Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Δύο τροχοί (Μηχανές)  (Read 181109 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

October 07, 2011, 09:46:13 PMReply #675

Offline dimsabas

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #675 on: October 07, 2011, 09:46:13 PM »
Νόμιζα πως τα φρένα των μοτοσικλετών (ακόμα και των supersport) υστερούν πολύ σε σχέση με ενός αυτοκινήτου. Αν και μάλλον αυτό ισχύει σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες, όπου η μικρή επιφάνεια των ελαστικών περιορίζει την πρόσφυση, ενώ εσύ αναφέρεσαι σε φρενάρισμα από πιο μεγάλες ταχύτητες, όπου το μικρό βάρος της μηχανής και τα δισκόφρενα-ταψιά κατεβάζουν ακαριαία τα πολλά χλμ.

October 07, 2011, 09:47:55 PMReply #676

Offline Kostas2B

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #676 on: October 07, 2011, 09:47:55 PM »
Όταν είσαι σε ευθεία πορεία,κάνεις ελαφρά το τιμόνι δεξιά και πας αριστερά και το αντίθετο.Είναι ο τρόπος που στρίβεις ουσιαστικά αλλά δεν το καταλαβαίνεις.Μην περιμένεις να το ''πιάσεις'' με το μάτι αυτό.Επίσης όταν είσαι σε μια στροφή π.χ. δεξιά(και τέρμα κάτω δεν παίζει ρόλο)και κάνεις το τιμόνι δεξιά το μηχανάκι θα σηκωθεί στον κατακόρυφο άξονα.Πήγαινε σε μία  αλάνα και πειραματίσου.Αν κάνεις την διαδικασία με το ένα χέρι σε ευθεία(το  άλλο στο ρεζερβουάρ) θα σου γίνει κατανοητό.

Την ηξερα την διαδικασια...Ειχα πειραματιστει με το δικο μου,αλλα πρεπει να εισαι συνεχεια συγκεντρωμενος στις αρχες μεχρι να σου γινει συνηθεια!
Συζητωντας με γνωστο που τρεχει σε track days με ενα ΚΤΜ RC8,μου ειπε οτι δε χρειαζεται αυτος ο τροπος οδηγησης και το ξεχασα απο τοτε. Μου ειπε οτι το μηχανακι στριβει με το σωμα!
Με ποιον τροπο στριβεις γρηγοροτερα ή ασφαλεστερα ή και τα δυο μαζι?


total black NC

October 08, 2011, 12:36:20 AMReply #677

Offline Basilmx5

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #677 on: October 08, 2011, 12:36:20 AM »
Counter steering ονομαζεται η τεχνικη/φαινομενο... και στ youtube υπαρχουν πολλα τετοια βιντεο..

October 08, 2011, 09:55:34 AMReply #678

Offline Ξάδελφος

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #678 on: October 08, 2011, 09:55:34 AM »
Αυτό που ξέχασα να πω είναι πως θέλω να δώσω όσο το δυνατόν λιγότερα λεφτά και το mp3 φαίνεται πολύ ακριβό. Όσο γίνεται όμως λέμε λιγότερα, δε ξέρω αν μετά γίνει τρόπος ζωής το μηχανάκι αλλά για αρχή είδα πιο πριν το aprilia sport city one που η τιμή τους είναι τουλάχιστον 3 φορές κάτω και αναρωτιέμαι αν αξίζει τα λεφτά το mp3 με ότι ασφάλεια παρέχει (μεταχ. κοιτάω καινούργιο ξεφεύγει κατα πολύ). Υποπτεύομαι απλά πως το mp3 θα αντικαταστήσει το αμάξι μέσα στην Αθήνα σταδιακά εντελώς ενώ το Aprilia και τα συναφη θα μείνουν μόνο σπίτι γραφειο σπίτι. Τι εμπειρία έχετε οι υπόλοιπη ως προς αυτό? Α παρένθεση, τον μισό σχεδόν καιρό λείπω από Αθήνα είμαι Πελοπόννησο.
Το MP3 δεν ειναι αυτοκινητο ,μην ξεγελαν οι τρεις τροχοι.
  Ειναι για να το πω απλα ενα σκουτερ που στριβει και φρεναρει πολυ καλυτερα απο ολα τ αλλα σκουτερ ,σε φρεναρισμα πανικου γλυστραει και εχεις ελπιδες να το μαζεψεις ενω με το διτροχο απλα πεφτεις.
Πρεπει να το δεις σα διτροχο.
Αν καποιος πει,δεν εχω εμπειρια απο διτροχα και θα παρω ενα Mp3 που ειναι τριτροχο για να μην πεσω ειναι εντελως λαθος και επικινδυνο.
Ο ογκος του Mp3 oπως και πολλων μεγαλων σκουτερ μπορει να αποδειχθει σωτηριο στη συγκρουση.
Αν θες να κινεισαι στο κεντρο,δηλαδη να χωνεσαι δεξια αριστερα πανω κατω απ τ αυτοκινητα ,ξεχνα το beverly.θες κατι μικρο σε ογκο.πχ παπι.
Αν θες ενα μηχανακι δυνατο να κανεις και ταξιδακια,να σε προστατευει απο τις καιρικες συνθηκες,να σε εξυπηρετει παντου και να εχεις μια επιπλεον ασφαλεια αν ο δρομος γλυστρα παρε ΜP3.
Ενδεικτικα θα σου πω οτι με ΜP3 250 φιλου ειχαμε ανεβει στην Παρνηθα με χιονια και παιζαμε μ αυτο.
Aν δεν εχεις καθολου εμπειρια απο μηχανακια ξεχνα το Mp3 γιατι δε θα μαθεις ποτε οδηγηση.
Επσης το Μp3 αν τ αφησεις χωρις να μπλοκαρεις το συστημα ...πεφτει.

Ενα σκουτερ με μεγαλους τροχους ,μικρο ογκο και σχετικα λιγα κυβικα(για να ναι και οικονομικο) πιστευω ειναι το καταλληλοτερο για σενα.
Piaggio Liberty 125,  Aprillia sportcity one, Kymco Agility 125/150 ,SYM HD2 125-200 ,Sym Symphony 125/150 και αλλα σ αυτο το διαμετρημα πιστευω θα ειναι οτι καλυτερο.Mην πας σε κυβισμους 300+ θα καινε δυσαναλογα πολυ και ειναι και πανακριβα.
 
Το 2004 αγορασα καινουργιο  ενα beverly 250 . Εκανα σε 4 χρονια 120000χλμ. Δεν εμεινε ποτε ,δε με πουλησε ποτε.Μ αυτο ειχα φτασει μεχρι και Ιωαννινα.Τ οδηγουσα ολο το χρονο και το χα "παντος καιρου".
Το καταευχαριστηθηκα.
 Αργοτερα εκανα τεστντραιβ ενα μεταχειρισμενο προς πωληση. Ειχε 20000χλμ.Το δικο μου με 120000 ηταν σε πολυ καλυτερη κατασταση.

October 08, 2011, 12:28:38 PMReply #679

Offline aero21

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #679 on: October 08, 2011, 12:28:38 PM »
Ξάδερφε ήσουν κατατοπιστικότατος, ευχαριστώ, απλά λέω για MP3 γιατί όσο εδώ επαρχία οδηγώ σκούτερ του ξάδερφου (του δικού μου...) ένα φτιαγμένο 50αρι με αλλαγμένους συμπλέκτρες κτλ είναι τρελό βόλεμα, στην Αθήνα νομίζω αμέσως θα μου αντικαταστήσει 100% το mx-5 οπότε θα μπορέσω πχ να αφαιρέσω και τη μικτή ασφάλεια λόγω φόβου σκισίματος κουκούλας. ΟΚ χρησιμοποιώ και ποδήλατο απο γραφείο για κέντρο αθήνας αλλά δε μπορέις να κουβαλήσεις τίποτα μαζί σου, σου βγαίνει η γλώσσα κτλ.
Όπως τα υπολογίζω βέβαια απόσβεση με ένα MP3 δε κάνεις ποοοοοοοοοοοοοοτέ, ενώ με τα άλλα ναι, αλλά μετά μπαίνει και ο παράγων ποιότητα μετακίνησης που ως γνωστόν δεν ειναι και πολύ μετρήσιμος
Ουσιαστικά το MP3 το προτιμώ για το ενστικτώδες φρενάρισμα που θα χρειαστεί (σίγουρα κάποια στιγμή) δηλ την αποφυγή γλιστρίματος και το οτι θα μπορώ να πάω οπουδήποτε γύρω απο Αθήνα, νομίζω πως με τα άλλα θα γλυκαθώ αμέσως θα θέλω να το χρησιμοποιώ παντού και για μεγαλύτερες αποστάσεις και δε θα μου κάνουν, αλλά είπαμε, στα δεύτερα κάνεις απόσβεση for sure που λένε (παρεπιπτόντως οι διαφορές τιμών είναι χαοτικές)

October 08, 2011, 03:42:51 PMReply #680

Offline General_lee

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #680 on: October 08, 2011, 03:42:51 PM »
Νόμιζα πως τα φρένα των μοτοσικλετών (ακόμα και των supersport) υστερούν πολύ σε σχέση με ενός αυτοκινήτου. Αν και μάλλον αυτό ισχύει σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες, όπου η μικρή επιφάνεια των ελαστικών περιορίζει την πρόσφυση, ενώ εσύ αναφέρεσαι σε φρενάρισμα από πιο μεγάλες ταχύτητες, όπου το μικρό βάρος της μηχανής και τα δισκόφρενα-ταψιά κατεβάζουν ακαριαία τα πολλά χλμ.

Kαλα νομιζες Δημητρη. Μια σουπερσπορτ σε τελειο οδοστρωμα φρεναρει περιπου οσο ενα μετριο αυτοκινητο.(οχι σπορ αυτοκινητο η ελαφρυ με πολυ καλα φρενα)
Οσο χειροτερευειε το οδοστρωμα η διαφορα εκτοξευεται υπερ του αυτοκινητου. Στους ελληνικους δρομους η διαφορα ειναι μεγαλη υπερ του αυτοκινητου. Αυτο Βγαζοντας απο την μεση τον παραγονα οδηγος και ικανοτητα χειρισμων. Αν βαλεις και αυτο στην εξισωση τοτε η διαφορα γινεται ακομα πιο τεραστια υπερ του αυτοκινητου, γιατι ενα ασχετος μπορει με ABS να πατησει τερμα το πενταλ ανετα και να φρεναρει πολυ κοντα στο τελειο.Αλλα και χωρις abs θα μπλοκαρει και θα παει λιγο ισια. Στη μηχανη δε φτανεις πολυ κοντα στο οριο προσφυσης του μπροστινου ελαστικου σου γιατι ενα λαθακι σε εστειλε απευθειας στην ασφαλτο.(μηχανη χωρις abs μιλαμε).

Επισης με τη μηχανη μαζευεις απο φαναρι σε φαναρι η απο εμποδιο σε εμποδιο γενικως πολλαπλασια χιλιομετρα. Και φυσικα εχεις λιγοτερες δυνατοτητες πολυ αμεσου ελιγμου αν πεταχτει κατι.

Με λιγα λογια η ασφαλια μεταξυ των δυο δεν εχει καμια επαφη, ακομα κι αν βαλουμε στην ακρη το οτι εισαι εκτεθημενος με τη μηχανη.

October 08, 2011, 10:39:33 PMReply #681

Offline aero21

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #681 on: October 08, 2011, 10:39:33 PM »
Ενα σκουτερ με μεγαλους τροχους ,μικρο ογκο και σχετικα λιγα κυβικα(για να ναι και οικονομικο) πιστευω ειναι το καταλληλοτερο για σενα.
Piaggio Liberty 125,  Aprillia sportcity one, Kymco Agility 125/150 ,SYM HD2 125-200 ,Sym Symphony 125/150 και αλλα σ αυτο το διαμετρημα πιστευω θα ειναι οτι καλυτερο.Mην πας σε κυβισμους 300+ θα καινε δυσαναλογα πολυ και ειναι και πανακριβα.

Τελικά αφού είδα πότε γίνεται απόσβεση κτλ με τα MP3 το βλέπω εντελώς για αυτή τη κατηγορία και ειδικότερα για το Honda PCX που καίει το πολύ 3lt/100km, είναι και όμορφο, ελίσσεται και έχει normal τροχούς.

October 09, 2011, 11:19:38 AMReply #682

Offline Neko

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #682 on: October 09, 2011, 11:19:38 AM »
Μερικες φωτο απο το Fazer ;)


Mazda nbfl 04 -blue matt aluminium 3m- japan racing 16x9 et10-205/45/16- ap1 air dam kit-flares-danelatos exaust-coilover Vmaxx-stuke splitters- spoiler lip Ground Zero-Ccr Works roll bar-Mevic carbon HT-ducktail carbon-DIY spoiler HT-sideskirts-

October 09, 2011, 12:49:38 PMReply #683

Offline epicWin

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #683 on: October 09, 2011, 12:49:38 PM »
Όταν είσαι σε ευθεία πορεία,κάνεις ελαφρά το τιμόνι δεξιά και πας αριστερά και το αντίθετο.Είναι ο τρόπος που στρίβεις ουσιαστικά αλλά δεν το καταλαβαίνεις.Μην περιμένεις να το ''πιάσεις'' με το μάτι αυτό.Επίσης όταν είσαι σε μια στροφή π.χ. δεξιά(και τέρμα κάτω δεν παίζει ρόλο)και κάνεις το τιμόνι δεξιά το μηχανάκι θα σηκωθεί στον κατακόρυφο άξονα.Πήγαινε σε μία  αλάνα και πειραματίσου.Αν κάνεις την διαδικασία με το ένα χέρι σε ευθεία(το  άλλο στο ρεζερβουάρ) θα σου γίνει κατανοητό.

Συζητωντας με γνωστο που τρεχει σε track days με ενα ΚΤΜ RC8,μου ειπε οτι δε χρειαζεται αυτος ο τροπος οδηγησης και το ξεχασα απο τοτε. Μου ειπε οτι το μηχανακι στριβει με το σωμα!


Κάνει το πιό τεράστιο λάθος στην οδήγηση μοτοσυκλέτας, και δεν περιορίζεται στο να το κάνει, αλλα δίνει και συμβουλές  :) Λαθος φυσικα
Titanium Gray 04 Sporty

October 09, 2011, 12:55:12 PMReply #684

Offline epicWin

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #684 on: October 09, 2011, 12:55:12 PM »
Α και κάτι άλλο, συζητώντας για MP3 στο τοπικ "Δυο τροχοί" είστε OFFTOPIC  :P

Σίχαμα το ΜΡ3, το έχω οδηγήσει είναι απαράδεκτο και δεν θα το πρότεινα σε κανεναν. Το οτι δεν πέφτεις επειδή είναι 3τροχο είναι μύθος, πέφτεις κανονικότατα αφού έχει ειδικό μηχανισμό για να πλαγιάζει για να μπορεί να στρίψει. Ίσως υπερτερεί στο φρενάρισμα απο ενα 2τροχο σκούτερ αλλα ως εκεί. Και φυσικά η παθητική ασφάλεια είναι ίδια γιατι είναι μηχανάκι και αυτό, αν χτυπήσεις ή σε χτυπήσουν τον ήπιες το ίδιο με οτιδήποτε άλλο. Για εμένα, όχι! Καλύτερα Beverly που λέει ο λόγος (θεός φυλάξοι!!!)
Titanium Gray 04 Sporty

October 16, 2011, 02:34:50 PMReply #685

Offline dimsabas

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #685 on: October 16, 2011, 02:34:50 PM »
Με δύο τροχούς στο Ring. O χρόνος βέβαια (7.50) δεν μπορεί με τίποτα να ανταγωνιστεί τον αντίστοιχο των γρήγορων αυτοκινήτων (κι ας μην έχουν αναλογία 1 κιλό στον ίππο). Αυτό βέβαια δε στερεί σε τίποτα την υπερπροσπάθεια που κάνεις ο αναβάτης. :clap: :clap:
!

October 16, 2011, 03:53:43 PMReply #686

Offline epicWin

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #686 on: October 16, 2011, 03:53:43 PM »
Απίθανο κάθε Ninja και ο αναβάτης με κάνει να φοβάμαι ακόμα και βλέποντας το βίντεο. Μα καλά πόσο πλαγιάζει;;;

Σχετικά με τα αυτοκίνητα που λές, όντως υπάρχουν πολιτικά αυτοκίνητα που μπορεί να διαλύσουν αυτό το χρόνο και ακόμα μπορεί να ντροπιάσουν και αγωνιστικό superbike μέσα σε κάθε πίστα. Αλλα τι να το κάνεις που δεν μπορείς να τα αγοράσεις ούτε στον ύπνο σου. Καθένας όμως μπορεί να αγοράσει ενα 1000άρι (η και 600άρι αρκεί) και να απολάυσει (με το δέοντα σεβασμό πάντα) ενα απόλυτο και υπερ-γρήγορο μηχάνημα οδήγησης.
Titanium Gray 04 Sporty

October 17, 2011, 07:06:04 PMReply #687

Offline Kostas2B

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #687 on: October 17, 2011, 07:06:04 PM »
Ο τυπος παιζει να εχει και 500 γυρους στο ρεπερτοριο του στο Ring. Ειναι φανερο πως την ξερει με κλειστα ματια την πιστα!


total black NC

October 17, 2011, 07:13:42 PMReply #688

Offline Basilmx5

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #688 on: October 17, 2011, 07:13:42 PM »
Ο τυπος παιζει να εχει και 500 γυρους στο ρεπερτοριο του στο Ring. Ειναι φανερο πως την ξερει με κλειστα ματια την πιστα!
Μονο ετσι μπορεις να κινηθεις σε αυτους τους ρυθμους... πολυ καλη και η γυροσκοπικη καμερουλα... :)

October 17, 2011, 07:24:08 PMReply #689

Online iliasfyntanidis

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3921
  • Total likes: 4542
  • Gender: Male
  • "What one man can do, another can do"
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #689 on: October 17, 2011, 07:24:08 PM »
Ο τύπος πάει τάπα αλλά δεν είναι αντιπροσωπευτικός χρόνος το 07:50:00 καθότι το ρεκόρ το 1993 ήταν 07:49:71 από τον και μέχρι τώρα εξελιγκτή-δοκιμαστή της Metzeler Helmut Dahne με μοτοσυκλέτα 750 κυβικών και 100 περίπου ίππων.Τα σημερινά χιλιάρια βγάζουν για πλάκα 170 ίππους.....
Είσαι μεγάλο μούτρο.....Φιλάκια

Υπό αιματηρή ανακατασκευή....Έλαβε τέλος.

Καλησπέρα και καλή βραδιά...
12/11/1953 - 24/12/2023