Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Δύο τροχοί (Μηχανές)  (Read 181414 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

February 11, 2011, 09:50:01 AMReply #315

Offline opelcorsa12

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #315 on: February 11, 2011, 09:50:01 AM »
Καλημέρα σε όλους,

τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι ν' αλλάξω το ER μου με το bmw f800s.
Μ' ενδιαφέρει λόγω του abs, του μικρού fairing, της μικρής κατανάλωσης για 800cc και γενικά το θεωρώ καλό μηχανάκι.
Πολλοί βέβαια λένε να προτιμήσεις μοντέλο '08 και μετά όπου θα έχουν λυθεί οι περισσότερες παιδικές ασθένειες.
Έχει κανείς άποψη για το bmw?

Ευχαριστώ,
Χρήστος

February 11, 2011, 10:10:17 AMReply #316

Offline leonidas11b

  • pure velocity
  • *******
  • Posts: 3384
  • Total likes: 1
  • Gender: Male
  • If you can't drift with 90ps,900ps can't help you.
Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #316 on: February 11, 2011, 10:10:17 AM »
Καλημερα,

Ρε Χρησταρα δεν λες μια τιμη για το ER!!?
miata NBFL 1.6
4.7 FGR
Torsen LSD
Coilover




February 11, 2011, 05:01:10 PMReply #317

Offline epicWin

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #317 on: February 11, 2011, 05:01:10 PM »
Εκτός απο τιμή πές και 2-3 άλλα πράγματα για το Kawa σου (χρονολογία χιλιόμετρα έτος) μιας και είμαι και εγώ στη γύρα για ER  ;)
Titanium Gray 04 Sporty

February 11, 2011, 07:40:04 PMReply #318

Offline opelcorsa12

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #318 on: February 11, 2011, 07:40:04 PM »
Μόλις γύρισα από μια γύρα στην Μιχαλακοπούλου, γιατί είχα δει κανα 2 F800. Τελικά είδα 3 σε διάφορα μαγαζιά από Μιχαλακοπούλου μέχρι Γέρακα :zalistika:
Άντε τώρα να βγάλεις άκρη πιο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα και ποιό όχι............(δεν μπορώ να κρίνω ο ίδιος, έτσι μου είπε φίλος για ένα από αυτά)
Το ER μου είναι '07 μοντέλο, είναι λίγο πριν τα 29κ κμ, κι έχει ζελατίνα τις Kawa μπροστά, μανιτάρια, κάλυμα ρεζερβουάρ, συναγερμό.
Άλλο ένα έξτρα που έχει είναι γρατζουνισμένο πλαινό φτερό ουράς(σ' έκταση 1cmχ2cm) και γρατζουνισμένο μανιτάρι από κάποιον καλό κύριο/κυρία που μου την έριξε κι εξαφανίστηκε.
Τελικά ο ένας μαντράς μου είπε 3200, ο άλλος 3350 κι ο τελευταίος 3300 και η μεταβίβαση δικιά του..... :llol:

Πριν το δώσω θα το ανακοινώσω εδώ, αλλά η αλήθεια είναι ότι ξενέρωσα λίγο με τους μαντράδες και για καινούριο δεν ψήνομαι, οπότε μέχρι να βρώ κάτι δεν μπορώ να το δώσω ακόμα.


(εννοείται πως αν κάποιος από εδώ το θέλει μπορεί να το κάνει όσες βόλτες θέλει και να το κοιτάξει ακόμα και στην NASA......αν βέβαια μπορούν να καταλάβουν την τεχνολογία της Kawa :llol:)

February 11, 2011, 08:25:14 PMReply #319

Offline Ξάδελφος

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #319 on: February 11, 2011, 08:25:14 PM »
Μόλις γύρισα από μια γύρα στην Μιχαλακοπούλου, γιατί είχα δει κανα 2 F800. Τελικά είδα 3 σε διάφορα μαγαζιά από Μιχαλακοπούλου μέχρι Γέρακα :zalistika:
Άντε τώρα να βγάλεις άκρη πιο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα και ποιό όχι............(δεν μπορώ να κρίνω ο ίδιος, έτσι μου είπε φίλος για ένα από αυτά)
Το ER μου είναι '07 μοντέλο, είναι λίγο πριν τα 29κ κμ, κι έχει ζελατίνα τις Kawa μπροστά, μανιτάρια, κάλυμα ρεζερβουάρ, συναγερμό.
Άλλο ένα έξτρα που έχει είναι γρατζουνισμένο πλαινό φτερό ουράς(σ' έκταση 1cmχ2cm) και γρατζουνισμένο μανιτάρι από κάποιον καλό κύριο/κυρία που μου την έριξε κι εξαφανίστηκε.
Τελικά ο ένας μαντράς μου είπε 3200, ο άλλος 3350 κι ο τελευταίος 3300 και η μεταβίβαση δικιά του..... :llol:

Πριν το δώσω θα το ανακοινώσω εδώ, αλλά η αλήθεια είναι ότι ξενέρωσα λίγο με τους μαντράδες και για καινούριο δεν ψήνομαι, οπότε μέχρι να βρώ κάτι δεν μπορώ να το δώσω ακόμα.


(εννοείται πως αν κάποιος από εδώ το θέλει μπορεί να το κάνει όσες βόλτες θέλει και να το κοιτάξει ακόμα και στην NASA......αν βέβαια μπορούν να καταλάβουν την τεχνολογία της Kawa :llol:)
To ΕR ημουν ενα βημα πριν το παρω καινουργιο.Τελικα τ ανεβαλα για ασχετο λογο και δεν το πηρα ποτε.
Τωρα που κοιτω για μηχανη,οχι τετοιου τυοου,επειδη μ αρεσει οπου το πετυχω σε "μαντρα" το κοιτω.
Δυστυχως για σενα ,εχω να σου πω οτι μια χαρα λεφτα σου δινουν...
Η αγορα εχει τρελαθει.ολοι πουλανε κανεις δεν αγοραζει.
Αν παρεις ΒΜW παρε μεγαλο ,1100+,boxer, αλλιως μην παρεις τιποτα.Ολα τ αλλα δεν ειναι καλυτερα απο οποιοδηποτε αντιστοιχο ιαπωνεζικο και ειναι και ακριβα.

February 12, 2011, 04:41:37 PMReply #320

Offline opelcorsa12

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #320 on: February 12, 2011, 04:41:37 PM »
Ξάδελφε έχεις δίκιο σε αυτό που λες για τα μικρά BMW, απλά τώρα εμαι σε φάση που προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να μην το πάρει, επειδή η αλήθεια είναι οτι μου αρέσει αρκετά. Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να φύγω από μια μηχανή που θέλει μόνο την προγραμματισμένη συντήρηση και να πάω σε μια που θα την έχω μισή μισή με τον μάστορα.
Έχω αρχίσει και κοιτάω και για κάποιο used fazer ή hornet '08-'09 μοντέλα με abs οπωσδήποτε

February 14, 2011, 12:05:25 AMReply #321

Offline Kostas2B

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #321 on: February 14, 2011, 12:05:25 AM »
Μιας που ειπες BMW...Δες τι κανει ο τυπος... :o :o :o

Streetbike Freestyle show with Chris Pfeiffer BMW Welt


total black NC

February 14, 2011, 03:45:34 AMReply #322

Offline dimag4

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #322 on: February 14, 2011, 03:45:34 AM »
καλα..... για δες λιγο κ αυτο.....   :guns: :guns: :guns: :guns: :guns:
Chris "Teach" Mcneil aboard the Twisted Throttle equipped BMW F800GS
το στρωνω...
Αν θες να γινει κατι σωστα, καντο μονος σου
The secret of getting ahead is getting Started
http://www.youtube.com/user/thedimag4
https://www.facebook.com/thedimag4
https://www.patreon.com/thedimag4

February 14, 2011, 10:21:11 AMReply #323

Offline xenos

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #323 on: February 14, 2011, 10:21:11 AM »
Τρομερό βιντεάκι!  :o Δεν ξέρω τι με τρόμαξε περισσότερο, το ρόλλινγκ έντο με την πολυκατοικία ή το άλμα που το τεράστιο βάρος φάνηκε ασήκωτο!  :o :axe: :good:
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες...

February 14, 2011, 01:37:08 PMReply #324

Offline gr8

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #324 on: February 14, 2011, 01:37:08 PM »
το καλό στο 2ο βίντεο είναι οτι αφήνουν και τις τούμπες γιατι κι αυτες μέσα στο παιχνίδι είναι αμα κάνεις μλκς  :D

February 14, 2011, 07:14:05 PMReply #325

Offline Kostas2B

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #325 on: February 14, 2011, 07:14:05 PM »
Τρελο παλικαρι αυτος με το GS...
Εχω ακουσει παντως,δεν εχω οδηγησει,οτι το 1200GS λογω του boxer κινητηρα που ειναι σχετικα χαμηλα σε σχεση με το μεγαλο υψος της μοτοσυκλετας,βοηθαει τη μηχανη να στριβει ταπα και να πλαγιαζει πολυ.Ο ξαδερφος μου καθως και κανα 2-3 ακομη που το ειχαν μου το ειχαν πει...Μαλιστα ο ξαδερφος μου ειπε "Ευτυχως που δεν το εχω ακομα γιατι αν στο εδινα βολτα,θα το πουλουσες το TDM"!!!
Πιστευω παντως οτι ειναι απο τις μηχανες που αξιζουν μεχρι και το τελευταιο ευρω...

Δειτε και εναν ακομη παπασουζα...

Tekteker Arif - Yamaha Tdm 900 Test Wheelie Show - UponBike.Com


total black NC

February 18, 2011, 06:31:26 PMReply #326

Offline epicWin

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #326 on: February 18, 2011, 06:31:26 PM »
Αγαπητοί δίκυκλοι mx5ers έχω μια σειρά ερωτήσεων που με ταλανίζουν σχετικά με αγορά μηχανής και θέλω να με κατατοπίσετε λίγο.
Είχα μέχρι πρότινος κατασταλάξει σε ER-6N μεταχείρω για πρώτη μηχανή. Ήθελα να δώσω κανα 3500άρι και να παρω κάτι εύκολο φιλικό κτλπ.
Βρέθηκα όμως στο δείλημα απο τη στιγμή που σε αυτά τα χρήματα βρήκα ενα Hornet 600 του 2006.
Οι ερωτήσεις είναι οι εξής πανω κάτω:
-Το Hornet έχει πιο άγριο προσανατολισμό απο το ER? είναι 23 άλογα δυνατότερο αλλα απο την άλλη είναι 4κύλινδρο και αγριεύει απο 7-12Κ στροφές, νούμερα που σαν αρχάριος δεν πρόκειται να πιάσω ενώ το 2κύλινδο ER είναι πιο ροπάτο απο χαμηλά. Δεν θέλω να αρχίσω τις ακούσιες σουζες/γλύστρες επειδή μου ξέφυγε λίγο γκάζι παραπάνω...
-Το 4κύλινδρο είναι σημαντικά πιο ακριβό απο το 2κύλινδρο σε συντήρηση κατανάλωση?
-Το hornet είναι καρμπυρατεράτο.... να το αποφύγω? Θέλει ρύθμιση συχνά?
-Ισχύει οτι η Honda γενικά ειναι πιο αξιόπιστη απο την Καβασάκι???

please help

Titanium Gray 04 Sporty

February 18, 2011, 07:01:32 PMReply #327

Offline dimag4

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #327 on: February 18, 2011, 07:01:32 PM »
προσωπικη μου γνωμη για την αξιοπιστια ειναι ναι, αλλα στη σημερινη εποχη οι εταιριες ειναι ιδιες κ εχουν μικροδιαφορες π.χ. η μια εχει καλυτερη επιταχυνση, η αλλη καλυτερα φρενα κ η αλλη μεγαλυτερη τελικη, μιλωντας για την ιδια κατηγορια
7 και 10 και 12Κ στροφες  τις πιανεις για πλακα κ ας εισαι αρχαριος χωρις να σημαινει οτι πιο κατω το μηχανακι ειναι ψοφιο
απο καταναλωση το ΕR6 θα τα πηγαινει καλυτερα καθ οτι 2κυλινδρο κ αν ειναι κ ιντζεξιον ακομη καλυτερα, το 4κυλινδρο με καρμπ πινει λιγο περισσοτερο χωρις παλι να σημαινει οτι ειναι αντιοικονομικο
απο κει κ περα ας σου πουν κ οι αλλοι που εχουν η ψαχνουν ΕR την γνωμη τους

βαλε τα στανταρ σου κ δες ποια μηχανη σε καλυπτει
το στρωνω...
Αν θες να γινει κατι σωστα, καντο μονος σου
The secret of getting ahead is getting Started
http://www.youtube.com/user/thedimag4
https://www.facebook.com/thedimag4
https://www.patreon.com/thedimag4

February 18, 2011, 07:40:13 PMReply #328

Offline el loco

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #328 on: February 18, 2011, 07:40:13 PM »
και τα 2 ειναι εμπορικα μηχανακια..τα πουλας σχετικα ευκολα..θα την κρατησεις για παντα την μοτοσυκλετα??? απλα πριν αγορασεις κανε ενα τεστακι,και διαλεξε ποια γουσταρεις πιο πολυ.. οσο για τις στροφες,ισως να μην φτασεις ποτε 12000 σε αυτους τους κολοδρομους που εχουμε..
το σερβις ειναι λιγο πιο ακριβο για το 4κυλινδρο..
οποιο και να παρεις να εχει κανει σερβις και να εχει καλα λαστιχα..

+++υπολογισε και κανα 600αρι  ευρω συν για μπουφαν και κρανος..
drift it like u stole it!!!!!
mx-5..
z750...bye bye

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2676747/

February 18, 2011, 07:47:22 PMReply #329

Offline Kostas2B

Re: Δύο τροχοί (Μηχανές)
« Reply #329 on: February 18, 2011, 07:47:22 PM »
Εχουν πεσει τοσο πολυ οι τιμες σε σχεση με τις αντιστοιχες περσινες,που 3500 για ER6N ειναι πολλα.Ψαχνει και ο αδερφος μου και τα κοιταμε μαζι συνεχεια...
max 3K για ER,αλλιως βρες κατι αλλο...Με 3500 παιρνεις Fazer,μπορει και Ζ750...
Και επειδη το ER ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα το βαρεθεις πανω στο χρονο,παρε καλυτερα κατι ανωτερο...
Μη σε τρομαζουν οι 12Κ στροφες που μπορει να στροφαρει ενα τετρακυλινδρο οπως το Hornet που λες.Ειναι πολυ ευκολοδηγητα και αν δεν κανεις ταρζανιες με το γκαζι,δεν προκειται ποτε να σου γλυστρισει ο κωλος ή να σουζαρει μονο του.Τα δικυλινδρα,που ειναι πιο ροπατα χαμηλα,μπορει να σε τρομαξουν με παντιλικι σε ανοιγμα του γκαζιου απο χαμηλες στροφες...Αλλα και παλι το παντιλικι δεν ειναι κατι τοσο τρομακτικο,αν εχεις συνηθισει και το mx-5... 8)Κλεινοντας το γκαζι ερχεται μονο του,εκτος και αν ηδη βλεπεις διπλα σου την ουρα του... :gl:
Αυτα ειναι λογια καποιου που απο Innova πηγε σε TDM,χωρις να εχει ξαναοδηγησει με συμπλεκτη.Δε θα ξεχασω τη μερα που πηγα να το παραλαβω και ειχα τρελο αγχος για το ποσες φορες θα μου σβησει στο δρομο,μη μου κανει κανενα παντιλικι αποτομα ή μη μου πεσει σε καμια στροφη... :llol:Τελικα ολα κομπλε...


total black NC