Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Δύο τροχοί (Μηχανές)  (Read 181419 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

February 18, 2011, 07:58:38 PMReply #330

Offline epicWin

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #330 on: February 18, 2011, 07:58:38 PM »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το μηχανάκι δεν το θέλω για ταρζανιές, το θέλω για την ευκολία, για να πηγαίνω στην δουλειά μου και φυσικά γιατι γουστάρω τα 2κυκλα, άρα να βαρεθώ το ER μου φαίνεται λίγο χλωμό. Θα μπορούσα κάλλιστα να αγοράσω παπί ή σκούτερ, αλλα ως petrolhead για τον ίδιο λόγο που όταν ήθελα αμάξι πήρα Μιατα και όχι Σμάρτ τώρα που θέλω μηχανή θα πάρω κάτι ανάλογο  :P
Κράνος έχω ένα σχετικά καλό που το είχα πάρει για το αυτοκίνητο για το δίπλωμα μηχανής και για τις περιστασιακές βόλτες που με κερνάνε φίλοι με τις μηχανές τους. Μπουφάν γάντια μπότες θέλω...
Titanium Gray 04 Sporty

February 18, 2011, 11:03:21 PMReply #331

Offline el loco

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #331 on: February 18, 2011, 11:03:21 PM »
δες και κανα σκουτερακι τυπου honda sh150 και αλλα βεβαια..αν ειναι για να πηγαινεις στην δουλεια..θα σεβολεψει πιο πολυ απο την μοτοσυκλετα και θα ναι πιο οικονομικο..
drift it like u stole it!!!!!
mx-5..
z750...bye bye

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2676747/

February 19, 2011, 03:48:09 PMReply #332

Offline xenos

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #332 on: February 19, 2011, 03:48:09 PM »
δες και κανα σκουτερακι τυπου honda sh150 και αλλα βεβαια..αν ειναι για να πηγαινεις στην δουλεια..θα σεβολεψει πιο πολυ απο την μοτοσυκλετα και θα ναι πιο οικονομικο..

Εννοείται. Μια φιλική συμβουλή και όποιος θέλει παρεξηγιέται. Αν κάποιος (υποθετικός) θέλει να το παίξει ωραίος κλπ, παίρνει ένα μξ και κάνει τα διάφορα. Αποδεκτό. Θα κάνει και τη μλκία του και το πολύ πολύ να πέσει σε κανα παρκαρισμένο, κανένα πεζοδρόμιο κλπ. Το ίδιο δεν ισχύει με τη μηχανή. Μπορεί να πέσεις, μπορεί να χτυπήσεις, μπορεί να μείνεις φυτό, μπορεί και να σκοτωθείς! Το να μην έχεις οδηγήσει κανένα 2τροχο και να πηγαίνεις σε 600άρι είναι τουλάχιστον χαζό. Έξυπνος είναι αυτός που το βράδυ επιστρέφει σπίτι του ζωντανός. Και αν νομίζετε ότι είναι το ίδιο με το αυτοκίνητο, δεν είναι. Εγώ οδηγώ νόμιμα 2τροχα (κανονικά στο δρόμο από 2χρονο 50άρι) εδώ και 13 χρόνια και ακόμα και σήμερα νιώθω υπερβολικά τρωτός όταν κυκλοφορώ. Λίγο σκέψη και ωριμότητα...
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

February 19, 2011, 10:54:53 PMReply #333

Offline epicWin

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #333 on: February 19, 2011, 10:54:53 PM »
δες και κανα σκουτερακι τυπου honda sh150 και αλλα βεβαια..αν ειναι για να πηγαινεις στην δουλεια..θα σεβολεψει πιο πολυ απο την μοτοσυκλετα και θα ναι πιο οικονομικο..

Εννοείται. Μια φιλική συμβουλή και όποιος θέλει παρεξηγιέται. Αν κάποιος (υποθετικός) θέλει να το παίξει ωραίος κλπ, παίρνει ένα μξ και κάνει τα διάφορα. Αποδεκτό. Θα κάνει και τη μλκία του και το πολύ πολύ να πέσει σε κανα παρκαρισμένο, κανένα πεζοδρόμιο κλπ. Το ίδιο δεν ισχύει με τη μηχανή. Μπορεί να πέσεις, μπορεί να χτυπήσεις, μπορεί να μείνεις φυτό, μπορεί και να σκοτωθείς! Το να μην έχεις οδηγήσει κανένα 2τροχο και να πηγαίνεις σε 600άρι είναι τουλάχιστον χαζό. Έξυπνος είναι αυτός που το βράδυ επιστρέφει σπίτι του ζωντανός. Και αν νομίζετε ότι είναι το ίδιο με το αυτοκίνητο, δεν είναι. Εγώ οδηγώ νόμιμα 2τροχα (κανονικά στο δρόμο από 2χρονο 50άρι) εδώ και 13 χρόνια και ακόμα και σήμερα νιώθω υπερβολικά τρωτός όταν κυκλοφορώ. Λίγο σκέψη και ωριμότητα...

Σε εμένα αναφέρεσαι? Άν ναι δεν ειμαι 18, ούτε κάν 29. Ούτε περιμένω να μοστράρω σε κανέναν. Έχω πολλους φίλους που ξεκίνησαν με 650άρια και χρόνια τώρα δεν έχουν ούτε γρατζουνιά. Και άλλους με παπιά που σακατεύτηκαν. Ευχαριστώ για τη συμβουλή αλλα ήταν παντελώς άχρηστη.
Titanium Gray 04 Sporty

February 20, 2011, 12:55:37 PMReply #334

Offline xenos

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #334 on: February 20, 2011, 12:55:37 PM »
Σε εμένα αναφέρεσαι? Άν ναι δεν ειμαι 18, ούτε κάν 29. Ούτε περιμένω να μοστράρω σε κανέναν. Έχω πολλους φίλους που ξεκίνησαν με 650άρια και χρόνια τώρα δεν έχουν ούτε γρατζουνιά. Και άλλους με παπιά που σακατεύτηκαν. Ευχαριστώ για τη συμβουλή αλλα ήταν παντελώς άχρηστη.

Εννοείται. Μια φιλική συμβουλή και όποιος θέλει παρεξηγιέται.

Να είστε πάντα καλά και εσύ και οι φίλοι σου.
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

February 20, 2011, 01:37:05 PMReply #335

Offline epicWin

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #335 on: February 20, 2011, 01:37:05 PM »
Ευχαριστούμε, και εσύ φυσικά το ίδιο. Τώρα σχετικά με Hornet vs ER υπάρχει κάτι που θελεις να προσθέσεις?
Titanium Gray 04 Sporty

February 20, 2011, 01:52:20 PMReply #336

Offline Kostas2B

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #336 on: February 20, 2011, 01:52:20 PM »
Νομιζω δεν τιθεται θεμα μεταξυ Hornet και ER...Hornet φυσικα...
Εσυ μαλλον εννοεις το στρογγυλοφαναρο,αλλα αν βρεις το καινουριο που μοιαζει με Z,τοτε ακομα καλυτερα... 8)


total black NC

February 20, 2011, 06:14:56 PMReply #337

Offline xenos

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #337 on: February 20, 2011, 06:14:56 PM »
Ευχαριστούμε, και εσύ φυσικά το ίδιο. Τώρα σχετικά με Hornet vs ER υπάρχει κάτι που θελεις να προσθέσεις?

To ένα είναι 2κύλινδρο το άλλο 4κύλινδρο. Το μόνο κοινό τους είναι ότι είναι γυμνά και τα 2 (οπότε σε υψηλές ταχύτητες κάνεις wind surfing). Όλα είναι θέμα χρήσης. Το hornet θα καίει περισσότερο μάλλον. Επίσης τα honda σε γενικές γραμμές έχουν λίγο ακριβή συντήρηση.
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

February 20, 2011, 11:00:11 PMReply #338

Offline General_lee

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #338 on: February 20, 2011, 11:00:11 PM »
Το αμεσως προηγουμενο Χορνετ γενικως καιει πολυ. Σιγουρα θα καιει παραπανω απο το ER. Επισης εχει κινητηρα απο cbr με πιο ηπιες ρυθμισεις, αρα η πολη δεν ειναι και το καλυτερο του.

Ανεβαζει αρκετα θερμοκρασια (οχι οτι παθαινει κατι απαραιτητα περαν των ανορθοτων που βραζουν, ειναι πολυ αξιοπιστο) και δουλευει κυριως ψηλα, πραγμα που σημαινει οτι δεν αξιοποιεις τη δυναμη του σε συνθηκες απλης μετακινησης μεσα στην πολη εκτος αν τρεχεις και κανεις χαριλικια και ανοιγματα αναμεσα σε φαναρια. Από αυτην την αποψη ειναι πιο ασφαλες, γιατι εχεις λιγη δυναμη αμεσα διαθεσιμη οταν θα ρολαρεις με 3-4 χιλιαδες στροφες.
Τελος ειναι αρκετα ξεπερασμενο τεχνολογικα (πλαισιο κυριως) μιας και ειναι χωρις ουσιαστικες αλλαγες απο το 1998.(περαν του ψεκασμου αντι καρμπιρατερ και του usd μπροστα στα τελευταια)

Το ER δεν το εχω οδηγησει και δεν το ξερω, αλλα δειχνει πιο φυσιολογικη επιλογη. Πιο συγχρονο, πιο οικονομικο, πιο ροπατο χαμηλα λογικα και με πιο αξιοποιησιμη δυναμη. Απο αξιοπιστια δεν εχω ιδεα τι κανει, λενε οτι ειναι καλο.Το χορνετ ειναι ασπαστο με εξαιρεση απλά τους ανορθωτες και εναν τεντωτηρα που βγαζει που και που.

Γενικως παντως μιλαμε για υπερβολικα δυνατες μηχανες για μεσα στην πολη (ειδικα τα 100 αλογα του χορνετ). Οι διαφορες τους σε αποδοση-κρατημα κλπ δεν θα γινουν ποτε αντιληπτες στην Αθηνα, μονο σε γρηγορη οδηγηση εκτός. Κι αν γινουν δε θα μπορεις δλδ να τις αξιοποιησεις αν δεν κανεις χαριλικια.

Οπότε κατ εμε διαλεγεις απλώς αυτο που σου ειναι πιο ευχαριστο οδηγικα οταν ανεβεις και πας βολτα, και αυτο που ειναι πιο συμφερον οικονομικα. Η θεση οδηγησης και η εργονομια παιζει υπερβολικα σημαντικο ρόλο στις μηχανες αν κυκλοφορεις καθημερινα και η καθεμια βολευει τον καθενα αλλιως.

Οπως και να χει μηχανη με κινητηρα φτιαγμενο για ανοιχτο δρόμο και πολλα χλμ (δυνατο και υψηλοστροφο) και με αντιστοιχο στησιμο, δε θα επαιρνα χωρις καθολου φερινγκ. Πληρωνεις συντηρηση supersport μηχανης, χωρις την οδικη της συμπεριφορα και σε κοπαναει ο αερας εκνευριστικα.

February 20, 2011, 11:14:08 PMReply #339

Offline dimag4

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #339 on: February 20, 2011, 11:14:08 PM »
Οπως και να χει μηχανη με κινητηρα φτιαγμενο για ανοιχτο δρόμο και πολλα χλμ (δυνατο και υψηλοστροφο) και με αντιστοιχο στησιμο, δε θα επαιρνα χωρις καθολου φερινγκ. Πληρωνεις συντηρηση supersport μηχανης, χωρις την οδικη της συμπεριφορα και σε κοπαναει ο αερας εκνευριστικα.

σ αυτο θα συμφωνησω κ εγω  :good:
η ελειψη φερινγκ ειναι λιγο εκνευριστικη στα λιγα παραπανω χλμ, ακομα κ στα 100-110 κ οσο ανεβαινουν τοσο κουραζει ο αερας
το στρωνω...
Αν θες να γινει κατι σωστα, καντο μονος σου
The secret of getting ahead is getting Started
http://www.youtube.com/user/thedimag4
https://www.facebook.com/thedimag4
https://www.patreon.com/thedimag4

February 21, 2011, 10:57:48 AMReply #340

Offline opelcorsa12

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #340 on: February 21, 2011, 10:57:48 AM »
Συμφωνώ απόλυτα και με τους 2 από πάνω και να συμπληρώσω πως με την ζελατίνα που έβαλα στο er μου,
μέχρι τα 140 ταξιδεύω μια χαρά. Από εκεί και πάνω όσο ανεβαίνουν τα km τόσο χρειάζεται σκύψιμο.
Πάντως ότι και να γράφουμε εμείς εδώ μέσα άμα δεν οδηγήσεις και τα 2 μηχανάκια να βγάλεις ο ίδιος συμπέρασμα, πάντα θα είσαι με την αμφιβολία καθώς και πάρεις κάτι που είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην χρήση που θα του κάνεις.
Εγω αποφάσισα πως επειδή σκέφτομαι να δώσω το er, για την χρήση πόλης κυριώς, γύρω από αυτήν και σπάνια κανα ταξιδάκι πάλι 2κύλιδρο θα προτιμήσω

February 21, 2011, 11:12:12 AMReply #341

Offline epicWin

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #341 on: February 21, 2011, 11:12:12 AM »
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες παίδες, Δημήτρη μια διόρθωση μόνο, το Hornet του 2006 (599) είναι καρμπυρατεράτο ακόμα χειρότερα για την κατανάλωση δηλαδη. Γενικά συμφωνώ με το review σου αλλα δυστυχώς όταν είσαι στην γύρα για naked κάνεις κάποιες υποχωρήσεις. Γενικά το Hornet μου μπήκε σαν ιδέα λόγω της αξιοπιστίας της ήπιας συμπεριφοράς στις χαμηλομεσαίες και κυρίως γιατι βρήκα ένα Χόρνετ σε άριστη κατάσταση και πολύ λογική τιμή  :)
ER δυσκολεύομαι πολύ να βρώ. Θα κανονίσω να οδηγήσω ένα και βλέπουμε.
Titanium Gray 04 Sporty

February 21, 2011, 11:16:12 AMReply #342

Offline opelcorsa12

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #342 on: February 21, 2011, 11:16:12 AM »
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες παίδες, Δημήτρη μια διόρθωση μόνο, το Hornet του 2006 (599) είναι καρμπυρατεράτο ακόμα χειρότερα για την κατανάλωση δηλαδη. Γενικά συμφωνώ με το review σου αλλα δυστυχώς όταν είσαι στην γύρα για naked κάνεις κάποιες υποχωρήσεις. Γενικά το Hornet μου μπήκε σαν ιδέα λόγω της αξιοπιστίας της ήπιας συμπεριφοράς στις χαμηλομεσαίες και κυρίως γιατι βρήκα ένα Χόρνετ σε άριστη κατάσταση και πολύ λογική τιμή  :)
ER δυσκολεύομαι πολύ να βρώ. Θα κανονίσω να οδηγήσω ένα και βλέπουμε.

Κάποια στιγμή που θα βρούμε χρόνο μπορείς να κάνεις βόλτα το δικό μου

February 21, 2011, 11:32:11 PMReply #343

Offline Kostas2B

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #343 on: February 21, 2011, 11:32:11 PM »
KTM 990 vs KTM 690


total black NC

February 23, 2011, 07:40:35 PMReply #344

Offline Kostas2B

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #344 on: February 23, 2011, 07:40:35 PM »
Απο χθες το βραδυ δεν ειμαι και πολυ καλα...Ελπιζω να μου περασει γρηγορα...

http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/1214132/

 :o :o :o :o :o :o :o


total black NC