πηγαίνω και προς γλυφάδα  με ασφάλεια, σύντομα και χώρους (αποθηκευτικούς). Το πρόβλημα είναι οτι είχα εμπλακεί σε ατύχημα στο οποίο αν είχε πέσει αμάξι πάνω μου απλά θα έσπαγαν οι βάσεις στους προφυλακτήρες ενώ στη περίπτωσή μου έπεσε μοτοσυκλέτα και από το πέσιμο τραυματίστηκε σοβαρά ο άνθρωπος, και έχω βιώσει απο 1ο χέρι πόσο εκτεθιμένος είσαι. Προσανατολίζομαι σε μεταχειρισμένο Piaggio Mp3 που οδηγείς με δίπλωμα αυτοκινήτου. Το θέμα είναι πως δε ξέρω με τον όγκο του τι γίνεται στη κίνηση. Όπως σας είπα ειναι για μέσα στη πόλη οπότε απο κυβικά εσείς ξέρετε τι ταιριάζει. Αξίζει να πάω για δίπλωμα και να πάρω κατι άλλο?

October 07, 2011, 07:17:06 PMReply #663

Offline Στέλιος - fess

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #663 on: October 07, 2011, 07:17:06 PM »
Αν και δεν συμπαθώ τα σκουτεροειδή, όσοι φίλοι έχουνε το mp3 λένε τα καλύτερα.
Κανένας τους βέβαια δεν είχε μοτοσυκλέτα, για να ξέρει από αυτές.  :llol:
Είσαι πολύ σαφής σε αυτά που ζητάς και μάλλον το συγκεκριμένο θα σου έρθει μια χαρά.
White na 1991

il motorsport authorised dealer

www.hoods.gr    coming soon

https://www.facebook.com/mx5hoods

https://www.facebook.com/hoods.gr

October 07, 2011, 07:19:56 PMReply #664

Offline NiTse

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #664 on: October 07, 2011, 07:19:56 PM »
Με το mp3 θα γλυτώσεις σίγουρα το χρόνο παρκαρίσματος από την άλλη δεν νομίζω να είναι και τόσο ευέλικτο όσο ένα δίτροχο. Άλλωστε νομίζω ότι υπάρχουν και δίτροχα σκούτερ με αρκετό αποθηκευτικό χώρο ενώ πάντα υπάρχουν και λύσεις όπως μπαγκαζιέρες κτλ. Επίσης και με το μπ3 νομίζω ότι είσαι αρκετά εκτεθειμένος.
NCFL 1.8 Brilliant Black (the ex)
Ford Focus MK2 1.6 (now)

October 07, 2011, 07:25:02 PMReply #665

Offline jSkyline

  • light speed
  • ********
  • Posts: 6854
  • Total likes: 1689
  • Gender: Male
  • Mess with the best, now get lost like the rest
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #665 on: October 07, 2011, 07:25:02 PM »
Εχω ακουσει τα καλυτερα αλλα εχω μονο ενα φιλο που το απεκτησε! Δυστηχως για αυτον ομως στους 2 μηνες πανω χρειαστηκε αλλαγη μοτερ εντος εγγυησης (ευτυχως!). Παντως με το 400αρι εχει παει 2 φορες Μεσολογγι και το καλοκαρι πηγε και Λευκαδα με το νεο μοτερ. Μπορει να ετυχε το δικο του να ηταν ελλατωματικο, δεν ξερω. Ο συγκεκριμενος πριν ειχε μια Honda BROS 400 και λεει πως δεν μετανιωσε καθολου την αλλαγη.
Αν παντως αγοραζα μηχανη μονο το ΜΡ3 θα αγοραζα επειδη φοβαμαι παρα πολυ τα μηχανακια!
ΜyMX5
Type :
NB (FL 2001-2003)
Engine Size : 1600cc
Color : Brilliant Black
Engine Modifications : Completely Stock and nothing to expect for :)
Exterior - Interior :High Tan Interior, Il Motorsport Clear Side Repeaters , StyleBar, MS Look , Mazda Unplugged 16" Wheels, Pioneer 2DIN Audio

October 07, 2011, 07:29:44 PMReply #666

Offline aero21

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #666 on: October 07, 2011, 07:29:44 PM »
Επίσης και με το μπ3 νομίζω ότι είσαι αρκετά εκτεθειμένος.

Όντως εκτεθειμένος είσαι και εκεί αλλά το θέμα είναι μη βρεθείς εκτεθειμένος πάνω στο οδόστωμα, πριν 8 χρόνα είχα συρθεί σε διακοπές με φίλους 10 μέτρα σε άσφαλτο και κόντεψε να με πατήσει στη κυριολεξία άλλο αμάξι, έχω παράσημα και στα γόνατα. Το κυριότερο που με απασχολεί είναι το θέμα των αντανακλαστικών κινήσεων αν χρειαστεί να φρενάρω απότομα που λογικά ή δε θα φρενάρω όσο πρέπει ή θα μπλοκάρει το εμπρός σύστημα, οπότε μου φαίνεται η πιο fail safe επιλογή

October 07, 2011, 07:42:23 PMReply #667

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3919
  • Total likes: 4540
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

October 07, 2011, 07:49:47 PMReply #668

Offline aero21

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #668 on: October 07, 2011, 07:49:47 PM »
Αυτό που ξέχασα να πω είναι πως θέλω να δώσω όσο το δυνατόν λιγότερα λεφτά και το mp3 φαίνεται πολύ ακριβό. Όσο γίνεται όμως λέμε λιγότερα, δε ξέρω αν μετά γίνει τρόπος ζωής το μηχανάκι αλλά για αρχή είδα πιο πριν το aprilia sport city one που η τιμή τους είναι τουλάχιστον 3 φορές κάτω και αναρωτιέμαι αν αξίζει τα λεφτά το mp3 με ότι ασφάλεια παρέχει (μεταχ. κοιτάω καινούργιο ξεφεύγει κατα πολύ). Υποπτεύομαι απλά πως το mp3 θα αντικαταστήσει το αμάξι μέσα στην Αθήνα σταδιακά εντελώς ενώ το Aprilia και τα συναφη θα μείνουν μόνο σπίτι γραφειο σπίτι. Τι εμπειρία έχετε οι υπόλοιπη ως προς αυτό? Α παρένθεση, τον μισό σχεδόν καιρό λείπω από Αθήνα είμαι Πελοπόννησο.

October 07, 2011, 08:07:20 PMReply #669

Offline Basilmx5

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #669 on: October 07, 2011, 08:07:20 PM »
O,τι και να ρωτας φιλε μου απο θεμα ασφαλειας δεν υπαρχει κανεις να σου δωσει την απαντηση που θες... το μονο σιγουρο ειναι οτι παιρνοντας μια μηχανη σιγουρα θα πεσεις ή θα σε ριξουν... τωρα, μεγαλη τουμπα, μικρη τουμπα κανεις δε μπορει να σου απαντησει... Στο λεω αυτο γιατι ειναι λαθος να παρεις μηχανη νομιζοντας οτι δεν θα πεσεις.. 1ον... 2ον θεωρω οτι απο θεμα ισορροπιας κ μονο ενα 3τροχο στυλ μπ3 σαφως και ειναι πιο safe απο ενα 2τροχο μονο σε ενα κομματι, στο γλυστριμα... αν, να χτυπησω ξυλο, καποιος σε χτυπησει και με αυτο θα σε ριξει...
Προσωπικα θα διαλεγα ενα σκουτερ 2τροχο, πολυ πιο βολικο για την πολη, ευελικτο, γκαζοφρενο, και σε 15λεπτα εισαι οπου θες νασαι... α και εχει και χωρους... θεωρω οτι δε θες να βαζεις βαλιτσες  :P :P

Ενα πραγμα που προσωπικα θεωρω βασικοτατο και ισως ακουστει λιγο ειρωνικο ειναι οτι, οσο πιο μεγαλη η μηχανη σε κυβικα τοσο μεγαλυτερη ασφαλεια (συνηθως) εχει... καλυτερα φρενα, καλυτερα λαστιχα, ροδες μεγαλυτερες... πχ συγκρινομενο ενα 125 scooter με ενα 250/300/500 δεν εχει καμια σχεση... αυτα, ελπιζω να βοηθησα. :)

October 07, 2011, 08:14:15 PMReply #670

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3919
  • Total likes: 4540
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #670 on: October 07, 2011, 08:14:15 PM »
Βρε, δεκτά κι εξαίρετα όλα τα παραπάνω, όμως δεν απάντησες! Η απορία μου ήταν ειλικρινής. Θέλω να μάθω αν ένα μηχανάκι (εννοείται με έμπειρο αναβάτη) έχει την ευελιξία ώστε να αλλάξει τόσο άμεσα κατεύθυνση. Δεν έγραψα όλο το κατεβατό για να σε κατηγορήσω για αντικοινωνική οδήγηση. Όλοι έχουμε κάνει (και κάνουμε) πράγματα που ξεφεύγουν από τις διατάξεις του ΚΟΚ.
Δεν κατάλαβα καλά την ερώτηση..Νόμιζα ότι αναφερόσουν στο κοινωνικό προφίλ της φωτογραφίας.Το μηχανάκι αλλάζει αρκετά γρήγορα κατεύθυνση αν γίνει στο έπακρον χρήση γυροσκοπικού φαινομένου.Πιστεύω ότι ένα αυτοκίνητο αν αλλάξει αρκετά γρήγορα κατεύθυνση μεγάλης γωνίας σε σχέση με τον δρόμο μπορεί να φέρει τούμπες.Το μηχανάκι δεν το κάνει αυτό σε καμία περίπτωση.Το μόνο που μπορείς να πάθεις είναι να σου γλιστήσει το μπροστινό.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

October 07, 2011, 08:47:51 PMReply #671

Offline Kostas2B

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #671 on: October 07, 2011, 08:47:51 PM »
Ηλια μπορεις να γινεις λιγο πιο σαφης με το γυροσκοπικο φαινομενο που ανεφερες?
Εννοεις οτι πχ σε μια δεξια στροφη για να στριψεις,σπρωχνεις ελαφρα με το δεξι χερι το grip ωστε να πλαγιασει το μηχανακι?


total black NC

October 07, 2011, 08:57:25 PMReply #672

Offline sultan

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #672 on: October 07, 2011, 08:57:25 PM »
Εννοεις οτι πχ σε μια δεξια στροφη για να στριψεις,σπρωχνεις ελαφρα με το δεξι χερι το grip ωστε να πλαγιασει το μηχανακι?

πολυ σωστος!

October 07, 2011, 08:58:49 PMReply #673

Offline iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3919
  • Total likes: 4540
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #673 on: October 07, 2011, 08:58:49 PM »
Όταν είσαι σε ευθεία πορεία,κάνεις ελαφρά το τιμόνι δεξιά και πας αριστερά και το αντίθετο.Είναι ο τρόπος που στρίβεις ουσιαστικά αλλά δεν το καταλαβαίνεις.Μην περιμένεις να το ''πιάσεις'' με το μάτι αυτό.Επίσης όταν είσαι σε μια στροφή π.χ. δεξιά(και τέρμα κάτω δεν παίζει ρόλο)και κάνεις το τιμόνι δεξιά το μηχανάκι θα σηκωθεί στον κατακόρυφο άξονα.Πήγαινε σε μία  αλάνα και πειραματίσου.Αν κάνεις την διαδικασία με το ένα χέρι σε ευθεία(το  άλλο στο ρεζερβουάρ) θα σου γίνει κατανοητό.
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023

October 07, 2011, 09:21:13 PMReply #674

Offline dimag4

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #674 on: October 07, 2011, 09:21:13 PM »
Όταν είσαι σε ευθεία πορεία,κάνεις ελαφρά το τιμόνι δεξιά και πας αριστερά και το αντίθετο.Είναι ο τρόπος που στρίβεις ουσιαστικά αλλά δεν το καταλαβαίνεις.Μην περιμένεις να το ''πιάσεις'' με το μάτι αυτό.Επίσης όταν είσαι σε μια στροφή π.χ. δεξιά(και τέρμα κάτω δεν παίζει ρόλο)και κάνεις το τιμόνι δεξιά το μηχανάκι θα σηκωθεί στον κατακόρυφο άξονα.Πήγαινε σε μία  αλάνα και πειραματίσου.Αν κάνεις την διαδικασία με το ένα χέρι σε ευθεία(το  άλλο στο ρεζερβουάρ) θα σου γίνει κατανοητό.

μολις ετοιμαζομουν να του πω για το ενα χερι!!

επισης το ποσο γρηγορα αλλαζει κλιση η μηχανη εχει να κανει με τη γεωμετρια της κ κυριως με το μεγεθος του εμπρος τροχου, δηλαδη μια street Με μικρη ροδα κανει ταχυστες αλλαγες κλισης αλλα "δυσκολευεται" να περασει ενα εμποδιο (πχ πεζοδρομιο, σαμαρακι...) ενω μια εντουρο με μεγαλη ροδα κανει αργες αλλαγες κλισεις κ χρειαζεται περισσοτερη δυναμη στον χειρισμο της, ενω το ιδιο εμποδιο το περναει σαν να ηταν ενα πακετο τσιγαρα (που λεει ο λογος...)

επισης σαμπα στο παραδειγμα που ανεφερες πρεπει να αναλογιστεις οτι τα φρενα μια μηχανης, κ πολυ περισσοτερο μιας supersport, δεν εχεουν καμια σχεση με του αυτοκινητου, κ δεν εννοω φυσικα οτι θα πλακωθεις στα φρενα πανω στη στροφη, αλλα οτι αν φερεις τη μηχανη σε ορθια θεση στιγμιαια κ φρεναρεις οσο σε περνει τοτε εχεις μειωσει κατα ΠΟΛΥ την ταχυτητα σου ενω ταυτοχρονα εχεις πραγματοποιησει κ ελιγμο αποφυγης (ελπιζω να σε βοηθησα να καταλαβες τον χειρισμο της μοτο μιας κ δεν εχεις εμπειρια) κ συμφωνω με τον Ηλια οτι ενα ευτοκινητο σε αντιστοιχο ελιγμο ειναι πολυ πιθανο να φερει τουμπες, η στην καλυτερη τετ α κε. απο την αλλη ειναι πολυ πιο επικινδυνο να πλαγιαζεις με τη μηχανη στο εξωτερικο της στροφης, καθως αν καποιος μπει στο ρευμα σου απο απεναντι δεν εχεις πολλα περιθωρια να κανεις ελιγμο η να πλαγιασεις κ αλλο για να μπεις στο εσωτερικο
το στρωνω...
Αν θες να γινει κατι σωστα, καντο μονος σου
The secret of getting ahead is getting Started
http://www.youtube.com/user/thedimag4
https://www.facebook.com/thedimag4
https://www.patreon.com/thedimag4