Show Recent Likes

!!

Καλώς ήρθατε

Η εγγραφή και η χρήση του φόρουμ είναι εντελώς δωρεάν και σας δίνουν πρόσβαση σε όλα τα τεχνικά θέματα του
http://mymx5.gr/forum/index.php?action=register

Author Topic: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?  (Read 24183 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

June 08, 2010, 08:47:00 PMReply #15

Offline nmwisima

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #15 on: June 08, 2010, 08:47:00 PM »
Ναι ρε συ αλλά μας βάζεις το μκ1 με το ιντερκούλερ φάτσα κάρτα..
Εννοείται ότι κάτι τέτοιο έχει αρκετές δυνατότητες παραπάνω από πχ το δικό μου που μπορεί στα μέσα της στροφής να ψοφήσει..
Είναι ένα πάρα πολύ καλό σχολείο το miata αλλά ως εκεί..
Αν θες αξιώσεις κοιτάς σε κάτι μεγαλύτερο (και σε όγκο αλλά και σε κινητήρα)..

Συμφωνω αλλα τοτο θεμα ξεκινησε αν το μιατα παιρνει μετατροπες για να γινει drift car......στα vids παραπανω κανενα δεν εχει ιντερκουλερ....

Γενικά, ή μιλάμε ή κλάνουμε :D
Άντε και το θέμα δύναμης φτιάχνεται (με πολλά λεφτά), υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν αλλάζουν...
Το μεταξόνιο του Μχ5 ειναι ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΟ για να γίνει drift car και η ακαμψία του παραμένει προβληματική.
Είδες κανένα Μχ πρώτο στην κατάταξη???
Ή μήπως είδες κανένα Μχ στο D1 ή έστω στο EDC?????


June 08, 2010, 08:50:28 PMReply #16

Offline jimis

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #16 on: June 08, 2010, 08:50:28 PM »
αν λαβουμε υποψην μας οτι αυτη τη στιγμη και δεν βλεπω να αλλάζει αυτο προς το καλυτερο  , η μοναδικη driftoπιστα που εχουμε στην αθηνα ειναι το καρτοδρομο ακομα και τα 16αρια με το καταλληλο κ/π ειναι υπερ αρκετα . γνωμη μου παντα .
φιλε δεν μενο αθηνα αλλιος ουτε καν θα το σκεφτομουνα.ευτυχος μενο Σερρες και ειμαι τυχερος γιαυτο!!!
δεν εχω οδηγισει ποτε πισοκουνα και θα ηθελα  να μαθω περισοτερο την πισω κινηση! με λιγα λογια θα ηθελα στο μελλον να φτιαξω και ενα driftamakso  με το καλο!  ;)

June 08, 2010, 09:05:16 PMReply #17

Offline lok502

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #17 on: June 08, 2010, 09:05:16 PM »
Αν κάποιος θέλει ένα hardcore ντριφτάμαξο νομίζω ότι το Μιάτα δεν είναι η καλύτερη επιλογή, όχι όμως επειδή δεν μπορεί να ντριφτάρει.
drift car μπορεί να γίνει σχεδόν οποιοδήποτε πισωκίνητο με κινητήρα εμπρός αρκεί να υπάρχει χρήμα και υποστήριξη (αλλιώς δεν θα βλέπατε Ford Mustang ή Dodge Challenger σε αγώνες drift).

Αν θες καθαρά και μόνο ντριφτ (δηλ. κυκλοφορείς 90% σε πίστες και θα κάνεις αγώνες) τότε πάρε ένα ΑΕ86, Έσκορτ Μκ1 ή Μκ2,Νισσαν 200SX ή BMW Ε30 που είναι οι πιο δημοφιλείς επιλογές για ντριφτ και έχουν και μεγάλη υποστήριξη σε κομμάτια και στήσιμο ειδικά για ντριφτ (καθώς και πολύ κόσμο που ασχολείται και άρα υπάρχει γνώση στα συγκεκριμένα οχήματα).
Το θέμα είναι ότι το Μιάτα λόγω αίσθησης πιο πολύ στηνότανε για σβέλτη απολαυστική οδήγηση στο δρόμο ή για πίστα. Υπάρχουν κάποια καλά drift Μιάτα αλλά το μικρό μεταξόνιο αποτελεί ελαφρώς πρόβλημα.
Νομίζω ότι κανείς δεν έκατσε να εξελίξει ένα Μιάτα μόνο για ντριφτ γιατί πολύ απλά μπορούσε να πάρει ένα από τα παραπάνω αυτοκίνητα και έτσι με λιγότερο κόστος/δουλειά να έχει έτοιμο το αμάξι.

Αν θες ένα αυτοκίνητο που να είναι απολαυστικό, γρήγορο (σε πίστα και δρόμο) και να μπορεί να ντριφτάρει όμορφα τότε ένα Μιάτα με τουρμπίνα/κομπρέσορα και μπλοκέ είναι εξαιρετικό και βέβαια τα χέρια είναι που κάνουν την διαφορά, ένας χεράς με Μιάτα θα είναι καλύτερος από μέτριο οδηγό με ΑΕ86.


« Last Edit: June 08, 2010, 09:10:52 PM by lok502 »

Miata NA 1.6 1992

Bilstein Shocks/ Vogtland springs
Carbotech XP10 F/R
Toyo R888 195/50/15
Mythos/FM Frame Rails
    +    

Miata NA 1.8 1996

Tokico Shocks/ FM springs
Advanti Storm 15x8/ BFG Rival 205/50/15
Torsen
Mishimoto aluminum radiator
Boss Frog Clearview SH Rollbar
FM Frame Rails+Butterfly
RB Sways + Brace

June 08, 2010, 09:08:30 PMReply #18

Offline tsantmad

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #18 on: June 08, 2010, 09:08:30 PM »
Ναι ρε συ αλλά μας βάζεις το μκ1 με το ιντερκούλερ φάτσα κάρτα..
Εννοείται ότι κάτι τέτοιο έχει αρκετές δυνατότητες παραπάνω από πχ το δικό μου που μπορεί στα μέσα της στροφής να ψοφήσει..
Είναι ένα πάρα πολύ καλό σχολείο το miata αλλά ως εκεί..
Αν θες αξιώσεις κοιτάς σε κάτι μεγαλύτερο (και σε όγκο αλλά και σε κινητήρα)..

Συμφωνω αλλα τοτο θεμα ξεκινησε αν το μιατα παιρνει μετατροπες για να γινει drift car......στα vids παραπανω κανενα δεν εχει ιντερκουλερ....

Γενικά, ή μιλάμε ή κλάνουμε :D
Άντε και το θέμα δύναμης φτιάχνεται (με πολλά λεφτά), υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν αλλάζουν...
Το μεταξόνιο του Μχ5 ειναι ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΟ για να γίνει drift car και η ακαμψία του παραμένει προβληματική.
Είδες κανένα Μχ πρώτο στην κατάταξη???
Ή μήπως είδες κανένα Μχ στο D1 ή έστω στο EDC?????




αν μιλας για την καταταξη των παιδιων απο τη θεσσαλονικη
το 08 ηταν μεσα στην τριαδα νομιζω
και το 09 το μκ1 ηταν μεσα στην οχταδα νομιζω
ο Αkalyptos  τα γνωριζει καλυτερα.


ο τυπος στην υπογραφη σου τι κανει δηλαδη
τι χαρακτηρισμο θα εδεινες σε αυτο το αμαξι??


βγαλτο και βαλε ενα silvia  :P

ή ενα trueno αληθεια αυτο ποση περισοτερη δυναμη ειχε οταν βγηκε απο το εργοστασιο
και ποσο μεγαλυτερο ειναι απο το μιατα??
  :-\

June 08, 2010, 09:17:14 PMReply #19

Offline nmwisima

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #19 on: June 08, 2010, 09:17:14 PM »
αν μιλας για την καταταξη των παιδιων απο τη θεσσαλονικη
το 08 ηταν μεσα στην τριαδα νομιζω
και το 09 το μκ1 ηταν μεσα στην οχταδα νομιζω
ο τυπος στην υπογραφη σου τι κανει δηλαδη
τι χαρακτηρισμο θα εδεινες σε αυτο το αμαξι??
ή ενα trueno αληθεια αυτο ποση περισοτερη δυναμη ειχε οταν βγηκε απο το εργοστασιο
και ποσο μεγαλυτερο ειναι απο το μιατα??
  :-\

Μην κάνουμε κουβέντα απλά για να την κάνουμε. Βγήκαν 3οι με τι ανταγωνισμό? Απλά πράγματα σου λέω.
Έστω στα Drift Wars έχεις δει κανένα Μχ να στέκεται????
Στο EDC υπάρχει ένα με μοτέρ Silvia Που ετοιμάζεται για φέτος. Θα δούμε πως θα πάει...
Στο D1, νάδα, ζερό, τίποτα!

Η 86 (χειρότερο αυτοκίνητο από το Μχ συνολικά) έχει μεγαλύτερο μεταξόνια και μεγαλύτερο potencial, αλλά και πάλι
με άλλη ανάρτηση και άλλα μοτέρ τρέχει στους "καλούς" αγώνες...

June 08, 2010, 09:44:33 PMReply #20

Offline spoumi

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #20 on: June 08, 2010, 09:44:33 PM »
Εδώ το έχει μαζί με κάποια από αυτά που αναφέρεις Α.
Touge drift part 1of 3


Touge drift part 2 of 3


Touge drift part 3 of 3


edit έβαλα και τα υπόλοιπα parts του video να υπάρχουν.

edit2 το ότι βγήκε τελευταίος δν παίζει κανένα ρόλο :P
« Last Edit: June 08, 2010, 09:49:50 PM by spoumi »
MY07 NCEC [SOLD]
MazdaSpeed CAI / GoodWinRacing 4-1 header / MagnaFlow 200cpsi cat / custom single exhaust
ECU remapped
Tein MonoFlex with EDFC / rx8 yellow dot sways / MazdaSpeed FTSB
Maruha Lightweight Flywheel / 5spd Short Shift / Tochigi-Fuji LSD / FGR 4.44
Rota GTR 17x9 et35 with Federal RSR-R 235-40
NC2 look / factory hardtop / super20 rollbar / CM diffuser
xenon HID 4300K / DRLs / interior led lighting / scangaugeII / Android 2din Multimedia

June 09, 2010, 12:16:37 AMReply #21

Offline pib

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #21 on: June 09, 2010, 12:16:37 AM »
Αχιλλεα υπαρχουν και μιατα που εχουν παρει διακρισεις σε αγωνες υψηλου επιπεδου αλλα οπως λες εχει πεσει απειρο χρημα ενα ειναι του rob ενα του jeff abbott..

2010 Formula D Long Beach

Formula D Round1   Long Beach 2010


στο 2ο βιντεο περναει στο 1:21 και στο 1:31

βεβαια ολα αυτα ειναι ακυρα εδω μιας και απ οτι το κοβω ο φιλος ειναι αρκετα απειρος γενικα στο θεμα αυτοκινητου και οχι μονο της πισω κινησης οποτε ενα 16ρι μιατα του ειναι αρκετο και με το παραπανω !!!!

June 09, 2010, 10:51:10 AMReply #22

Offline nmwisima

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #22 on: June 09, 2010, 10:51:10 AM »
Όπως είπα και στο πρώτο μου ποστ στο θέμα, και μια κουράδα ακόμα ντριφτάρει.

Να σας θυμίσω τον πρώτο καιρό του ντριφτ στην Ελλάδα που ήταν ενα παιδί με Ραλί 106 που έκανε όλο το καρτόδρομο με το πλάι??????

Ξεσήκωνε και τον κόσμο και είχε βγει δεύτερος...

Αυτό καθιστά το 106 ντριφτ καρ???

June 09, 2010, 11:09:46 AMReply #23

Offline Ξάδελφος

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #23 on: June 09, 2010, 11:09:46 AM »
φιλε δεν μενο αθηνα αλλιος ουτε καν θα το σκεφτομουνα.ευτυχος μενο Σερρες και ειμαι τυχερος γιαυτο!!!
δεν εχω οδηγισει ποτε πισοκουνα και θα ηθελα  να μαθω περισοτερο την πισω κινηση! με λιγα λογια θα ηθελα στο μελλον να φτιαξω και ενα driftamakso  με το καλο!  ;)

Mε το  "ιαπωνικο και φθηνο" μιατα , οπως γραφει πιο πανω μαλλον σημαινει οτι δε θα παρει κατι φορτωμενο με σαλιγκαρια και ιντερκουλερ αλλα μαλλον κατι ψιλο στοκ σε δυναμη  και 1.6 και μη εχοντας οδηγησει ποτε "πισωκουνα" πιστευετε  ειναι ο καλυτερο συνδιασμος για να ντριφταρει στην πιστα των Σερρων και στο μελλον να φτιαξει ενα ντριφταμαξο ?.
Ενα Ford Sierra τελη δεκαετιας '80 νομιζω και φθηνοτερο ειναι και πιο ευκολο και καταλληλο για ultimate driftαμαξο.
Εχει με 3-4 χιλιαδες στο car.gr ή στις αγγελιες του autotriti.gr  ετοιμες ΒMW Ε30 316 με κατι μοτερ αδυλωτα απο 323 και 325 με αναρτησεις και μπλοκε.


offtopic.... Ετσι οπως πεσαν οι τιμες...εχει να καταστραφει πολυ φθηνο και ιαπωνικο μιατα ... ,οσοι τα κρατησουμε θα εχουμε πολυ συντομα ενα πολυ σπανιο "classic car".
 

June 09, 2010, 11:16:34 AMReply #24

Offline option-D

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #24 on: June 09, 2010, 11:16:34 AM »
Στις Σέρρες δεν επιτρέπεται το ντριφτ  :nono:
H A R D C O R E ? 🤘  S U B S C R I B E

"Speed isn't everything, you gotta look cool on the touge too"

June 09, 2010, 11:40:13 AMReply #25

Offline Akalyptos

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #25 on: June 09, 2010, 11:40:13 AM »
Το Μκ1 του xortiatinoy αυτό που αναφέρει ο Δημήτρης αυτήν την στιγμή είναι συνεργείο και στήνεται από την αρχή για να μπει δυναμικά!  Θα δεθεί όλο το αμάξι. Πεταλούδα και γενικά όλα τα δεσίματα από κάτω, rollbar  ανάρτηση κάτι κολλήματα στο σασί για την ακαμψία κλπ κλπ! Κάνει και παρακάνει  αλλά όχι για να κερδίσεις παγκόσμιο πρωτάθλημα!
Ακόμη και όταν έτρεχε με το μαμά Mk2 στην κατηγορία του είχε βγει δεύτερος!
http://www.miatamadness.gr
http://www.mazdanorthclub.gr
Θέλω την μπύρα μου παγωμένη, την γυναικα μου καυτή και το αυτοκίνητο μου γρήγορο
Μx5 mk2FL silver 1,8 Sporty Turbo GT 2560R Φτου Φτου

June 09, 2010, 12:47:16 PMReply #26

Offline giorgakis

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #26 on: June 09, 2010, 12:47:16 PM »



Σε ένα Miata μπορείς να κάνεις τα πάντα,έχουμε δει dragsterάδικα,driftάδικα,πιστάδικα και ότι ποιο τρελό μπορούμε να φανταστούμε σε Miata.
Υπάρχουν πάρα πολλά βελτιωτικά προιόντα και μεγάλο περιθώριο βελτίωσης.Σίγουρα μπορεί να driftάρει εύκολα και με μεγάλες γωνίες ασταμάτητα!!!
Μπορεί να σου προσφέρει μεγάλη απόλαυση!!!
Κανένα κοντό αυτοκίνητο όμως στο drift δεν μπορεί να προσφέρει το θέαμα που προσφέρει ένα μακρύ,το μακρύ απλώνει τον κόλο του και πιάνει όλη την πίστα,αυτό είναι άλλωστε το drift, θέαμα!!!
ΜΧ5 1.6 nbfl

www.all-sports.gr

June 09, 2010, 12:49:39 PMReply #27

emilmx

  • Guest
Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #27 on: June 09, 2010, 12:49:39 PM »
να σου απαντήσω και εγώ που εχω πετάξει περισσότερα απο 25,000€ για το mx

οχι δεν κάνει για drift και αν το θες αποκλείστηκα για αυτο το λόγο όπως εγω μην το πάρεις
το οτι θα σου κάνει τα κέφια θα σου τα κάνει  άλλα για drift είναι λήγο
το μεταξόνιο είναι μικρο και αυτό δεν αλλάζει αντίθεσή με την ιποδυναμη που την πας οπού θες


αν θες ένα αμάξι για αποκλειστικά drift πάρε ενα bmw E36 M3 με 280 άλογά πήγαινέ μια βόλτα στου Πλουμιστου και ανέβασε το στα 300-320
μετά αλλάζεις μεταλα στης μπιέλες μια φορά το χρόνο η τα δυο χρονιά και έχεις ενα μοτερ που βαράει κοφτές απροβλημάτιστο για πολλά χρονιά
το BMW M3 e36 κατεβαίνει άνετα στα 950-900 κιλά που είναι ιδανικά
ακόμα το τιμόνι του κόβει τόσο οσο χριζόμαστε

αυτά απο έμενα

αν το ήξερα όταν ξεκίνησα θα έπαιρνα bmw m3 ε36

Υ.Γ κάθε δευτέρα περνάω απο του λάστιχά για λάστιχά μιας και στην πίστα την Κυριακή άπλα τα ξεφτιλίζει

June 09, 2010, 02:31:56 PMReply #28

Offline dimsabas

Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #28 on: June 09, 2010, 02:31:56 PM »
Ευτυχώς που δεν είναι κατάλληλο για drift βρε Αιμίλιε, αλλιώς θα έπρεπε να πηγαίνεις για λάστιχα δύο φορές την εβδομάδα. :llol:
Φίλε Jimny, αν θες ένα αμάξι για να τρέχεις σε αγώνες drift, μην πάρεις το Miata. Πάρε κάτι άλλο... μάλλον Ε30 θα έλεγα, αν έχεις χρήματα για πέταμα (V8, κομπρέσορες κτλ).
Αν θες ένα αμάξι μόνο για πίστα και drift, αλλά όχι πρωταθλητισμό, πάρε ένα παλιό πισωκίνητο Starlet, κόλλα του το διαφορικό και με λιγότερο από ένα χιλιάρικο, θα βγάζεις γούστα.
Toyota Starlet στην πίστα


Αν όμως θες ένα αμάξι για να τα κάνεις όλα (drift, οδήγηση με γραμμές, ταξιδάκια, ξεσκέπαστες βόλτες χαλαρές), που δε θα σπάει/χαλάει/καίει, τότε το Miata είναι μονόδρομος. Ειδικά αν δε γνωρίζεις από πίσω κίνηση, είναι μεγάλο σχολείο.

June 09, 2010, 04:01:09 PMReply #29

emilmx

  • Guest
Re: Eιναι το Mx5 καταλληλη βαση για drift car?
« Reply #29 on: June 09, 2010, 04:01:09 PM »
Ευτυχώς που δεν είναι κατάλληλο για drift βρε Αιμίλιε, αλλιώς θα έπρεπε να πηγαίνεις για λάστιχα δύο φορές την εβδομάδα. :llol:


ΝΑΙ ΣΑΜΠΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΆΛΛΗΛΟ


αν ξανά άρχιζα τώρα να ψάχνω για πισωκίνητο αμάξι να driftαρει δεν θα έπαιρνα mx5
θα έπαιρνα ενα M3 Ε36 τελως

για να driftαρεις θέλεις μεγάλες ροπές και οχι απαραίτητα πολλά άλογά

ενα 1,6cc η1,8cc η ακόμα και ενα 2,0cc δεν έχει την απαραίτητη ροπή
η ροπή έρχεται απο τα πολλά κυβικά και τους πόλους κυλίνδρους
για να βγάλει το μιατα 200+++ άλογά θέλει τουρμπίνα
για να βγάλει περισσότερα απο 300 άλογά θέλει μεγάλη τουρμπίνα η οποία θα λαγαρι απο λήγω έως πολλή
ο κομπρεσορας είναι λίγος

σε κλειστές πίστες κάτι μπορεί να κάνει το μιατα άλλα οχι πάρα πολλά και για να τα κάνει αυτά θέλει πολλά λεφτά
σε αντίθεσή με ενα bmw E36 M3 που το περνεις και άπλα του ξηλώνεις τα πάντα και είναι ΈΤΟΙΜΟ

όταν μπήκα στα μέγαρά κ@βλοσα τρέλα άλλα ξενέρωσα άμεσος με το αμάξι
ήταν λήγω παντού
σε δύναμή
σε μεταξόνιο
σε κράτημα
παντού φτωχό

το drift το κάλο με σεβαστές γωνίες θέλει κυβικά πολλά απο 3,500 τουρμπατα  λιγότερο και 5,000 ατμοσφαιρικα
όταν έκανα το  Μ5 βόλτα των 500 άλογον κατάλαβα τη διάφορα